Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2895 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 193  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2016-11-06, 20:22 

Dołączył(a): 2016-10-31, 22:41
Posty: 7

Pomógł: 0 razy

Auto: bmw e36 323ti
Elektronika: kme Diego
Reduktor: AC R01 / Romano
Moc: 170
Kod Nadwozia: compact
Kod Silnika: M52B25
Rok Produkcji: 1998
Barakudy zamontowane. Bez dysz niestety nie dał rady udźwignąć gazu. Rozwierciłem do 2mm zaledwie, przeszedłem przez autokalibrację i jest super. Ciśnienie ustawione na 1,2 bara. W ogóle inna klasa jazdy. Nie czuję różnicy w porównaniu z jazdą na benzynie. Obczaję mapy z jazdy dopiero jak kupię, na dniach, zasilacz samochodowy do laptopa.

Jak na razie został parownik Romano.

Roboczo to wygląda tak, jak na zdjęciach. Najpierw muszę zebrać mapy i przejrzeć podczas jazdy, by zanim to ładnie poukładam pod maską, już nie grzebać przy ewentualnym rozwiercaniu dysz.

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2016-11-06, 22:48 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 5811
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 249 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: Q-Box Basic
Wtryskiwacze: Eko-Power
Reduktor: KME tur TWIN
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: 320KM\420Nm
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
Teraz tylko czekać jak na tefał enie podają że spaliła się beeemka od gazu...zainwestuj w 6 opasek na rozdzielaczach...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2016-11-07, 00:12 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 15263
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 779 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Sebastian.B. napisał(a):
W ogóle inna klasa jazdy. Nie czuję różnicy w porównaniu z jazdą na benzynie.

To masz słabe czucie, Masz mnóstwo w galerii montaży w bmw ,po co wymyślasz od nowa dynamit? skorzystaj i zamontuj jak trzeba i dopiero ciesz się jazdą bmw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2016-11-07, 06:34 

Dołączył(a): 2016-10-31, 22:41
Posty: 7

Pomógł: 0 razy

Auto: bmw e36 323ti
Elektronika: kme Diego
Reduktor: AC R01 / Romano
Moc: 170
Kod Nadwozia: compact
Kod Silnika: M52B25
Rok Produkcji: 1998
roboform550 napisał(a):
Teraz tylko czekać jak na tefał enie podają że spaliła się beeemka od gazu...zainwestuj w 6 opasek na rozdzielaczach...

W gruncie rzeczy masz rację. Sugerowałem się tym w nie montowaniu opasek, że przewody tak mocno wciskałem, iż potem ni choroby ściągnąć ich nie mogłem. No, ale ciśnienie tam niemałe, więc trzeba będzie dodać opaski.

tryszawy napisał(a):
To masz słabe czucie, Masz mnóstwo w galerii montaży w bmw ,po co wymyślasz od nowa dynamit? skorzystaj i zamontuj jak trzeba i dopiero ciesz się jazdą bmw.

A konkretnie o co Ci chodzi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2016-11-07, 09:18 

Dołączył(a): 2010-03-09, 18:00
Posty: 75
Lokalizacja: Wawa

Pomógł: 10 razy

Auto: Vauxhall Vectra V6
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Valtek
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Silnika: x25xe
Rok Produkcji: 2000
Popatrz jak można zamontować te wtryski w tym silniku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2016-11-07, 17:24 

Dołączył(a): 2016-10-31, 22:41
Posty: 7

Pomógł: 0 razy

Auto: bmw e36 323ti
Elektronika: kme Diego
Reduktor: AC R01 / Romano
Moc: 170
Kod Nadwozia: compact
Kod Silnika: M52B25
Rok Produkcji: 1998
cichy117 napisał(a):
Popatrz jak można zamontować te wtryski w tym silniku.

Super. Masz rację. Może i można ładniej zamontować. Ale nie rozumiem czemu zaraz dynamit? Jedyne co JA zrobiłem to wywaliłem starą listwę i w nawierty w kolektorze podłączyłem krótkie gumowe wężyki, do nich wtryskiwacze, za nimi to co już widać na zdjęciu. Nie moją ideą jest to, żeby z beemki pod maską robić super odpicowane muzeum. Chciałem jedynie wam pokazać, jak roboczo to wygląda. Gdy wszystko poskładam, poukładam, wrzucę w odpowiednie miejsce na forum.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2016-11-07, 18:47 

Dołączył(a): 2010-03-09, 18:00
Posty: 75
Lokalizacja: Wawa

Pomógł: 10 razy

Auto: Vauxhall Vectra V6
Elektronika: KME
Wtryskiwacze: Valtek
Pojemność: 2500
Moc: 170
Kod Silnika: x25xe
Rok Produkcji: 2000
Chodzi tylko o to aby wężyki były jak najkrótsze a krótszych nie zamontujesz w inny sposób jak wepchanie wtrysków między listwę paliwową a kolektor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2016-11-07, 21:07 

Dołączył(a): 2012-04-09, 16:42
Posty: 139
Lokalizacja: Słupsk

Pomógł: 3 razy

Auto: Mazda 626 2.0 115km AT
Elektronika: AGIS
Wtryskiwacze: AC W-01
Reduktor: Tomasetto Alaska
Dysze: 2.2
Pojemność: 2000
Moc: 115
Kod Nadwozia: GF
Kod Silnika: FS
Rok Produkcji: 1998
od za długich wężyków dynamitu nie będzie. za to od braku opasek może. choć jak wszyscy wiedzą nie musi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2016-11-16, 19:40 

Dołączył(a): 2011-02-27, 23:59
Posty: 110
Lokalizacja: Turobin

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo
Elektronika: LPGTECH 204
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: AC R01 250
Dysze: bez dysz
Pojemność: 2000
Moc: 190
Kod Nadwozia: V40
Kod Silnika: B4204T2
Rok Produkcji: 2001
Czy barrakuda 130 ogarnie 200KM na ciśnieniu 1.2-1.3 bara? w Volvo V40 T4? Bo ze specyfikacji wynika że wydajności 50KM z cylindra jest przy 1.5 bara a problem w tym ze jest czerwony AC a on mam max ciśnienie robocze 1.3 bara.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2016-11-16, 20:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-09-25, 14:42
Posty: 524
Lokalizacja: Wieliczka

Pomógł: 28 razy

Auto: Opel Corsa D OPC
Elektronika: LPGTECH 224
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL,bez dysz
Reduktor: KME Gold GT
Pojemność: 1598
Moc: 192
Kod Silnika: Z16LER
Rok Produkcji: 2009
Ogarnie. :) U mnie na 1.3 bara daję radę bez problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2016-11-18, 15:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-29, 09:53
Posty: 548
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 15 razy

Auto: Volvo V40
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: Turbot
Pojemność: 2000
Moc: 235
Rok Produkcji: 1999
Sprawdzone na moim aucie, więc potwierdzam. Dokładnie ciśnienie 1.3 i bez dysz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2016-11-22, 15:58 

Dołączył(a): 2011-11-25, 09:10
Posty: 1737
Lokalizacja: Warszawa klinikaLPG.pl

Pomógł: 93 razy

Auto: Volvo S80T6/Toyota Previa
Elektronika: LpgTech326/LpgTech214
Wtryskiwacze: Barracuda/ Hana gre
Reduktor: GOLD GT/Prins
Dysze: brak/brak
Pojemność: 2800/2400
Moc: 272/132
Kod Nadwozia: ?/TCR11
Kod Silnika: B6284T/2TZ-FE
Rok Produkcji: 1999/1997
Mamy pierwszą "puszczającą się" Barracudę ! :(
"Wersja testowa" 130 z lutego 2014 roku. Szacowany przebieg raczej powyżej 100k km, (w zasadzie x 2 ? - full grupa, ale nie jestem pewien jak ustawiona była)
Gaz niemiecki, filtry (KME szklane) pewnie ze dwa razy zmienione, ale zawsze czyste (rozpuszczalnik zamiast mazutu? :P).
Całkiem nieźle jak na zamontowane pewnie ponad półtora tysiąca :).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2016-11-22, 16:28 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22095
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 731 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
ja jedną u klienta trafiłem zawieszoną w pozycji otwartej, nawet dmuchanie kompresorem jej nie chciało ruszyć.
Popchnąłem tłoczek wykałaczką i ruszyła, potem płukanka i zaczęła normalnie cykać, ale była sporo wydajniejsza od pozostałych trzech.

Przebieg koło 60 kkm, filtr zmieniany może z raz ( tu się dopatruję przyczyny - uszkodziła się pierwsza w szeregu licząc od filtra )

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2016-11-22, 20:30 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 5811
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 249 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: Q-Box Basic
Wtryskiwacze: Eko-Power
Reduktor: KME tur TWIN
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: 320KM\420Nm
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
U mnie jeden klient od czerwca zeszłego roku do października tego roku 106 000 km na barakach filtry zmieniane średnio co ok. 15 000 17 000 km....

Na razie odpukać wszystko hula bez problemu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2016-11-23, 21:24 

Dołączył(a): 2011-02-27, 23:59
Posty: 110
Lokalizacja: Turobin

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo
Elektronika: LPGTECH 204
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: AC R01 250
Dysze: bez dysz
Pojemność: 2000
Moc: 190
Kod Nadwozia: V40
Kod Silnika: B4204T2
Rok Produkcji: 2001
Wszyscy używacie Ultra 360? Czy równiez zwykłych poliestrów?

Moje poprzednie Hanki do tej pory mają 150 TKM, filtry zwykłe bibułowe czy jakie tam są Czaja, przez pierwsze 80TKM zmieniane 3 razy dosłownie 3 razy, nie miałem ani czasu ani głowy, później co 15-20 tkm i nadal nic sie nimi nie dzieje.

A Barracuda zrobiła od nowości nie całe 10TKM i się zasyfiła i padła, mam teraz nowy reduktor i póki co założony zwykły filtr poli, nie wiem czy zakłądac Ultra czy dać se spokój?


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2895 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 193  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO