Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Duze spalanie,duza róznica tb/tg,korekty ltft/stft, mapa
PostLink | Napisane: 2013-04-16, 17:23 

Dołączył(a): 2013-02-15, 13:38
Posty: 24

Pomógł: 0 razy

Auto: Megane 2
Elektronika: KME NEVO PRO
Wtryskiwacze: HANNAH
Reduktor: SILVER
Pojemność: 2000
Moc: 135
Rok Produkcji: 2004
Czyli twierdzicie że gazownik prawdopodobnie nie pomylił się. Wiec musze spowrotem węzyki zamienic na wtryskwiaczach albo wtyczki?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Duze spalanie,duza róznica tb/tg,korekty ltft/stft, mapa
PostLink | Napisane: 2013-04-16, 18:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
Dokładnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Duze spalanie,duza róznica tb/tg,korekty ltft/stft, mapa
PostLink | Napisane: 2013-04-16, 23:45 

Dołączył(a): 2013-02-15, 13:38
Posty: 24

Pomógł: 0 razy

Auto: Megane 2
Elektronika: KME NEVO PRO
Wtryskiwacze: HANNAH
Reduktor: SILVER
Pojemność: 2000
Moc: 135
Rok Produkcji: 2004
Byłem i znalazłem-moze komuś sie przyda to info że u mnie przy kazdej z wtyczek do wtryskiwacza gazowego było takie plastykowe kółko z numerem wtryskiwacza. No i faktycznie gazownik się NIE POMYLił. Wiec dzisiaj poprawilem to i wszystko wróciło do normy. Z tym ze wtryskiwacze 3 i 4 zamienione miejscami-zobaczymy czy dalej bedzie sie pojawiał błąd....misfire detected...
Chwilowo dzięki Panowie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Duze spalanie,duza róznica tb/tg,korekty ltft/stft, mapa
PostLink | Napisane: 2013-04-18, 19:39 

Dołączył(a): 2013-02-15, 13:38
Posty: 24

Pomógł: 0 razy

Auto: Megane 2
Elektronika: KME NEVO PRO
Wtryskiwacze: HANNAH
Reduktor: SILVER
Pojemność: 2000
Moc: 135
Rok Produkcji: 2004
No i niestety-cały czas wywala mi komp benzynowy komunikat o wypadaniu zapłonów na 4-tym cylindrze. Przypomne ze:
-cewka wymieniona najpierw na cewke z innego auta a potem zamieniona z innym cylindrem
-Swiece wymienione
-wtryskiwacz gazowy na 3 i 4 cylindrze wymienione
-problem nie wystepuje na benzynie
-problem tylko na gazie po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach-sama praca silnika jest calkiem normalna

Co dalej sprawdzac?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Duze spalanie,duza róznica tb/tg,korekty ltft/stft, mapa
PostLink | Napisane: 2013-04-18, 19:40 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 26767
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2406 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
tommmik napisał(a):
Co dalej sprawdzac?

drożność wkrętki i wężyka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Duze spalanie,duza róznica tb/tg,korekty ltft/stft, mapa
PostLink | Napisane: 2013-04-18, 23:47 

Dołączył(a): 2013-02-15, 13:38
Posty: 24

Pomógł: 0 razy

Auto: Megane 2
Elektronika: KME NEVO PRO
Wtryskiwacze: HANNAH
Reduktor: SILVER
Pojemność: 2000
Moc: 135
Rok Produkcji: 2004
HMMM-jak? o ile węzyk moge odpiąc albo tez podmienic z innym cylindrem to co zrobic z wkrętką? i dlaczego niby przez 3 miesiace od załozenia gazu sie ten blad nie pojawiał....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Duze spalanie,duza róznica tb/tg,korekty ltft/stft, mapa
PostLink | Napisane: 2013-04-20, 22:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
Sprawdź może sobie kompresję w cylindrach, bo przez 3 miesiące gaz już mógł nabroić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Duze spalanie,duza róznica tb/tg,korekty ltft/stft, mapa
PostLink | Napisane: 2013-04-21, 10:26 

Dołączył(a): 2013-02-15, 13:38
Posty: 24

Pomógł: 0 razy

Auto: Megane 2
Elektronika: KME NEVO PRO
Wtryskiwacze: HANNAH
Reduktor: SILVER
Pojemność: 2000
Moc: 135
Rok Produkcji: 2004
Sprawdze za tydzien kompresje w cylindrach. No ale ponawiam info że problem pojawia się tylko na gazie.....I to coraz częściej....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Duze spalanie,duza róznica tb/tg,korekty ltft/stft, mapa
PostLink | Napisane: 2013-04-21, 13:20 

Dołączył(a): 2012-02-16, 01:11
Posty: 597

Pomógł: 164 razy

Auto: Laguna/Laguna
Elektronika: G3/G3
Wtryskiwacze: BARRACUDA/RedValdemar
Reduktor: Silver/Silver
Dysze: BEZ/2.1
Pojemność: 1948/1998
Moc: 140/115
Kod Nadwozia: K56M/K56L
Kod Silnika: N7Q/F3R
Kompresja - swoją drogą. Sprawdzić zawsze warto, ale wkrętka na IV-tym cylindrze jest tutaj główną podejrzaną.

Po pierwsze - jej drożność. To akurat łatwo zweryfikować - zdejmiesz wężyk i spróbujesz ją przepchać wiertłem (możliwie największej średnicy, jaka wejdzie).
Być może na jej krawędziach osadził się syf z EGR, albo jakieś resztki kleju, czy innego mazidła uszczelniającego dają o sobie znać.

A po drugie - sam sposób montażu wkrętki nie jest najciekawszy - nie dość, że jest ona spośród wszystkich - najbardziej 'pod wiatr' (czyli gaz płynie najbardziej pod górę, a powietrze - w dół), to jeszcze jest najbardziej oddalona od osi kanału dolotowego (i to być może przyczynia się do słabego wymieszania gazu z powietrzem w tym cylindrze, co uwydatnia się wypadaniem zapłonów na obrotach biegu jałowego).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Duze spalanie,duza róznica tb/tg,korekty ltft/stft, mapa
PostLink | Napisane: 2013-04-23, 09:41 

Dołączył(a): 2013-02-15, 13:38
Posty: 24

Pomógł: 0 razy

Auto: Megane 2
Elektronika: KME NEVO PRO
Wtryskiwacze: HANNAH
Reduktor: SILVER
Pojemność: 2000
Moc: 135
Rok Produkcji: 2004
Dzięki Enemes za odpowiedź. Wężyków narazie nie zdejme bo są zaciśnięte na jednorazowe opaski, a innych w tej chwili nie mam-jestem daleko od domu. W ostatnią niedziele zrobiłem jeszcze jeden test. Zamieniłem dla pewności wszystko na 4-tym cylindrze z innymi cylindrami czyli wtryskiwacz gazowy, cewke i świece. I póki co check engine przez dwa dni sie nie zaświecił. Gadałem też z gazownikiem o tej sytuacji i stwierdzil ze wymienią komputer gazowy na nowy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Duze spalanie,duza róznica tb/tg,korekty ltft/stft, mapa
PostLink | Napisane: 2013-04-26, 08:55 

Dołączył(a): 2013-02-15, 13:38
Posty: 24

Pomógł: 0 razy

Auto: Megane 2
Elektronika: KME NEVO PRO
Wtryskiwacze: HANNAH
Reduktor: SILVER
Pojemność: 2000
Moc: 135
Rok Produkcji: 2004
Póki co po ostatniej zamianie wszystkiego problem wypadania zapłonów się nie pojawia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Duze spalanie,duza róznica tb/tg,korekty ltft/stft, mapa
PostLink | Napisane: 2017-02-18, 21:39 

Dołączył(a): 2015-10-15, 20:59
Posty: 36

Pomógł: 0 razy

Auto: toyota
Elektronika: stag300
Wtryskiwacze: ac wo1
Reduktor: ac r01
Pojemność: 160
Moc: 110
Witam.Moze mi ktos obeznany w korektach odpowiedzieć na pytanie?Otóż na lpg zaczęłam podglądać korekty.I tak na banku 1 i 2 korekty długie są w granicach +,3-4%.Korekty krótkie wahają sie zazwyczaj w przedziale +-8-10%,ale w sytuacji kiedy jadę np.40 km/h na trojce i daję pedał gazu do konca,czyli przy dużym obciążaeniu silnika to korekty krotkie na 1 i 2 banku skaczą do wartości +17%.Co to moze oznaczać?Zadne bledy check engine sie od ponad roku nie zapalily.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Duze spalanie,duza róznica tb/tg,korekty ltft/stft, mapa
PostLink | Napisane: 2017-02-20, 13:10 

Dołączył(a): 2012-04-12, 07:45
Posty: 1728
Lokalizacja: Żyrardów

Pomógł: 56 razy

Auto: Logan MCV / Atu+
Elektronika: LR LC03 / Optima ECO+
Wtryskiwacze: GIRS12 / Barracuda
Reduktor: LI10 / Shark
Pojemność: 900 / 1600
Moc: 90 / 84
Kod Silnika: H4B / GSI
Rok Produkcji: 2016 / 1999
A na benzynie co się dzieje w takiej sytuacji?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Duze spalanie,duza róznica tb/tg,korekty ltft/stft, mapa
PostLink | Napisane: 2017-12-31, 10:31 

Dołączył(a): 2017-12-31, 10:25
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Auto: Megane II K4M
Elektronika: King MP48 OBD
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Silver
Pojemność: 1598
Moc: 113
Kod Silnika: K4M
Rok Produkcji: 2004
Część. Sprawdź czwarty wtrysk benzynowy, bo najprawdopodobniej podaje benzynę podczas jazdy na gazie. Zrobiłem wyłącznik pompy paliwa, po wyłączeniu pompy wypadanie zapłonów ustawało. Wymieniłem padnięty wtrysk benzynowy i po temacie.
Co do montażu wtrysków LPG: wkrętki dobrze osadzone (kąt), natomiast listwa wtryskowa jest w poziomie co może powodować uchyby wtrysku gazu.
Pozdrawiam Łukasz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Duze spalanie,duza róznica tb/tg,korekty ltft/stft, mapa
PostLink | Napisane: 2017-12-31, 10:35 

Dołączył(a): 2017-12-31, 10:25
Posty: 3

Pomógł: 0 razy

Auto: Megane II K4M
Elektronika: King MP48 OBD
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Silver
Pojemność: 1598
Moc: 113
Kod Silnika: K4M
Rok Produkcji: 2004
Sam walczę z korektami: nonstop mam LTFT -19,5 podczas dłuższej jazdy spada do zera potok aby skończyć na +5. Po ponownym uruchomieniu silnika korekty wracają do punktu wyjścia.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO