Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: AC W03 - sporadyczny P0133
PostLink | Napisane: 2018-06-10, 16:18 

Dołączył(a): 2017-06-19, 10:46
Posty: 92
Lokalizacja: Starogard Gdański

Pomógł: 1 razy

Auto: Hyundai Tucson JM
Elektronika: Stag QBOX Plus
Wtryskiwacze: Hana H2002red, bez dysz
Reduktor: ACR01 250km
Dysze: brak
Pojemność: 1997
Moc: 143
Kod Nadwozia: JM
Kod Silnika: G4GC
Rok Produkcji: 2011
Ciekawe video na YT w tym temacie. Trzeba nagrać wykresy przez Torque Pro + ELM327 lub inne urządzenia skanujące OBD i porównać z video.

[url]https://youtu.be/WrCa9cC9EPg][/url]

Ja przez Torque obserwuje STFT, LTFT orzaz jakieś inne oxygen sensor fuel trip, który mi nie mówi nic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC W03 - sporadyczny P0133
PostLink | Napisane: 2018-06-10, 18:17 

Dołączył(a): 2017-06-19, 10:46
Posty: 92
Lokalizacja: Starogard Gdański

Pomógł: 1 razy

Auto: Hyundai Tucson JM
Elektronika: Stag QBOX Plus
Wtryskiwacze: Hana H2002red, bez dysz
Reduktor: ACR01 250km
Dysze: brak
Pojemność: 1997
Moc: 143
Kod Nadwozia: JM
Kod Silnika: G4GC
Rok Produkcji: 2011
Autor filmu wspomina że jak sygnał lambdy zakłócony, to niema co orientować się na wartości LTFT/STFT...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC W03 - sporadyczny P0133
PostLink | Napisane: 2018-06-26, 18:02 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 1078
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 30 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2
Wtryskiwacze: HS211.20
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Jeśli na samym PB nie wali błędem jest to do ogarnięcia. Kia cierpi na luz zaworowy - kontrola jeśli konieczna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AC W03 - sporadyczny P0133
PostLink | Napisane: 2018-08-05, 13:03 

Dołączył(a): 2016-03-09, 21:22
Posty: 17

Pomógł: 0 razy

Auto: Kia Sportage
Elektronika: Stag Q-BOX Basic
Wtryskiwacze: AC W03 2,8m
Reduktor: AC R01
Dysze: 2,8mm
Pojemność: 1975
Moc: 142
Kod Silnika: G4GC
Rok Produkcji: 2006
Co do luzów zaworowych regulowałem 1,5 roku temu, więc to raczej nie to - chociaż na wiosnę za rok będę sprawdzał.

Nie lubię niezakończonych tematów - wypada mi odpowiedzieć po 1,5 miesiąca co z tego wszystkiego wyniknęło.

I nie będzie to bardzo szalone podsumowanie - po prostu wracając do klasycznej jazdy w trybie mieszanym i tankowaniu propan/butan zamiast propanu - od jakichś 4 tysięcy kilometrów nie było żadnego checka.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO