Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2470 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-06-16, 22:12 

Dołączył(a): 2016-05-20, 11:39
Posty: 4
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 0 razy

Auto: Lanos
Elektronika: Stag 4 plus
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC r01
Dysze: 1,8 lub 1,9 :D
Pojemność: 1.6
Moc: 106
Rok Produkcji: 2002
Dzięki za szybką odpowiedź i pomoc. Mam mam nadzieje że to ostatnie pytania. Są dwa rodzaje tych reduktorów z elektrozaworem i bez. Który wybrać? Przy wymianie reduktora jeszcze na coś warto zwrócić uwagę?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-06-16, 22:20 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28848
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2700 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
elektrozawór już masz to po ci co następny
a co tam można popsuć, żeby jakąś uwagę zwracać :>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-06-16, 22:32 

Dołączył(a): 2016-05-20, 11:39
Posty: 4
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 0 razy

Auto: Lanos
Elektronika: Stag 4 plus
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC r01
Dysze: 1,8 lub 1,9 :D
Pojemność: 1.6
Moc: 106
Rok Produkcji: 2002
Ok, dzięki za pomoc. W poniedziałek zajadę i kupię taki reduktor jaki sugerujesz i na dniach go wymienię.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-06-23, 10:16 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24604
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 927 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
Ale po co ten reduktor wymieniasz? Są jakieś problemy z obecnym?

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-07-10, 06:28 

Dołączył(a): 2017-03-02, 08:51
Posty: 60

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo s60
Elektronika: Lovato Fast II
Wtryskiwacze: KP Lovato
Reduktor: RGJ HP
Pojemność: 2400
Rok Produkcji: 2001
Witam wszystkich Forumowiczów,
od lutego 2018 r. mam założony reduktor AC R01 250 KM (czerwony). Wczoraj byłem na regulacji gazu u gazownika ze względu na błąd zbyt ubogiej mieszanki. Okazało się że ciśnienie na redku spadło do 0,7 . Gazownik ustawił je na 1,3 tak jak być powinno i wyregulowaliśmy instalację. Moje pytanie brzmi, czy juz zaczynać oddawać na gwarancję reduktor i zmieniać na inny? Czy ktoś z Was juz oddawał?
Dzięki za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-07-10, 07:58 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18136
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1089 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
śruba regulacyjna jest po to żeby można było cisnienie regulować, daj szansę gazownikowi i reduktorowi , jak taka regulacja nie pomoże to dopiero gazownik będzie miał zmartwienie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-07-10, 08:02 

Dołączył(a): 2017-03-02, 08:51
Posty: 60

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo s60
Elektronika: Lovato Fast II
Wtryskiwacze: KP Lovato
Reduktor: RGJ HP
Pojemność: 2400
Rok Produkcji: 2001
tryszawy, właśnie tą śrubą wczoraj wyregulował na właściwe ciśnienie, dziwi mnie tylko ten spadek. A tak czysto teoretycznie, jak to jest w przypadku oddawania takiego reduktora na gwarancji, pisze się jako przyczynę oddania "nietrzymanie ciśnienia" i Stag to uwzględni ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-07-10, 08:09 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18136
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1089 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
zapewne tak, ale to nie Twoje zmartwienie tylko gazownika -gwaranta. po wtóre po to jest pierwszy przegląd gwarancyjny po 1000km żeby takie regulacje zrobić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-07-10, 18:07 

Dołączył(a): 2017-03-02, 08:51
Posty: 60

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo s60
Elektronika: Lovato Fast II
Wtryskiwacze: KP Lovato
Reduktor: RGJ HP
Pojemność: 2400
Rok Produkcji: 2001
tryszawy napisał(a):
zapewne tak, ale to nie Twoje zmartwienie tylko gazownika -gwaranta. po wtóre po to jest pierwszy przegląd gwarancyjny po 1000km żeby takie regulacje zrobić.

Dzisiaj jeżdżąc po mieście spostrzeglem że stojąc na światłach i trzymając wcisniety hamulec zaczęły falowac obroty. Po przełączeniu na benzynę nic już nie falowalo. Ponadto no wczorajszej wizycie słychać wewnątrz w budzie ze auto nie pracuje równo i miarowo, zarówno na LPG jak i na Pb. Przed wizytą u gazownika nic takiego nie miało miejsca.
Po otwarciu maski nie słychać nierównej pracy silnika, jest ona odczuwalna wewnątrz kabiny tylko. Czy to mozliwe że rozjechaly się też korekty benzynowe przez coś związane z LPG ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-07-10, 20:25 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18136
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1089 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
diavoli1991 napisał(a):
Czy to mozliwe że rozjechaly się też korekty benzynowe przez coś związane z LPG ?


tak, zła regulacja gazu ma wpływ na pracę na pb przez różną długość czasu, to zależy jak auto się szybko adaptuje do nowej dawki paliwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-07-10, 20:57 

Dołączył(a): 2017-03-02, 08:51
Posty: 60

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo s60
Elektronika: Lovato Fast II
Wtryskiwacze: KP Lovato
Reduktor: RGJ HP
Pojemność: 2400
Rok Produkcji: 2001
tryszawy napisał(a):
diavoli1991 napisał(a):
Czy to mozliwe że rozjechaly się też korekty benzynowe przez coś związane z LPG ?


tak, zła regulacja gazu ma wpływ na pracę na pb przez różną długość czasu, to zależy jak auto się szybko adaptuje do nowej dawki paliwa.

Jutro w takim razie znowu do gazownika na poprawę regulacji. Nie kasowalem nic celowo, żeby jak podłączy sprzęt widział co się zmieniło które parametry.
Pewnie trzeba zrobić korektę LPG na wolnych obrotach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-07-11, 13:23 

Dołączył(a): 2017-03-02, 08:51
Posty: 60

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo s60
Elektronika: Lovato Fast II
Wtryskiwacze: KP Lovato
Reduktor: RGJ HP
Pojemność: 2400
Rok Produkcji: 2001
tryszawy, generalnie myślisz ze wystarczy ze gazownik zrobi korekte w LPG na wolnych obrotach i na benzynie tez bedzie ok?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-07-11, 13:26 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18136
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1089 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
diavoli1991 napisał(a):
generalnie myślisz ze wystarczy ze gazownik zrobi korekte w LPG na wolnych obrotach i na benzynie tez bedzie ok?




ja nie wiem co zrobi Twój gazownik, ja np podgladam korekty jak auto pracuje na PB i ustawiam podobne na lpg.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-07-11, 13:46 

Dołączył(a): 2017-03-02, 08:51
Posty: 60

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo s60
Elektronika: Lovato Fast II
Wtryskiwacze: KP Lovato
Reduktor: RGJ HP
Pojemność: 2400
Rok Produkcji: 2001
tryszawy, no tylko co sie mogło zdarzyc jeśli pojechałem an regulacje z dobrymi korektami na benzynie, on pod to zrobił autokalibrację a potem jezdzenie pod obciązeniem, a na drugi dzień wewnątrz auta mam wrazenie ze nie pracuje równo, sa drgania, zarówno na Pb jak i LpG. Dziś jade na poprawę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC R01
PostLink | Napisane: 2018-07-11, 14:17 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18136
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1089 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
są pianiści i stroiciele fortepianów i pianista nie musi umieć je stroić i stroiciel nie musi umieć grać na fortepianie żeby nazwać siebie pianistą.
jest monter instalacji elektrycznej i elektryk ,monter instalacji gazowej i gazownik i Ty nie trafiłeś na tego drugiego.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2470 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO