Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2324 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 151, 152, 153, 154, 155  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-01-08, 08:42 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 5874
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 252 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: Q-Box Basic
Wtryskiwacze: Eko-Power
Reduktor: KME tur TWIN
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: 320KM\420Nm
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
dariusz105 napisał(a):
dmuchnij mu do butli z 8 bar kompresorem


Taaa...gaz + katalizator ( powietrze) = hmhm...nie chciał bym jeździć z bombą w bagażniku

Najbardziej chyba niedocenianym na rynku reduktorem jest zavoli...raz ustawisz ciśnienie i po 100 000 kilometrów takie same...wiadomo, że się syfią ale z punktu widzenia użytkownika bezproblemowy...taaakk buczą zapomniałem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-01-08, 11:48 

Dołączył(a): 2014-03-01, 19:20
Posty: 30
Lokalizacja: KRK

Pomógł: 1 razy

Auto: RENAULT LAGUNA II FL
Elektronika: STAG 300 ISA 2
Wtryskiwacze: BARRACUDA
Reduktor: ACR01 - CZERWONY
Pojemność: 2946
Moc: 207
Kod Silnika: L7X 733
Rok Produkcji: 2007
Panowie, a ja trochę z innej beczki.
Albo poprawiła się jakość gazu (albo ogólnie trafiam na jakiś dobry) , albo nie wiem co, ale w tamtym roku, na moim ACR01 czerwonym, przy już nieznacznych mrozach, miałem problemy z przepinaniem się na benę, przy pełnym bucie.
Wczoraj było -20, i ani razu czegoś takiego nie zanotowałem :).
Mało tego, po przepięciu na gaz, nawet przy -20 nic nie faluje, nie szarpie ani nic, ale tu akurat największa zasługa Damiana :), tym bardziej, że podobno czerwony ACek jest szczególnie wrażliwy na mało prężny gaz.
Czy ktoś jeszcze zaobserwował jakąś poprawę w tej kwestii ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-01-08, 12:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 2917
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 163 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
roboform550 napisał(a):
Taaa...gaz + katalizator ( powietrze) = hmhm...nie chciał bym jeździć z bombą w bagażniku

o widzę że kolega aby nie dopuszczać do takich sytuacji próżnuje butlę przy przy montażu lub przynajmniej napełnia gazem obojętnym. jeśli nie to może kolega należy do szanownego grona HIPOKRYTÓW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-01-08, 13:10 

Dołączył(a): 2016-08-13, 13:32
Posty: 58

Pomógł: 1 razy

Auto: Honda Civic
Elektronika: Stag Qbox
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: KME TUR
Dysze: brak
Pojemność: 1600
Moc: 145
Kod Nadwozia: EJ9
Kod Silnika: D16Y8
Rok Produkcji: 1997
AC są cholernie kapryśnymi reduktorami. Może nie wszystkie, ale ja też miałem z nim wielkie problemy. Co dzień, to inne ciśnienia... raz na wolnych 0.9b, na następny dzień już 1.37. Podczas jazdy w zależności od tego jak mocno wciskałem gaz, to ciśnienie latało jak szalone.
Zmieniłem na TURa i raz ustawione 1.13 stoi jak wryte do tej pory. Jedynie przy mocnym bucie mam bardzo krótkotrwałe spadki do okolic 0.7b, ale to może wina zimowego gazu. Poczekam z tym do wiosny i wtedy się zobaczy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-01-08, 17:10 

Dołączył(a): 2011-02-27, 23:59
Posty: 118
Lokalizacja: Gdzieś

Pomógł: 1 razy

Auto: Volvo
Elektronika: LPGTECH 204
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: AC R01 250
Dysze: bez dysz
Pojemność: 2000
Moc: 200KM/1Bar
Kod Nadwozia: V40
Kod Silnika: B4204T2
Rok Produkcji: 2001
U mnie póki co jest w mkare stabilnie na 0,9 bara, rano miał 1 bara, ale po nagrzaniu spadło do 0,9 i tak się utrzymuje, ale sądze że to spowodowane wczorajszym kręceniem śrubą. Jutro wieczorem moze uda mi się go rozebrac i zobacze co można w nim poprawić. Póki co po trasie 30km korekty PB trzymają się okolic 0%.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-01-08, 18:34 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22639
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 780 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
NATHAN, u mnie też zdecydowanie lepiej tej zimy

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-01-08, 23:27 

Dołączył(a): 2014-03-01, 19:20
Posty: 30
Lokalizacja: KRK

Pomógł: 1 razy

Auto: RENAULT LAGUNA II FL
Elektronika: STAG 300 ISA 2
Wtryskiwacze: BARRACUDA
Reduktor: ACR01 - CZERWONY
Pojemność: 2946
Moc: 207
Kod Silnika: L7X 733
Rok Produkcji: 2007
Czyli jednak chyba coś jest na rzeczy z tą jakością gazu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-01-09, 10:39 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22639
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 780 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
no i oby w tą strone to szło.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-01-09, 14:13 

Dołączył(a): 2012-11-14, 10:24
Posty: 175
Lokalizacja: Kalinówka/Lublin

Pomógł: 13 razy

Auto: Volvo 940
Elektronika: Stag 300 ISA
Wtryskiwacze: Dragon'y
Reduktor: AC-01Rx2
Dysze: 3mm
Pojemność: 2316
Moc: 250+
Kod Silnika: B230FK
Rok Produkcji: 1996
Walczę ostatnio z masakrycznymi spadkami ciśnienia. Lekkie nadciśnienie łapię i od razu zrzutka. Sprawdziłem już oba zawory,filtr FC i postanowiłem,że zajrzę do dwóch AC czerwonych,jednych z pierwszych. Ogólnie ostatnio z nimi jest OK ale w zimie potrafi się jeden lub dwa napompować co zdarzyło się w czasie tych kilku dni dużego mrozu. Ogólnie AC'ki nie wyglądały źle. Są po dwóch reklamacjach u producenta. Moją uwagę zwrócił brak tulejki tam gdzie wchodzi trzpień od membrany w jednym redku. Co z tym? Składać na razie? Wątpię żeby panowie z AC chcieli coś takiego wysłać i czy w ogóle jest to możliwe. Wiem,że praktycznie trzeba by było wytoczyć takie tulejki z mosiężne.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-01-09, 22:01 

Dołączył(a): 2011-02-27, 23:59
Posty: 118
Lokalizacja: Gdzieś

Pomógł: 1 razy

Auto: Volvo
Elektronika: LPGTECH 204
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: AC R01 250
Dysze: bez dysz
Pojemność: 2000
Moc: 200KM/1Bar
Kod Nadwozia: V40
Kod Silnika: B4204T2
Rok Produkcji: 2001
W moim reduktorze nie ma np gumowych oringów w komorze wirowej. Nie wiem czy zrezygnowali z tego czy jak?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-01-10, 00:17 

Dołączył(a): 2016-08-13, 13:32
Posty: 58

Pomógł: 1 razy

Auto: Honda Civic
Elektronika: Stag Qbox
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: KME TUR
Dysze: brak
Pojemność: 1600
Moc: 145
Kod Nadwozia: EJ9
Kod Silnika: D16Y8
Rok Produkcji: 1997
Że też Wam się chce walczyć z tym szajsem :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-01-10, 07:18 

Dołączył(a): 2009-06-24, 21:23
Posty: 1205
Lokalizacja: instalacje gazowe stag , Lublin, tel. 663027133

Pomógł: 56 razy

Auto: Polo
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: 1400
Moc: 70
Kod Nadwozia: 9N3
Kod Silnika: klekot :)
Rok Produkcji: 2007
Ten szajs obrabia od 2 lat bez problemu 6 cylindrów 170km. Jeżeli trafiłeś na wadliwa sztukę albo masz problem z faza ciekła to inna sprawa. Aczkolwiek jeżeli tur siada Ci pół bara przy 145km to raczej obstawiam to drugie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-01-10, 13:09 

Dołączył(a): 2016-08-13, 13:32
Posty: 58

Pomógł: 1 razy

Auto: Honda Civic
Elektronika: Stag Qbox
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: KME TUR
Dysze: brak
Pojemność: 1600
Moc: 145
Kod Nadwozia: EJ9
Kod Silnika: D16Y8
Rok Produkcji: 1997
Tur pada do 0.6b tylko na ułamek sekundy w momencie przepinki biegu przy odcince (7800). Potem momemtalnie rośnie i trzyma ustawione cisnienie.
Te chwilowe spadki mogą być spowodowane bardzo niskimi temperaturami i słabą prężnoscią gazu. Zrobi się cieplej, to się to wybada.

AC leciał na pysk przy każdym docisnięciu gazu i już sie nie chciał odbudować, a wtedy jeszcze zdecydowanie cieplej było.
Oczywiście nie neguje, że Tobie AC działa dobrze, ale z tego co da się wyczytać na necie, to wiele osób ma z nim problemy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-01-10, 14:40 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22639
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 780 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
AC jak będzie miał od strony fazy ciekłej jakieś problemy to poleci na ryj z ciśnieniem

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-01-10, 15:05 

Dołączył(a): 2016-08-13, 13:32
Posty: 58

Pomógł: 1 razy

Auto: Honda Civic
Elektronika: Stag Qbox
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: KME TUR
Dysze: brak
Pojemność: 1600
Moc: 145
Kod Nadwozia: EJ9
Kod Silnika: D16Y8
Rok Produkcji: 1997
U mnie te spadki są tylko w momencie przepięcia biegu.
Tutaj widać 3 i 4 bieg ciągnięte niemal pod odcięcie. Przy przepince 3/4 widać krótkotrwały spadek, ale już 4ke można ciągnąć do odciny i trzyma 1b.

Obrazek

Robiłem też taki test, że wbijałem 4ke przy 2000 rpm, po czym but w podłogę do odcięcia i też ciśnienie cały czas stało na 1b. Gdyby był jakiś problem z zasilaniem, to ciśnienie stało by tak równo w całym zakresie obrotomierza (nie licząc tych chwilowych spadków przy przepince)?


Z kolei na ACku wyglądało to tak, że ustawiałem ciśnienie robocze na 1.1b. Trochę pojeździłem i już stało pod 1.4b na wolnych obrotach. Strzał ze sprzęgła i spadek do 0.6b, dość szybka odbudowa na 1b, przy załączeniu VTECa (5000rpm) spadek do 0.6 i tendencja spadkowa utrzymywała się do końca. Rzadko kiedy udało się dokręcić silnik do odcinki bez przerzutu na pb, bo bałem się schodzić z ciśnieniem minimalnym poniżej 0.6b.

Latem aż takich problemów z ACkiem nie miałem, ale wtedy ciśnienie też nie było idealne... wahania były między 1.2, a 0.8b, co nie powodowało problemów z przerzutem na benzynę (dolny próg był ustawiony w programie na 0.7b).


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2324 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 151, 152, 153, 154, 155  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO