Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 359 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: AC W02 widział to ktoś?
PostLink | Napisane: 2018-01-05, 16:08 

Dołączył(a): 2010-01-18, 14:29
Posty: 69
Lokalizacja: Olsztyn

Pomógł: 2 razy

Auto: Opel Vectra / Meriva
Elektronika: Stag 300 ISA2 / Qbox B
Wtryskiwacze: AC W02 / AC W02
Reduktor: Shark / AC R01
Dysze: 2.4 / 2.5
Pojemność: 1800 / 1800
Moc: 122 /
Kod Nadwozia: C / I
Kod Silnika: z18xe / z18xe
Rok Produkcji: 2003 / 2005
Czy mógłby ktoś podpowiedzieć jakie dysze zastosować do wtryskiwaczy ac w02 BFC, które mają iść do silnika hondy 1,4 75KM? Docelowe cisnienie chcialbym ustawic 1,15-1,2 bara. Sterownik to stag 300. Myślałem o 1,8mm. Nie będzie za dużo?

Zamówiłem u jacusia zwykłe ac w02, a dostałem z brązowym korpusem. Czy może już zwykłe też są dostarczane z brązowym korpusem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC W02 widział to ktoś?
PostLink | Napisane: 2018-01-05, 16:25 

Dołączył(a): 2013-09-30, 09:44
Posty: 1451
Lokalizacja: Mielec / http://omegas-reader.fmcx.pl

Pomógł: 193 razy

Auto: Fabia II
Elektronika: TECH 324 OBD
Wtryskiwacze: Dragon Silver '14
Reduktor: AC R01
Pojemność: 1400
Moc: 86
Kod Silnika: CGGB
Rok Produkcji: 2013
BFC do takiej malizny? To jak z armatą na komara, nie będzie dobrze działać. Pogadaj ze sklepem, może zaszła pomyłka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC W02 widział to ktoś?
PostLink | Napisane: 2018-01-05, 16:25 

Dołączył(a): 2009-12-30, 00:26
Posty: 2261
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 12 razy

Auto: Bmw e39 540i
Elektronika: KME diego g3
Wtryskiwacze: Ac w02
Reduktor: Gold GT 2wy
Dysze: 2.5
Pojemność: 4400
Moc: 286
Kod Nadwozia: ---
Kod Silnika: m62b44tu
Rok Produkcji: 2001
Z boku na pudełku masz model :) do mnie tez doszły brązowe


Ostatnio edytowano 2018-01-05, 18:04 przez kaziu1985pn, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC W02 widział to ktoś?
PostLink | Napisane: 2018-01-05, 17:38 

Dołączył(a): 2010-01-18, 14:29
Posty: 69
Lokalizacja: Olsztyn

Pomógł: 2 razy

Auto: Opel Vectra / Meriva
Elektronika: Stag 300 ISA2 / Qbox B
Wtryskiwacze: AC W02 / AC W02
Reduktor: Shark / AC R01
Dysze: 2.4 / 2.5
Pojemność: 1800 / 1800
Moc: 122 /
Kod Nadwozia: C / I
Kod Silnika: z18xe / z18xe
Rok Produkcji: 2003 / 2005
Cholera, zamowilem u jacusia z dostawa listem i listwa przyszla bez pudelka. Moze sprobowac z dyszami 1,5 mm?
Czemu maja nie działac dobrze jesli odpowiednio zdlawie je dyszami?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC W02 widział to ktoś?
PostLink | Napisane: 2018-01-05, 17:39 

Dołączył(a): 2016-11-17, 19:34
Posty: 8
Lokalizacja: Jawor

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW
Elektronika: Stag QMax
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R02
Pojemność: 2000
Moc: 150
Kod Nadwozia: E39
Kod Silnika: M52B20
Rok Produkcji: 1998
http://www.ac.com.pl/pl-serwisy-aktualn ... start=show

Dziś do mnie również dotarły brązowe AC W02 od Jacusia, ale tutaj podaję pewne źródło informacji :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC W02 widział to ktoś?
PostLink | Napisane: 2018-01-05, 18:17 

Dołączył(a): 2010-01-18, 14:29
Posty: 69
Lokalizacja: Olsztyn

Pomógł: 2 razy

Auto: Opel Vectra / Meriva
Elektronika: Stag 300 ISA2 / Qbox B
Wtryskiwacze: AC W02 / AC W02
Reduktor: Shark / AC R01
Dysze: 2.4 / 2.5
Pojemność: 1800 / 1800
Moc: 122 /
Kod Nadwozia: C / I
Kod Silnika: z18xe / z18xe
Rok Produkcji: 2003 / 2005
Super, dzieki za podpowiedz.
W takim razie w przypadku zwyklych ac w02 dysze 2mm, cisnienie 1,2 bedzie ok do 75koni?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC W02 widział to ktoś?
PostLink | Napisane: 2018-01-05, 19:54 

Dołączył(a): 2017-02-17, 09:41
Posty: 477
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 17 razy

Auto: Opel Astra
Elektronika: Kme Nevo
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: AC r01 red
Dysze: ---
Pojemność: 2000
Moc: 170
Kod Nadwozia: -------
Kod Silnika: z20lel
Rok Produkcji: 2004
Gruzin87 napisał(a):
Zamówiłem u jacusia zwykłe ac w02, a dostałem z brązowym korpusem. Czy może już zwykłe też są dostarczane z brązowym korpusem?



Od dawna mają brązowe korpusy,teraz nawet w03 są z brązowymi.Jeśli nie ma na listwie bfc to jest normalna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC W02 widział to ktoś?
PostLink | Napisane: 2018-01-06, 08:14 

Dołączył(a): 2008-12-22, 00:45
Posty: 842
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Pomógł: 59 razy

Auto: celinka c-180
Elektronika: stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana czerwone
Reduktor: Stag AC R01
Pojemność: 1800 ccm
Moc: 90 kw
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: 111.921
Rok Produkcji: 2000
Gruzin87 napisał(a):
Super, dzieki za podpowiedz.
W takim razie w przypadku zwyklych ac w02 dysze 2mm, cisnienie 1,2 bedzie ok do 75koni?

ja bym celował w dysze 2mm i ciśnienie 1.05-1.1 bara


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC W02 widział to ktoś?
PostLink | Napisane: 2018-02-09, 08:38 

Dołączył(a): 2011-11-25, 09:10
Posty: 2295
Lokalizacja: Warszawa klinikaLPG.pl

Pomógł: 124 razy

Auto: Lexus LS400/Toyota Previa
Elektronika: Optima Expert/LpgTech214
Wtryskiwacze: Barracuda/ Hana gre
Reduktor: Prins/Prins
Dysze: brak/brak
Pojemność: 4000/2400
Moc: 284/132
Kod Nadwozia: UCF20/TCR11
Kod Silnika: 1UZ-FE/2TZ-FE
Rok Produkcji: 1998/1997
xshinigamix napisał(a):
cubik2k napisał(a):
Około 4-6A i około 2-2,5A, PWM 50%

Czyli według kolegi jaki najbardziej parametry innych wtryskiwaczy dla ac w02/03 w nevo lub techu ??


Że się podłączę pod pytanie bo nie zauważyłem odpowiedzi.
A chyba będę musiał coś takiego wykonać ACW03 na Tech


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC W02 widział to ktoś?
PostLink | Napisane: 2018-02-09, 11:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-09-25, 14:42
Posty: 1663
Lokalizacja: Wieliczka

Pomógł: 104 razy

Auto: Opel Corsa D OPC
Elektronika: LPGTECH 224
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL,bez dysz
Reduktor: KME Gold GT
Pojemność: 1598
Moc: 192
Kod Silnika: Z16LER
Rok Produkcji: 2009
Ostatnio puściłem na Valtek 3ohm. Wg mnie na tym ustawieniu sobie najlepiej radziły. Sprawdzałem też na yeti i valtek 2ohm. Musisz potestować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC W02 widział to ktoś?
PostLink | Napisane: 2018-02-12, 18:26 

Dołączył(a): 2009-12-17, 21:50
Posty: 294
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Pomógł: 2 razy

Auto: Mazda RX8
Elektronika: tech 326
Wtryskiwacze: baracuda
Reduktor: kme twin
Dysze: brak
Pojemność: 3200
Moc: 230
Kod Nadwozia: FE
Kod Silnika: Z32SE
Rok Produkcji: 2004
Czy miał ktoś przypadek z acw02 że pękł korpus przy dyszy ? druga sprawa czy to pękniecie może powodować że wtrysk będzie cały czas puszczał gaz ? Listwa wtryskowa nowa i teraz nie wiem czy to ja uszkodziłem przy wkręcaniu ,(chociaż wydaje mi się to mało prawdopodobne) czy po prostu dostałem bubla?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC W02 widział to ktoś?
PostLink | Napisane: 2018-02-12, 19:29 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5657
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 231 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Nie wiem czy w tym temacie, czy innym, ale były opisywane takie przypadki... znaczy pęknięcie przy wkręcaniu dyszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC W02 widział to ktoś?
PostLink | Napisane: 2018-02-13, 08:50 

Dołączył(a): 2008-12-22, 00:45
Posty: 842
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Pomógł: 59 razy

Auto: celinka c-180
Elektronika: stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana czerwone
Reduktor: Stag AC R01
Pojemność: 1800 ccm
Moc: 90 kw
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: 111.921
Rok Produkcji: 2000
tak są takie przypadki zwłaszcza jak źle trafisz w gwint albo za mocno dokręcisz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC W02 widział to ktoś?
PostLink | Napisane: 2018-02-13, 12:12 

Dołączył(a): 2010-03-09, 20:04
Posty: 84
Lokalizacja: Lubartów

Pomógł: 4 razy

Auto: Peugeot 307HB1.6/307HB1.6
Elektronika: Optima nano/Stag4eco
Wtryskiwacze: Barracuda/ACW01
Reduktor: Shark1200/NordicAT09
Dysze: xxx/2.0
Pojemność: 1600/1600
Moc: 110/109
Kod Silnika: TU5JP4/TU5JP4
Rok Produkcji: 2007/2002
Też za mocno kiedyś skręciłem i jeden mi pękł, ale nie zauważyłem ulatniania się gazu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC W02 widział to ktoś?
PostLink | Napisane: 2018-02-13, 14:30 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17922
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1071 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
ja zaczynam się dziwić po co dokręcać na siłę ,przecież na tą dyszę nasuwa się wężyk i nie ma mozliwości żeby coś się samo odkręciło i wpadło do silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 359 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO