Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: AC R01 czarny - zacina się po nagrzaniu
PostLink | Napisane: 2012-09-21, 21:23 

Dołączył(a): 2010-09-17, 13:54
Posty: 127
Lokalizacja: Rzeszów / Jaslo

Pomógł: 11 razy

Auto: mazda 626
Elektronika: Tech316
Wtryskiwacze: Hana 2000 RED
Reduktor: AC R01
Pojemność: 1991
Moc: 115
Kod Nadwozia: GF
Kod Silnika: FS
Rok Produkcji: 2002
Mam od 2,5 tys. kilometrów reduktor AC R01 150. Przez 1,5 tys. kilometrów sprawował się znakomicie zastępując Zavoli Zeta N. Lecz od pewnego czasu (1000km) jeżdżę 50% na benzynie, bo po rozgrzaniu reduktor się blokuje i nie podaje gazu. Elektrozawory i wielozawór, które podejrzewałem na początku sprawdziłem wielokrotnie i są sprawne.
Reduktor się zacina:
- po 30 -60 km jazdy,
- w ciepły dzień czasem wcale nie podjął współpracy

Po ostygnięciu, lub po nocy załącza gaz normalnie, a czasem nawet podczas jazdy po 40 km na benzynie.
Reduktor pracuje poziomo, śrubą regulacyjną ku górze, czyli poprawnie.

Miał ktoś taki przypadek? Co może być przyczyną? Może reduktor pracuje normalnie, a mapsensor świruje?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01 czarny - zacina się po nagrzaniu
PostLink | Napisane: 2012-09-22, 22:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3163
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 179 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
objawy do mapsensora pasują ale reduktora wykluczyć nie można.podmień na próbę element który masz łatwiej wymienić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01 czarny - zacina się po nagrzaniu
PostLink | Napisane: 2012-09-23, 00:04 

Dołączył(a): 2010-09-17, 13:54
Posty: 127
Lokalizacja: Rzeszów / Jaslo

Pomógł: 11 razy

Auto: mazda 626
Elektronika: Tech316
Wtryskiwacze: Hana 2000 RED
Reduktor: AC R01
Pojemność: 1991
Moc: 115
Kod Nadwozia: GF
Kod Silnika: FS
Rok Produkcji: 2002
Zawieszał się tłoczek w reduktorze.
Załącznik:
IMAG1363.jpg
IMAG1363.jpg [ 84.29 KiB | Przeglądane 3120 razy ]

Rozebrałem reduktor, poprawiłem fabryczne niedoróbki i jest poprawa, znaczy mniejsze spadki i szybciej wyrównuje ciśnienie i mniejsza różnica między pustym zbiornikiem a pełnym. Zeszlifowałem fazkę z tłoczka (zielona strzałka), wypolerowałem tłoczek (czerwona strzałka), powiększyłem otwory wewnątrz reduktora i dodałem fazki gdzie uznałem za konieczne. Reduktor działa i to jest najważniejsze.

P.S. AC R01 to reduktor względnie trudny do regeneracji, bo wymaga dorabiania specjalnych narzędzi. Zastanawiam się kiedy się pojawią zestawy do jego regeneracji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01 czarny - zacina się po nagrzaniu
PostLink | Napisane: 2012-09-23, 08:44 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8786
Lokalizacja: London

Pomógł: 114 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
to jest tloczek po zabiegu czy przed ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01 czarny - zacina się po nagrzaniu
PostLink | Napisane: 2012-09-23, 09:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-31, 10:14
Posty: 4278
Lokalizacja: Mysłowice

Pomógł: 429 razy

Auto: Renault Megane 2ph1
Elektronika: Qbox Basic
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Tur
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: 135
Kod Silnika: F4R
Rok Produkcji: 2003
matlej, napisz coś więcej na ten temat, jakaś fotorelacja, u mnie nie bardzo jest jak zmieścić inny reduktor w tym miejscu, a wysyłanie do AC jak podpowiedział Tormin jest bezowocne, oni nie potrafią sobie poradzić ze swoim produktem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01 czarny - zacina się po nagrzaniu
PostLink | Napisane: 2012-09-23, 11:39 

Dołączył(a): 2010-09-17, 13:54
Posty: 127
Lokalizacja: Rzeszów / Jaslo

Pomógł: 11 razy

Auto: mazda 626
Elektronika: Tech316
Wtryskiwacze: Hana 2000 RED
Reduktor: AC R01
Pojemność: 1991
Moc: 115
Kod Nadwozia: GF
Kod Silnika: FS
Rok Produkcji: 2002
Tormin napisał(a):
to jest tloczek po zabiegu czy przed ??

To jest tłoczek oryginalny. Przed zabiegiem. Fazka jest ostra i krawędzią zaczepia o tulejkę z tworzywa w której pracuje. Po zabiegu nie ma fazki, tylko jest zaokrąglenie. Dodatkowo dodałem zaokrąglenie w tej czarnej tulejce. Normalnie wystarczyło, by tłoczek minimalnie się skrzywił względem tulejki i już się zablokowało. Membrana nie zawsze prosto prowadzi tłoczek i w takich przypadkach moja poprawka pomaga.
Załącznik:
tloczek_i_tuleja.png
tloczek_i_tuleja.png [ 783.5 KiB | Przeglądane 3073 razy ]

Załącznik:
tłoczek po poprawce.png
tłoczek po poprawce.png [ 300.65 KiB | Przeglądane 3073 razy ]

Jak dalej sytuacja się będzie nasilać, to dotoczę w miejsce tej czarnej tulejki tulejkę samoślizgową lub teflonową.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01 czarny - zacina się po nagrzaniu
PostLink | Napisane: 2012-09-23, 17:42 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8786
Lokalizacja: London

Pomógł: 114 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
matlej, dlatego tez zapytalem bo wygladal jakbys go nie dotykal ;)

Poprawka spoko, mam nadzieje ze "mozgi" chetnie bym napisal ze to half .... z AC wkoncu znajda zloty srodek dzieki Tobie :).

Ja dzisiaj wrzucilem acr01 150KM z ostatniego wypustu do accorda 155KM, kalibracja cisnienie 1.02 przejazdzka i po powrocie 0.94 co jest jak najbardziej ok, ale ze deko zupy brak na gorze to podnioslem na 1.25 dlugo sie nie nacieszylem ;) depnalem i cisnienie wrocilo do 1.04, teraz lata pomiedzy 0.94 i 1.16, zobaczymy co przyjedzie po 1000 mil.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01 czarny - zacina się po nagrzaniu
PostLink | Napisane: 2012-09-23, 18:39 

Dołączył(a): 2010-09-17, 13:54
Posty: 127
Lokalizacja: Rzeszów / Jaslo

Pomógł: 11 razy

Auto: mazda 626
Elektronika: Tech316
Wtryskiwacze: Hana 2000 RED
Reduktor: AC R01
Pojemność: 1991
Moc: 115
Kod Nadwozia: GF
Kod Silnika: FS
Rok Produkcji: 2002
Tormin napisał(a):
z AC wkoncu znajda zloty srodek dzieki Tobie

Chyba wszyscy musielibyśmy odesłać im ich truchła (czyt. nie do końca działające AC R01), żeby zareagowali. Ja nie lubię robić kilka razy tego samego. Mógłbym wrzucić Zeta N i wysłać AC R01 na gwarancję, ale po wpisach na forum widzę, że i tak bym go musiał poprawiać. A tak to mam całkiem ładnie działający reduktorek. Jak zdobędę się na zielone Hany, to wrzucę jakiś plik oscyloskopu, bo teraz na czerwonych i ciśnieniu 1,3 bara zapętla mi wtryskiwacze.

Zastanawia mnie, co zrobią Ci którym się reduktor zepsuje tuż po gwarancji? Wyrzucą go w kosz? Widział ktoś zestawy naprawcze do niego?

Marek_07 napisał(a):
jakaś fotorelacja

Nie mam zbyt wiele zdjęć i wszystkie z "kalkulatora". Procedura normalna - rozkręcasz, rozkręcasz, rozkręcasz.... Jak już masz tłoczek na wierzchu to przerabiasz fazkę na promień, polerujesz trzpień wchodzący w czarny plastyk, możesz wymienić plastyk na teflon lub stop samosmarujący (np. brąz z płatkami grafitu) i szukasz gdzie są przewężenia na drodze gazu i je eliminujesz. Potem wszystko montujesz w odwrotnej kolejności pamiętając o kleju do gwintów na trzpień. Klucze potrzebne do demontażu to nasadka 30mm, wąski prosty 7mm i powyginany 4mm oraz imbusy do zewnętrznych śrub.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01 czarny - zacina się po nagrzaniu
PostLink | Napisane: 2012-09-23, 18:47 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 6058
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 275 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: Q-Box Basic
Wtryskiwacze: Eko-Power
Reduktor: KME tur TWIN
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: 320KM\420Nm
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
Ja chwilowo zrezygnowałem z tego reduktora...zobaczymy co czas pokarze...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01 czarny - zacina się po nagrzaniu
PostLink | Napisane: 2012-09-24, 10:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-31, 10:14
Posty: 4278
Lokalizacja: Mysłowice

Pomógł: 429 razy

Auto: Renault Megane 2ph1
Elektronika: Qbox Basic
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Tur
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: 135
Kod Silnika: F4R
Rok Produkcji: 2003
Zobaczę co będzie po zimie z reduktorem, bo chwilowo brak czasu, ew. wyślę go do AC może już się ockną wreszcie. Odkrywam cudowność zavolaka, systemem Tryszawego zmniejsza się przerosty, jednak ten reduktor nie jest taki zły. Dzięki wielkie za opis, dobrze, że są na tym forum ludzie pozytywnie "kopnięci" którzy chcą poprawić fabrykę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01 czarny - zacina się po nagrzaniu
PostLink | Napisane: 2012-09-24, 13:25 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8786
Lokalizacja: London

Pomógł: 114 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
Tja szkoda tylko ze fabryka ma to w d..... ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01 czarny - zacina się po nagrzaniu
PostLink | Napisane: 2012-09-24, 19:58 

Dołączył(a): 2010-04-20, 19:56
Posty: 154
Lokalizacja: Miechów

Pomógł: 2 razy

Auto: BMW E46
Elektronika: Stag - 4+
Wtryskiwacze: Hana Red
Reduktor: ACR01
Dysze: nie ma
Pojemność: 1998
Moc: 118
Kod Silnika: M43TU
Rok Produkcji: 1998
dziś dobrałem się do swojego ACR01 , denerwowało mnie to ze regulacja ciśnienia to jakieś nieporozumienie , i wszystko już jasne , sprężyna jest porostu krzywa jak się ja postawi na stole to stoi lekko pochyło , dla porównania wyjąłem sprężynę z kolteca i ta stoi prościutko , spróbuje gdzieś dorwać taką i wymienię zobaczy się czy będzie jakaś poprawa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01 czarny - zacina się po nagrzaniu
PostLink | Napisane: 2012-09-24, 20:54 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8786
Lokalizacja: London

Pomógł: 114 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
zeszlifuj


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01 czarny - zacina się po nagrzaniu
PostLink | Napisane: 2012-09-24, 23:54 

Dołączył(a): 2010-09-17, 13:54
Posty: 127
Lokalizacja: Rzeszów / Jaslo

Pomógł: 11 razy

Auto: mazda 626
Elektronika: Tech316
Wtryskiwacze: Hana 2000 RED
Reduktor: AC R01
Pojemność: 1991
Moc: 115
Kod Nadwozia: GF
Kod Silnika: FS
Rok Produkcji: 2002
ja zeszlifowałem sprężynę w moim AC R01, ale nie dlatego, że była krzywa, lecz dlatego, że miała dużo zadziorów zostawionych przez producenta po cięciu...

uxi916
Jak zeszlifujesz, to napisz czy pomogło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01 czarny - zacina się po nagrzaniu
PostLink | Napisane: 2012-09-27, 06:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-06, 21:42
Posty: 616
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny, Lubliniec

Pomógł: 15 razy

Auto: Fiat Grande Punto Dynamic
Elektronika: LPG TECH 224
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME TUR
Dysze: LPG by Waskij:)
Pojemność: 1368
Moc: 77
Kod Nadwozia: 199BXB1A 03
Kod Silnika: 350A1000
Rok Produkcji: 2008
Z tego co piszecie widać, że oszczędzają na obróbce skoro pojawiają sie te różnego rodzaju zadziory. Księgowi rządzą (szybciej, taniej itp ). U mnie już 17 tyś. przebiegu i odpukać nic się nie dzieje. Choć do końca to nie wiem bo ciśnienia gazu nie kontroluje (zepsuta bateria w laptopie).


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO