Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: BRC sequent 24 przełączanie i problemy
PostLink | Napisane: 2017-01-02, 20:42 

Dołączył(a): 2017-01-02, 20:26
Posty: 40

Pomógł: 0 razy

Auto: Astra H
Elektronika: BRC SEQUENT 24
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: GENIUS 1500
Pojemność: 1800
Moc: 140
Rok Produkcji: 2006
Witam serdecznie
Jako że nie mam za dobrych doświadczeń z gazownikami z okolicy postanowiłem sam kupić interfejs i coś spróbować zrobić. Problem polega na tym, że po nocy, przełączenie na gaz często kończy się zgaszeniem silnika bądź spadkiem obrotów i drganiami, falowaniem obrotami. Występuje to tylko przy pierwszym przełączeniu po nocy, każde kolejne przebiega prawie bez czucia. Dodatkowo do czasu nagrzania auta (65-70 stopni płynu chłodniczego) wyspępuje problem jak np stoję na światłach , chcę ruszyć wciskam gaz, obroty minimalnie spadają po czym już rosną, jakby go przydławia, dlatego muszę się pilnować żeby najpierw lekko przygazować i dopiero puszczać sprzęgło, bo chcąc normalnie ruszyć zazwyczaj mi gasło auto, bo tak jak mówię z opóźnieniem reaguje gaz. Temperatura przełączenia 35. Filtry nowe, instalacja ma koło 10 lat. auto mam od roku, druga zima. w lecie byłem profilaktycznie sprawdzić instalacje, facet jakieś ustawienia zmienił i teraz w zime tak sie zaczeły problemy. załączam zdjęcia, moment przejścia z pb na lpg, jak wyglądają wykresy, jak to ustawić, co radzicie. Dodatkowo notoryczny przejściowy chwilowy błąd p01710 ubogi wydech, ale check się nie zapala. Jeszcze pytanie o parametr ton min cut off, jak powinno być ustawione ? i co te ustawienia zmieniają ?


Załączniki:
Komentarz: Moment przejścia na lpg, wtedy kiedy tak szarpie autem
DSC_1205_LI.jpg
DSC_1205_LI.jpg [ 493.91 KiB | Przeglądane 539 razy ]
Komentarz: różnica między wskazaniami na pb i lpg
DSC_1206_LI.jpg
DSC_1206_LI.jpg [ 524.58 KiB | Przeglądane 539 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BRC sequent 24 przełączanie i problemy
PostLink | Napisane: 2017-01-03, 20:15 

Dołączył(a): 2017-01-02, 20:26
Posty: 40

Pomógł: 0 razy

Auto: Astra H
Elektronika: BRC SEQUENT 24
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: GENIUS 1500
Pojemność: 1800
Moc: 140
Rok Produkcji: 2006
Nikt nic nie poratuje ? :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BRC sequent 24 przełączanie i problemy
PostLink | Napisane: 2017-01-03, 20:37 

Dołączył(a): 2010-10-02, 23:24
Posty: 1872
Lokalizacja: bydgoszcz

Pomógł: 184 razy

Auto: citroen xsara
Elektronika: stag 300 isa
Wtryskiwacze: matrix 544
Reduktor: silver
Dysze: 2,0
Pojemność: 1587
Moc: 88
Kod Nadwozia: N0
Kod Silnika: NFZ(TU5JP)
Rok Produkcji: 1999
temp przełączenia nie mniej niż 40 st. jak będzie mniej to zapomnij aby to kiedykolwiek prawidłowo działało. teraz masz 30. ciśnienie powinno być 1800 a masz 2100
sprawdź luzy na zaworach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BRC sequent 24 przełączanie i problemy
PostLink | Napisane: 2017-01-03, 21:53 

Dołączył(a): 2017-01-02, 20:26
Posty: 40

Pomógł: 0 razy

Auto: Astra H
Elektronika: BRC SEQUENT 24
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: GENIUS 1500
Pojemność: 1800
Moc: 140
Rok Produkcji: 2006
luzy sprawdzane miesiąc temu, były w normie, silnik w zeszłym roku miał remont głowicy, nowe zawory itp. a to ciśnienie jak można obniżyć ? Jutro moge wstawić screeny z innych ustawień, zakładek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BRC sequent 24 przełączanie i problemy
PostLink | Napisane: 2017-01-03, 22:11 

Dołączył(a): 2010-10-02, 23:24
Posty: 1872
Lokalizacja: bydgoszcz

Pomógł: 184 razy

Auto: citroen xsara
Elektronika: stag 300 isa
Wtryskiwacze: matrix 544
Reduktor: silver
Dysze: 2,0
Pojemność: 1587
Moc: 88
Kod Nadwozia: N0
Kod Silnika: NFZ(TU5JP)
Rok Produkcji: 1999
matek93110 napisał(a):
ciśnienie jak można obniżyć

po nagrzaniu silnika (kilkanaście minut na gazie) wyreguluj śrubą na reduktorze (klucz imbus 4mm) tak aby delta P miało 1500 (lub P= 1800)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BRC sequent 24 przełączanie i problemy
PostLink | Napisane: 2017-01-03, 22:45 

Dołączył(a): 2017-01-02, 20:26
Posty: 40

Pomógł: 0 razy

Auto: Astra H
Elektronika: BRC SEQUENT 24
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: GENIUS 1500
Pojemność: 1800
Moc: 140
Rok Produkcji: 2006
ok jutro to zrobię. na coś to się przełoży w użytkowaniu ? czy nie zauważę różnicy ? Trzeba potem coś jeszcze stroić czy nic nie muszę robić po zmianie tego ciśnienia? Jeszcze mnie interesuje kwestia dotrysku benzyny, może się orientujesz, jak powinno być, żeby to wyłączyć ewentualnie zmniejszyć pobieranie benzyny ? ton min cut off to jest ten parametr ?0,1600 tyle mam aktualnie, tak mi się wydaje. ale jutro dokładnie sprawdze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BRC sequent 24 przełączanie i problemy
PostLink | Napisane: 2017-01-04, 07:00 

Dołączył(a): 2010-10-02, 23:24
Posty: 1872
Lokalizacja: bydgoszcz

Pomógł: 184 razy

Auto: citroen xsara
Elektronika: stag 300 isa
Wtryskiwacze: matrix 544
Reduktor: silver
Dysze: 2,0
Pojemność: 1587
Moc: 88
Kod Nadwozia: N0
Kod Silnika: NFZ(TU5JP)
Rok Produkcji: 1999
ton min w cut off używasz wtedy gdy w cut off są dotryski benzyny i instalacja gazowa nie radzi sobie z tym. w hondzie nie ma problemów i parametr zostawiasz bez zmian.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BRC sequent 24 przełączanie i problemy
PostLink | Napisane: 2017-01-04, 07:00 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 3306
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 268 razy

Auto: Ibiza6L/AstraJ
Elektronika: Stag300/-
Wtryskiwacze: Hana Gold/-
Reduktor: Alaska@1.3bar/-
Dysze: 2.1mm/-
Pojemność: 1400/1700
Moc: 101/130
Kod Nadwozia: 6L1/J ST
Kod Silnika: BBZ/A17DTS
Rok Produkcji: 2006/2012
matek93110 napisał(a):
instalacja ma koło 10 lat

A moze tak poprostu wtrsyki maja dosc.... Wskazuje na to rowniez....
matek93110 napisał(a):
silnik w zeszłym roku miał remont głowicy, nowe zawory


Czy po remoncie glowicy ktos sprawdzil wtrsyki LPG ? czy one tez maja 10 lat ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BRC sequent 24 przełączanie i problemy
PostLink | Napisane: 2017-01-04, 09:59 

Dołączył(a): 2017-01-02, 20:26
Posty: 40

Pomógł: 0 razy

Auto: Astra H
Elektronika: BRC SEQUENT 24
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: GENIUS 1500
Pojemność: 1800
Moc: 140
Rok Produkcji: 2006
A gdzie sprawdzić czy mam włączony dotrysk benz? No wtryski swoje mają, myślę czy jakieś czyszczenie da się im zrobić, może spróbować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BRC sequent 24 przełączanie i problemy
PostLink | Napisane: 2017-01-04, 10:50 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 3306
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 268 razy

Auto: Ibiza6L/AstraJ
Elektronika: Stag300/-
Wtryskiwacze: Hana Gold/-
Reduktor: Alaska@1.3bar/-
Dysze: 2.1mm/-
Pojemność: 1400/1700
Moc: 101/130
Kod Nadwozia: 6L1/J ST
Kod Silnika: BBZ/A17DTS
Rok Produkcji: 2006/2012
matek93110 napisał(a):
No wtryski swoje mają

No mysle ze w ciemno kosz. Skoro juz byl remont glowicy....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BRC sequent 24 przełączanie i problemy
PostLink | Napisane: 2017-01-04, 14:17 

Dołączył(a): 2017-01-02, 20:26
Posty: 40

Pomógł: 0 razy

Auto: Astra H
Elektronika: BRC SEQUENT 24
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: GENIUS 1500
Pojemność: 1800
Moc: 140
Rok Produkcji: 2006
A ten parametr po prawej MAP mbar powinien być na tym samym poziomie dla benzyny i lpg?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BRC sequent 24 przełączanie i problemy
PostLink | Napisane: 2017-01-04, 17:13 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 3306
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 268 razy

Auto: Ibiza6L/AstraJ
Elektronika: Stag300/-
Wtryskiwacze: Hana Gold/-
Reduktor: Alaska@1.3bar/-
Dysze: 2.1mm/-
Pojemność: 1400/1700
Moc: 101/130
Kod Nadwozia: 6L1/J ST
Kod Silnika: BBZ/A17DTS
Rok Produkcji: 2006/2012
Tak. Zmiana paliw w idealnych przypadku powinna byc prawie niezauwazalna.

Po remoncie glowicy byla robiona regulacja ? Co sie stalo z glowica ? wypalone zawory ?


PS. Naucz sie robbic screen na laptopie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BRC sequent 24 przełączanie i problemy
PostLink | Napisane: 2017-01-04, 19:39 

Dołączył(a): 2017-01-02, 20:26
Posty: 40

Pomógł: 0 razy

Auto: Astra H
Elektronika: BRC SEQUENT 24
Wtryskiwacze: AC W02
Reduktor: GENIUS 1500
Pojemność: 1800
Moc: 140
Rok Produkcji: 2006
umiem robić screeny tylko nie mój laptop :) a w głowicy wypaliło się jedno gniazdo zaworowe. było regulowane od nowa, ale tak jak mówię, trafiam na takich co podepnie map sensor, i autokalibracja, nawet nie chciał ze mną jechać żeby sprawdzić parametry podczas jazdy :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BRC sequent 24 przełączanie i problemy
PostLink | Napisane: 2017-01-04, 20:53 

Dołączył(a): 2013-01-20, 13:30
Posty: 3306
Lokalizacja: Trojmiasto

Pomógł: 268 razy

Auto: Ibiza6L/AstraJ
Elektronika: Stag300/-
Wtryskiwacze: Hana Gold/-
Reduktor: Alaska@1.3bar/-
Dysze: 2.1mm/-
Pojemność: 1400/1700
Moc: 101/130
Kod Nadwozia: 6L1/J ST
Kod Silnika: BBZ/A17DTS
Rok Produkcji: 2006/2012
matek93110 napisał(a):
trafiam na takich co podepnie map sensor, i autokalibracja, nawet nie chciał ze mną jechać żeby sprawdzić parametry podczas jazdy

no to jest odpowiedz na wiele problemow... ale ja bym jeszcze sprawdzil wtrsyki...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: BRC sequent 24 przełączanie i problemy
PostLink | Napisane: 2017-01-04, 21:48 

Dołączył(a): 2010-10-02, 23:24
Posty: 1872
Lokalizacja: bydgoszcz

Pomógł: 184 razy

Auto: citroen xsara
Elektronika: stag 300 isa
Wtryskiwacze: matrix 544
Reduktor: silver
Dysze: 2,0
Pojemność: 1587
Moc: 88
Kod Nadwozia: N0
Kod Silnika: NFZ(TU5JP)
Rok Produkcji: 1999
matek93110 napisał(a):
co podepnie map sensor

nie pamiętam dokładnie czy BRC24 na możliwość przyuczenia map oem. jutro się dowiem. jeśli ma to podepnij map na stałe: biały przewód z wtyczki map (instalacji gazowej) podepnij pod zielony z czerwonym paskiem od mapa silnika (map jest przy przepustnicy z trzy przewodową wtyczką). i w programie należy skonfigurować ustawienia.
lokalizacje uzupełnij bo może mieszkasz obok mnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO