Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3173 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 212  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2017-11-16, 09:33 

Dołączył(a): 2012-09-27, 19:29
Posty: 370
Lokalizacja: mazowieckie

Pomógł: 25 razy

Auto: Omega
Elektronika: Zenit Pro
Wtryskiwacze: Hercules
Reduktor: Tomasetto
Dysze: 2.4
320 koni to raptem 53 konie na cylinder, takie moce to obrabia zwykły hercules a co dopiero bf i na pewno nie potrzebne takie cisnienie 1.5 bara


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2017-11-16, 13:40 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 8503
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 551 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
neptun-elpigaz napisał(a):
280 tysięcy kilometrów na Barracudach nalatała Taxi w której montowaliśmy instalację jakieś 3 lata temu

piękny wynik :)
Ave T27?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2017-11-16, 14:56 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-03-13, 09:25
Posty: 1221
Lokalizacja: Kamil-Koszalin FB neptun-autgaz

Pomógł: 133 razy

Auto: Forester 2.5XT
Elektronika: ALEX Optima Nano
Wtryskiwacze: ALEX testowe140Nl/min
Reduktor: ALEX Turbot
Silesia Cars napisał(a):
neptun-elpigaz napisał(a):
280 tysięcy kilometrów na Barracudach nalatała Taxi w której montowaliśmy instalację jakieś 3 lata temu

piękny wynik :)
Ave T27?


druga generacja 1ZZ-FE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2017-11-17, 05:51 

Dołączył(a): 2010-10-27, 12:23
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Vectra C
Elektronika: Stag 300-6 premium
Wtryskiwacze: Hana Green
Reduktor: 2x AC R01
Pojemność: 3175
Moc: 211
Kod Silnika: Z32SE
Rok Produkcji: 2003
Witam wszystkich.

Kończą mi się Hany zielone (2012 rok) przebieg 70kkm.
Chcę wymienić na barracaudy tylko nie wiem jakie.

Pomoglibyście coś dobrać?? 115 czy 130??
Ciśnienie 1.2 obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2017-11-17, 07:08 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-23, 09:52
Posty: 906
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 8 razy

Auto: Volvo XC70
Elektronika: Stag 6 Qmax Basic
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: ACR01 (150) x2
Pojemność: 2400T
Moc: 200
Kod Nadwozia: I
Rok Produkcji: 2000
maciekzgr napisał(a):
Witam wszystkich.

Kończą mi się Hany zielone (2012 rok) przebieg 70kkm.
Chcę wymienić na barracaudy tylko nie wiem jakie.

Pomoglibyście coś dobrać?? 115 czy 130??
Ciśnienie 1.2 obecnie

115 bez dysz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2017-11-25, 23:35 

Dołączył(a): 2011-11-25, 09:10
Posty: 2345
Lokalizacja: Warszawa klinikaLPG.pl

Pomógł: 127 razy

Auto: Lexus LS400/Toyota Previa
Elektronika: Optima Expert/LpgTech214
Wtryskiwacze: Barracuda/ Hana gre
Reduktor: Prins/Prins
Dysze: brak/brak
Pojemność: 4000/2400
Moc: 284/132
Kod Nadwozia: UCF20/TCR11
Kod Silnika: 1UZ-FE/2TZ-FE
Rok Produkcji: 1998/1997
neptun-elpigaz napisał(a):
280 tysięcy kilometrów na Barracudach nalatała Taxi w której montowaliśmy instalację jakieś 3 lata temu, dzisiaj była na przeglądzie bo się pan zorientował,że od 100tys km nie zmieniał filtrów,

A my wyciągnęliśmy Barracudy 115 z 2013 raptem po 120 tys.. :( A filtry wprawdzie niezbyt ortodoksyjnie, ale bywały zmieniane ... Jedna lała jak oszalała :) Zastanawiam się czy wysłać do Alexa na czyszczenie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2017-12-05, 22:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-06, 21:42
Posty: 641
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny, Lubliniec

Pomógł: 15 razy

Auto: Fiat Grande Punto Dynamic
Elektronika: LPG TECH 224
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME TUR
Dysze: LPG by Waskij:)
Pojemność: 1368
Moc: 77
Kod Nadwozia: 199BXB1A 03
Kod Silnika: 350A1000
Rok Produkcji: 2008
Moje Baracudy były czyszczone po 110 000 km przez firmę BDB i były bardzo brudne. Stąd problemy na zimno. Różnice wydatków mierzone po czyszczeniu z tego co pamiętam rzędu 10%. Niestety jeden raz filtr FL Ultra się rozlepił i syf poszedł na wtryski. Ale zimę wcześniej przed tym wydarzeniem też nie było już za ciekawie. Tankowane tylko na Orlenie/Shellu. Filtr ULTRA 360, wkłady wymieniane co 10 - 20 tysięcy km.

Neptun-elpigaz nie mów że po 100 tysiącach bez wymiany filtrów wszystko było (zwłaszcza na zimno) w porządku. Jakoś nie wierzę. Jakie fitry były zamontowane w taksówce? Z góry dziękuje za info.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2017-12-06, 07:13 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-03-13, 09:25
Posty: 1221
Lokalizacja: Kamil-Koszalin FB neptun-autgaz

Pomógł: 133 razy

Auto: Forester 2.5XT
Elektronika: ALEX Optima Nano
Wtryskiwacze: ALEX testowe140Nl/min
Reduktor: ALEX Turbot
Fazor napisał(a):
Neptun-elpigaz nie mów że po 100 tysiącach bez wymiany filtrów wszystko było (zwłaszcza na zimno) w porządku. Jakoś nie wierzę. Jakie fitry były zamontowane w taksówce? Z góry dziękuje za info.




tak było i jest nadal, auto widuję jak jeździ z klientami bo to taxi. serwisuje tylko u mnie. nie było potrzeby wymiany ani jednej sekcji, korekty składu mieszanki +/-5% sterownik z włączoną adaptacją obd aeb mp48 uzyskuje bliźniacze korekty na lpg we wszystkich zakresach mało tego reduktor również ma ten sam przebieg i w zasadzie tylko wycieki płynu się pojawiły na kolankach ale klient chce to zrobić na następnym przeglądzie.
natomiast 100tys to mają nalatane barracudy i shark w twingo mojego pracownika gdzie filtry przez ten czas nie były zmieniane - był to zabieg celowy/testowy, zarówno reduktor jak i wtryski pracują nadal prawidłowo.
w jednym i drugim przypadku zwykły filtr poliestrowy nie ultra.
zdarzyły się pojedyncze przypadki że barracuda pada po dużo mniejszym przebiegu, zawsze leje (można przedmuchać i większość działa nadal) ale to jest promil w skali ilości które montujemy więc taka lejąca wędruje do śmietnika i nawet nie zawracam głowy sobie ani alexowi z reklamacjami a klient dostaje nówkę - 5szt rocznie mogę przeżyć :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2017-12-06, 11:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-06, 21:42
Posty: 641
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny, Lubliniec

Pomógł: 15 razy

Auto: Fiat Grande Punto Dynamic
Elektronika: LPG TECH 224
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME TUR
Dysze: LPG by Waskij:)
Pojemność: 1368
Moc: 77
Kod Nadwozia: 199BXB1A 03
Kod Silnika: 350A1000
Rok Produkcji: 2008
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.
Podsumowując to albo Ultra 360 jest delikatnie i grzecznie mówiąc niedopracowany albo gaz który tankuje jest tak brudny.
Może inni użytkownicy Ultra 360 mogliby się wypowiedzieć na temat jego współpracy z Barakami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2017-12-06, 12:02 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-03-13, 09:25
Posty: 1221
Lokalizacja: Kamil-Koszalin FB neptun-autgaz

Pomógł: 133 razy

Auto: Forester 2.5XT
Elektronika: ALEX Optima Nano
Wtryskiwacze: ALEX testowe140Nl/min
Reduktor: ALEX Turbot
Fazor napisał(a):
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.
Podsumowując to albo Ultra 360 jest delikatnie i grzecznie mówiąc niedopracowany albo gaz który tankuje jest tak brudny.
Może inni użytkownicy Ultra 360 mogliby się wypowiedzieć na temat jego współpracy z Barakami.


ja nie twierdzę,że powodem problemów z barracudami - o ile ktoś takie ma - są filtry ultra bo takie również stosujemy.
w tych dwóch przypadkach o których piszę, były/są poliestry czaja co nie dyskredytuje ultra w żaden sposób.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2017-12-06, 12:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-04-06, 21:42
Posty: 641
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny, Lubliniec

Pomógł: 15 razy

Auto: Fiat Grande Punto Dynamic
Elektronika: LPG TECH 224
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME TUR
Dysze: LPG by Waskij:)
Pojemność: 1368
Moc: 77
Kod Nadwozia: 199BXB1A 03
Kod Silnika: 350A1000
Rok Produkcji: 2008
Ja po prostu podzieliłem się doświadczeniami z Barakami przy stosowaniu Ultra360 i niestety nie jestem z tego filtru zbyt zadowolony. Szczególnie jak zobaczyłem oderwane denko na filtrze ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2017-12-06, 13:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-09-25, 14:42
Posty: 1755
Lokalizacja: Wieliczka

Pomógł: 107 razy

Auto: Opel Corsa D OPC
Elektronika: LPGTECH 224
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL,bez dysz
Reduktor: KME Gold GT
Pojemność: 1598
Moc: 192
Kod Silnika: Z16LER
Rok Produkcji: 2009
KME Włókno szklane, wymiana co 10 tyś i nie powinno być problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2017-12-15, 14:08 

Dołączył(a): 2013-05-15, 07:03
Posty: 15

Pomógł: 0 razy

Auto: Lincoln Navigator
Elektronika: BRC
Pojemność: 5400
Moc: 304
Rok Produkcji: 2004
skoro podają tu konkretne przebiegi i to ja coś napiszę:

250 tys km na barracudach w w niespełna 4 lata - hyundai i20 i dalej smiga :-)
do tego STAG i ACR01 (reduktor raz reanimowany zestawem naprawczym).
Filtry zmienione ze 2 razy może :-)

i auto nie ma lekko - nauka jazdy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2017-12-15, 17:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-23, 00:13
Posty: 552
Lokalizacja: Skierniewice

Pomógł: 51 razy

Auto: Toyota Camry/ GS300
Elektronika: Agis/ LR
Wtryskiwacze: Barracuda/ Reg
Reduktor: Zavoli S/R01
Dysze: 2.6 / 2.5
Pojemność: 2200/ 3000
Moc: 136/ 212
Kod Silnika: 5S-FE/ 2JZ-GE
Rok Produkcji: 1994/ 1995
Gdzie kolego dastałeś zetaw naprawczy do R01?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2017-12-15, 17:51 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 6516
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 298 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: Q-Box Basic
Wtryskiwacze: Eko-Power
Reduktor: Kanapka Gold GT
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: 320KM\420Nm
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
gonzo68 napisał(a):
Gdzie kolego dastałeś zetaw naprawczy do R01?


Jest...zestaw kolanek...nic więcej.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3173 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 212  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO