Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 301 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: AFR - Prawidłowy Skład mieszanki
PostLink | Napisane: 2016-12-27, 12:05 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 614
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 21 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2 + TAP03
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm chyba
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
To trzeba dac mnoznik 1.1 i bedzie w okolicy 0.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AFR - Prawidłowy Skład mieszanki
PostLink | Napisane: 2016-12-27, 12:12 

Dołączył(a): 2015-12-28, 19:46
Posty: 34

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW X1
Elektronika: ICOM
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: 2 x IG1
Dysze: 2,6
Pojemność: 2000
Moc: 245
Rok Produkcji: 2012
czyli od poczatku trzeba zrobic kalibracje ?
szczerze mowiac bardzo pomocnym opisem Kalibracji DT GAS System by ten post kol.BD911
Cytuj:
Jak na symulatniczny wtrysk to strasznie dlugie te czasy. Sprobuj najpierw zresetowac ecu i wtedy zobacz jakie beda czasy na benzynie. Potem mozesz sprobowac takiej metody.
Przelacz sie do mapy tablicowej. Wpisz we wszystkich komorkach 100. Zrob autokalibracje i zobacz co bedzie wpisane w "mult", zedytuj ta wartosc recznie tak zeby czasy pb na pb i pb na gazie byly takie same, wpisz w mult 1.00 a to co bylo wczesniej pomnoz przez 100 i wpisz w komorki tablicy. Innymi slowami jesli mult wyjdzie ci 1,33 to wpisz w tablicy 133 a mult ustaw na 1.00. To daje juz jakis punkt wyjsciowy do strojenia bo symuluje cos jak linie mnoznika i nie trzeba mnozyc wartosci 2 razy.

z tego postu.
d-t-gas-nie-przelacza-sie-na-lpg-t26620.html
nie chcialbym mu rozwalac ustawien ale jak ma pomoc sprobuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AFR - Prawidłowy Skład mieszanki
PostLink | Napisane: 2016-12-27, 14:33 

Dołączył(a): 2010-11-10, 10:33
Posty: 1718
Lokalizacja: Toronto

Pomógł: 94 razy

Auto: Civic
Elektronika: Bez gazu
A jaka wartosc ltft jest przy jezdzie na benzynie ? 4% to wartosc ksiazkowa, a malo kiedy ltft na benzynie jest 0%.

Nie musisz mu rozwalac ustawien. Podniesc mozesz dodajac troche do kazdej komorki tabeli lub zmieniajac glowny wspolczynnik mult. Skutek ten sam.

Jesli ma w komorkach 164 i dodatkowo ponad 1 mult to za duzo, sugeruje za male dysze i dlugie czasy wtrysku gazu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AFR - Prawidłowy Skład mieszanki
PostLink | Napisane: 2016-12-27, 14:56 

Dołączył(a): 2015-12-28, 19:46
Posty: 34

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW X1
Elektronika: ICOM
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: 2 x IG1
Dysze: 2,6
Pojemność: 2000
Moc: 245
Rok Produkcji: 2012
Wydaje mi sie ze wszystkie wartosci byly na benzynie 0% ale pewien nie jestem ma pozniej podjechac z autemi zostawic do sprawdzenia ,ale nasunooles mi pomysl bo w warsztacie gdzie byl wsadzili mudysze ale jak mi mowil nie rozwiercali wyjeli z nowej paczki silnik 1,4 wtryski AC w01 na 84KM,zapewne w orginale sa 1,5 mm wedlug noty u Jacusia.Wedlug opisu do takiego silnika powinno byc w przedziale 1.6-1.8 jeszcze sprawdze ..w silniku.Tam zamawiane. cisnienie gazu 1,3.
Czy ma ktos z was program DT GAS Inż,wersja warsztatowa z opcja wtryskow 2 Ohm .Albo sa 3Ohm albo 1,8 Ohm .wtedy chyba malo polularny zakres ..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AFR - Prawidłowy Skład mieszanki
PostLink | Napisane: 2016-12-28, 09:58 

Dołączył(a): 2015-12-28, 19:46
Posty: 34

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW X1
Elektronika: ICOM
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: 2 x IG1
Dysze: 2,6
Pojemność: 2000
Moc: 245
Rok Produkcji: 2012
Dostalem sie do auta dysze sa w orginale ale jak powiedzial pan z serwisu nie rozwiercal dysz bo wkretki w tym aucie sa wiercone zaraz przy wlocie wtryskow w glowicy i nie chcial zalewac auta.
Ma to sens wezyki sa okolo 18cm inaczej nie mozna bylo ciagnac ze wzgledu na oslone.Filtra powietrza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AFR - Prawidłowy Skład mieszanki
PostLink | Napisane: 2016-12-28, 12:11 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 614
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 21 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2 + TAP03
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm chyba
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Króciutkie te wężyki. Weź wywierc 1.8mm i ustaw od nowa. Dobrze że nadeszła era pojedynczych wtryskow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AFR - Prawidłowy Skład mieszanki
PostLink | Napisane: 2017-01-04, 21:03 

Dołączył(a): 2015-12-28, 19:46
Posty: 34

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW X1
Elektronika: ICOM
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: 2 x IG1
Dysze: 2,6
Pojemność: 2000
Moc: 245
Rok Produkcji: 2012
Dysze rozwiercone ponowna kalibracja nic nie zmienila ten sam odczyt wydaje mi sie ze to CUDO ? DT GasSystem tak ma.Nie chce grzebac za bardzo ale ponwawiam prosbe o soft wersji INŹ. moze bym cos pokombinowal.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AFR - Prawidłowy Skład mieszanki
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 03:08 

Dołączył(a): 2010-11-10, 10:33
Posty: 1718
Lokalizacja: Toronto

Pomógł: 94 razy

Auto: Civic
Elektronika: Bez gazu
W wersji inz nie ma nic ciekawego co by zrozumial przecietny kowalski. Niemozliwe ze po wierceniu dysz przy tych samych wartosciach tabeli masz te same czasy.

gumis254 napisał(a):
ostalem sie do auta dysze sa w orginale ale jak powiedzial pan z serwisu nie rozwiercal dysz bo wkretki w tym aucie sa wiercone zaraz przy wlocie wtryskow w glowicy i nie chcial zalewac auta.


To to juz w ogole nie ma zadnego sensu. Moglbys wsadzic wezyk do komory spalania a tak dysza jest we wtryskiwaczu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AFR - Prawidłowy Skład mieszanki
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 08:35 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 15727
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 821 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
gumis254 napisał(a):
Dysze rozwiercone ponowna kalibracja nic nie zmienila ten sam odczyt wydaje mi sie ze to CUDO ? DT GasSystem tak ma.Nie chce grzebac za bardzo ale ponwawiam prosbe o soft wersji INŹ. moze bym cos pokombinowal.




Może silnik wytrzyma te kombinacje, wywal tę ,,elektronikę,, i załóż coś ludzkiego, bmw nie pojedzie na wszystkim.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AFR - Prawidłowy Skład mieszanki
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 10:23 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 614
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 21 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2 + TAP03
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm chyba
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
tryszawy napisał(a):
Może silnik wytrzyma te kombinacje, wywal tę ,,elektronikę,, i załóż coś ludzkiego, bmw nie pojedzie na wszystkim.

Możesz rozwinąć? Dotyczy vanosa czy valvetronica?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AFR - Prawidłowy Skład mieszanki
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 10:30 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22807
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 792 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
dotyczy DT Gas :)

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AFR - Prawidłowy Skład mieszanki
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 10:40 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 614
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 21 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2 + TAP03
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm chyba
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Jak każdy wynalazek. Akurat nie robiłem natomiast vanos sprawia pewne problemy na dowolnym sterowniku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AFR - Prawidłowy Skład mieszanki
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 13:47 

Dołączył(a): 2015-12-28, 19:46
Posty: 34

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW X1
Elektronika: ICOM
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: 2 x IG1
Dysze: 2,6
Pojemność: 2000
Moc: 245
Rok Produkcji: 2012
tryszawy napisał(a):
gumis254 napisał(a):
Dysze rozwiercone ponowna kalibracja nic nie zmienila ten sam odczyt wydaje mi sie ze to CUDO ? DT GasSystem tak ma.Nie chce grzebac za bardzo ale ponwawiam prosbe o soft wersji INŹ. moze bym cos pokombinowal.




Może silnik wytrzyma te kombinacje, wywal tę ,,elektronikę,, i załóż coś ludzkiego, bmw nie pojedzie na wszystkim.

nie doczytales to auto mojego kolegi zostawil mi bo wyjechal na miesiac, a auto to Fiesta z silnikiem 1,4.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AFR - Prawidłowy Skład mieszanki
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 14:00 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22807
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 792 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
psooya napisał(a):
Akurat nie robiłem

nie polecam :)
psooya napisał(a):
natomiast vanos sprawia pewne problemy na dowolnym sterowniku.


jest inaczej, trudniej, ale nie niemożliwe.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AFR - Prawidłowy Skład mieszanki
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 14:18 

Dołączył(a): 2012-06-19, 08:17
Posty: 614
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 21 razy

Auto: Toyota Yaris
Elektronika: STAG300ISA2 + TAP03
Wtryskiwacze: Barracuda 115
Reduktor: AT09
Dysze: 1.8mm chyba
Pojemność: 998
Moc: 68
Kod Silnika: 1SZ-FE
Rok Produkcji: 1999
Struna napisał(a):
jest inaczej, trudniej, ale nie niemożliwe.

Ee wcale nie trudniej kwestia sposobu ;-) ostatniego stroilem jakies 10 minut nie liczac dojazdu do ekspresowki. Byl na qboxie basicu i sam mnoznik opedzil bardzo dokładnie bez "po rpm"


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 301 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO