Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Czy warto AEB King MP48
PostLink | Napisane: 2016-12-12, 22:39 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-03-19, 08:51
Posty: 135

Pomógł: 2 razy

Auto: Ford Fusion 1.4 16V
Elektronika: LPG Tech 324/ODB
Wtryskiwacze: AC w01
Reduktor: SHARK 1200
Dysze: 2,0
Pojemność: 1400
Moc: 87
Rok Produkcji: 2008
ghost2255 napisał(a):
Jak naprawdę szukasz gotowej podpowiedzi, to poszukaj postów kolegi NEPTUN-kilka razy dokładnie tłumaczył jak szybko "opanować" AEB.

Nie,nie szukam ja prowadzac inne forum ale o innej wiedzy technicznej robie tak przylkejam przenosze opisy w jedno miejsce a nie wakuje to po calym forum pamietaj wyszukiwarka nie jest tak dokladna. Uzywa to forum bardzo ubogiego skryptu ale to nie moj problem .Administrator powinien zadbac o przyklejanie przenoszenie waznych informacji do odpowiedniego dzialu a tu jest Burdel.niestety.
Zreszta nie bylo tematu .Moderatozy widac nie maja dostepudo edycji.
off top klawiatura padla..Przepraszam za bledy.


Ostatnio edytowano 2016-12-12, 23:02 przez s@parator, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy warto AEB King MP48
PostLink | Napisane: 2016-12-12, 22:41 

Dołączył(a): 2016-05-11, 11:31
Posty: 15

Pomógł: 0 razy

Auto: GOLF IV
Elektronika: OMVL DREAM
Reduktor: TOMASETTO
Moc: 75
Rok Produkcji: 1998
ghost2255 napisał(a):
rok temu dowiedziałem się, że instalacja po przejechaniu dobrze ponad 100 tys. km( w tym czasie ze 2-3 razy zmieniano filtry) działa nadal bez zarzutu. Blacha się sypie, silnik już kolejny pod maską po zerwaniu łańcucha a instalacja LPG wciąż pracuje...

No ciekawe, reduktor i listwa na pewno były wymieniane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy warto AEB King MP48
PostLink | Napisane: 2016-12-12, 22:44 

Dołączył(a): 2016-05-11, 11:31
Posty: 15

Pomógł: 0 razy

Auto: GOLF IV
Elektronika: OMVL DREAM
Reduktor: TOMASETTO
Moc: 75
Rok Produkcji: 1998
[quote="s@parator"][/quote]
Twoje pismo jest proporcjonalne to twojego awatara i nie napiszę do czego jeszcze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy warto AEB King MP48
PostLink | Napisane: 2016-12-12, 23:13 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-06-25, 19:47
Posty: 2035
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 132 razy

Auto: KIA
Elektronika: AEB MP48
Wtryskiwacze: BARRACUDA
Reduktor: ZAVOLI
Pojemność: 1400
Moc: 109
Rok Produkcji: 2015
misterbociek napisał(a):
No ciekawe, reduktor i listwa na pewno były wymieniane


Może wiesz coś, czego nie wie właścicielka o swoim aucie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy warto AEB King MP48
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 07:56 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2011-03-13, 09:25
Posty: 1155
Lokalizacja: Kamil z Koszalina

Pomógł: 125 razy

Auto: Twingo93#Forester TurboS
Elektronika: TechOne i AEB MP48
Wtryskiwacze: Magic i EKOPOWER
Reduktor: Magic i SILVER
Mirosław napisał(a):
opis jest krótki, mapa w tych sterownikach to jest to samo co mapa po obrotach w Stagu i temu podnych
no ale jak komuś się kończy wiedza na ustawianiu tych linijek zielono niebieskich to faktyczne czarna magia :lol:


nic dodać...nic ująć, dodawanie na mapie to nic innego jak wzbogacanie/zubażanie dawki lpg więc filozofia żadna i nie potrzebne są żadne instrukcje tylko odrobina chęci i podstawowa znajomość działania silnika i instalacji gazowych oraz coś do podglądania parametrów silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy warto AEB King MP48
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 09:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-03-19, 08:51
Posty: 135

Pomógł: 2 razy

Auto: Ford Fusion 1.4 16V
Elektronika: LPG Tech 324/ODB
Wtryskiwacze: AC w01
Reduktor: SHARK 1200
Dysze: 2,0
Pojemność: 1400
Moc: 87
Rok Produkcji: 2008
neptun-elpigaz napisał(a):
Mirosław napisał(a):
opis jest krótki, mapa w tych sterownikach to jest to samo co mapa po obrotach w Stagu i temu podnych
no ale jak komuś się kończy wiedza na ustawianiu tych linijek zielono niebieskich to faktyczne czarna magia :lol:


nic dodać...nic ująć, dodawanie na mapie to nic innego jak wzbogacanie/zubażanie dawki lpg więc filozofia żadna i nie potrzebne są żadne instrukcje tylko odrobina chęci i podstawowa znajomość działania silnika i instalacji gazowych oraz coś do podglądania parametrów silnika.

Mi juz wystarczyla odpowiedz twoja wczesniejsza zrozumialem.Dlatego pisalem o OBDII.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy warto AEB King MP48
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 10:56 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22303
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 750 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
dla mnie jest kilka drobiazgów w rodzinie AEB które nie do końca są klarowne, ale sama mapa to najzwyklejsza korekcja po obrotach, tylko wartości ma inaczej prezentowane, aczkolwiek to też raczej żaden problem.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czy warto AEB King MP48
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 21:52 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 4784
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 176 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200
Kod Nadwozia: Sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Mirosław napisał(a):
opis jest krótki, mapa w tych sterownikach to jest to samo co mapa po obrotach w Stagu i temu podnych
no ale jak komuś się kończy wiedza na ustawianiu tych linijek zielono niebieskich to faktyczne czarna magia :lol:


Dokładnie. Dodam jeszcze że ustawienie jest moim zdaniem przyjemniejsze niż w wielu "naszych" instalacjach.
misterbociek napisał(a):
No ciekawe, reduktor i listwa na pewno były wymieniane

Ja zajmuję sie regularnie jedną Skodą z Elpigazem mającą przebieg 460tys km. Instalacja prawie od nowości w aucie. W tym czasie był wymieniony reduktor, bo on faktycznie wytrzymał niewiele więcej niż inne. Wtryski Verde (takie valtekopodobne) są jeszcze oryginalne. Ponoć kiedyś tam były regenerowane, (mniej więcej w połowie przebiegu), ale nawet nie znam powodu. Ja je kalibrowałem 2/3 lata temu, a następnie drugi raz niedawno po przebiegu 100tys km. Największa odchyłka na tłoczku 0,05mm. Zamontowane i jeżdżą dalej. Podejrzewam że przeżyją auto.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO