Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2324 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2016-12-23, 00:37 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22629
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 779 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Przegazówka gdy auto jest na benzynie, później przełączanie na gaz, weryfikacja i ewentualna korekta.
Po korekcie znów na bene, przegazówka, na gaz i znów weryfikacja/korekta.
Zazwyczaj 3-4 razy wystarczą.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2016-12-23, 01:39 

Dołączył(a): 2016-08-13, 13:32
Posty: 58

Pomógł: 1 razy

Auto: Honda Civic
Elektronika: Stag Qbox
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: KME TUR
Dysze: brak
Pojemność: 1600
Moc: 145
Kod Nadwozia: EJ9
Kod Silnika: D16Y8
Rok Produkcji: 1997
Próbowałem już chyba ze 20 razy i efekt jest krótkotrwały.
Trafił mi się jakiś nieudany egzemplarz i nie mam siły juz z nim walczyć. Na szczęście koszt nowego reduktora nie jest duży i stary mimo niewielkiego przebiegu na siebie zarobił.
Oby tylko ten KME podołał i nie było z nim takich jaj.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2016-12-23, 11:33 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-06-18, 20:53
Posty: 167
Lokalizacja: mazowieckie

Pomógł: 7 razy

Auto: e39 528
Elektronika: KME diego g3
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: STAG AC R01
Pojemność: 2800
Moc: 193
Kod Silnika: M52TUB28
Zauważyłem to jakiś czas temu, po zmianie pb/lpg kilka razy ciśnienie się stabilizowało. Tylko nie wciskałem gazu na PB. Na jakiś czas to pomaga, próbowałem teraz tak jak radzicie + wkręcenie na obroty i w sumie jest to samo. Po jakimś czasie i tak jest inaczej.. Ale plus z tego, że nie zrzuca na PB jak reduktor 2 lata wstecz..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2016-12-23, 12:55 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22629
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 779 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
sebek131 napisał(a):
Po jakimś czasie i tak jest inaczej..

ale dokładnie jak ?

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2016-12-23, 13:12 

Dołączył(a): 2013-06-26, 14:57
Posty: 611

Pomógł: 10 razy

Auto: Citroen C4 Picass 2.0 16V
Elektronika: STAG QBOX Plus
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Tur
Pojemność: 1997
Moc: 140
Kod Silnika: RFJ EW10A
Rok Produkcji: 2008
Też mam z nim problem...
1,14 ustawione, 20km jazdy i 1,02.
Znowu poprawione, znowu kilkadziesiąt kilometrów i znowu zjazd do 1


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2016-12-23, 14:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-06-18, 20:53
Posty: 167
Lokalizacja: mazowieckie

Pomógł: 7 razy

Auto: e39 528
Elektronika: KME diego g3
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: STAG AC R01
Pojemność: 2800
Moc: 193
Kod Silnika: M52TUB28
Struna napisał(a):
sebek131 napisał(a):
Po jakimś czasie i tak jest inaczej..

ale dokładnie jak ?


Dokładnie tak, że przy ustawionym ciśnieniu 1.1, po jakimś czasie ciśnienie jest inne niż ustawione wcześniej. Powiedzmy od 1 do 1.2 z hakiem. Wiem, że to dla sterownika nie problem, wiem, że ciśnienie lata pusta/pełna butla no ale lata i nie trzyma sztywno 1.1.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2016-12-23, 14:37 

Dołączył(a): 2010-11-10, 10:33
Posty: 1703
Lokalizacja: Toronto

Pomógł: 93 razy

Auto: Civic
Elektronika: Bez gazu
W zakresie 0.1 bara to praktycznie zaden nie trzyma.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2016-12-23, 14:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-06-18, 20:53
Posty: 167
Lokalizacja: mazowieckie

Pomógł: 7 razy

Auto: e39 528
Elektronika: KME diego g3
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: STAG AC R01
Pojemność: 2800
Moc: 193
Kod Silnika: M52TUB28
Będąc dokładnym raz było 0.95 a za jakiś czas 1.24 na wolnych obrotach.
Być może każdy lata, nie jestem szpeniem w tej branży ale jak czytałem, że po roku reduktor (chyba zavoli) miał takie samo ciśnienie jak ustawione podczas regulacji to trochę się zdziwiłem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2016-12-23, 14:54 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 15597
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 803 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
sebek131 napisał(a):
Być może każdy lata, nie jestem szpeniem w tej branży ale jak czytałem, że po roku reduktor (chyba zavoli) miał takie samo ciśnienie jak ustawione podczas regulacji to trochę się zdziwiłem ;)




Zavoli ,,pamięta,, ciśnienie po kilku latach i przebiegu..................


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2016-12-23, 15:21 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22629
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 779 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
tryszawy napisał(a):
Zavoli ,,pamięta,, ciśnienie po kilku latach i przebiegu..................

jak akurat trafisz na podobne warunki...

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-01-07, 17:39 

Dołączył(a): 2011-02-27, 23:59
Posty: 118
Lokalizacja: Gdzieś

Pomógł: 1 razy

Auto: Volvo
Elektronika: LPGTECH 204
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: AC R01 250
Dysze: bez dysz
Pojemność: 2000
Moc: 200KM/1Bar
Kod Nadwozia: V40
Kod Silnika: B4204T2
Rok Produkcji: 2001
Tyle sie nacieszyłem, od 2 tyg spadki cisnienia z 1.2 na 0,80, przy 1.15 spadki do 0,60 i przełacza na PB. Szlag mnie trafi, przerobiłem podejścia, dokupiłem filtr specjalnie do tego gówna a tu jak zwykle, Polak nie potrafi zrobic czegoś porzadnego co nie ma wad. Cisnienie też już w nim pływa i żadne przygazówki nie pomagają, bo rozjazd po kilku dniach jest już z 1.15 na 1.34, jak się nagrzeje to spadnie łaskawie do 1.24

AC powinno dawać gratis drugi reduktor, bo niby co mam sobie teraz założyć, może zdejmę reduktor z butli gazowej i sobie wsadzę? Najchętniej to jebnął bym tym reduktorem tego co to projektuje :evil:

Nigdy więcej produktów AC, skoro przez tyle czasu nie potrafią tego poprawnie zaprojektować i wykonać to albo robią tak celowo albo pracują tam bałwany!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-01-07, 21:05 

Dołączył(a): 2012-04-09, 16:42
Posty: 179
Lokalizacja: Słupsk

Pomógł: 3 razy

Auto: Mazda 626 2.0 115km AT
Elektronika: AGIS
Wtryskiwacze: AC W-01
Reduktor: Tomasetto Alaska
Dysze: 2.4
Pojemność: 2000
Moc: 115
Kod Nadwozia: GF
Kod Silnika: FS
Rok Produkcji: 1998
a alaska podobno taka kiepska. a rozjazd o 0.1 bara to chyba nie za dużo i korekta po ciśnieniu to załatwi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-01-07, 21:33 

Dołączył(a): 2013-06-26, 14:57
Posty: 611

Pomógł: 10 razy

Auto: Citroen C4 Picass 2.0 16V
Elektronika: STAG QBOX Plus
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Tur
Pojemność: 1997
Moc: 140
Kod Silnika: RFJ EW10A
Rok Produkcji: 2008
No ale są gazownie które jednak jakoś ogarniają te reduktory. Chociażby Auto-Flesz`e... W propozycjach kompletacji zawsze jest do wyboru kilka reduktorów w tym jeden AC a skoro je montują znaczy że jednak można je zmusić do współpracy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-01-07, 22:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 2917
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 163 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
Magik123, może jednak zimno nie daje LPG możliwości wypłynięcia z butli w odpowiedniej ilości. acek jest wrażliwy na niskie ciśnienie. dmuchnij mu do butli z 8 bar kompresorem i zobacz czy to jednak reduktor a nie kiepskie LPG jest winne.dopiero taki obskoczył mi 4,7L V8 więc redek potencjał ma.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-01-08, 08:35 

Dołączył(a): 2011-02-27, 23:59
Posty: 118
Lokalizacja: Gdzieś

Pomógł: 1 razy

Auto: Volvo
Elektronika: LPGTECH 204
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: AC R01 250
Dysze: bez dysz
Pojemność: 2000
Moc: 200KM/1Bar
Kod Nadwozia: V40
Kod Silnika: B4204T2
Rok Produkcji: 2001
Wczoraj troche powalczyłem i nie wiem o co chodzi....Pokreciłem śrubą dość sporo, ustawiłem 1.0 bar i chciałem zrobić kalibrację, w połowie wywaliło komunikat, żeby obnizyc ciśnienie lub nie pamietam, zwiekszyć albo zmniejszyć dysze (nie mam ich wcale). No więc zdjąłem ciśnienie do maks 0,9 bara, kalibracja przeszła ładnie. O dziwo wolne obroty były idealnie (korekty PB) Wcześniej trzeba było schodzic do -2 a w czasie jazdy korekty PB windowały mocno na plus przez co nie szło ustawic ani na mapy ani na czasy, bo ustawianie na czasy powodowało mocno ubogą mieszankę, tak samo na mapy.

Co dziwne, wczoraj ze 3 razy jak chodził na wolnych coś go zaczęło zalewać, korekty PB poszły na -34 aż się przydusił i momentalnie zaraz przestawała pracować sonda, trzeba było gasić auto, zrobiło się tak samo 3 razy jak sobie pyrkał na wolnych. żadnych błędów nie było, ciśnieie w programie było 1,1 bara, zmieniłem filtr, bo myślałem że może on tak przydławia ale nic to nie dało. Może redek się pompował i puszczał takie bąki?

Wczoraj po kalibracj w drogę, jakież było moje zdziewienie, jak i mapa i czasy i korekty PB zgrywały się idealnie, mnożnik jest chyba na 0,98. Mapa się ładnie pokrywa, korekty PB na LPG są takie jak na PB, trzeba to jeszcze korekta po obr. ogarnąć, ale puki co pogoda nie pozwala bo wszędzie ślisko, ale redek w tej chwili chodzi na 0,9 bara tylko nie wiem co będzie przy pełnym bucie, czy pętlic nie będzie. Spadki chwilowe sa do 0,75-0,8 bara tak żę chyba i tak nic z niego nie bedzie.

Teraz może mi ktoś wytłumaczy czemu tak jest, myślę żeby zastosować jakieś dysze, tylko nie wiem jakie i wtedy podnieść ciśnienie i zobaczyć co będzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2324 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO