Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2390 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 160  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Reduktor AC R01
PostLink | Napisane: 2009-12-17, 23:28 
#Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-12-10, 21:05
Posty: 1431
Lokalizacja: Łuków

Pomógł: 1 razy

Auto: Audi 100 2,8 Quattro/ Audi 80 2,0
Elektronika: Zenit/ Autronic AL-700
Wtryskiwacze: Matrix XJ533 x2/ mikser
Reduktor: Zavoli zeta N + Mod @ 1.15 bara/ Lovato RG 92
Dysze: 2.6
Pojemność: 2771/ 1984
Moc: 174/ 90
Kod Nadwozia: C4/ B4
Kod Silnika: AAH/ ABT
Rok Produkcji: 1991/ 1993
Testował już ktoś ten produkt na autach?

Jakieś wrażenia? Jak wygląda jego stabilność termiczna i ciśnieniowa, oraz przy jakich mocach?

http://www.ac.com.pl/reduktor-ac/reduktor-ac,84/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-12-17, 23:57 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-07-20, 14:21
Posty: 1039
Lokalizacja: Lubicz k/Torunia ul. H. Orszta 11 694 626 027

Pomógł: 26 razy

Auto: BMW 330i
Elektronika: STAG 300/6 ISA-2
Wtryskiwacze: HANA "A"
Reduktor: AC R01 RED
Dysze: GREEN
Pojemność: 3000
Moc: 231
Kod Nadwozia: E46 SEDAN
Kod Silnika: M54B30
Rok Produkcji: 2001
Z tego co wiem to na pewno Jarek Nowotczyński wiec go trzeba podpytac. Chociaz Sebastian tez cos ostatnio na forum wspominał ze AC podsyła mu go do testów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-12-18, 06:54 
#Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-12-29, 17:01
Posty: 1880
Lokalizacja: Augustów

Pomógł: 14 razy

Auto: Honda Accord VIgen
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Zavoli Zeta N
Dysze: 2.7mm
Pojemność: 1849cm
Moc: 136KM
Kod Nadwozia: CH6
Kod Silnika: F18B2
Rok Produkcji: 2001
Te plastikowe króćce sprawiają, że raduje mi się dusza. :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-12-18, 10:51 
#Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-12-10, 21:05
Posty: 1431
Lokalizacja: Łuków

Pomógł: 1 razy

Auto: Audi 100 2,8 Quattro/ Audi 80 2,0
Elektronika: Zenit/ Autronic AL-700
Wtryskiwacze: Matrix XJ533 x2/ mikser
Reduktor: Zavoli zeta N + Mod @ 1.15 bara/ Lovato RG 92
Dysze: 2.6
Pojemność: 2771/ 1984
Moc: 174/ 90
Kod Nadwozia: C4/ B4
Kod Silnika: AAH/ ABT
Rok Produkcji: 1991/ 1993
Co do samych kolanek, to też mi się nie podobają. Z tym to jeszcze da się coś zrobić, chodzi mi o inne parametry.

Może ktoś kto go montował przeczyta temat, i napisze jakieś swoje wnioski.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-12-18, 10:52 

Dołączył(a): 2008-10-09, 07:53
Posty: 204
Lokalizacja: Mońki

Pomógł: 0 razy

Auto: opel zafira 1.8
Elektronika: stag-300
Wtryskiwacze: Hana red
Reduktor: Zavoli Zeta S
Pojemność: 1796
Moc: 116
Kod Nadwozia: F75
Kod Silnika: X18XE1
Rok Produkcji: 1999
Witam ja tez jestem ciekawy jak sie bedzie sprawowal,jakie sa jego gabarytyi czy cisnienie gazu nie lata jak w scorpionach.Zdaje sie ze jest niezintegrowany z zaworem ciekawe jaki koszt zakupu wie ktos? pzdr.sypkowski.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-12-18, 21:54 
#Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-12-10, 21:05
Posty: 1431
Lokalizacja: Łuków

Pomógł: 1 razy

Auto: Audi 100 2,8 Quattro/ Audi 80 2,0
Elektronika: Zenit/ Autronic AL-700
Wtryskiwacze: Matrix XJ533 x2/ mikser
Reduktor: Zavoli zeta N + Mod @ 1.15 bara/ Lovato RG 92
Dysze: 2.6
Pojemność: 2771/ 1984
Moc: 174/ 90
Kod Nadwozia: C4/ B4
Kod Silnika: AAH/ ABT
Rok Produkcji: 1991/ 1993
darecki napisał(a):
Zdaje sie ze jest niezintegrowany z zaworem


Ja tu widzę tylko wkręcony czujnik temperatury.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-12-25, 19:50 
#Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-12-29, 17:01
Posty: 1880
Lokalizacja: Augustów

Pomógł: 14 razy

Auto: Honda Accord VIgen
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Zavoli Zeta N
Dysze: 2.7mm
Pojemność: 1849cm
Moc: 136KM
Kod Nadwozia: CH6
Kod Silnika: F18B2
Rok Produkcji: 2001
Pytałem na forum AC, ale nikt nic nie pisał. Może się wstydzą swojego wyrobu? Może akurat jest porządnym reduktorem do 150-160KM (bo w 250KM nie wierzę) i warto by montować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-12-26, 00:50 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-27, 23:48
Posty: 1108
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 3 razy

Auto: BMW 540i
Elektronika: KME Nevo Pro ( testy )
Wtryskiwacze: RAPTOR PW1-1 (testy )
Reduktor: FAZER Imola 270
Dysze: 2,8
Pojemność: 4398
Moc: 286
Kod Nadwozia: e39
Kod Silnika: M62TUB44
Ale on rzeczywiście rokuje na te 250 KM. Poczekajmy aż realnie wejdzie do sprzedaży...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-12-26, 02:40 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-27, 23:48
Posty: 1108
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 3 razy

Auto: BMW 540i
Elektronika: KME Nevo Pro ( testy )
Wtryskiwacze: RAPTOR PW1-1 (testy )
Reduktor: FAZER Imola 270
Dysze: 2,8
Pojemność: 4398
Moc: 286
Kod Nadwozia: e39
Kod Silnika: M62TUB44
Ale on rzeczywiście rokuje na te 250 KM. Poczekajmy aż realnie wejdzie do sprzedaży...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-12-26, 10:11 
#Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-12-29, 17:01
Posty: 1880
Lokalizacja: Augustów

Pomógł: 14 razy

Auto: Honda Accord VIgen
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Zavoli Zeta N
Dysze: 2.7mm
Pojemność: 1849cm
Moc: 136KM
Kod Nadwozia: CH6
Kod Silnika: F18B2
Rok Produkcji: 2001
Zenek Bębenek napisał(a):
Ale on rzeczywiście rokuje na te 250 KM. Poczekajmy aż realnie wejdzie do sprzedaży...
\
Obyś miał rację. Trzy najważniejsze rzeczy: stabilne ciśnienie, wydajność termiczna, niezawodność. Jeżeli to spełni i będzie realnie obsługiwał te 250KM, wtedy można nawet będzie powiedzieć: "Scorpion? Jaki Scorpion?" (Sebastian nie krzycz :mrgreen: )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-12-26, 11:27 
#Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-12-10, 21:05
Posty: 1431
Lokalizacja: Łuków

Pomógł: 1 razy

Auto: Audi 100 2,8 Quattro/ Audi 80 2,0
Elektronika: Zenit/ Autronic AL-700
Wtryskiwacze: Matrix XJ533 x2/ mikser
Reduktor: Zavoli zeta N + Mod @ 1.15 bara/ Lovato RG 92
Dysze: 2.6
Pojemność: 2771/ 1984
Moc: 174/ 90
Kod Nadwozia: C4/ B4
Kod Silnika: AAH/ ABT
Rok Produkcji: 1991/ 1993
Sebastian chyba dostał go na testy, miał coś napisać na ten temat, ale na razie cisza. Wszyscy Świętują, poczekamy może skrobnie kawałek tekstu co to jest warte i wrzuci jakiś pliczek do wglądu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-12-26, 12:41 

Dołączył(a): 2009-05-19, 00:17
Posty: 1144
Lokalizacja: Niwiska / Mielec 668707760

Pomógł: 12 razy

Auto: Audi A4 AvQuat./ALLROAD
Elektronika: Tech 516/STAG 300ISA2
Wtryskiwacze: MJ FX / Hana H2001 AA
Reduktor: AC R01 d8
Pojemność: 2400 / 2700
Moc: 165 / ~300
Kod Nadwozia: B5 / C5
Kod Silnika: APS / ARE
Rok Produkcji: 2000 / 2001
pablo.see napisał(a):
"Scorpion? Jaki Scorpion?"


Szkoda że nie jest zintegrowany, tak jak scorpion.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-12-26, 13:01 
#Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-12-29, 17:01
Posty: 1880
Lokalizacja: Augustów

Pomógł: 14 razy

Auto: Honda Accord VIgen
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Zavoli Zeta N
Dysze: 2.7mm
Pojemność: 1849cm
Moc: 136KM
Kod Nadwozia: CH6
Kod Silnika: F18B2
Rok Produkcji: 2001
A może lepiej, że nie jest?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-12-29, 16:09 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-19, 15:06
Posty: 4277
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 75 razy

Auto: Peugeot 405
Elektronika: KME Bingo-M
Reduktor: Tomasetto AT-07
Pojemność: 1905
Moc: 109
Kod Nadwozia: 15B
Kod Silnika: XU9M
Rok Produkcji: 1991
Jak dla mnie niech sobie brudzą łapy monterzy, a normalni ludzie nie wcześniej jak za 6 miesięcy zaczną montować jeśli nie będzie przeciw wskazań. Żeby nie było takiego huuurraa jak z valtekami, magicjetami, EG, skorpionami itd


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-12-29, 17:46 
#Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-12-29, 17:01
Posty: 1880
Lokalizacja: Augustów

Pomógł: 14 razy

Auto: Honda Accord VIgen
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Zavoli Zeta N
Dysze: 2.7mm
Pojemność: 1849cm
Moc: 136KM
Kod Nadwozia: CH6
Kod Silnika: F18B2
Rok Produkcji: 2001
Pinczer, dlatego jest bardzo ostrożny optymizm. Swoją drogą to problem AC. Jak nie chcą zmienić wizerunku firmy co robi wadliwy sprzęt. Chyba nikt nie zaprzeczy, że spotkał się z taką opinią mówiącą, że Stag jest wadliwy. Osobnik zapytany co jest wadliwe nie umie powiedzieć, bo słyszał od innych. To w kontekście polecania instalacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2390 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 160  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO