Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-20, 07:25 

Dołączył(a): 2008-12-22, 00:45
Posty: 825
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Pomógł: 59 razy

Auto: celinka c-180
Elektronika: stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana czerwone
Reduktor: Stag AC R01
Pojemność: 1800 ccm
Moc: 90 kw
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: 111.921
Rok Produkcji: 2000
dlaczego, szukałem nie znalazłem nic sensownego więc poprosiłem o jakiś sprawdzony dobry przykład , takie trudne?
sam też wymyśliłem takie coś koleś zrobił sterowanie ale to nie to, więc rzeźbimy dalej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-20, 07:49 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16314
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 887 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
muczacz napisał(a):
więc rzeźbimy dalej.




Potrzebny jest sterownik wtryskiwacza z ustawialną iloscią impulsów i ,,urzadzenie,, do mierzenia ilosci przepuszczonego powietrza oraz reduktor np alaska.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-20, 08:27 

Dołączył(a): 2008-12-22, 00:45
Posty: 825
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Pomógł: 59 razy

Auto: celinka c-180
Elektronika: stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana czerwone
Reduktor: Stag AC R01
Pojemność: 1800 ccm
Moc: 90 kw
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: 111.921
Rok Produkcji: 2000
tryszawy napisał(a):
urzadzenie,, do mierzenia ilosci przepuszczonego powietrza

czyli dość dokładny przepływomierz
i o to mi chodzi jak wiesz gdzie albo jak można do tego dotrzeć do podrzuć info
resztę mam łącznie ze sterowaniem ilością i długością impulsów ale na jeden wtryskiwacz, a teraz będziemy robić sterownie na 4 wtryskiwacze jednocześnie na bazie jakiegoś sterownika Lpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-20, 09:21 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23605
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 854 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
na forum była koncepcja na użycie przepływomierzy z pralki lub ekspresów do kawy

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-20, 09:52 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16314
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 887 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
muczacz napisał(a):
resztę mam łącznie ze sterowaniem ilością i długością impulsów ale na jeden wtryskiwacz, a teraz będziemy robić sterownie na 4 wtryskiwacze jednocześnie na bazie jakiegoś sterownika Lpg



Ja zrobiłem na dwa wtryskiwacze ,żeby jeden wzorcowy a ,,dokładany,, drugi i następny ale i z tego zrezygnowałem bo problemem jest właśnie powtarzalny ten drugi pomiar i zeby był jednakowy z wzorcem, wolę i wg mnie lepiej jest jednym wtryskiwaczem robić kalibrację, moze to dłużej w pracy ale wynik pewniejszy w dokładnosci i powtarzalnosci. Przy czterech to problem razy cztery, ale to moje wypociny w wcale nie muszą być najlepsze zapewne nie są dlatego goraco zchęcam do zrobienia czegoś innego ,może lepszego, dokładniejszego itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-20, 11:41 

Dołączył(a): 2008-12-22, 00:45
Posty: 825
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Pomógł: 59 razy

Auto: celinka c-180
Elektronika: stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana czerwone
Reduktor: Stag AC R01
Pojemność: 1800 ccm
Moc: 90 kw
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: 111.921
Rok Produkcji: 2000
Struna napisał(a):
na forum była koncepcja na użycie przepływomierzy z pralki lub ekspresów do kawy

a doczytałeś ten wątek do końca?
tryszawy napisał(a):
wolę i wg mnie lepiej jest jednym wtryskiwaczem robić kalibrację

a możesz powiedzieć w jaki sposób ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-20, 12:19 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16314
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 887 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
muczacz napisał(a):
a doczytałeś ten wątek do końca?

ja to od deski do deski.
muczacz napisał(a):
a możesz powiedzieć w jaki sposób ?


mam jednokanałowy sterownik wtryskiwacza, reduktor alaskę dla ciśnienia 1bar i manometr do mierzenia cisnienia , po drodze jeszcze rotametr. i podłączam jeden wtrskiwacz i robię pomiar i po koleii nastepne zapisując wyniki i widzę czy wtryskiwacze są jednakowe, jeżeli są to OK a jak mają róznice to korekcja jak jest czym a jak nie ma to zapełniają kosz. W instalce gazowej nie jest aż tak ważny wydatek wtryskiwacze z którym można sobie poradzić na wiele sposobów, najważniejszy jest jednakowy wydatek wszystkich wtryskiwaczy w danej instalce i mój ,,aparat,, pozwala mi to stwierdzić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-20, 13:06 

Dołączył(a): 2013-06-25, 13:26
Posty: 167
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 21 razy

Auto: VW BORA
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana 2000 RED
Reduktor: Zavoli Zeta N
Pojemność: 1984
Moc: 115
Kod Nadwozia: 1J6
Kod Silnika: AQY
Rok Produkcji: 2000
A co myślicie o układzie, który sterowałby wtryskiwacz z konfigurowalną ilością impulsów (np. powiedzmy 30 tyś. razy impuls o czasie 10ms, 10ms przerwy). Przy stałym ciśnieniu 1bar, na wyjściu mierzymy ilość zliczonych impulsów podczas całego testu, wygenerowanych poprzez wspomniany wcześniej przepływomierz z urządzenia agd.

przykładowy przepływomierz z tme:

http://www.tme.eu/pl/Document/f0493476f ... GB_20V.pdf


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-20, 13:58 

Dołączył(a): 2008-12-22, 00:45
Posty: 825
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Pomógł: 59 razy

Auto: celinka c-180
Elektronika: stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana czerwone
Reduktor: Stag AC R01
Pojemność: 1800 ccm
Moc: 90 kw
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: 111.921
Rok Produkcji: 2000
tryszawy napisał(a):
ja to od deski do deski.

czyli zapewne wiesz że kupa z tego wyszła
tryszawy napisał(a):
rotametr

jak Ci to na rotametrze wychodzi dość dokładnie ,jak masz rozwiązane spadki ciśnienia przy zasilaniu z kompresora bo u mnie ciśnienie na reduktorze waha się od 1-1,2 bara gdy na kompresorze mam od 5-8 barów , więc wydajność też mi wychodziła różnie i dlatego chcę coś na 4 cylindry zrobić żeby wszystkie pracowały na takim samym ciśnieniu.
Moja maszyna działa na zasadzie ciśnieniowo wypornościowej ale ze względu na te różnice ciśnień nie jest to pomiar dokładny. jak możesz podeślij zdjęcie twojego rotametru


Załączniki:
20150216_174052.jpg
20150216_174052.jpg [ 147.25 KiB | Przeglądane 1142 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-20, 14:33 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23605
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 854 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
muczacz napisał(a):
czyli zapewne wiesz że kupa z tego wyszła

pytałeś o pomysły - a tam koncepcja była, a to że wykonawca pokpił sprawę to inna bajka.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-20, 14:45 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16314
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 887 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
zdjęć Ci nie podeślę żebyś się nie sugerował moimi rozwiązaniami, podłączając cztery wtryskiwacze jednocześnie i cisnieniu 1 bar czasach wtrysku optymalnie 5ms i dyszach ok 2mm i przy np 100 otwarciach wtryskiwacza zabraknie Ci cisnienia na alasce i kompresorze. dlatego ja mam jeden wtryskiwacz i robię to wolniej ale za to powtarzalnie i o to mi chodziło.

kalibrując valteków na rotametrze nie ma sensu a inne są ....................nie kalibrowalne ,więc tylko pomiar wystarcza czy są jednakowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-20, 17:42 

Dołączył(a): 2008-12-22, 00:45
Posty: 825
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Pomógł: 59 razy

Auto: celinka c-180
Elektronika: stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana czerwone
Reduktor: Stag AC R01
Pojemność: 1800 ccm
Moc: 90 kw
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: 111.921
Rok Produkcji: 2000
Struna napisał(a):
a to że wykonawca pokpił sprawę to inna bajka.

masz rację ale wiesz mi chodzi o działające cudo bo koncepcji to ja mam dużo tylko czasu mało :D :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-20, 17:46 

Dołączył(a): 2008-12-22, 00:45
Posty: 825
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Pomógł: 59 razy

Auto: celinka c-180
Elektronika: stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana czerwone
Reduktor: Stag AC R01
Pojemność: 1800 ccm
Moc: 90 kw
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: 111.921
Rok Produkcji: 2000
tryszawy napisał(a):
100 otwarciach wtryskiwacza zabraknie Ci ciśnienia na alasce i kompresorze

luftu mi na pewno nie zabraknie nie na tym kompresorze, ale właśnie chodziło mi o to żeby 4 naraz sprawdzać , Valteków to nawet przy tym nie położę żeby się coś nie popsuło w cudzie :lol: :lol: :lol:
a na ile jest dokładny twój rotametr to chociaż podaj symbol , albo sklep gdzie mogę go kupić :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-20, 18:48 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16314
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 887 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
muczacz napisał(a):
a na ile jest dokładny twój rotametr to chociaż podaj symbol , albo sklep gdzie mogę go kupić :D


np.http://lux-spaw.es24.pl/opis/3837657/ro ... argon.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-20, 19:03 

Dołączył(a): 2008-12-22, 00:45
Posty: 825
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Pomógł: 59 razy

Auto: celinka c-180
Elektronika: stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana czerwone
Reduktor: Stag AC R01
Pojemność: 1800 ccm
Moc: 90 kw
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: 111.921
Rok Produkcji: 2000
dzięki serdeczne :) o takim myślałem ale udało mi się kupić 4 szt o wysokości 41cm (dość dokładne) też do gazu, jak skończę projekt dam znać.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO