Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-20, 23:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3140
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 178 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
muczacz, niestety po prostu nie mam żadnych linków.
używam elektroniki sekwencyjnie (jak w samochodzie) sterującej działaniem wtryskiwaczy z możliwością zmiany charakterystyk dla poszczególnych wtryskiwaczy.pomiar jest prosty i dostatecznie dokładny dla czterech wtryskiwaczy jednocześnie.sztuczne wygenerowanie różnicy 2% w wydatku jest bezproblemowo rozpoznawalne a dodatkowo można sprawdzać od jakich czasów i przy jakim ciśnieniu wtryskiwacze zaczynają jednakowo pracować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-20, 23:02 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23512
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 849 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Mi znajomy wydumkę z MAF-em z auta wydziergał.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-21, 07:51 

Dołączył(a): 2008-12-22, 00:45
Posty: 823
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Pomógł: 59 razy

Auto: celinka c-180
Elektronika: stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana czerwone
Reduktor: Stag AC R01
Pojemność: 1800 ccm
Moc: 90 kw
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: 111.921
Rok Produkcji: 2000
dariusz105 napisał(a):
używam elektroniki sekwencyjnie (jak w samochodzie) sterującej działaniem wtryskiwaczy z możliwością zmiany charakterystyk dla poszczególnych wtryskiwaczy

no tak tylko w ten sposób barraców ani han nie ustawisz a valdemarów to chyba się już nie opłaca


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-21, 09:37 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23512
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 849 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
muczacz napisał(a):
w ten sposób barraców ani han nie ustawisz

a w jakiś inny niby ustawisz ? przecież te wtryski nie są kalibrowalne, jedyne co możesz to stwierdzić/zweryfikować równość ( bądź nie ) wydatku.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-21, 13:44 

Dołączył(a): 2008-12-22, 00:45
Posty: 823
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Pomógł: 59 razy

Auto: celinka c-180
Elektronika: stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana czerwone
Reduktor: Stag AC R01
Pojemność: 1800 ccm
Moc: 90 kw
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: 111.921
Rok Produkcji: 2000
Struna napisał(a):
przecież te wtryski nie są kalibrowalne

są są


Załączniki:
hana2001.jpg
hana2001.jpg [ 38.87 KiB | Przeglądane 1124 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-21, 13:53 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23512
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 849 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
muczacz napisał(a):
są są

jasne - już lecę rozcinać...

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-21, 14:26 

Dołączył(a): 2008-12-22, 00:45
Posty: 823
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Pomógł: 59 razy

Auto: celinka c-180
Elektronika: stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana czerwone
Reduktor: Stag AC R01
Pojemność: 1800 ccm
Moc: 90 kw
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: 111.921
Rok Produkcji: 2000
nikt ci nie każe a mi szkoda wyrzucić więc się z nimi bawię w rozbieranego :lol: :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-21, 15:59 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23512
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 849 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
ale to po co rozprzestrzeniasz fałszywe informacje - wtrysk nie jest kalibrowalny, a że Tobie chce się bawić i go do tego celu pokroiłeś to już Twoja sprawa.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-21, 17:23 

Dołączył(a): 2008-12-22, 00:45
Posty: 823
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Pomógł: 59 razy

Auto: celinka c-180
Elektronika: stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana czerwone
Reduktor: Stag AC R01
Pojemność: 1800 ccm
Moc: 90 kw
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: 111.921
Rok Produkcji: 2000
ale jak się go pokroi to można wtedy regulować i jest regulowalny , fabrycznie są w ten sposób kalibrowane i zalewane plastikiem i nic nie stoi na przeszkodzie żeby cykl odwrócić i wcale fałszywych informacji nie rozprzestrzeniam , zająłem stanowisko w tym wątku i tyle, jak ci się moje wypociny nie podobają to nie czytaj nikogo tu nie obrażam, a ty masz całe forum do przeczytania
pozdrawiam :D :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-21, 21:31 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23512
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 849 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Zwroty jak Ci, Ty, Tobie pisze się z dużej litery, chyba że celowo masz zamiar mi uwłaczać...

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-22, 07:50 

Dołączył(a): 2008-12-22, 00:45
Posty: 823
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Pomógł: 59 razy

Auto: celinka c-180
Elektronika: stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana czerwone
Reduktor: Stag AC R01
Pojemność: 1800 ccm
Moc: 90 kw
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: 111.921
Rok Produkcji: 2000
nie mam zamiaru nikomu uwłaczać
jak Cię uraziłem to przepraszam nie było to celowe po prostu czasami nie zwracam na to uwagi jak szybko piszę , a propos poprzedniej wypowiedzi dzisiaj przychodzą mi rotametry i myślę że w ciągu miesiąca udowodnię Ci że wykalibruję te wtryski rónież wydajnościowo muszę zbudować tylko sterownik, elektronikę już mam tylko nie wiem czy komp jest sprawny bo dostałem go z demontażu.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-22, 09:24 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23512
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 849 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
ja nie neguję, że je wykalibrujesz - ale jak sam dobrze wiesz, wymaga to "zniszczenia" obudowy wtryskiwacza i nie jest to operacja odwracalna. Potem trzeba coś wykombinować, żeby to do kupki poskładać.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-22, 10:29 

Dołączył(a): 2008-12-22, 00:45
Posty: 823
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Pomógł: 59 razy

Auto: celinka c-180
Elektronika: stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana czerwone
Reduktor: Stag AC R01
Pojemność: 1800 ccm
Moc: 90 kw
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: 111.921
Rok Produkcji: 2000
Struna napisał(a):
wymaga to "zniszczenia" obudowy wtryskiwacza i nie jest to operacja odwracalna

zniszczenie wystąpiło by wtedy gdyby wtryskiwacz był już nie do naprawienia i przestał działać tu występuje jedynie przy pomocy frezu rurkowego i tokarki przerwanie ciągłości materiału które naprawić można przy pomocy kropli żywicy , w żaden sposób nie cierpi na tym żaden element odpowiedzialny za dawkowanie gazu i szczelność całości ;)
zauważyłeś że w AC W01 śruby regulacyjne też są zalane jakąś żywicą więc teoretycznie też się nie da ich wyregulować bo trzeba zniszczyć tą że właśnie żywicę?
właśnie zakupiłem 4 hanki zielone od kolegi z forum do testowania, jak wyjdzie dam znać w późniejszym terminie
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-22, 10:37 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23512
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 849 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
powodzenia - gdzieś już widziałem foto wtrysków po podobnej akcji, ale rozbierane były od strony wylotu.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-22, 11:24 

Dołączył(a): 2008-12-22, 00:45
Posty: 823
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Pomógł: 59 razy

Auto: celinka c-180
Elektronika: stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana czerwone
Reduktor: Stag AC R01
Pojemność: 1800 ccm
Moc: 90 kw
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: 111.921
Rok Produkcji: 2000
Struna napisał(a):
powodzenia

dzięki

Struna napisał(a):
gdzieś już widziałem foto wtrysków po podobnej akcji, ale rozbierane były od strony wylotu.



tak na trzeciej stronie tego wątku ja je rozebrałem i złożyłem,
kończymy
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO