Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2181 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: AcGasSynchro 8
PostLink | Napisane: 2015-05-30, 09:12 

Dołączył(a): 2011-03-29, 15:00
Posty: 38
Lokalizacja: Śląsk

Pomógł: 0 razy

Auto: Fiat Linea 1.4 77km
Elektronika: stag 3oo premium
Wtryskiwacze: hana 2000c
Reduktor: alaska
Pojemność: 1400
Moc: 77km
Rok Produkcji: 2007
barbados napisał(a):
A apką staga się nie łączy? Chodzi mi o to ich oficjalną...

STAG MOBILE obsługuje sterowniki Stag QBOX. A ja nie mogę połączyć się ze Stagiem 300.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro 8
PostLink | Napisane: 2015-06-12, 16:35 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-04-09, 22:22
Posty: 4095
Lokalizacja: Ostrzeszów WLKP

Pomógł: 137 razy

Auto: Mazda MX-5/Honda CivicEJ9
Elektronika: STAG 300 plus/ 200goFast
Wtryskiwacze: KEIHIN/ Valtek typ34
Reduktor: Scorpion ST/ ACr02
Dysze: żółte/ 2,2
Pojemność: 1800/ 1400
Moc: 136KM/ 90KM
Kod Nadwozia: JMZNB18P
Kod Silnika: BP-4W / D14A3
Rok Produkcji: 2000 / 1997
no muszę powiedzieć że jestem pod wrażeniem nowego softu, na silniku M52TU po zmianie softu z 10,0 na 11,1 dało się odczuć poprawę osiągów i przy strojeniu korekty zachowywały się dużo stabilniej
mapy korekt po RPM też wymagają mniejszych ingerencji


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro 8
PostLink | Napisane: 2015-07-01, 13:03 

Dołączył(a): 2012-07-24, 08:30
Posty: 1393
Lokalizacja: Śląskie

Pomógł: 80 razy
Ostrzeżenia: 1

Auto: Renault
Elektronika: Stag 300
Pojemność: 1200
Zastanawiam sie nad aktualizacją do 11.2 czy to dobry pomysł? Jak jest z korektami po temp i ciśnieniu? Spalanie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro 8
PostLink | Napisane: 2015-07-01, 13:45 

Dołączył(a): 2013-06-25, 13:26
Posty: 151
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 16 razy

Auto: VW BORA
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana 2000 RED
Reduktor: Zavoli Zeta N
Pojemność: 1984
Moc: 115
Kod Nadwozia: 1J6
Kod Silnika: AQY
Rok Produkcji: 2000
U mnie po aktualizacji również trzeba było obniżać mnożnik (czerwona Hana) więc musisz się nastawić na nowe strojenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro 8
PostLink | Napisane: 2015-07-01, 15:17 

Dołączył(a): 2012-07-24, 08:30
Posty: 1393
Lokalizacja: Śląskie

Pomógł: 80 razy
Ostrzeżenia: 1

Auto: Renault
Elektronika: Stag 300
Pojemność: 1200
Zawsze sie stroi po zmianie firmware ale mnie interesuje poprawność wbudowanych korekt po ciśnieniu i temperaturze czy soft nie sprawia problemu. Teram mam firmware z 2012 roku wiec troche leciwy a kusi mnie autodiagnostyka czujników dostepna w tym firmware. Nie chce mi sie stroić dwie godziny a potem się okaże, że coś nie halo (zazwyczaj czekam kilka miesięcy z nowościami).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro 8
PostLink | Napisane: 2015-07-03, 22:10 

Dołączył(a): 2012-07-24, 08:30
Posty: 1393
Lokalizacja: Śląskie

Pomógł: 80 razy
Ostrzeżenia: 1

Auto: Renault
Elektronika: Stag 300
Pojemność: 1200
No fajny ten nowy firmware 11.2 Robiłem dziś Magic Jety korekta po temperaturze dla nich jest OK.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro 8
PostLink | Napisane: 2015-07-04, 10:24 

Dołączył(a): 2009-05-23, 17:26
Posty: 786
Lokalizacja: Szczecin

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat TiptroniC
Elektronika: STAG ISA2 (10.0)
Wtryskiwacze: Hana zielone - listwa
Reduktor: AC R01
Dysze: --
Pojemność: 1.8T
Moc: 150
Kod Nadwozia: 3B5
Kod Silnika: AWT
Rok Produkcji: 2004
evot napisał(a):
Robiłem dziś Magic Jety korekta po temperaturze dla nich jest OK

Jak sie sprawdza korekte po temp w takie upaly, jak silnik sie moment zagrzewa?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro 8
PostLink | Napisane: 2015-07-04, 13:12 

Dołączył(a): 2012-07-24, 08:30
Posty: 1393
Lokalizacja: Śląskie

Pomógł: 80 razy
Ostrzeżenia: 1

Auto: Renault
Elektronika: Stag 300
Pojemność: 1200
Jericho napisał(a):
Jak sie sprawdza korekte po temp w takie upaly, jak silnik sie moment zagrzewa?

Ta wbudowana wydaje się OK. Wczoraj rano sprawdzaliśmy i mniej więcej od 25 stopni do 60 temp gazu przełączanie bena gaz nie powodowało zmiany czasów. Dzisiaj jest piekło i temp doszła do 75 stopni, podobno jest lekka różnica bena gaz ale należy też pamiętać o zależności od temp własnej Magic Jetów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro 8
PostLink | Napisane: 2015-07-07, 11:30 

Dołączył(a): 2013-08-19, 22:24
Posty: 12

Pomógł: 3 razy

Auto: Subaru
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: Barracuda115
Reduktor: aLaska
Dysze: 2.5
Pojemność: 1600
Moc: 95
Kod Nadwozia: GF
Kod Silnika: EJ161
Rok Produkcji: 2000
to że bt remapperem się nie połączę to już wiadomo. A jak z komunikacją acgassynchro z notebooka po bluetooth? Mam interfejs z e-volt.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro 8
PostLink | Napisane: 2015-07-17, 09:06 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22284
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 746 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
jak dla mnie wbudowana korekta od temperatury gazu ( wtryski hana/barracuda ) jest nadal nieco nadaktywna, mniej niż w wersjach serii 9.x ale jednak.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro 8
PostLink | Napisane: 2015-07-17, 09:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-05-31, 10:14
Posty: 4212
Lokalizacja: Mysłowice

Pomógł: 421 razy

Auto: Renault Megane 2ph1
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Tur @ 1.1 bar
Dysze: brak
Pojemność: 1998
Moc: 135
Kod Silnika: f4r
Rok Produkcji: 2003
2 przypadki na nowym sofcie- na włączonym ciepłym starcie jest problem, zalewa silnik i ciężko go odpalić- uwaga- po schłodzeniu auta. Problem nieobecny przy krótkim czasie zgaszenie-odpalenie. Po wyłączeniu ciepłego startu- problem znika. Wtryski ani reduktor w obu przypadkach nie puszczają. Robiłem ostrą korekcję temperaturową i nie zażegnała tego problemu. Dziwne. Przetestuje to u siebie bo wciąż jeżdżę na 9.x


Ostatnio edytowano 2015-07-17, 10:16 przez Marek_07, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro 8
PostLink | Napisane: 2015-07-17, 10:33 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 18353
Lokalizacja: Wawa, Biała Podl.

Pomógł: 1036 razy

Auto: A4 / A6
Elektronika: Stag200 / Tech
Wtryskiwacze: ACW01 / AC W01
Reduktor: Zavoli N / Zavoli S
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 1.6 / 2.6
Moc: 101 / 150
Kod Nadwozia: B5 / C4
Kod Silnika: ADP / ABC
Rok Produkcji: 1995 / 1995
ja u siebie zostałem przy wersji 9.1, działa wystarczająco dobrze w każdych warunkach i nie chce mi się bawić w strojenie od nowa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro 8
PostLink | Napisane: 2015-07-18, 10:58 

Dołączył(a): 2012-07-24, 08:30
Posty: 1393
Lokalizacja: Śląskie

Pomógł: 80 razy
Ostrzeżenia: 1

Auto: Renault
Elektronika: Stag 300
Pojemność: 1200
Po przebiegu 2000 km na tych MJ okazało się, że jednak kor po temp wymaga delikatnej poprawy nie tak dużej jak w 9.1 ale jednak.

Ja też mam fajnie zestrojoną instalkę na 9.1 ale autodiagnostyka czujników w 11.2 jest dobrym powodem do zmiany tym bardziej, że już raz pad czujnika temp zaliczyłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro 8
PostLink | Napisane: 2015-07-19, 19:50 

Dołączył(a): 2009-05-23, 17:26
Posty: 786
Lokalizacja: Szczecin

Pomógł: 5 razy

Auto: VW Passat TiptroniC
Elektronika: STAG ISA2 (10.0)
Wtryskiwacze: Hana zielone - listwa
Reduktor: AC R01
Dysze: --
Pojemność: 1.8T
Moc: 150
Kod Nadwozia: 3B5
Kod Silnika: AWT
Rok Produkcji: 2004
evot napisał(a):
autodiagnostyka czujników w 11.2 jest dobrym powodem

Funkcja ta polega na tym, ze sterownik sam diagnozuje czujniki i w razie W sypie bledem?
Nie mozna zrobic takiej diagnostyki jak np. vagiem - na zawolanie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AcGasSynchro 8
PostLink | Napisane: 2015-07-19, 20:01 

Dołączył(a): 2013-06-25, 13:26
Posty: 151
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 16 razy

Auto: VW BORA
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana 2000 RED
Reduktor: Zavoli Zeta N
Pojemność: 1984
Moc: 115
Kod Nadwozia: 1J6
Kod Silnika: AQY
Rok Produkcji: 2000
Raczej potrafi rozpoznać uszkodzenie konkretnego czujnika i zobaczysz to czyli podpowiedź w pamięci błędów.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2181 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO