Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2470 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-05-24, 09:07 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18136
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1089 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
i N też taki jest.

tylko do Twojego auta jeden może być za mało.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-05-24, 09:22 

Dołączył(a): 2016-01-25, 19:58
Posty: 299

Pomógł: 3 razy

Auto: Saab 93
Elektronika: LPGTECH224
Wtryskiwacze: Napoleon 150NL
Reduktor: MAGIC III POWER
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: 210
Kod Silnika: B207R
Rok Produkcji: 2004
Pozyjemy i zobaczymy co ACR01 pokazę dalej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-05-24, 11:30 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24604
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 927 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
Wilczek95 napisał(a):
u mnie kwestia cisnienia na wolnych jednego dnia 1,2 a nastepnego 1,4. a zadane jest 1,2... Zazwyczaj po czyszczeniu chwile spokoju.

0,2 bara to w zasadzie prawie każdy jednostopniowy reduktor będzie pływał, czy to względem temperatury, czy też stopnia napełnienia butli

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-05-24, 13:22 

Dołączył(a): 2016-01-25, 19:58
Posty: 299

Pomógł: 3 razy

Auto: Saab 93
Elektronika: LPGTECH224
Wtryskiwacze: Napoleon 150NL
Reduktor: MAGIC III POWER
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: 210
Kod Silnika: B207R
Rok Produkcji: 2004
Struna, a czyli nie ma czym sie przejmowac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-05-24, 13:55 

Dołączył(a): 2017-03-02, 08:51
Posty: 60

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo s60
Elektronika: Lovato Fast II
Wtryskiwacze: KP Lovato
Reduktor: RGJ HP
Pojemność: 2400
Rok Produkcji: 2001
lebek89 napisał(a):
Panowie, gazownikow zaproponował mi Ac r01 250 do volvo s60 2.5t 210KM, czy będzie on dawał radę na spokojnie przy tym silniku i nie będzie problematyczny? Czy lepiej tutaj wrzucić coś innego?

Mam u siebie w s60,tylko w wolnossacym 2.4 170 KM. Nie mam żadnych zastrzeżeń


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-05-25, 14:42 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24604
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 927 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
Wilczek95 napisał(a):
czyli nie ma czym sie przejmowac

nie, moim zdaniem nie ma co drążyć, bo i tak będzie pływać.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-06-10, 12:58 

Dołączył(a): 2017-03-02, 08:51
Posty: 60

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo s60
Elektronika: Lovato Fast II
Wtryskiwacze: KP Lovato
Reduktor: RGJ HP
Pojemność: 2400
Rok Produkcji: 2001
Cześć wszystkim, mam pytanie, czy to normalne jak przyszły te upały że auto szybciej przyłącza mi się na gaz ? To kwestia szybszego nagrzrwania się reduktora ? Dosłownie z 30 s po odpaleniu jest już na gazie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-06-10, 13:00 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28848
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2700 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
diavoli1991 napisał(a):
Dosłownie z 30 s po odpaleniu jest już na gazie.


u mnie po 2 sekundach jakie mam w programie jako opóźnienie, ale się nie dziwię


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-06-10, 13:06 

Dołączył(a): 2017-03-02, 08:51
Posty: 60

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo s60
Elektronika: Lovato Fast II
Wtryskiwacze: KP Lovato
Reduktor: RGJ HP
Pojemność: 2400
Rok Produkcji: 2001
Czyli to normalne ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-06-10, 13:17 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28848
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2700 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
tak normalne, że gaz przyjmuje temperaturę otoczenia w jakim się znajduje i jest ona właściwa do pracy silnika
to takie zjawisko przyrodnicze; przekazanie energii cieplnej, uczą o tym na lekcjach fizyki, tych co nie wagarują


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-06-10, 14:18 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 8387
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 548 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
Mirosław napisał(a):
u mnie po 2 sekundach jakie mam w programie jako opóźnienie, ale się nie dziwię



u mnie w Corsach 20*C i 10s :)
Z placu wyjeżdżam już na LPG :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-06-16, 21:02 

Dołączył(a): 2016-05-20, 11:39
Posty: 4
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 0 razy

Auto: Lanos
Elektronika: Stag 4 plus
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC r01
Dysze: 1,8 lub 1,9 :D
Pojemność: 1.6
Moc: 106
Rok Produkcji: 2002
Posiadam Lanosa 1.6. Instalacja gazowa zakładana w AC w zakładzie firmowym 2012 r. Przejechałem na niej o koło 80k km. W tym tygodniu wymieniłem wtryski na barracuda były AC. Gazownik powiedział że niedługo będzie trzeba wymienić jeszcze reduktor. Zaproponował ten sam czyli AC r01 (wersja tańsza) lub Zavoli. Wymienił bym sam, gorzej z ustawieniem jego. Czy warto trochę dopłacić do reduktora Zavoli + przerobić instalację czy kupić ten sam reduktor zamontować i jechać na strojenie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-06-16, 21:19 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28848
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2700 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
wymiana reduktora nie wymaga strojenia, należy tylko ustawić na nowym właściwe ciśnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-06-16, 21:49 

Dołączył(a): 2016-05-20, 11:39
Posty: 4
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 0 razy

Auto: Lanos
Elektronika: Stag 4 plus
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC r01
Dysze: 1,8 lub 1,9 :D
Pojemność: 1.6
Moc: 106
Rok Produkcji: 2002
Mirosław napisał(a):
wymiana reduktora nie wymaga strojenia, należy tylko ustawić na nowym właściwe ciśnienie

ok dzięki za uszczegółowienie:) a czy warto zmienić na inny reduktor czy pozostać przy AC?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-06-16, 21:56 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28848
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2700 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
zmień na AC R02 i "będziesz pan dopiero zadowolony"


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2470 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO