Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Co myślicie o chip tuningu w aucie z LPG
PostLink | Napisane: 2010-07-06, 07:16 

Dołączył(a): 2010-02-27, 23:40
Posty: 56
Lokalizacja: pl

Pomógł: 0 razy

Auto: audi
Elektronika: BRC
Wtryskiwacze: żółte
Reduktor: genius max
Pojemność: 1.8
Moc: 225
Witam

Tak jak w temacie co myslicie o chiptuningu aut turbo doładowanych z LPG (instalacja sekwencyjną)??

Chciałbym poznac wasze opinie na ten temat bo chciałbym swoje autko chipować, ale jak do tej pory nie spotkałem sie z pozytywna opinią na ten temat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-07-06, 11:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-04-08, 13:46
Posty: 507
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 0 razy

Elektronika: STAG-4 QBOX
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: AC R01
Masz na myśli chipy po 15 zł. z allegro czy profesjonalny warsztat który zajmuje się podnoszeniem mocy i momentu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-07-06, 14:10 

Dołączył(a): 2009-08-09, 21:45
Posty: 8299
Lokalizacja: London

Pomógł: 102 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: EMU
Wtryskiwacze: MJY460
Reduktor: -
Dysze: -
Pojemność: 1.8
Moc: stuku puku
Kod Nadwozia: 8L
Kod Silnika: AGU
Rok Produkcji: 1998
Adam dlaczego dyskredytujesz chipy za 15zl :) przeciez dawno udowodniono ze placebo czyni cuda :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-07-06, 14:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-21, 08:24
Posty: 201
Lokalizacja: okolice Wrocławia

Pomógł: 0 razy

Auto: 100 C4 Avant 2.8 V6
Elektronika: OMVL Dream XXI
Wtryskiwacze: Magic Jet pojedyńcze
Reduktor: Magic III
Pojemność: 2771
Moc: 174 KM
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
ale są wyznawcy takich wynalazków


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-07-06, 14:59 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-02-01, 14:57
Posty: 601
Lokalizacja: Puławy/Poznań

Pomógł: 4 razy

Auto: Mercedes-Benz S-Class W140 500SEL V8 USA
Elektronika: STAG 300/8 plus
Wtryskiwacze: 8 x HANA H2000 zielona
Reduktor: KME GOLD (FARO 8mm po całości)
Dysze: adaptery pod wtryskiwacze Boscha
Pojemność: 4973
Moc: 310KM-wersja USA-odprężona 470Nm,7.5s do 100
Kod Nadwozia: WDBGA51E3PA*****
Kod Silnika: M 119 E 50 / 119.970
Nie od dzis wiadomo, ze najwiecej, bo do 20-30% przyrostu mocy i momentu daja kolorowe czapeczki na wentyle :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-07-06, 15:19 

Dołączył(a): 2010-02-06, 12:45
Posty: 22
Lokalizacja: wieś

Pomógł: 1 razy

Auto: Mazda 6
Elektronika: stella EOBD
Wtryskiwacze: matrix
Reduktor: vega-i sport
Dysze: pewnie jakieś są
Pojemność: 1999
Moc: 141
Kod Nadwozia: GY
Kod Silnika: FE
Rok Produkcji: 2004
trocin napisał(a):
Nie od dzis wiadomo, ze najwiecej, bo do 20-30% przyrostu mocy i momentu daja kolorowe czapeczki na wentyle :mrgreen:
same czapeczki nic nie dadzą :-P

trzeba jeszcze wystawić koło 20mm poza obrys błotnika 8-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-07-06, 15:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-21, 08:24
Posty: 201
Lokalizacja: okolice Wrocławia

Pomógł: 0 razy

Auto: 100 C4 Avant 2.8 V6
Elektronika: OMVL Dream XXI
Wtryskiwacze: Magic Jet pojedyńcze
Reduktor: Magic III
Pojemność: 2771
Moc: 174 KM
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
i diody spryskiwaczy 8-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-07-06, 16:09 

Dołączył(a): 2009-12-30, 00:26
Posty: 2011
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 2 razy

Auto: Panda / Seicento
Elektronika: Stag 4+ / Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana C / Hana C
Reduktor: Alaska / Alaska
Pojemność: 1.2 / 1.1
Moc: 60 / 54
Kod Nadwozia: ---
Kod Silnika: 188A4 / 187A1
Rok Produkcji: 2008 / 2002
hehe nie ma to jak "loża szyderców" :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-07-06, 16:39 

Dołączył(a): 2010-02-27, 23:40
Posty: 56
Lokalizacja: pl

Pomógł: 0 razy

Auto: audi
Elektronika: BRC
Wtryskiwacze: żółte
Reduktor: genius max
Pojemność: 1.8
Moc: 225
ku... wy sobie jaja robicie zadałem wam proste pytanie, nie macie zamiaru sie wypowiadac to nie piszcie nic!! to jest chyba jasne że chodzi mi o zmiane map itd robione przez profesjonalny zakład a nie jakieś chipy z allegro!!!


Przez takie wasze głupie posty na forum nigdy szybko nie mozna nic znaleść, trzeba wertować strony żeby dowiedziec sie czegoś konkretnego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-07-06, 17:08 

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:12
Posty: 1240
Lokalizacja: Lublin

Pomógł: 6 razy

Auto: E46 330 E39 540 E87 120i
Elektronika: TECH326OBD / TECH328OBD
Wtryskiwacze: Barracuda /Napoleon
Reduktor: TUR kanapka/TUR kanapka
Dysze: brak
Pojemność: 3000, 4400, 2000
Moc: 231KM, 286KM, 150KM
Kod Nadwozia: E46, E39, E87
Kod Silnika: m54b30, m62tub44, N46b20
Rok Produkcji: 2001,2003, 2005
Kasprzyk19 napisał(a):
ku... wy sobie jaja robicie zadałem wam proste pytanie, nie macie zamiaru sie wypowiadac to nie piszcie nic!! to jest chyba jasne że chodzi mi o zmiane map itd robione przez profesjonalny zakład a nie jakieś chipy z allegro!!!


Przez takie wasze głupie posty na forum nigdy szybko nie mozna nic znaleść, trzeba wertować strony żeby dowiedziec sie czegoś konkretnego


Jak tylko tuner z głową, przy strojeniu zmiana wtrysków PB a nie wykorzystanie serii do 100% możliwości to jak najbardziej, najwięcej problemów po remapie PB stwarzają auta w których przy tuningu zaoszczędzono, nie dano większych wtrysków a zostały seryjne i są wykorzystywane na max. tak że zapętla się już wtrysk PB, wtedy dla gazmena to wyzwanie, większość partaczy w tym kraju przerastające ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-07-07, 10:05 

Dołączył(a): 2009-12-30, 00:26
Posty: 2011
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 2 razy

Auto: Panda / Seicento
Elektronika: Stag 4+ / Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana C / Hana C
Reduktor: Alaska / Alaska
Pojemność: 1.2 / 1.1
Moc: 60 / 54
Kod Nadwozia: ---
Kod Silnika: 188A4 / 187A1
Rok Produkcji: 2008 / 2002
Kasprzyk19, zależy w jaką wartość KM celujesz ale najprawdopodobniej będzie trzeba dołożyć 2 reduktor i wydajniejsze wtryski gazu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-07-07, 13:17 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12029
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 32 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
moje zdanie również takie jak kolegi kazi1985.

nic nie stoi na przeszkodzie, jeżeli system LPG jest na tyle wydajny że po zmianie mocy (doladowania, map, wtrysków, czy czegokolwiek) będzie działał.

Jeżeli jest to w granicach możliwości bez wymiany wtrysków, nie trzeba nawet instalacji lpg jakoś specjalnie stroić. Przy przekroczeniu jej możliwości jak kolega napisał,
trzeba zweryfikować jej podzespoły i stroić od nowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-07-07, 18:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-02-17, 15:21
Posty: 4950
Lokalizacja: Z Miasta

Pomógł: 7 razy
ZBANOWANY

Tylko pamiętajcie że w tych silnikach sama mapa (chip) jest dobra na PB a w przypadku gazu już nie będzie takie proste, już kiedyś nikodem ładnie to opisał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-07-08, 07:12 

Dołączył(a): 2010-02-27, 23:40
Posty: 56
Lokalizacja: pl

Pomógł: 0 razy

Auto: audi
Elektronika: BRC
Wtryskiwacze: żółte
Reduktor: genius max
Pojemność: 1.8
Moc: 225
dzięki wszystkim za konkretne i wyczerpujace odpowiedzi.
A wiec wyciagam z tego tylko jeden wniosek iż nie ma się w to co bawic bo troche zadużo z tym zabawy, i można powiedzieć że nie ma żadnej gwarancji że na lpg będzie wszytko dobrze chodziło. I nawet jak jednak bym sie na to zdecydował to wydaje mi się że później żaden z gazowników u mnie w słupsku nie poradził by sobie z zestrojeniem instalacji LPG

Orientujecie się może jakie instalacja BRC na reduktorze genius Max wytrzymuje max doladowanie turbiny??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-07-08, 07:47 
zalozyciel

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 19609
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 271 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
Reduktor BRC max ledwo obsługuje wolnossace 193 konie , ty masz 225 i to a w aucie doładowanym ....


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

suplementy diety | Spoldzielnia Mieszkaniowa Poniatow | Fotostudio Aachen | Tuning DPF Hamownia| naczynia jednorazowe | Programy partnerskie
LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO