Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2225 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 149  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2012-09-06, 15:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-06-25, 19:47
Posty: 1677
Lokalizacja: AMS-GAZ Wilczyce/Wrocław

Pomógł: 86 razy

Auto: VW up!
Elektronika: LPGTECH224
Wtryskiwacze: DRAGON
Reduktor: TOMASETTO
Pojemność: 1000
Moc: 60
Kod Nadwozia: 1S0
Kod Silnika: CHYA
Rok Produkcji: 2012
A ja wrócędo tematu głównego: moje BARRACUDY spisują sie znakomicie, przejeźdżam kolejne kilometry bez zastrzeżeń. Przełączanie na zimnym bez zakłóceń. Brak rozjazdów.

Czy jest ktośna forum, kto ma jakies info o padniętych BARRACUDACH? Czy na razie 100/100 działa bez awarii?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2012-09-06, 16:03 

Dołączył(a): 2010-03-03, 20:58
Posty: 1047
Lokalizacja: Ostrołęka / Olsztyn

Pomógł: 33 razy

Auto: Opel Vectra B
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Gold
Pojemność: 3200
Moc: 213
Kod Silnika: Y32SE
Rok Produkcji: 96
No moje spisują się bardzo dobrze, odkąd je założyłem, to nie zaglądam pod maskę, są całkowicie bezproblemowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2012-09-06, 18:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-10-04, 12:10
Posty: 2117
Lokalizacja: Ełk / Białystok

Pomógł: 184 razy

Auto: Subaru Legacy
Elektronika: Stag 300 Premium
Wtryskiwacze: WGS Zielony (można blue)
Reduktor: Zavoli @ 1.05
Dysze: Brak
Pojemność: 2457
Moc: 156
Kod Silnika: EJ251
Rok Produkcji: 1999
Moje kuleją na zimnym ;) Fakt, że korekt po temp nie robiłem, ale na początku bez korekt przechodziły bez zająknięcia. Za jakiś czas stuknie im 10 tys to sprawdzimy wydatek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2012-09-06, 19:48 

Dołączył(a): 2010-08-08, 07:36
Posty: 2188
Lokalizacja: W-wa, Sokołów Podl.

Pomógł: 44 razy

Auto: BMW E30 1.6i, półsekwencja
Elektronika: Agis Obd/Can
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Kme Silver@0.90
Dysze: 2.3
Pojemność: 1596
Moc: 100
Kod Nadwozia: AC11/sedan
Kod Silnika: M40 B16
Rok Produkcji: 1989
Moje sprawują się bez zarzutu, zrobione kilka tys. km.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2012-09-06, 20:03 

Dołączył(a): 2011-09-24, 14:17
Posty: 268
Lokalizacja: podlaskie

Pomógł: 5 razy

Auto: Citroen Berlingo
Elektronika: Optima
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Shark 1200mbar
Dysze: 2,2
Pojemność: 1,6
Moc: 90
Rok Produkcji: 2011
ghost2255 napisał(a):
Czy jest ktośna forum, kto ma jakies info o padniętych BARRACUDACH?

Najwięcej info mam pewnie ja :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2012-09-06, 21:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-11-14, 20:05
Posty: 765
Lokalizacja: Radom

Pomógł: 14 razy

Auto: MB CLK200/MB CL500/CorsaC
Elektronika: Tech 214/ Tech 318/T 304
Wtryskiwacze: Hd544/Barracudy/Reg
Reduktor: Zavoli S/2xSilver/Alaska
Dysze: 2,0/brak/1,8
Pojemność: 1998/4996/998
Moc: 136/306/60
Kod Nadwozia: W208/W215/
Kod Silnika: M111/M113/Z10XE
Rok Produkcji: 2000/2002/2002
i?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2012-09-08, 12:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-05-28, 14:44
Posty: 250

Pomógł: 7 razy

Auto: Mondeo ST220 / Focus I
Elektronika: LPGTech 516 / STAG 4
Wtryskiwacze: Barracuda / Valtek 34
Reduktor: KME Gold / KME Silver
Dysze: bez / ?
Pojemność: 3000 / 1600
Moc: 226 / 100
Kod Nadwozia: B5Y / DAW
Kod Silnika: MEBA /
Rok Produkcji: 2003 / 2001
A mam pytanie co do pionowego montażu.

U mnie raczej ciężko z tym będzie i czy jest sens robić cokolwiek zbliżone do pionu, czy darować sobie i zamontować 'jakkolwiek' jak nie da się uzyskać niemal idealnego pionu ?

Na co pinowy montaż wpływa ? Na trwałość ? Na jakość dawkowania, precyzję ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2012-09-08, 13:04 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 17833
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 1190 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ - FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
_NeroN_ napisał(a):
Na co pinowy montaż wpływa ? Na trwałość ? Na jakość dawkowania, precyzję ?

Mniej więcej można to porównać do silników w układzie tłoków poziomym i pionowym. Oba jeżdżą ale różnice w trwałości są.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2012-09-08, 17:42 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-05-28, 14:44
Posty: 250

Pomógł: 7 razy

Auto: Mondeo ST220 / Focus I
Elektronika: LPGTech 516 / STAG 4
Wtryskiwacze: Barracuda / Valtek 34
Reduktor: KME Gold / KME Silver
Dysze: bez / ?
Pojemność: 3000 / 1600
Moc: 226 / 100
Kod Nadwozia: B5Y / DAW
Kod Silnika: MEBA /
Rok Produkcji: 2003 / 2001
Czyli grawitacja działa, a że konstruckja 'okrągła' to lepiej w pionie... :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2012-09-08, 21:01 

Dołączył(a): 2011-09-24, 14:17
Posty: 268
Lokalizacja: podlaskie

Pomógł: 5 razy

Auto: Citroen Berlingo
Elektronika: Optima
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Shark 1200mbar
Dysze: 2,2
Pojemność: 1,6
Moc: 90
Rok Produkcji: 2011
maciekolo napisał(a):
i?

... i oprócz tego o czym pisałem wcześniej nic jeszcze nie padło w trakcie normalnej eksploatacji, a przynajmniej nic o tym nie wiemy.

Kolegów forumowiczów, którzy dostali Barracudy do testów proszę o jakieś info, uwagi, opinie, oceny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2012-09-08, 22:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-10-04, 12:10
Posty: 2117
Lokalizacja: Ełk / Białystok

Pomógł: 184 razy

Auto: Subaru Legacy
Elektronika: Stag 300 Premium
Wtryskiwacze: WGS Zielony (można blue)
Reduktor: Zavoli @ 1.05
Dysze: Brak
Pojemność: 2457
Moc: 156
Kod Silnika: EJ251
Rok Produkcji: 1999
U mnie zdecydowanie czuć przejście gaz/benzyna na zimnym - na początku tego nie było. Pojawiły się naloty rdzy. Ile czasu zajmie pomiar wydatku? Nie wiem czy mam szykować inne wtryski na ten czas gdy oddam wam swoje Barracudy na pomiar.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2012-09-08, 22:35 

Dołączył(a): 2011-09-24, 14:17
Posty: 268
Lokalizacja: podlaskie

Pomógł: 5 razy

Auto: Citroen Berlingo
Elektronika: Optima
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Shark 1200mbar
Dysze: 2,2
Pojemność: 1,6
Moc: 90
Rok Produkcji: 2011
Soltys, Pomiar potrwa 10 minut z montażem sitek. jeżeli znajdziemy jakieś nieprawidłowości ustalimy co dalej. Daj znać kiedy możesz zajechać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2012-09-08, 22:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-25, 15:52
Posty: 3233
Lokalizacja: Zełwągi

Pomógł: 78 razy

Auto: Opel Omega | Passat GT
Elektronika: Viola Plus | Stag 2L
Reduktor: ML-94 | OMVL R90E
Pojemność: 1998 | 2226
Moc: 115 | 115
Kod Silnika: C20NE | KX
Rok Produkcji: 1992 | 1987
Mirosław napisał(a):
porównać do silników w układzie tłoków poziomym i pionowym

Zwykły maluch a Bis. Kto zna to wie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2012-09-09, 00:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-11-14, 20:05
Posty: 765
Lokalizacja: Radom

Pomógł: 14 razy

Auto: MB CLK200/MB CL500/CorsaC
Elektronika: Tech 214/ Tech 318/T 304
Wtryskiwacze: Hd544/Barracudy/Reg
Reduktor: Zavoli S/2xSilver/Alaska
Dysze: 2,0/brak/1,8
Pojemność: 1998/4996/998
Moc: 136/306/60
Kod Nadwozia: W208/W215/
Kod Silnika: M111/M113/Z10XE
Rok Produkcji: 2000/2002/2002
Ja montowałem Barracudy, przejechane na nich dopiero ok 3000km, świetnie działają, przełączenie płynne[30st( co najlepsze na Techu i w Audi na Simosie)],uwag: BRAK. Dziękuję i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Barracuda - made in Poland!
PostLink | Napisane: 2012-09-09, 00:23 

Dołączył(a): 2010-03-03, 20:58
Posty: 1047
Lokalizacja: Ostrołęka / Olsztyn

Pomógł: 33 razy

Auto: Opel Vectra B
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Gold
Pojemność: 3200
Moc: 213
Kod Silnika: Y32SE
Rok Produkcji: 96
U mnie przełączanie przy ok 15 stopniach, czuć lekko pierwsze przełączenie, potem jak przełączam na benzynę i z powrotem na gaz nie czuć już w ogóle. Wcześniej z MJ były jaja przez to, że korekcje temperaturowe trzeba było robić i to spore, teraz są nieduże i od dłuższego czasu nie zaglądam do instalki, tylko jeżdżę i tankuję. Korekty krótko i długoterminowe też są podobne jak na benzynie i nie robią się jakieś rozjazdy. Przebieg w tym momencie to ~5kkm.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2225 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 149  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

suplementy diety | Spoldzielnia Mieszkaniowa Poniatow | Fotostudio Aachen | Tuning DPF Hamownia| naczynia jednorazowe | Programy partnerskie
LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO