Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2374 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-01-10, 15:48 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23800
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 872 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
ale to co opisujesz, to jest jakiś problem, czy tylko obserwacja ?
Masz TUR-a, działa - więc ? :)

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-01-10, 15:52 

Dołączył(a): 2016-08-13, 13:32
Posty: 68

Pomógł: 3 razy

Auto: Honda Civic
Elektronika: Stag Qbox
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: KME TUR
Dysze: brak
Pojemność: 1600
Moc: 145
Kod Nadwozia: EJ9
Kod Silnika: D16Y8
Rok Produkcji: 1997
Struna napisał(a):
ale to co opisujesz, to jest jakiś problem, czy tylko obserwacja ?



Obserwacja, bo problemów przez to nie mam. Teraz autko śmiga i cieszy tanią jadą :)

Bardziej chodziło mi o to, by spojrzał na ten wykres ktoś tak obeznany jak np. Ty i ewentualnie podpowiedział, czy tak może zostać, czy jednak coś niedomaga :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-01-10, 16:46 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23800
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 872 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
jak dla mnie - jest ok.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-01-24, 18:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-09-08, 19:42
Posty: 161
Lokalizacja: Płock

Pomógł: 0 razy

Auto: e36
Elektronika: emmegas
Wtryskiwacze: valtek 30
Reduktor: ac r01
Dysze: 2.3
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Silnika: m52b25
Rok Produkcji: 1993
gdzie na tym reduktorze znajdę datę produkcji?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-02-01, 11:43 

Dołączył(a): 2015-10-15, 20:59
Posty: 36

Pomógł: 0 razy

Auto: toyota
Elektronika: stag300
Wtryskiwacze: ac wo1
Reduktor: ac r01
Pojemność: 160
Moc: 110
Hejka.u mnie ac r01 czarny ma juz przebieg 48000km i w związku z tym czytając posty zastanawiam sie czy moj jeszce jest sprawny.Nie za bardzo sie znam na tym ale co to znaczy spadki cisnienia oraz ze sie "pompuje"?Czy jesli nie wywala mi bledow check engine nie ubywa plynu chlodniczego przez kolanka wodne oraz przy maksymalnym przyspiesznaniu/obciazeniu silnika nic mi nie piszczy ze nie ma gazu oraz nie miga mi zielone swiatelko na przelaczniku pb/lpg nawet kiedy maksymalnie przyspieszam do odcinki to mozna zalozyc ze reduktor jest jeszce sprawny?Czy jak podlacze sie do staga przez interfejs to nie skasuja mi sie ustawienia ale bede mogla zobaczyć jakie jest cisnienie reduktora na wolnych obrotach oraz przy dodaniu obrotw na postoju?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-02-05, 01:47 

Dołączył(a): 2013-12-07, 01:04
Posty: 746
Lokalizacja: Olsztyn/Mrągowo

Pomógł: 44 razy

Auto: Seat Ibiza 1.4 MPI '01
Elektronika: Stag 200-4
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Alaska@ 0.9 bar
Dysze: 2,0
Pojemność: 1390
Moc: 60
Kod Nadwozia: 6k2 Yellow Tweety
Kod Silnika: AKK
Rok Produkcji: 2001
Dokładnie tak, od samego podłączenia ustawienia się nie kasują.
Po podłączeniu się do komputera za pomocą programu można monitorować między innymi aktualne ciśnienie reduktora i jego temperaturę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-02-05, 10:47 

Dołączył(a): 2011-02-27, 23:59
Posty: 118
Lokalizacja: Gdzieś

Pomógł: 1 razy

Auto: Volvo
Elektronika: LPGTECH 204
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: AC R01 250
Dysze: bez dysz
Pojemność: 2000
Moc: 200KM/1Bar
Kod Nadwozia: V40
Kod Silnika: B4204T2
Rok Produkcji: 2001
Przy Twojej mocy i zapotrzebowaniu na paliwo akurat ten reduktor jest aż nadto, tak że raczej nie powinien mieć żadnych problemów.

Ciśnienie robocze będzie widoczne w programie na postoju, ale spadki muszą byc sprawdzane podczas max buta, czyli 2-3 bieg i od 1500obr gaz w podłogę i do końca, na 4 to samo, później można sobie odczytać zapis z oscyloskopu.

Ale jak mówię Twoja toyota nie wygeneruje wielkich spadków. Zresztą czarny AC jest w miarę udany, czerwony to jakaś lipa, tak że nie masz się czym martwić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-02-15, 11:27 

Dołączył(a): 2010-07-20, 12:06
Posty: 307
Lokalizacja: ok/ Radzyń Podlaski

Pomógł: 3 razy

Auto: Audi 80
Elektronika: Stag 300-6 ISA2
Wtryskiwacze: Valtek 30
Reduktor: Zavoli Zeta S
Pojemność: 2600
Moc: 150
Kod Nadwozia: B4
Kod Silnika: ABC
Rok Produkcji: 1993
Możliwe aby temperatura gazu tak padała na ACR01 250 KM? Samochód Volvo jakieś 5 cylindrów 250KM, przejechane na gazie 15tys. km.
Temperaturę reduktora źle pokazuje, bo wybrany jest czujnik 2k chociaż ELM pokazał, że ECU silnika widzi 75°C po przejechaniu ponad 20km w tym butowaniu.
Nie wiem czy te czasy wtrysku nie są za długie, pewnie barracudy mają zamontowane za małe dysze i to ciśnienie gazu też jakieś wysokie (kalibracyjne 1,3).


Załączniki:
volv3.osc [820.01 KiB]
Pobrane 16 razy
volv.png
volv.png [ 51.57 KiB | Przeglądane 1261 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-02-15, 13:36 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23800
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 872 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Albert napisał(a):
ELM pokazał, że ECU silnika widzi 75°C

to w tym szukaj problemu - termostat do wymiany

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-02-15, 23:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-01-26, 22:59
Posty: 3349
Lokalizacja: UK Luton

Pomógł: 43 razy

Auto: Subaru Outback 3.0R
Elektronika: Tech 316
Wtryskiwacze: Baracuda
Reduktor: ACR01 250
Dysze: brak
Pojemność: 3.0
Moc: ?
Rok Produkcji: 2004
Przy takiej mocy dysze nie sa do niczego potrzebne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-02-19, 18:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3254
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 187 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
Albert napisał(a):
Możliwe aby temperatura gazu tak padała na ACR01 250 KM

a gdzie jest ten pad bo 21*C to jest gitara


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-02-19, 19:20 

Dołączył(a): 2010-07-20, 12:06
Posty: 307
Lokalizacja: ok/ Radzyń Podlaski

Pomógł: 3 razy

Auto: Audi 80
Elektronika: Stag 300-6 ISA2
Wtryskiwacze: Valtek 30
Reduktor: Zavoli Zeta S
Pojemność: 2600
Moc: 150
Kod Nadwozia: B4
Kod Silnika: ABC
Rok Produkcji: 1993
Pad z 34°C do 19°C (chwilę potem do 17°C) podczas jednego przyspieszenia, nigdy czegoś takiego nie widziałem (choć mało widziałem). Do tego podczas szybszej jazdy w trasie potrafi przerzucać na benzynę przy próbie przyspieszania. Chyba że to wszystko to efekty niskiej temperatury na zewnątrz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-02-22, 12:26 

Dołączył(a): 2016-04-12, 10:20
Posty: 1258
Lokalizacja: Tarnów

Pomógł: 124 razy

Auto: Skoda Octavia I 2.0
Elektronika: ImegaEVO (aka Stag300)
Wtryskiwacze: AC-W02 BFC
Reduktor: Alaska AT09@1.1bar
Dysze: 2,3mm
Pojemność: 1984
Moc: 115
Kod Nadwozia: 1U
Kod Silnika: AZJ
Rok Produkcji: 2002
Zdarzają się źle zamontowane/źle wybrane/niedziałające czujniki temperatury. Na początek przysłoń czujnik czymś żeby wykluczyć że to powietrze go tak schładza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-03-19, 13:55 

Dołączył(a): 2014-12-04, 19:33
Posty: 67

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi 80 B4
Elektronika: stag200-4
Wtryskiwacze: valtek
Reduktor: alaska t01
Pojemność: 2.0
Moc: 115
Kod Silnika: ABK
Rok Produkcji: 1992
Moj ACR01 kupiony pod koniec sierpnia na phjacus.pl zamontowany w Lexusie IS200, jest porazka... Odebralem go tydzien temu z reklamacji i doslownie jest to samo co bylo - spadki cisnienia przy ciagnieciu do odciecia z 1.1bar ponizej 0.7bar, i puszcza gaz w podcisnienie bardzo czesto przez co rozruch silnika trwa z 3sekundy...
Nie polecam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-05-21, 13:53 

Dołączył(a): 2016-12-05, 22:15
Posty: 22

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: Hannah green
Reduktor: AC R01 8mm
Dysze: Brak
Pojemność: 1800 T
Moc: 190
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1999
Mam AC R01 i zauważyłem że poci mi sie jak by olejem z miejsca zaznaczonego na foto. Dokręcić bardziej sie juz nie da. Skąd tam olej ? Nowy reduktor czy można to objechać sylikonem ?


Załączniki:
mini3_4836_8.jpg
mini3_4836_8.jpg [ 115.25 KiB | Przeglądane 627 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2374 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO