Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 13:36 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 8503
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 551 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
Witajcie :)
W załączeniu screen z A6 C5 2.4 165 PS zrobionym na Q-Maxie, KME TUR, Barracuda 115 Nl, filtr Ultra 12=12+12 czyli dwa wyjścia i wtryski zasilone każdy bank oddzielnie i kompensacja między bankami.
Ciśnienie robocze 1.1 bara, aktualnie po 1000 km spadł do 1.06 na wolnych obrotach, z butem w podłodze przy 3000 RPM ciśnienie spada do 0.85, a zaraz potem stopniowo aż do 0.6 bara i koniec jazdy na LPG...
Screen zrobiony sekundę przed zrzuceniem na Pb, żeby pokazać parametry pracy instalacji.
Dodam, że jest to drugie A6 C5 2.4 z takim problemem.
Co Panowie na to?


Załączniki:
TUR.JPG
TUR.JPG [ 256.38 KiB | Przeglądane 895 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 13:47 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 29044
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2730 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Silesia Cars napisał(a):
Dodam, że jest to drugie A6 C5 2.4 z takim problemem.

no właśnie bo chyba nie drugi raz Tur, ale w innym aucie
jaki jest AFR gdy ciśnienie jest jeszcze 0,85?
bo tu (0,61 bara) a sondy jakby na bogato


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 14:00 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 8503
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 551 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
na bogato, bo pedał w podłodze i OL
Silesia Cars napisał(a):
drugie A6 C5 2.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 14:58 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 20565
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1208 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
czy zostały wyeliminowane inne czynniki ? zagięta miedź, zapchany filtr itp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 15:51 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 6516
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 298 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: Q-Box Basic
Wtryskiwacze: Eko-Power
Reduktor: Kanapka Gold GT
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: 320KM\420Nm
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
Najpierw trzeba sobie zadać pytanie: Co to znaczy, że reduktor daje radę?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 16:29 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 8503
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 551 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
auto na Faro, 1000 km od montażu, a w tym drugim były testy na nowych filtrach.
roboform550 napisał(a):
trzeba sobie zadać pytanie: Co to znaczy, że reduktor daje radę?

IMO utrzymuje akceptowalny poziom ciśnienia (spadki do 0.2 bara) i temp. gazu, kolega miał ten sam problem z TUR-em w Mondeo MK3 2.5 V6 170 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 17:10 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24745
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 937 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
Ale popatrz na czasy wtrysku.
Spadek ciśnienia niemały, jednak czas wtrysku gazu dla takich obrotów jeszcze zupełnie akceptowalny.
BTW - co takie krótkie czasy beny ?

Na ile jest ustawiona referencja ?

Kolejna sprawa - czy aby tego typu problemy nie zaczęły Ci się pojawiać od Grudnia ( jak zresztą co roku, od czasu wprowadzenia gazu "zimowego" klasy B ) ?

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 17:40 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 8503
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 551 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
Struna, a właśnie! Do pętlenia daleko, a ciśnienie leci na ryj i przełącza na Pb.

Referencja 1.1 bara.
Ten egzemplarz montowany zimą, ten drugi to auto jednego z moich monterów - jeździ okrągły rok, a problemy wcześniej sporadyczne, a ciągłe od sierpnia 2017.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 17:50 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 20210
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2061 razy

Auto: Opel Zafira,,,Renault Cli
Elektronika: STAG 4QBOX,,,Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana zielone,,AC W-03
Reduktor: Zavoli-N...AC R-02
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1800---1,2
Moc: 140KM 58km
Kod Nadwozia: COSMO 3D
Kod Silnika: Z18XER ?????
Rok Produkcji: 2006 2001
Chłopaki tu Gaz czyli jakość nie ma nic do tego. Jest temperatura znśna bo na plusie. Dziś skończyłem V 70 seria miała być a okazało się że jest 239kucyki. Śmiga jak szalone na R-01, jest już na FB..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 18:15 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 8503
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 551 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
Adam, nie zaśmiecaj Pan wątku :)
TUR w V70 i S80 2.4 140 PS i 170 PS koncertowo, a w V6 nie daje rady.
Taki mój wniosek.
Ktoś coś?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 18:27 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 29044
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2730 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
Silesia Cars napisał(a):
a w V6 nie daje rady.

jakoś mu ten szósty wtrysk przeszkadza?
robiłem A6 C5 2.4 165 PS na Turze i nie odnotowałem problemu, ale na wszelki wypadek było Faro 8 mm
masz może jakieś niepotrzebne korekty na plus, po obrotach, dla takich obciążeń?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 19:32 

Dołączył(a): 2015-10-11, 12:43
Posty: 4

Pomógł: 1 razy

Auto: Audi 100/A6
Elektronika: Brak/qmax
Wtryskiwacze: Palnik/barracuda
Reduktor: Lovato/KME Tur
Dysze: Brak
Pojemność: 2800/2393
Moc: 174/165
Kod Silnika: AAH/ALF
Rok Produkcji: 1991/1998
Jako, że jestem właścicielem samchodu o którym mowa powyżej mogę cos więcej powiedzieć na temat tej sytuacji. Po montażu przez dłuższy czas wszystko było w należytym porządku samochód jeździł idealnie w całym zakresie obrotów bez pierdniecia. Jakoś w okresie wakacji lipiec/sierpień samochód coraz częściej dawał oznaki ze coś mu nie pasuje, przy gwałtownym ruszaniu często zaczął się przełączać. Zingorowslem ten problem bo wiadomo czasem małp gazu w zbiorniku etc :D Sytuacja nie miała końca nawet na pełnym zbiorniku problem zaczął się powtarzać i to nawet częściej . W sumie przy każdym mocnym dodaniu gazu, redukcji, przegazowaniu był ten irytujący dźwięk przerzucania na PB. Podłączyłem sobie interfejs i zacząłem jeździć i obserwować co się dzieje. No i zauważyłem, przy przegazowaniu spadek z 1.10 do 0.50/0.40 i tak przy każdym dodaniu gazu. Sprawdziłem faro, zatankowalem do pełna, filtry wszystkie, nawet podmienilem naszego kochanego PS-04 czy czasem nie przeklamuje odczytu. Nic to nie dało, reduktor dalej ma mega spadki przyczyny nie znam. Ja się pytam kto zapłaci za jazdę na PB? Podobno to taki dobry reduktor, stabilny ciśnieniowo a kuzwa musze jezdzic na PB. Można mu włączyć obsługę spadku ciśnienia ale to chyba nie na tym rzecz polega. Kto za to zapłaci ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 19:35 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 20565
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1208 razy

Auto: A6 / A4
Elektronika: Tech/Stag
Wtryskiwacze: ACW03/01
Reduktor: Zavoli S / N
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 2.6 / 1.6
Moc: 150 / 101
Kod Nadwozia: C4 / B5
Kod Silnika: ABC / ADP
Rok Produkcji: 1995
jeśli reduktor jest na gwarancji to trzeba z niej skorzystać

a jeśli po gwarancji to albo naprawić albo wymienić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 19:35 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 8503
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 551 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
no w Subaru Forester 2.5 4 cyl. 165 PS bez problemu. Więc o co kaman?
Historia jest następująca: Audi było montowane kilka dni przed świętami w piątek. W sobotę rano wziąłem go na mapowanie i okazało się, że ma padnięty termostat, reduktor osiągał 48 stopni, gaz około 5 stopni. Tel. do klienta i uzgodniliśmy, że zabiera auto, zrobi termostat i wróci na mapowanie. Umówiliśmy się na dziś. Póki co ma wstępnie ustawiony mnożnik, to co widać na screenie jest już rozjechane późniejszymi testami wydajności na wyższych obrotach. Także ani nie mam korekt po obrotach, AFR nie zrobiony, wiem tyle, że na sondach mam napięcie odpowiadające benzynie (niższe o 0.05 V, o które Q-Max przekłamuje). Czasy relatywnie krótkie, do pętlenia daleko, nie widzę obiektywnych powodów takich spadków. Ze 3 sekundy po kliknięciu screena nastąpił spadek poniżej 0.55 bara i powrót na Pb. Owe 0.55 ustawiłem tylko na czas testów, bo generalnie przy referencyjnym 1.1 bara minimum było ustawione 0.65 bara.
Generalnie odeszliśmy od ACR-01 150 PS, bo wieczne kręcenie śrubką mi nie pasuje. ALe żeby do auta 165 PS dawać 250-kę, to chyba przerost formy nad treścią.
Interesują mnie Wasze doświadczenia aut z zakresu 160-190 PS, w których TUR daje radę/nie daje rady.

Marcin L napisał(a):
na gwarancji

Janusz K. - do tablicy!

Marcin, możemy je powymieniać nawet na Goldy GT (oby nie buczały :lol: ), ale nie o to chodzi. Bardziej zależy mi na informacji, czy to są wadliwe sztuki, czy może Ultra tak zamula system, czy też mam go traktować jako super reduktor do 150 PS???


Ostatnio edytowano 2018-01-03, 19:39 przez Silesia Cars, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Cała prawda o KME TUR - do jakiej mocy pociągnie?
PostLink | Napisane: 2018-01-03, 19:41 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2013-06-16, 20:20
Posty: 8503
Lokalizacja: ul. Dobrego Urobku 5, Katowice, tel. 500 222 759

Pomógł: 551 razy

Auto: A8 D3 W12 Volvo S60
Elektronika: Q-Max 6x2/Q-Max 6
Wtryskiwacze: Barracuda/Barracuda
Reduktor: Gold GT x2/ACR 250
Dysze: bez/bez
Pojemność: 6.0 W12/2.5 T
Moc: 450/210
Kod Silnika: BHT/B5254T2
Rok Produkcji: 2005/2006
Adam, mam wiele super doświadczeń z grubymi autami i reduktorami KME. A tu taki zonk!


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO