Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5, 6  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Budowa Keihin, Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2009-06-06, 01:09 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-28, 15:23
Posty: 3164
Lokalizacja: Mississauga-Koszalin

Pomógł: 79 razy

Auto: Mitsusubi Gal
Elektronika: G3
Wtryskiwacze: MJ
Reduktor: OCOTECK
Dysze: BRAK
Pojemność: DWA I POL
Moc: 115
Kod Nadwozia: jw
Kod Silnika: jw
Rok Produkcji: 99
keihin


Załączniki:
Komentarz: keihin

Komentarz: keihin

Komentarz: keihin

Komentarz: keihin

Komentarz: keihin



Ostatnio edytowano 2011-11-20, 15:23 przez madmax7777, łącznie edytowano 1 raz
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Budowa Med, Hana i Dymco
PostLink | Napisane: 2011-11-17, 00:30 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8785
Lokalizacja: London

Pomógł: 114 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
Tak zeby bylo wiadomo o czym rozmawiamy, bo odnocze czesto wrazenie ze duzo ludzi sie wypowiada a nawet nie wie jak ich wtryski sa zbudowane.

Prosilbym jeszcze kolege bdb aby wrzucil keihina, niestety nie mialem na polce aby pociac ;)
Med jest po przebiegu 270kkm, hana i dymco nowe.


Załączniki:
Komentarz: hana cewka

Komentarz: Hana tloczek i sprezynka

Komentarz: dymco loze

Komentarz: dymco cewka

Komentarz: dymco tloczek

Komentarz: Dymco, tloczek, cewka, loze tloczka.

Komentarz: pokrywa, w niej pracuje talerz

Komentarz: sprezynka talerzyka

Komentarz: talerzyk/tloczek od strony przylgni wylotu

Komentarz: cewka med

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-17, 00:35 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8785
Lokalizacja: London

Pomógł: 114 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
reszta fot


Załączniki:
Komentarz: takie male porownanie

Komentarz: hana, jak by ktos nie wiedzial jak zmienic skok tloczka ;)

Komentarz: Hana loze

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-17, 00:41 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12121
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
Focusy które miałem dawno temu miały podobną zasadę tłoczka jak hana, gaz przelatywał przez i bokami wypadał.

Apisy sa tależykowe, ale med przy nich to patelnia.

Dymco trochę duży ten tłoczek i podobny do , wiadomo...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-17, 00:50 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8785
Lokalizacja: London

Pomógł: 114 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
Dymco tloczek podobny do valdemarowych ale tylko podobny, zasada przeplywu gazu jak w hana itd, czyli przez wnetrze i rozpylane zaraz przed przylgnia. Przylgnia i uszczelnienie tez jak w hana, ale zdecydowanie lepsza jak dla mnie.
Ogolnie tak patrzac na ta zasade to te wtryski sa mega podatne na byle jaki syf i utrate szczelnosci.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-17, 00:58 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16071
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 872 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
To kładąc to na wagę to czuję że cały matrix hs jest lżejszy od talerzyka med-a :lol:
A możesz położyć jakąś skalę porównawczą np. zapałkę ,monetę itp (kiedyś nikoś przy med-ie położył 2 zł. :lol: )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-17, 22:34 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-28, 15:23
Posty: 3164
Lokalizacja: Mississauga-Koszalin

Pomógł: 79 razy

Auto: Mitsusubi Gal
Elektronika: G3
Wtryskiwacze: MJ
Reduktor: OCOTECK
Dysze: BRAK
Pojemność: DWA I POL
Moc: 115
Kod Nadwozia: jw
Kod Silnika: jw
Rok Produkcji: 99
keihina wrzucalem kiedys na forum nie wiem czy foto jeszcze jest ale mozesz poszukac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-17, 22:44 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-04-09, 22:22
Posty: 4097
Lokalizacja: Ostrzeszów WLKP

Pomógł: 137 razy

Auto: Mazda MX-5/Honda CivicEJ9
Elektronika: STAG 300 plus/ 200goFast
Wtryskiwacze: KEIHIN/ Valtek typ34
Reduktor: Scorpion ST/ ACr02
Dysze: żółte/ 2,2
Pojemność: 1800/ 1400
Moc: 136KM/ 90KM
Kod Nadwozia: JMZNB18P
Kod Silnika: BP-4W / D14A3
Rok Produkcji: 2000 / 1997
możesz powiedzieć na jakiej zasadzie zmienia się skok tłoczka w Hana ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-17, 22:51 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12121
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
po byla podpucha, jakby nie bylo plastiku, to gornym deklem mozna kręcić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-18, 00:34 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8785
Lokalizacja: London

Pomógł: 114 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
snafu napisał(a):
możesz powiedzieć na jakiej zasadzie zmienia się skok tłoczka w Hana ??


nie taka wcale podpucha, jak spojrzysz na pierwsza fotke, to tam jest ceka polewej a po prawej odciety "kaptur" z krucciem wlotowym. w nim zamontowany jest kruciec na wezyk.
I teraz jak jestes tak zdolny ;) i precyzyjny zeby krecic krucciem (tym zielonym) w ktory wchodzi kruciec pod wezyk to wlasnie on jest od skoku tloczka.

Problem tylko taki, ze plastik ten kruciec utrzymuje w pozyscji ustawionej przez producenta, wiec przekrecajac go zerwiesz ten "uchwyt" i trzeba by go bylo od nowa jakos umocowac (zalac klejem) lub cos w podobie a czy to bedzie trwale hmmm watpie. Nie probowalem tego robic i w sumie nie widze najmniejszego sensu. za to widze ze zderzak na koncu tego krucca z czasem sie pewnie bedzie wybijal i hania bedzie tracic parametry. ale ..... to moze trwac i dobre 250kkm ;)


Ostatnio edytowano 2011-11-18, 00:38 przez Tormin, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-18, 23:17 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8785
Lokalizacja: London

Pomógł: 114 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
you welcome ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-20, 11:06 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12121
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
Keihin większy tłoczek niz hana.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-20, 15:08 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8785
Lokalizacja: London

Pomógł: 114 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: ECU MASTER
Wtryskiwacze: ID850
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 2.0L
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
caniggia, mozesz scalic te posty ?? byly by praktycznie wszystkie jakies tam lepsze wtryski w jednym temacie.

madmax7777, dzieki, mozesz tylko jeszcze powiedziec ktory to wypus keihina ?? bo ponoc one troche zmienialy konstrukcje. Na ta chwile praktycznie niczym sie nie roznia od hana poza wielkoscia tloczka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-20, 15:25 
#Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-12-29, 17:01
Posty: 1880
Lokalizacja: Augustów

Pomógł: 14 razy

Auto: Honda Accord VIgen
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Zavoli Zeta N
Dysze: 2.7mm
Pojemność: 1849cm
Moc: 136KM
Kod Nadwozia: CH6
Kod Silnika: F18B2
Rok Produkcji: 2001
Były jeszcze fotki Magików. Może ktoś wrzuci? Może wrzucić wszystkie które były rozbierane?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-11-20, 15:40 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16071
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 872 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
pablo.see napisał(a):
Były jeszcze fotki Magików. Może ktoś wrzuci? Może wrzucić wszystkie które były rozbierane?


Oczywiście i nie zapomnieć proszę o valtekach , reg fastach i innych i może przydały by się jakiś pkt odniesienia np fotki z obok np zapałką, monetą, i może masą tłoczków (np 4 tłoczeki valteka 20Gr a reg fastów 22Gr)

Była by to wg mnie jakaś pomoc w wyborze wtryskiwaczy, (jeden lubi brunetki inny rude ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5, 6  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO