Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: BMW e46 2,0 gasnie przy dojeżdzaniu do świateł
PostLink | Napisane: 2011-11-05, 15:13 

Dołączył(a): 2011-11-05, 14:06
Posty: 17
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW 320i
Elektronika: Agis
Wtryskiwacze: Solo
Reduktor: Omvl
Pojemność: 2000
Moc: 150
Kod Nadwozia: E46
Kod Silnika: M52TU
Rok Produkcji: 2000
Witam wszystkich

Mam problem z moją instalacją, mianowicie silnik gasnie przy dojezdzaniu do swiateł i czasami w korkach, dodatkowo czasami szarpie przy wojnej jezdzie. Dysze wiercone przy wtryskach Pb ale bez zdejmowania kolektora, mapa ustawiana 2 podczas jazdy, jest lepiej gasnie ale znacznie żadziej. Dodam jeszcze, że na poczatku miałem wtryskiwacze reg fast ( niebieskie) a teraz są SOLO ( przynajmniej maja taką naklejkę)

Jakie moga być przyczyny takiego zachowania?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-05, 18:07 

Dołączył(a): 2010-11-18, 07:06
Posty: 2179
Lokalizacja: krzczonów

Pomógł: 59 razy

Auto: a8 /scorpio
Elektronika: agis /agis
Wtryskiwacze: hana /hana
Reduktor: gurter /artic
Dysze: zielone
Pojemność: 4.2
Moc: 310/207
Rok Produkcji: 1999/1995
a dlaczego reg była zła ?
ja bym powiedział złe strojenie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-05, 18:12 

Dołączył(a): 2010-11-18, 07:06
Posty: 2179
Lokalizacja: krzczonów

Pomógł: 59 razy

Auto: a8 /scorpio
Elektronika: agis /agis
Wtryskiwacze: hana /hana
Reduktor: gurter /artic
Dysze: zielone
Pojemność: 4.2
Moc: 310/207
Rok Produkcji: 1999/1995
po chwile namysłu może parownik robi takie zamieszanie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-06, 10:02 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22504
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 392 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
a ja myślę ze został blednie nawiercony kolektor


Ostatnio edytowano 2011-11-06, 11:20 przez Nikodem, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-06, 11:19 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13409
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1029 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/acw01
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
Nikodem napisał(a):
a ja myślę ze został blednie nawiercony reduktor


Nikoś - reduktor? Masz na myśli kolektor jak sądzę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-06, 11:20 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22504
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 392 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
oczywiście ze miałem na myśli kolektor - blednie zadziałała korekcja błędów w firefoxie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-06, 14:12 

Dołączył(a): 2011-11-05, 14:06
Posty: 17
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW 320i
Elektronika: Agis
Wtryskiwacze: Solo
Reduktor: Omvl
Pojemność: 2000
Moc: 150
Kod Nadwozia: E46
Kod Silnika: M52TU
Rok Produkcji: 2000
Nie wiem dlaczego wtryski zostały zmienione ale przyniosło to poprawę (co prawda nie do konca)
W tygodniu wrzucę kilka fotek z miejscem nawiercenia kolektora, jak i całej instalacji.
Bede wdzięczny za każdą uwagę

Foto udało mi sie sie zrobic dzisiaj

Przewody troche pochowane pod wlotem powietrza do kabiny wiec nie mogłem ich sfotografować
Zastanawiam sie czy jakbym skrócił wezyki wtryskiwacz- dysza o jakies 2 cm czy przyniosło by to jakis pozytywny efekt


Załączniki:




Komentarz: Ogólne



Ostatnio edytowano 2011-11-06, 15:14 przez karomaster4, łącznie edytowano 3 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-06, 16:53 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13409
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1029 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/acw01
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
wężyki wtryskiwacz - kolektor można by skrócić (być może nie schowają się pod osłonę, ale powinny się schować).

Jest to silnik M52BTU20, wymaga on korekt po obrotach i jest wrażliwy na wystrojenie (zmienna dł. kolektora ssącego i zmienne fazy rozrządy dla dolotu i wydechu). Na zebranie map trzeba poświęcić trochę czasu.


Ostatnio edytowano 2011-11-06, 16:55 przez mzloty, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-07, 13:08 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12121
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
mzloty napisał(a):
wężyki wtryskiwacz - kolektor można by skrócić (być może nie schowają się pod osłonę, ale powinny się schować).

Jest to silnik M52BTU20, wymaga on korekt po obrotach i jest wrażliwy na wystrojenie (zmienna dł. kolektora ssącego i zmienne fazy rozrządy dla dolotu i wydechu). Na zebranie map trzeba poświęcić trochę czasu.


Te wtryski spokojnie się mieszczą pod odmą na wężykach ok 5cm, to jedno, a drugie, wcale nie jest taki wrażliwy. Na MJ na samym mnożniku jedzie bez żadnych problemów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-07, 14:45 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22504
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 392 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
jest wrażliwy - skoro tego nie zauważyłeś to znaczy ze twoje strojenia są do bani


zapraszam podłącze pod kompa - i pokaże ci gdzie rozwaliło adaptacje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-07, 14:50 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12121
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
Nikodem napisał(a):
jest wrażliwy - skoro tego nie zauważyłeś to znaczy ze twoje strojenia są do bani


zapraszam podłącze pod kompa - i pokaże ci gdzie rozwaliło adaptacje


Nie spinaj się za bardzo, bo auto było na Stagu 200 i tak jeździło od 2 lat.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-07, 14:57 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22504
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 392 razy

Auto: BMW 740i Renault Mégane 2
Elektronika: LR Omegas / Francuska
Wtryskiwacze: Med / Delphi EJBR01801Z
Reduktor: 2x IG1 MAGG / Delphi
Dysze: biale / 8dziur
Pojemność: 4400 / 1462
Moc: 358 / 82
Kod Nadwozia: E38 / BM0/1
Kod Silnika: M62B44 / K9K 722
i nie świeciło check enginem tylko dlatego bo m52tu nie miało (tylko wersja na usa)

m52tu jest bardzo czuły na nawiercenie oraz korekty po obrotach nawet na hanach są potrzebne dość mocne

więc to nie koń na którym się nie znam - o tym bmw wiem i możemy się kłócić do oporu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-07, 16:09 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13409
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1029 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/acw01
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
Nikodem napisał(a):
i nie świeciło check enginem tylko dlatego bo m52tu nie miało (tylko wersja na usa)

m52tu jest bardzo czuły na nawiercenie oraz korekty po obrotach nawet na hanach są potrzebne dość mocne

więc to nie koń na którym się nie znam - o tym bmw wiem i możemy się kłócić do oporu


Wystarczy podłączyć jakiś skaner, INPA, czy ELM i mamy błędy jak na dłoni. Kontrolka jednak się nie zaświeci, z powodu jej braku.

caniggia uwierz mi, że dłuugo stroiłem bmw z profilu i mapy po obrotach są naprawdę ciekawe. Wcześniej miałem powracające błędy przekroczonej mieszanki. Dopiero po finalnym wystrojeniu to naprawdę jeździ.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-07, 18:15 

Dołączył(a): 2011-11-05, 14:06
Posty: 17
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW 320i
Elektronika: Agis
Wtryskiwacze: Solo
Reduktor: Omvl
Pojemność: 2000
Moc: 150
Kod Nadwozia: E46
Kod Silnika: M52TU
Rok Produkcji: 2000
Czyli jak rozumiem profilaktycznie skrócic wżyki a dalej kwestia regulacji?

Instalacja jest na gwarancji i w przyszłym tyg bede w rodzinnym miescie na regulację.
W zwiazku z tym moje klejne pytanie:
Kto w Warszawie lub okolicy mógłby mi pomóc w tym temacie ( pytam prewencyjnie jakby gwarancyjne regulacje nie przyniosły efektu)


Ostatnio edytowano 2011-11-07, 18:18 przez karomaster4, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-07, 20:20 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13409
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1029 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/acw01
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
Nikodem


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO