Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3169 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-03-07, 15:18 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-23, 00:13
Posty: 551
Lokalizacja: Skierniewice

Pomógł: 51 razy

Auto: Toyota Camry/ GS300
Elektronika: Agis/ LR
Wtryskiwacze: Barracuda/ Reg
Reduktor: Zavoli S/R01
Dysze: 2.6 / 2.5
Pojemność: 2200/ 3000
Moc: 136/ 212
Kod Silnika: 5S-FE/ 2JZ-GE
Rok Produkcji: 1994/ 1995
Adam Rogowski napisał(a):
gonzo68, Mogę wysłać ale dopiero za tydzień, zapłacisz tylko za koszt przesyłki, bo przyszły tydzień mam urwanie głowy. Wybór należy do Ciebie.


Serdecznie dziękuję za przesyłkę :!: :!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-03-07, 21:11 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 6459
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 297 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: Q-Box Basic
Wtryskiwacze: Eko-Power
Reduktor: Kanapka Gold GT
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: 320KM\420Nm
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
O czerwca 2017 do marca 2018...100 000 kilometrów na barakach

2 razy wymieniane filtry...

Zero oznak zużycia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-03-07, 21:24 

Dołączył(a): 2013-09-30, 09:44
Posty: 1452
Lokalizacja: Mielec / http://omegas-reader.fmcx.pl

Pomógł: 193 razy

Auto: Fabia II
Elektronika: TECH 324 OBD
Wtryskiwacze: Dragon Silver '14
Reduktor: AC R01
Pojemność: 1400
Moc: 86
Kod Silnika: CGGB
Rok Produkcji: 2013
Jakie filtry?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-03-07, 22:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-23, 00:13
Posty: 551
Lokalizacja: Skierniewice

Pomógł: 51 razy

Auto: Toyota Camry/ GS300
Elektronika: Agis/ LR
Wtryskiwacze: Barracuda/ Reg
Reduktor: Zavoli S/R01
Dysze: 2.6 / 2.5
Pojemność: 2200/ 3000
Moc: 136/ 212
Kod Silnika: 5S-FE/ 2JZ-GE
Rok Produkcji: 1994/ 1995
I w jakiej pozycji wtryski?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-03-07, 23:48 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 6459
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 297 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: Q-Box Basic
Wtryskiwacze: Eko-Power
Reduktor: Kanapka Gold GT
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: 320KM\420Nm
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
gonzo68 napisał(a):
I w jakiej pozycji wtryski?
kme wlokno szklane...pozycja raczej na leżąco

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-03-10, 08:37 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-03-13, 09:25
Posty: 1219
Lokalizacja: Kamil-Koszalin FB neptun-autgaz

Pomógł: 133 razy

Auto: Forester 2.5XT
Elektronika: ALEX Optima Nano
Wtryskiwacze: ALEX testowe140Nl/min
Reduktor: ALEX Turbot
roboform550 napisał(a):
O czerwca 2017 do marca 2018...100 000 kilometrów na barakach

2 razy wymieniane filtry...

Zero oznak zużycia...


nasze twingo w trzy lata nalatało 118.000km z jedną wymianą filtra czaja flsp12/12 na barracudach115 razem z sharkiem1200 i gdy by nie skończyło na drzewie pewnie latało by dalej. zamieszczam foto z wydatkami tych wtrysków.


Załączniki:
barracuda.118000km.jpeg
barracuda.118000km.jpeg [ 85.72 KiB | Przeglądane 1350 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-03-10, 10:26 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 6459
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 297 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: Q-Box Basic
Wtryskiwacze: Eko-Power
Reduktor: Kanapka Gold GT
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: 320KM\420Nm
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
nie mam testera także ciężko mi ocenić czy mają rozrzut ale działają prawidłowo...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-03-10, 13:26 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24573
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 923 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
roboform550, jak masz obd w aucie to włączaj jeden wtrysk gazowy na raz i patrz na SFT - jeśli na wszystkich będą takie same, znaczy się równo podają.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-03-10, 20:07 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 6459
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 297 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: Q-Box Basic
Wtryskiwacze: Eko-Power
Reduktor: Kanapka Gold GT
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: 320KM\420Nm
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
To to ja wiem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-03-10, 20:32 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 8373
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 547 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
właśnie dziś był u nas 3.0 ASN montowany z 10 dni temu, wtryski 5 i 6 powodują wzrost korekty na II banku o około 3% każdy, czyli łącznie mamy +6%, na Pb 0%, a pierwszy bank na obu paliwach o%, coś jest nie halo, w przyszłym tygodniu wymiana, przekładki, itp. diagnostyki :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-03-10, 20:41 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5731
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 233 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Trzeba jednak zaznaczyć, że przy takich testach zakładamy że wtryski benzyny są idealne i reszta silnika też.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-03-10, 21:07 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 8373
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 547 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
zawsze trzeba przeanalizować zachowanie korekt na Pb i sprawy rozrządu w autach dwu-bankowych - szczególnie tych na łańcuchach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-03-10, 21:14 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5731
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 233 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Nie no, metoda jest świetna i nieraz z niej korzystałem. Tak tylko wspomniałem o tych wtryskach dla porządku. Bo już nawet jak na benzynie pracuje poprawnie, to można z grubsza założyć że będzie wiarygodna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-03-11, 03:19 

Dołączył(a): 2010-11-10, 10:33
Posty: 2146
Lokalizacja: Toronto

Pomógł: 131 razy

Auto: Civic
Elektronika: Bez gazu
Silesia Cars napisał(a):
właśnie dziś był u nas 3.0 ASN montowany z 10 dni temu, wtryski 5 i 6 powodują wzrost korekty na II banku o około 3% każdy, czyli łącznie mamy +6%, na Pb 0%, a pierwszy bank na obu paliwach o%, coś jest nie halo, w przyszłym tygodniu wymiana, przekładki, itp. diagnostyki


Niby nie powinno sie, ale od czego korekta wydatku w sofcie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-03-11, 11:32 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 8373
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 547 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
BD911 napisał(a):
od czego korekta wydatku w sofcie

nie używam z definicji, ponieważ nie wiadomo, czy będzie liniowa i czy w całym zakresie obrotów i obciążeń dawka będzie się zgadzać


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3169 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO