Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 305 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 21  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: AFR - Prawidłowy Skład mieszanki
PostLink | Napisane: 2009-01-11, 01:46 

Dołączył(a): 2008-12-19, 22:42
Posty: 165
Lokalizacja: Piła

Pomógł: 1 razy

Auto: Honda Accord VIIgen
Elektronika: stag qnext+
Wtryskiwacze: barracuda
Reduktor: IG1 SM
Dysze: brak
Pojemność: 2400
Moc: 190KM
Kod Nadwozia: CM2
Kod Silnika: K24
Rok Produkcji: 2003
poniżej tabelki jak to powinno wyglądać dla rożnych paliw. No i teraz w zależności co chcemy.. czy ekonomie.. czy żeby wokół było czyściej.. czy moc.
Sonda szerokopasmowa to najlepsza zabawka która sobie kiedykolwiek kupiłem. Zaraz za nia smt6 ;)



Obrazek

Obrazek

Obrazek


z moich dłuuuugo przeprowadzanych testów wynika ze auto najlepiej "jedzie" na lpg przy AFR zawierającym się w granicach 13-14.
Poniżej 12 i powyżej 16 wyraźnie nie jedzie.
Po długich regulacjach ustawiłem tak ze auto w całym zakresie obrotów przy wciśniętym gazie trzyma właśnie około 13.5. Przy trzymaniu stałej prędkości jest około 15.5 wiec... Wciskamy gaz w dechę.. mamy moc.. Jedziemy równo - mamy ekono :)


Ostatnio edytowano 2009-01-13, 00:10 przez thembol, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-01-11, 11:59 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22285
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 381 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
Dodam że tabelka dotyczy auta wolnossącego
i może teraz ktoś napisze o skutkach jazdy głowienie na ubogiej mieszance


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-01-13, 00:13 

Dołączył(a): 2008-04-19, 18:01
Posty: 5911
Lokalizacja: Zbrosławice, Dębica

Pomógł: 114 razy

Auto: Warszawa V8, audi 90Q
Elektronika: Stag 300, STAG Qbox
Wtryskiwacze: Hana/Magic FX
Reduktor: Magic III/Magic III BIG
Dysze: -
Pojemność: 4200/2200
Moc: 300 ; 136
Kod Nadwozia: 223, B2
Kod Silnika: ABZ; KV
Rok Produkcji: 66; 84
15.5 to dla LPG mieszanka idealnie stechiometryczna...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-01-21, 10:03 

Dołączył(a): 2008-12-29, 22:07
Posty: 98
Lokalizacja: Konin/WWL

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Accord
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Hana (czerwona) 2100
Reduktor: AC R01 (czarny)
Dysze: 3.0
Pojemność: 2400
Moc: 190
Kod Nadwozia: CL9
Kod Silnika: K24A3
Rok Produkcji: 2003
A może ktoś napisze jaki wpływ na silnik ma zbyt bogata mieszanka.Bo u mnie jest ten problem,że mam ustawioną tak jak na poczatku napisałem mieszankę.Fakt zapala się check,ale silnik nie wchodzi w tryb awaryjny i nie gubi obrotów.Jak się zmniejszy mieszankę to też wyskakuje check,ale wtedy obroty spadają do 500.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-01-21, 13:00 

Dołączył(a): 2008-10-06, 22:22
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Chrysler 300m 3.5L V6
Elektronika: Landi Renzo Omegas
Wtryskiwacze: Landi Renzo MED - duże
Reduktor: Landi Renzo IG1
Pojemność: 3518
Moc: 253KM
Kod Nadwozia: LR
Kod Silnika: EGG
Rok Produkcji: 2000
glinus3 napisał(a):
A może ktoś napisze jaki wpływ na silnik ma zbyt bogata mieszanka.

Podstawowa sprawa to remont głowicy przez wypalanie gniazd zaworowych. Szczególnie przy Twoim aucie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-01-21, 13:11 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22285
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 381 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
marekpriv coś ci się pomyliło z ubogą -> dużo tlenu wyższa temp spalania wypalanie głowicy

a co do bogatej

szybsze zatkanie katalizatora , większe spalanie

a co do kolegi Glinusia
to nie jeździ nom stop na bogatej mieszance tylko czasem mu się zdarzy i wywala błąd


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-01-21, 13:23 

Dołączył(a): 2008-10-06, 22:22
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Chrysler 300m 3.5L V6
Elektronika: Landi Renzo Omegas
Wtryskiwacze: Landi Renzo MED - duże
Reduktor: Landi Renzo IG1
Pojemność: 3518
Moc: 253KM
Kod Nadwozia: LR
Kod Silnika: EGG
Rok Produkcji: 2000
NikośWariat napisał(a):
marekpriv coś ci się pomyliło z ubogą -> dużo tlenu wyższa temp spalania wypalanie głowicy

Jasne. Pomyłka. Pierw przeczytałem Twój post
NikośWariat napisał(a):
i może teraz ktoś napisze o skutkach jazdy głowienie na ubogiej mieszance

a później Kolegi
glinus3 napisał(a):
A może ktoś napisze jaki wpływ na silnik ma zbyt bogata mieszanka

i nie zwróciłem uwagi że pyta już o bogatą mieszankę :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-01-21, 13:55 

Dołączył(a): 2008-12-29, 22:07
Posty: 98
Lokalizacja: Konin/WWL

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Accord
Elektronika: Stag 300 Plus
Wtryskiwacze: Hana (czerwona) 2100
Reduktor: AC R01 (czarny)
Dysze: 3.0
Pojemność: 2400
Moc: 190
Kod Nadwozia: CL9
Kod Silnika: K24A3
Rok Produkcji: 2003
Trochę się uspokoiłem,a co do spalania to rewelacyjnie bo jak pisałem pali ponad 2l mniej :shock: Nikoś myślisz co jeszcze można zrobić? może zmniejszyć mieszankę o 5 % a nie o 15% jak ostatnio.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-02-06, 00:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-07-21, 20:03
Posty: 1579
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 37 razy

Auto: Toyota Corolla E12 Wagon
Elektronika: Tech214 (był STAG4plus)
Wtryskiwacze: Hana 2000 bl,filtr FL-02
Reduktor: Magic 3 (był Scorp. Min)
Dysze: brak
Pojemność: 1397
Moc: 97
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4ZZ
Rok Produkcji: 2004
CZy taki:

http://www.allegro.pl/item898827649_tes ... ambda.html

wskażnik przyda się w aucie na co dzień?

Czy też lepiej zainwestować w taki:

http://www.allegro.pl/item878629018_zeg ... y_w_1.html
lub taki:

http://www.allegro.pl/item904163963_wsk ... owosc.html.

Wszystkie podłączane do sondy fabrycznej w samochodzie (0-1V)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-02-06, 00:23 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16320
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 887 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Ja mam 9 diodowy i wiem kiedy naleją mi ,,lepszego ,,gazu. i bardzo dobrze widać ,,wagę,, prawej nogi. Ten najmniejszy jest wg mnie najbardziej bezpieczny bo nie daje po :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-02-06, 00:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-17, 15:21
Posty: 4950
Lokalizacja: Z Miasta

Pomógł: 7 razy
ZBANOWANY

To jest taki gadżet dla psychiki, no chyba że się ma sondę szerokopasmową to wtedy normalny wskaźnik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-02-06, 03:24 
#Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-11-20, 20:10
Posty: 1474
Lokalizacja: wawa

Pomógł: 3 razy

Auto: opel corsa/fiat panda
Elektronika: stag,premium/stag,plus
Wtryskiwacze: Hana C /Matrix344
Reduktor: Alaska :)/Alaska :)
Dysze: 2.0/2.2
Pojemność: 1200/1224
Moc: 75/60
Kod Nadwozia: F08/ZFA169000
Kod Silnika: Z12XE/188A4000
Rok Produkcji: 2003/2003
gadżet nie gadżet
dopóki nie wyskoczyły mrozy o listwach podgrzewających była taka sama opinia
u mnie corsa ma 9 diodowy wskażnik a panda jedno
obydwa działają
na pewno widać stany skrajne bogato/ubogo
widać kiedy oscylacje sondy są szybkie a kiedy wolne
na pewno widać czy działa c off
widać że na wolnych obrotach w oplu sonda o wiele szybciej oscyluje niż we fiacie
ja bym raczej powiedział że taki wskażnik daje bardzo podstawowe informacje
irytujące jest tylko to że ile razy wiozę kogoś nowego to zaraz pyta a co to


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-02-06, 09:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-17, 15:21
Posty: 4950
Lokalizacja: Z Miasta

Pomógł: 7 razy
ZBANOWANY

Wystarczy mieć dobre wtryski i problem z podgrzewaczem nie występuje, co do wskaźnika to jak instalacja dobrze wyregulowana to gadżet dla psychiki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-02-07, 01:10 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16320
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 887 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Ja lubię zerknąć na diody bo są wygodniejsze od lapka, czy scanera.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-02-12, 10:07 

Dołączył(a): 2009-06-05, 18:58
Posty: 99
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 4 razy

Auto: volvo v40
Elektronika: OMEGAS
Wtryskiwacze: MED biale
Reduktor: IG1 turbo
Pojemność: 1855
Moc: 200
Kod Silnika: B4194T2
Rok Produkcji: 2000
Witam. Odświerzę trochę. Czy wie ktoś może jak wyglądałaby taka tabelka jak z 1-go postu ale AFR dla silnika z turbo na pb i lpg? Nigdzie nie moge znaleźć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 305 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 21  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO