Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi A6 2.4 V6 - gdzie zamontować instalację w Krakowie ??
PostLink | Napisane: 2011-10-07, 16:17 

Dołączył(a): 2011-10-07, 16:03
Posty: 4
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6
Pojemność: 2400
Moc: 165
Kod Silnika: ALF
Rok Produkcji: 1997
Witam wszystkich serdecznie

Chyba i mnie naszła pora na tańsze przemieszczanie się hehe :)

Chciałbym się od was dowiedzieć , czy ktoś może coś wie na temat firmy Auto-X w Krakowie przy ul. Gersona ??

Prawdopodobnie będę tam montował instalację u siebie i może ktoś coś wie , ktoś coś słyszał ?? :)

Proszę mi powiedzieć jeszcze czy taki "setup" jest odpowiedni:

* instalacja STAG
* reduktor KME Gold
* wtryskiwacze Hana zielone
* do tego miedź lub faro 8mm
i tutaj powtórzę za specem z którym rozmawiałem:
, że coś ma być wlutowane we wtryskiwacze benzynowe , a nie za pomocą wtyczek czy przejściówek oraz że reduktor?? będzie zamontowany pionowo czyli elektrozaworem do góry.

Z góry dziękuję za pomoc :)

PS. No i proszę mi jeszcze powiedzieć czy nic się nie podzieje z silnikiem , bo do tej pory auto cały czas jeździło na PB , tj. od 14 lat już :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-09, 21:18 

Dołączył(a): 2011-10-07, 16:03
Posty: 4
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6
Pojemność: 2400
Moc: 165
Kod Silnika: ALF
Rok Produkcji: 1997
Hmm , nikt nic nie doradzi ?? :oops: :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-09, 21:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-01-26, 22:59
Posty: 2922
Lokalizacja: UK Luton

Pomógł: 36 razy

Auto: Mitsubishi Legnum VR4
Elektronika: Tech 316
Wtryskiwacze: Hana AA
Reduktor: 2xKME Gold
Dysze: brak
Pojemność: 2.5
Moc: ?
Rok Produkcji: 1999
Zestaw jak najbardziej dobry, z silnikiem nic się dziać nie powinno.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-09, 21:54 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8157
Lokalizacja: London

Pomógł: 98 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: EMU
Wtryskiwacze: MJY460
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 1.8
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
zestaw spoko, jednak zamiast staga polecil bym lpgtech


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-10, 09:28 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-27, 23:48
Posty: 1098
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 2 razy

Auto: BMW 540i
Elektronika: KME Nevo Pro ( testy )
Wtryskiwacze: RAPTOR PW1-1 (testy )
Reduktor: FAZER Imola 270
Dysze: 2,8
Pojemność: 4398
Moc: 286
Kod Nadwozia: e39
Kod Silnika: M62TUB44
STAG 300 ISA2, reduktor AC R01, wtryskiwacze Hana H2000, węże Parker, wielozawór Tomasetto AT02. I najważniejsze - najlepszy dostępny instalator.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-10, 14:30 

Dołączył(a): 2011-10-07, 16:03
Posty: 4
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6
Pojemność: 2400
Moc: 165
Kod Silnika: ALF
Rok Produkcji: 1997
Zenek Bębenek napisał(a):
I najważniejsze - najlepszy dostępny instalator.


A można by to rozwinąć bo nie bardzo wiem o co chodzi :)

Czy to chodzi o Pana , który mi będzie montował ?? Jeśli tak , to skłaniam się ku temu Panu co podałem w pierwszym poście. Niestety nie mogę znaleźć żadnych opinii , ani positive , ani negative :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-10, 14:56 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-13, 08:34
Posty: 3156
Lokalizacja: Gliwice

Pomógł: 219 razy

Auto: Ford Ka/Tarpan Honker
Pojemność: 1299/2417
Moc: 60/70
Kod Nadwozia: RB/FSR
Kod Silnika: J4P/4C90
Rok Produkcji: 1998/1991
Chodzi o to, że najważniejszym elementem instalacji gazowej jest osoba, która ją zamontuje i wystroi.

Co do Auto-X, to w sieci są opinie, np:
http://www.autocentrum.pl/go/527__Oceny ... 24764.html

Strona firmy nie pozwala na ocenę jakości, nawet najprostszej, wizualnej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-10, 15:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-19, 11:06
Posty: 2658
Lokalizacja: Crack

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżenia: 1

Auto: Mazda MPV/Toyota Corolla
Elektronika: LPGTech 516/
Wtryskiwacze: HANA 2000 zielone/
Reduktor: Niko 300 SMC+ @1,22bar/
Dysze: ledwo dyszę
Pojemność: 2967/1332
Moc: 200/87
Kod Nadwozia: LW28/EE111
Kod Silnika: AJ/4E-FE
Rok Produkcji: 2004/1998
Zaraz pod banerem nin. forum znajduje się link do Szukaj. Wystarczy wpisać Gersona oraz wybrać aby wyświetliło posty a nie tematy.
Ja w Krakowie szukałem i jakoś się dogadać nie mogłem. Jeden uznany odpisał mi nawet, że Niko SMC nie zainstaluje bo on samoróbek nie instaluje a Stag jest lepszy od Agis i może mi zainstalować właśnie ten pierwszy. Im dalej od Krakowa tym ludzie bardziej kontaktowi. Piotr_K z Bytowa wskazał mi Miśka_87 z Zabierzowa który polecił mi Damiana z Bolęcina.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-10, 17:25 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 15048
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 367 razy

Auto: Volvo XC70
Elektronika: LPGTech
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 2 x AC R01 150
Dysze: Blue
Pojemność: 2435
Moc: 200
Kod Silnika: B5244T3
Rok Produkcji: 2000
piotrficek jest z krakowa, dobrze montuje.
Zenek Bębenek napisał(a):
STAG 300 ISA2
dodam tylko, że to ISA2 należy raczej wyłączyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-11, 14:50 

Dołączył(a): 2011-10-07, 16:03
Posty: 4
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6
Pojemność: 2400
Moc: 165
Kod Silnika: ALF
Rok Produkcji: 1997
Panowie , powiedzcie mi jeszcze czy 3500zl to uczciwa cena za ten zestaw ??

Instalacja STAG 300 ISA2 , reduktor KME Gold , wtryski Hana zielone , miedz 8mm , oczywiscie wlew schowany we wlewie benzyny , zbiornik w kole zapasowym.

Oczywiście chodzi o Audi A6 C5 , silnik 2.4 V6 165KM , skrzynia manualna.


Ostatnio edytowano 2011-10-11, 14:54 przez Spookyy, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-10-11, 19:21 

Dołączył(a): 2009-05-05, 11:17
Posty: 7396
Lokalizacja: Otwock/Grodzisk Maz.

Pomógł: 133 razy

Auto: Volvo V70 2,4 LPT / V40 2
Elektronika: Omegas / LPG TECH 224
Wtryskiwacze: MED / MED
Reduktor: IG1 Turbo / AC R01 black
Dysze: białe / białe
Pojemność: 2435 / 2000
Moc: 193 / 160
Kod Nadwozia: P80 / ??
Kod Silnika: B5244T / B4204T2
Rok Produkcji: 1998 (model 99) / 2000
Po mojemu cena uczciwa.
Oczywiście zależy jak będzie wyglądał po montażu ten samochód.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A6 2.4 V6 - gdzie zamontować instalację w Krakowie
PostLink | Napisane: 2011-10-17, 00:10 

Dołączył(a): 2008-04-19, 18:01
Posty: 3329
Lokalizacja: Zbrosławice, Gliwice

Pomógł: 2 razy
ZBANOWANY

Auto: Warszawa V8, audi 90Q 4.2 V8
Elektronika: będzie STAG 300
Wtryskiwacze: będą Magic jet
Reduktor: będzie UG
Dysze: się okaże
Pojemność: 4
Moc: 300 ; 157
Kod Nadwozia: B2 ; 223
Kod Silnika: ABZ; SD1
Rok Produkcji: '84 ; '66
Spookyy napisał(a):
Witam wszystkich serdecznie

Chyba i mnie naszła pora na tańsze przemieszczanie się hehe :)

Chciałbym się od was dowiedzieć , czy ktoś może coś wie na temat firmy Auto-X w Krakowie przy ul. Gersona ??

Prawdopodobnie będę tam montował instalację u siebie i może ktoś coś wie , ktoś coś słyszał ?? :)

Proszę mi powiedzieć jeszcze czy taki "setup" jest odpowiedni:

* instalacja STAG
Jak najbardziej słuszny wybór
Cytuj:
* reduktor KME Gold
Będzie działać jak najbardziej prawidłowo, z tym że Gold jest drogim reduktorem, są tańsze, które co najmniej równie dobrze sobie poradzą.
Cytuj:
* wtryskiwacze Hana zielone
Za duże. Brałbym zdecydowanie czerwone.
Cytuj:
* do tego miedź lub faro 8mm
Eeee... przewymiarowane zasilanie fazą ciekłą nikomu nie zaszkodzi, ale po co? Niecałe 170 KM i miedź/Faro 8 jest bez sensu.
Cytuj:
i tutaj powtórzę za specem z którym rozmawiałem:
, że coś ma być wlutowane we wtryskiwacze benzynowe , a nie za pomocą wtyczek czy przejściówek
Na pewno tą metodą osiąga się zdecydowanie lepszą estetykę montażu, mogąc dociąć wiązkę na żądaną długość. Wymagana jest jednak staranność w zabezpieczeniu połączeń, żeby w kabelki nie wdała się korozja.

Cytuj:
oraz że reduktor?? będzie zamontowany pionowo czyli elektrozaworem do góry.
Ma to znaczenie zwłaszcza przy elektrozaworach zintegrowanych z korpusem reduktora, gdzie następuje za sprawą ciepła przenikającego od tego korpusu koksowanie substancji smolistych, które zaświniają elektrozawór powodując jego blokowanie.

Cytuj:
No i proszę mi jeszcze powiedzieć czy nic się nie podzieje z silnikiem , bo do tej pory auto cały czas jeździło na PB , tj. od 14 lat już :)

Powinno być ok, choć zanotowaliśmy jeden przypadek takiego właśnie silnika, gdzie po założeniu gazu było wszystko ok, ale po ok 3000km Klient zmienił olej silnikowy - wkrótce po tym zanotował dymienie z rury wydechowej. Okazało się że pierścienie tłokowe są zużyte a silnik się rozszczelnił - doszło do usunięcia złogów nagaru albo w wyniku zmiany oleju, albo w wyniku spalania paliwa (gazu znaczy się) które nagarów nie generuje, a wygenerowane - częściowo usuwa. Geneza do dziś nie do końca jasna - po wymianie pierścieni Klient jeździ na gazie i jest bardzo zadowolony. Przypadek o tyle dziwny że całkiem odosobniony.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

suplementy diety | Spoldzielnia Mieszkaniowa Poniatow | Fotostudio Aachen | Tuning DPF Hamownia| naczynia jednorazowe | Programy partnerskie
LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO