Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2454 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 164  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-24, 14:05 

Dołączył(a): 2012-07-24, 08:30
Posty: 1888
Lokalizacja: Śląskie

Pomógł: 122 razy

Auto: Fiat 126P
Elektronika: Stag 300
Pojemność: 594
Moc: 17kW
Kod Nadwozia: Fastback
Rok Produkcji: 1977
To już wiem bo próbowałem kiedyś poluzować wylot fazy lotnej i te śruby są z plasteliny. Czyli te dookoła dekla też?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-24, 14:11 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24323
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 913 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
bardzo podobnie

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-24, 19:31 

Dołączył(a): 2010-09-12, 11:04
Posty: 1388
Lokalizacja: B-stokk

Pomógł: 88 razy

Auto: Mercedes s280/Volvo 940
Elektronika: Optima Pro-Tec/Nano
Wtryskiwacze: valtek/Barracuda
Reduktor: shark/shark 1500
Dysze: nie pamiętam:)
Pojemność: 2800/2.3
Moc: za mała:)/165KM
Rok Produkcji: 1998/1994
Ogólnie te reduktory to jednorazowku sam nie naprawisZ.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-25, 09:34 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 8098
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 520 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
Czerwony ACR-01 w naszym Volvo S60 po przebiegu 35 000 km zaczyna mnie irytować - na ostatnim przeglądzie miał 1.03 vs kalibracyjne 1.25 bara. 3x go podnosiłem, jazdy próbne, wszystko gra, ciśnienie 1.25 bara. 5000 km później auto zaczęło rano źle zapalać. Zakręciłem butlę. Po kilki dniach pali dobrze. Odkręciłem butlę. Po kilku dniach rano pali źle. Wgląd w Q-Maxa: ciśnienie 1.4 bara, LTFT minus 14%!!! CO ciekawa jak działa korekta po ciśnieniu, skoro jego wzrost rozjechał adaptację? Po wakacjach będziemy dłubać problem dalej, ale jestem coraz bliżej wymiany na Golda GT, nie lubię grzebać w swoich autach, bo robię to za darmo :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-25, 09:43 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24323
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 913 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
Silesia Cars napisał(a):
nie lubię grzebać w swoich autach, bo robię to za darmo

pazernyś :)

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-25, 11:15 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-10-20, 21:35
Posty: 716
Lokalizacja: KR

Pomógł: 15 razy

Auto: S80 2.5T
Elektronika: brak
Wtryskiwacze: brak
Reduktor: brak
Dysze: brak
Pojemność: 2547
Moc: 200
Kod Silnika: B5254T6
Takie czasy....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-25, 22:35 

Dołączył(a): 2013-12-07, 01:04
Posty: 1136
Lokalizacja: Olsztyn/Mrągowo

Pomógł: 63 razy

Auto: Seat Ibiza 1.4 MPI '01
Elektronika: Stag 200-4
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Alaska@ 0.9 bar
Dysze: 2,0
Pojemność: 1390
Moc: 60
Kod Nadwozia: 6k2 Yellow Tweety
Kod Silnika: AKK
Rok Produkcji: 2001
Wniosek jeden, nie oszczędzamy na reduktorze i kupujemy sprawdzony z "zapasem" :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-26, 09:41 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-12-25, 19:33
Posty: 650
Lokalizacja: Siedlce

Pomógł: 35 razy

Auto: Toyota Camry x2
Elektronika: Stag 4 Eco/Qbox
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Zavoli S/Zavoli S
Dysze: 2,7/2,7
Pojemność: 2164/2164
Moc: 136/136
Kod Nadwozia: SXV10/SXV10
Kod Silnika: 5S-FE/5S-FE
Rok Produkcji: 1992/1995
Przecież od dawna wiadomo, że AC R01 jest średnio udany. Tylko Adam Rogowski nie ma z nimi problemów :> .

Miałem z nimi styczność może z 10 razy i zawsze byłby problemy z ustawieniem ciśnienia, a po jakimś czasie ciśnienie i tak się przestawiało.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-26, 13:58 

Dołączył(a): 2017-07-18, 11:38
Posty: 128
Lokalizacja: Będzin

Pomógł: 5 razy

Auto: Hyundai
Elektronika: Stag 300plus
Wtryskiwacze: MJ
Reduktor: ACR01
Pojemność: 2,7
To korekta po ciśnieniu tego Q-Maxa nie jest za celna. Trzeba by ustawiać za każdym razem przy montażu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-26, 21:39 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 8098
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 520 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
U mnie skończy się Goldem GT, tylko nie w każdym montażu można sobie pozwolić na taką rozrzutność.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-28, 12:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-10-01, 08:06
Posty: 119

Pomógł: 11 razy

Auto: SAAB 9-3
Elektronika: Qbox
Wtryskiwacze: Hana niebieska
Reduktor: AC R01
Pojemność: 1985
Moc: 240
Kod Silnika: B205X
Rok Produkcji: 2000
dziadek_tadeusz napisał(a):
Tylko Adam Rogowski nie ma z nimi problemów

nie tylko, ja też nie mam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-29, 21:00 

Dołączył(a): 2009-12-03, 20:21
Posty: 112
Lokalizacja: wlkp

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Superb 1
Elektronika: STAG
Wtryskiwacze: AC W02 BFC
Reduktor: Ac R01 czarny
Dysze: 2.5
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: AWT
Rok Produkcji: 2002
Czy jest realne że czarny AC r01 puszcza gaz do układu chłodzenia ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-30, 14:29 

Dołączył(a): 2012-01-03, 15:17
Posty: 51
Lokalizacja: Ostrołęka-Warszawa

Pomógł: 2 razy

Auto: Mazda 323F
Elektronika: STAG 4eco
Wtryskiwacze: RegFast
Reduktor: ACR01
Pojemność: 1500
Moc: 88
Kod Nadwozia: BA
Kod Silnika: Z5
Rok Produkcji: 1994
W układ chłodzenia z elementów LPG wpięty jest tylko reduktor. Jeżeli czuć gaz ze zbiornika wyrównawcze to nie ma innej możliwości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-31, 17:22 

Dołączył(a): 2009-12-03, 20:21
Posty: 112
Lokalizacja: wlkp

Pomógł: 0 razy

Auto: Skoda Superb 1
Elektronika: STAG
Wtryskiwacze: AC W02 BFC
Reduktor: Ac R01 czarny
Dysze: 2.5
Pojemność: 1800
Moc: 150
Kod Silnika: AWT
Rok Produkcji: 2002
Nie czuć. Pytanie ma sie do tego czy w przypadku konstrukcji tego reduktora to realne . Czy płaczsz wodny od gazowego jest oddzielony oringami , uszczelką i czy w praktyce sie to zdarza
A problem mam taki że zanim sie auto rozgrzeje to bulgocze mi w nagrzewnicy , po nagrzaniu spokój.
Odpowietrzanie nic daje , problem szeroko opisywany w autach grupy VAG szczególnie diesli .
NIe chce mi się wierzyć że to uszczelka pod głowicą węze nie są mocno twarde nic się nie grzeje ani nie bąbelkuje w zbiorniczku wiec jeszcze na myśl przychodzi reduktor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2017-08-31, 17:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 1506
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 158 razy

Auto: P11 / N15 / Bravo II
Elektronika: SQ24MY07 / T204 / Qbox+
Wtryskiwacze: Barracuda 115 / 130
Reduktor: AC 250 / Shark 1200 / M3
Dysze: 2,6 / 2,4 / bez
Pojemność: 2000 / 1400 / 1400
Moc: 150 / 90 / 150
Kod Nadwozia: WP11 / N15 / 198
Kod Silnika: SR20DE / GA14DE / A1.000
Rok Produkcji: 1998 / 1998 / 2008
wiciu1919, to co za problem zakręcić butlę, wypalić gaz i pojeździć 2 dni na benzynie w celu sprawdzenia?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2454 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 164  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO