Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 158 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-26, 09:41 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23893
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 877 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
dkozlows napisał(a):
Tak czy tak spala się dłużej niż benzyna.

niż która benzyna ?

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-26, 10:04 

Dołączył(a): 2016-03-06, 10:10
Posty: 288
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Pomógł: 12 razy

Auto: Honda CR-V;Opel Corsa
Elektronika: Optima Expert;QNEXT Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130;AC W03
Reduktor: Shark 1500; R02
Pojemność: 1997; 1229
Moc: 155; 86
Kod Silnika: R20A9;A12XER
Rok Produkcji: 2013;2014
PB95. Mieszanka lpg-powietrze spala się dłużej w czasie pracy bez obciążania silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-26, 10:40 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16772
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 937 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
dkozlows napisał(a):
PB95. Mieszanka lpg-powietrze spala się dłużej w czasie pracy bez obciążania silnika.




a co to szkodzi silnikowi jak jest nie obciążony, czasu jest też wtedy sporo na takie spalanie i wg mnie ciszej silnik pracuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-26, 10:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-03-15, 19:59
Posty: 1085
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Pomógł: 68 razy

Auto: Peugeot 106 / P106
Elektronika: StaG + DET3/ Stag100+TAP
Wtryskiwacze: EkoPower/ MikseR
Reduktor: Gold GT/ Tomassyf
Pojemność: 1.6+T 8v/ 1.1 8v
Moc: 210+ / 66+
Kod Nadwozia: Zabawka / Dupowóz
Rok Produkcji: 2001/ 1997
Mniejsza temp to i mniejsze ryzyko stukowania.


wyfapane z Tapatalka..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-26, 14:47 

Dołączył(a): 2016-03-06, 10:10
Posty: 288
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Pomógł: 12 razy

Auto: Honda CR-V;Opel Corsa
Elektronika: Optima Expert;QNEXT Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130;AC W03
Reduktor: Shark 1500; R02
Pojemność: 1997; 1229
Moc: 155; 86
Kod Silnika: R20A9;A12XER
Rok Produkcji: 2013;2014
Chodziło mi raczej o to, że po przeczytanie różnych artykułów, badań itp., nie widzę jak na razie żadnych mega korzyści z V gen (może poza tym że nie wpinamy się w układ chłodzenia, ale to przecież nie jest mega ingerencja ale jak cieknie to wk...w jest duży).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-26, 16:18 

Dołączył(a): 2014-10-26, 19:01
Posty: 276
Lokalizacja: Rawicz

Pomógł: 15 razy

Auto: Fiat Doblo/Opel Vivaro
Elektronika: TECH ONE/TECH 224
Wtryskiwacze: YETI/Dragon
Reduktor: Atiker/Atiker
Dysze: z dziurką ;-)
Pojemność: 1400/2000
Moc: 77/118
Kod Nadwozia: biały/biały
Rok Produkcji: 2009/2009
dkozlows napisał(a):
nie widzę jak na razie żadnych mega korzyści z V gen


korzyści są właśnie mega. Zwłaszcza w nowszych autach, ze strategią dotrysków. Dawkowanie cieczy a nie gazu powoduje że pracujesz na dużo mniejszych objętościach, można nad tym wszystkim zapanować. O pomysłach w stylu 1.8 Turbo 320 KM nie wspominam, bo tam to w zasadzie jedyne słuszne rozwiązanie zapodać ciecz...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-26, 17:58 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-03-15, 19:59
Posty: 1085
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Pomógł: 68 razy

Auto: Peugeot 106 / P106
Elektronika: StaG + DET3/ Stag100+TAP
Wtryskiwacze: EkoPower/ MikseR
Reduktor: Gold GT/ Tomassyf
Pojemność: 1.6+T 8v/ 1.1 8v
Moc: 210+ / 66+
Kod Nadwozia: Zabawka / Dupowóz
Rok Produkcji: 2001/ 1997
dkozlows napisał(a):
Chodziło mi raczej o to, że po przeczytanie różnych artykułów, badań itp., nie widzę jak na razie żadnych mega korzyści z V gen (może poza tym że nie wpinamy się w układ chłodzenia, ale to przecież nie jest mega ingerencja ale jak cieknie to wk...w jest duży).


Ingerencja w chłodzenie jest najmniejszą bolączką 4gen.....

Pomyśl dlaczego benzynę wtryskuje sie ciekła....a nie odparowuje osobno...łatwiej zapanować nad wtryskiem cieczy....
A do tego efekt chłodzenia....

Poczytaj więcej, zrozumiesz lepiej:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-27, 07:26 

Dołączył(a): 2016-03-06, 10:10
Posty: 288
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Pomógł: 12 razy

Auto: Honda CR-V;Opel Corsa
Elektronika: Optima Expert;QNEXT Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130;AC W03
Reduktor: Shark 1500; R02
Pojemność: 1997; 1229
Moc: 155; 86
Kod Silnika: R20A9;A12XER
Rok Produkcji: 2013;2014
metalic69 napisał(a):
Poczytaj więcej, zrozumiesz lepiej:)


A możesz podesłać linki albo wskazać co można ciekawego jeszcze poczytać ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-27, 18:08 

Dołączył(a): 2009-12-06, 13:58
Posty: 140
Lokalizacja: Marki

Pomógł: 5 razy

Auto: Fiat Stilo
Elektronika: Qbox basic
Wtryskiwacze: ACW01
Reduktor: Ar01
Dysze: 2
Pojemność: 1,6
Moc: 103
Rok Produkcji: 2003
Proszę, tutaj macie porównanie spalania różnych paliw:

https://suw.biblos.pk.edu.pl/downloadRe ... mId=140509

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-04-27, 18:25 

Dołączył(a): 2016-03-06, 10:10
Posty: 288
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Pomógł: 12 razy

Auto: Honda CR-V;Opel Corsa
Elektronika: Optima Expert;QNEXT Plus
Wtryskiwacze: Barracuda 130;AC W03
Reduktor: Shark 1500; R02
Pojemność: 1997; 1229
Moc: 155; 86
Kod Silnika: R20A9;A12XER
Rok Produkcji: 2013;2014
To już czytałem :) Przyjdzie zrobić jeszcze jedne studia ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-05-15, 10:07 

Dołączył(a): 2015-07-21, 17:56
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Czy jest szansa ze na koniec roku, jakis warsztat na slaskubedzi eprzygotowany do montazu instalacji DGI LM?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-05-15, 10:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-03-15, 19:59
Posty: 1085
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Pomógł: 68 razy

Auto: Peugeot 106 / P106
Elektronika: StaG + DET3/ Stag100+TAP
Wtryskiwacze: EkoPower/ MikseR
Reduktor: Gold GT/ Tomassyf
Pojemność: 1.6+T 8v/ 1.1 8v
Moc: 210+ / 66+
Kod Nadwozia: Zabawka / Dupowóz
Rok Produkcji: 2001/ 1997
Szczerze to w to wątpię

wyfapane z Tapatalka..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-05-15, 14:25 

Dołączył(a): 2013-09-27, 08:56
Posty: 53
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 4 razy

Auto: Subaru Legacy
Elektronika: LCS A/1-V05
Reduktor: Landi Renzo SE81
Pojemność: 1994
Moc: 116KM
Kod Nadwozia: BC
Kod Silnika: ej20
Rok Produkcji: 1994
...DGI Tech czy coś nowego w temacie wiadomo??? co z wtryskiwaczami??? co z resztą???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-05-16, 18:39 

Dołączył(a): 2016-05-13, 21:58
Posty: 5

Pomógł: 1 razy

Auto: Polonez Caro 1.6GLE
Instalacja V generacji ma prostszą budowę w stosunku do poprzedniczek więc skąd ta chora cena 5k?
Płacimy za nowość czy jest w niej jakiś podzespół który kosztuje krocie?
Czy taką instalację można zastosować do gaźnikowców ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DGI LM 5-a Generacja
PostLink | Napisane: 2016-05-16, 19:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-03-15, 19:59
Posty: 1085
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Pomógł: 68 razy

Auto: Peugeot 106 / P106
Elektronika: StaG + DET3/ Stag100+TAP
Wtryskiwacze: EkoPower/ MikseR
Reduktor: Gold GT/ Tomassyf
Pojemność: 1.6+T 8v/ 1.1 8v
Moc: 210+ / 66+
Kod Nadwozia: Zabawka / Dupowóz
Rok Produkcji: 2001/ 1997
Do gaźnika najwyżej 2 gen, jak dodasz sondę lambda, nic lepszego tam nie wsadzisz.

wyfapane z Tapatalka..


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 158 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO