Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3181 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-03-11, 15:29 

Dołączył(a): 2010-01-18, 15:49
Posty: 148
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 5 razy

Auto: 307SW/ Lacetti
Elektronika: KME nevo/ 300 premium
Wtryskiwacze: Baraccuda/Hana h2000 C
Reduktor: Zavoli Zeta S/N
Dysze: 2,7/0
Pojemność: 1997/1399
Moc: 143/95
Kod Silnika: EW10A
Rok Produkcji: 2006/2009
A jak ma się test wydatku w KME Nevo do rzeczywistości?
Pokazuje że barracudy po 60 tys na ultra 360 mają odpowiednio 11,1 8,9 10,5 7,8.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-03-11, 15:36 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18339
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1114 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
testery wtryskiwaczy w nevo czy g3 biorą pod uwagę też rozmiar dyszy i jak wiercącemu zadrży ręka to tester to uwzględni. Ja jak mam wątpliwosci to powtarzam test ze dwa razy i jak wyniki są powtarzalne tzn że coś ze wtryskiwaczami jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-03-11, 15:59 

Dołączył(a): 2010-11-10, 10:33
Posty: 2224
Lokalizacja: Toronto

Pomógł: 135 razy

Auto: Impala
Elektronika: Bez gazu
Pojemność: 3.6
Moc: 305
Kod Silnika: LFX
Rok Produkcji: 2016
Silesia Cars napisał(a):
nie używam z definicji, ponieważ nie wiadomo, czy będzie liniowa i czy w całym zakresie obrotów i obciążeń dawka będzie się zgadzać


Procentowa dziala wlasnie tak.

Czesto jednak jak wtryski wyklepane to chodza jak chca w zaleznosci od czasu wtrysku i obrotow, raz za duzo, raz za malo.

BTW. 6% - wiele zakladow by to olalo bo i tak sie check nie zaswieci :D Macie dobre standardy !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-03-11, 17:11 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5834
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 238 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
jozekrj napisał(a):
A jak ma się test wydatku w KME Nevo do rzeczywistości?
Pokazuje że barracudy po 60 tys na ultra 360 mają odpowiednio 11,1 8,9 10,5 7,8.

Na takich rozjazdach, to już by silnik wyraźnie kulał. Jak miałem Nevo w poprzednim aucie też mi takie jaja wychodziły w tym teście, choć wszystko było w porządku. I co bym nie zrobił, to zawsze podobnie wychodziło.
A jak faktycznie coś było nie tak, to dawało znać w kulturze pracy już przy znacznie mniejszych różnicach, więc włożyłem te testy między bajki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-03-11, 18:59 

Dołączył(a): 2010-01-18, 15:49
Posty: 148
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 5 razy

Auto: 307SW/ Lacetti
Elektronika: KME nevo/ 300 premium
Wtryskiwacze: Baraccuda/Hana h2000 C
Reduktor: Zavoli Zeta S/N
Dysze: 2,7/0
Pojemność: 1997/1399
Moc: 143/95
Kod Silnika: EW10A
Rok Produkcji: 2006/2009
No właśnie miałem wrażenie że wyłączając 4 silnik pracuje równiej. Tylko teraz nie wiem czy czyścić te wtryski? Czy wymienic na nowe. Tylko znów wymieniać 2 o mniejszym wydatku, czy odrazu 4?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-03-11, 19:00 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18339
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1114 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
jozekrj napisał(a):
odrazu 4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-03-11, 20:02 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5834
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 238 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
No to na początek zamień je miejscami i potestuj.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-03-13, 13:57 

Dołączył(a): 2010-01-18, 15:49
Posty: 148
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 5 razy

Auto: 307SW/ Lacetti
Elektronika: KME nevo/ 300 premium
Wtryskiwacze: Baraccuda/Hana h2000 C
Reduktor: Zavoli Zeta S/N
Dysze: 2,7/0
Pojemność: 1997/1399
Moc: 143/95
Kod Silnika: EW10A
Rok Produkcji: 2006/2009
Wtryski chyba są sprawne, tchnęło mnie i wymieniłem świece.
Teraz wydatek na teście w Nevo wychodzi prawie równy , różnicy jest może 2 setki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-03-13, 19:16 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5834
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 238 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Przez świece też mógł gorzej pracować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-06-07, 13:52 

Dołączył(a): 2014-12-27, 16:54
Posty: 126
Lokalizacja: Ukraina

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW X5 3.0
Elektronika: Stag 300-6 ISA2
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Gold
Dysze: 2.7
Pojemność: 3000
Moc: 231
Kod Silnika: M54B30
Rok Produkcji: 2001
dla Porsche Cayenne 4.5 Turbo (450KM) powinienem umieścić 8 Barracudy 115 lub 130 nl?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-06-07, 13:54 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 18339
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1114 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
a 130 nie będą za małe?






?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-06-12, 11:08 

Dołączył(a): 2013-10-18, 12:26
Posty: 22
Lokalizacja: Wasilków

Pomógł: 0 razy

Auto: Volkswagen Passat
Elektronika: TECH224
Wtryskiwacze: BARRACUDA
Reduktor: KME TUR
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Nadwozia: 3B5
Kod Silnika: ADR
Rok Produkcji: 1998
Panowie prośba o radę, pacjent z podpisu. Zakupiłem 4 barracudy 115 z rozdzielaczem. Obecnie mam dragony z dyszami 2.1 i jeździ to na ciśnieniu 1,4. Chciałbym zjechać tym ciśnieniem bo mam nowego TURa więc myślałem żeby go ustawić na jakieś 1,1-1,2 co by mi nie śpiewał jak poprzedni silver. Teraz pytanko do bardziej doświadczonych. Na ile dysze rozwiercić? Z tabelki wychodzi jakieś 2,5mm. Będzie ok?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-06-12, 20:11 

Dołączył(a): 2014-06-03, 11:17
Posty: 650
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 49 razy

Auto: Skoda Octavia kombi 4x4
Elektronika: Tech 224
Wtryskiwacze: Alex Barracuda
Reduktor: KME Tur @ 1bar
Dysze: 2,6mm
Pojemność: 1984
Moc: 115
Kod Nadwozia: 1U5
Kod Silnika: AZJ
Rok Produkcji: 2002
A nie lepiej by było zejść z ciśnieniem do 1bar i dać ciut większe dysze? Ja mam 2.0 115KM i aktualnie dysze 2.6 na ciśnieniu 1bar. Masz parę koni więcej, więc pewnie dysze o 0,1 lub 0,2 większe niż u mnie by się przydały. Zawsze wtryskom lżej będzie przy niższym ciśnieniu.

Tur ma klapkową regulację ciśnienia i potrafi czasem trochę zabuczeć. Swego czasu nawet mnie to drażniło i miałem już go przerabiać, ale przestał sam z siebie, więc nie ruszałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-06-28, 11:46 

Dołączył(a): 2013-10-18, 12:26
Posty: 22
Lokalizacja: Wasilków

Pomógł: 0 razy

Auto: Volkswagen Passat
Elektronika: TECH224
Wtryskiwacze: BARRACUDA
Reduktor: KME TUR
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Nadwozia: 3B5
Kod Silnika: ADR
Rok Produkcji: 1998
Auto jeździ na dyszach 2,8 i ciśnieniu niecały 1bar. Przy strojeniu suwak nietknięty więc dysze/ciśnienie trafione jak należy. Teraz tylko postawić wtryski do pionu bo nie było czasu, wymienić opaski na reduktorze bo podcieka i muszę podjechać do kogoś mądrzejszego lub samemu rozkminić korektę po temperaturze bo zimny się szarpie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2018-06-29, 15:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-09-04, 19:35
Posty: 1169
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 23 razy

Auto: Peugeot 406
Elektronika: Stag-300
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC-R01 250
Dysze: bez dysz
Pojemność: 3000
Moc: 207
Kod Silnika: ES9J4S
Rok Produkcji: 2001
Hej.

Moim Barraccudom stuknęło 100 tyś km.

Czy powinienem zafundować im jakiś zabieg czy coś ?

czy nic nie robić ?

Dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3181 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 -
phpBB SEO