Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 18, 19, 20, 21, 22
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Butla do jazdy na wstecznym
PostLink | Napisane: 2016-11-19, 23:31 

Dołączył(a): 2013-11-29, 00:45
Posty: 1653
Lokalizacja: zach.pom. ZSW

Pomógł: 123 razy

Auto: różne
Elektronika: różne
Wtryskiwacze: różne
Reduktor: różne
Dysze: różne
Pojemność: 999-1800
Moc: 45-120
Kod Nadwozia: xxxxxxx
Kod Silnika: xxxxxxx
Rok Produkcji: różne
pepssii napisał(a):
otworze przez który wychodzi miedź i kable znalazłem mięso mielone! Poza tym pod butla jest mokro.

ktoś źle zamontował kominek... może kominka nie ma... albo jest jakaś zwykła rurka

dobry kominek teoretycznie rozwiązuje problem
http://www.phjacus.pl/Kominek-wielozawo ... -p897.html
jak patrzę na cenę... to nie mogę uwierzyć ile można zaoszczędzić :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Butla do jazdy na wstecznym
PostLink | Napisane: 2016-11-20, 00:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-25, 15:52
Posty: 4605
Lokalizacja: Mikołajki

Pomógł: 137 razy

Auto: Ford Focus
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Keihin pomarańczowe
Reduktor: Voltran SGI
Pojemność: 1988
Moc: 130
Kod Nadwozia: Ghia
Kod Silnika: EDDC
Rok Produkcji: 2000
f385, to są kominki do walców.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Butla do jazdy na wstecznym
PostLink | Napisane: 2016-11-21, 14:03 

Dołączył(a): 2012-10-24, 12:32
Posty: 51
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 0 razy

Auto: Peugeot 406
Elektronika: LPG-Tech 224
Wtryskiwacze: Hana H2000 red
Reduktor: AC R01
Dysze: 1,9mm
Pojemność: 1761
Moc: 112
Kod Nadwozia: 8B
Kod Silnika: XU7JP4(LFY)
Rok Produkcji: 1996
"Jakoś" ogarnąłem... chociaż czasu nie miałem za bardzo..
coś podobnego do tego kominka w denku butli było.

ale masakra tam była... gdyby zakładali butlę jak trzeba otwór w butli wypadł by centralnie nad fabrycznym otworem rewizyjnym w karoserii... ale nie.. trzeba było dać na opak i wiercić na łączeniu otworu a potem przykręcić butlę bez dystansów i wciągnąć podłogę pod denko przez co resztka zaślepki w fabrycznym otworze zaczęła wyłazić i zrobił się otwór w kształcie 8 i był wyżej niż dno. przez co wlatująca woda zostawała pod butlą a ta mocno skorodowała.

Załatałem tą 8 resztką zaślepki i pokrywką od słoika (bo nic innego nie miałem a potrzebuję auta w gazie bo po mieście jeżdżę) zrobiłem nową dziurę tam gdzie trzeba i w nią wsadziłem od dołu ten kominek z butli a butlę otłukłem i odrapałem z rdzy, pociągnąłem cortaninem i barankiem (może wytrzyma do końca legalizacji) i przykręciłem na nowych śrubach z dystansami więc środek jest już najniżej i nawet jak woda się dostanie to tą samą drogą wypłynie.

Tylko zastanawia mnie po co na siłę niszczyć karoserię jak można skorzystać z otworu fabrycznego lub wiercić w zaślepce której mniej szkoda niż budy auta, na złość właścicielowi? Czy już do montażu butli zatrudnia się "ludzi" z IQ kotleta mielonego albo pana czesia spod monopolowego co ma 3,5 promila i nawet nie wie co robi ale "za flache" zrobi...?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Butla do jazdy na wstecznym
PostLink | Napisane: 2016-11-21, 19:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-25, 15:52
Posty: 4605
Lokalizacja: Mikołajki

Pomógł: 137 razy

Auto: Ford Focus
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Keihin pomarańczowe
Reduktor: Voltran SGI
Pojemność: 1988
Moc: 130
Kod Nadwozia: Ghia
Kod Silnika: EDDC
Rok Produkcji: 2000
pepssii, jak masz kompetentnych diagnostów na SKP to przeglądu to auto nie przejdzie. Odkąd wejdą nowe przepisy będą musieli sprawdzać szczelność wentylacji zbiorników.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Butla do jazdy na wstecznym
PostLink | Napisane: 2016-11-21, 23:45 

Dołączył(a): 2012-10-24, 12:32
Posty: 51
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 0 razy

Auto: Peugeot 406
Elektronika: LPG-Tech 224
Wtryskiwacze: Hana H2000 red
Reduktor: AC R01
Dysze: 1,9mm
Pojemność: 1761
Moc: 112
Kod Nadwozia: 8B
Kod Silnika: XU7JP4(LFY)
Rok Produkcji: 1996
Możesz szerzej? W sensie jak bym musiał to poprawić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Butla do jazdy na wstecznym
PostLink | Napisane: 2018-07-20, 16:14 

Dołączył(a): 2018-07-06, 19:10
Posty: 68
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 2 razy

Auto: Rover 214Si
Elektronika: Diego G3
Wtryskiwacze: valtek 3
Reduktor: kme silver
Pojemność: 1400
Moc: 103
Kod Silnika: 14k4f
Rok Produkcji: 1999
Miałem 3 samochody na lpg i zawsze miałem wielozaworem do przodu, nigdy nie było problemów. Co ciekawe ostatnio kupiłem nową butlę, a tam w instrukcji zaznaczone, że ma być właśnie wielozaworem w kierunku jazdy, ci inżynierowie produkujący instalacje gazowe chyba się nie znają na swojej pracy :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Butla do jazdy na wstecznym
PostLink | Napisane: 2018-07-20, 16:21 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28679
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2677 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Nanab napisał(a):
zawsze miałem wielozaworem do przodu, nigdy nie było problemów.

dla wielu check na blacie nie jest problemem, więc używasz innej skali
i nigdy pod górę nie jechałeś z małą ilością gazu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Butla do jazdy na wstecznym
PostLink | Napisane: 2018-07-20, 17:53 

Dołączył(a): 2018-07-06, 19:10
Posty: 68
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 2 razy

Auto: Rover 214Si
Elektronika: Diego G3
Wtryskiwacze: valtek 3
Reduktor: kme silver
Pojemność: 1400
Moc: 103
Kod Silnika: 14k4f
Rok Produkcji: 1999
Coś w tym jest, gdybym mieszkał w bardziej górzystym terenie może zauważyłbym różnicę. W moich okolicach nie zdarzyło mi się jeszcze przełączenie na benzynę tak, żeby po ponownym przełączeniu na gaz podziałał chociaż kilkanaście sekund, niezależnie od tego czy z górki czy pod górkę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 18, 19, 20, 21, 22

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO