Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-22, 11:32 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22284
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 746 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
po odcięciu metalowy element obraca się w pozostałej części plastiku, czy jest z nim "zespolony ?

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-22, 13:14 

Dołączył(a): 2008-12-22, 00:45
Posty: 816
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Pomógł: 58 razy

Auto: celinka c-180
Elektronika: stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana czerwone
Reduktor: Stag AC R01
Pojemność: 1800 ccm
Moc: 90 kw
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: 111.921
Rok Produkcji: 2000
pytasz o dół czy o górę wtryskiwacza?
jeżeli o dół to dysza nie siedzi w plastiku tylko jest wciśnięta na oring w metalową obudowę wtryskiwacza do tego dorobiłem nakrętki i nagwintowałem wtryskiwacz co na zdjęciu widać żeby ciasno siedziało

natomiast jeżeli chodzi o górny króciec to jest on wkręcany również we wtryskiwacz na gwint i tam też jest uszczelnienie na oringu gumowym , tymże właśnie króćcem reguluje się skok tłoczka od 0-2mm reszta to już tylko zabezpieczenie prze samoodkręceniem się tegoż króćca np. żywicą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-22, 13:15 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22284
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 746 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
muczacz napisał(a):
pytasz o dół czy o górę wtryskiwacza?

o górę - chodzi mi o plastik, którego część zostaje na wykręconej "rurce" wlotu.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2016-04-22, 13:22 

Dołączył(a): 2008-12-22, 00:45
Posty: 816
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Pomógł: 58 razy

Auto: celinka c-180
Elektronika: stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana czerwone
Reduktor: Stag AC R01
Pojemność: 1800 ccm
Moc: 90 kw
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: 111.921
Rok Produkcji: 2000
ten plastik nie nie obraca się się na króćcu nie ma szans ,można spokojnie zakładać w listwę albo nałożyć adaptery, najlepsze jest to że w hanach 2000 otwór dyszy kalibrowany jest w tym rozpylaczu czy jak to nazwać u dołu wtryskiwacza jako elemencie, natomiast w hanach 2001 już jest wciśnięta rurka z otworkiem, ja to rozwierciłem w h2000 i nagwintowałem pod dysze h gold tylko trzeba je skrócić.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO