Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: EKO-POWER 60KM
PostLink | Napisane: 2016-02-01, 09:56 

Dołączył(a): 2014-03-27, 13:44
Posty: 204
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki / Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: audi a4 b6 1.8t
Elektronika: stag qbox
Wtryskiwacze: Ecopower
Reduktor: kme twin
Dysze: brak
Pojemność: 1800
Moc: 270
Kod Nadwozia: a4 b6 avant
Kod Silnika: bfb
Rok Produkcji: 2002
Myślicie że da radę ten wtrysk w 1.8t 270 koni? Nie będzie na wolnych problemu? Ciekawe jak z trwałością.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: EKO-POWER 60KM
PostLink | Napisane: 2016-03-21, 21:10 

Dołączył(a): 2011-01-30, 22:58
Posty: 38
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi 1.8T
Elektronika: LPGTECH214
Wtryskiwacze: Hana niebieskie
Reduktor: KME TWIN TUR
Pojemność: 1800
Moc: 260
Kod Silnika: bfb
Rok Produkcji: 2005
bongod napisał(a):
Ciekawe jak z trwałością.


trzeba czekac ponoc sprzedanych kilkaset ale wiekszosc aut przejechalo max 30tys km, aczkolwiek dla tjuningowcow to i tak bylby dobry wynik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: EKO-POWER 60KM
PostLink | Napisane: 2016-03-21, 21:39 

Dołączył(a): 2008-09-08, 21:54
Posty: 2282
Lokalizacja: V-GAZ Długołeka Wschodnia 17a

Pomógł: 70 razy

Auto: RRS
Pojemność: 4999
Rok Produkcji: 2012
jnd napisał(a):
Czy wie ktoś może czy adaptery od hany będą pasowały na te wtryski ? Np. takie --> http://lpg.sklep.pl/adapter-wtryskiwacz ... p-223.html

Nie będą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: EKO-POWER 60KM
PostLink | Napisane: 2016-06-16, 16:04 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 6381
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 296 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: Q-Box Basic
Wtryskiwacze: Eko-Power
Reduktor: Kanapka Gold GT
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: 320KM\420Nm
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
Dziś wleciały wtryski z tematu do mnie na auto...

Poustawiałem z grubsza, poklikałem pojeździłem i jestem mile zaskoczony.

U mnie schamowana moc to ok 315-318 KM ale przy 6500 obr/min a nie jak w innych mega projektach 300KM ale przy 5200 a potem już dolina....

Reduktor twin po małych przeróbkach ciśnienie zadane 1.58-1.6 bara.


Przy max bucie czas benzyny ok 14-14,5 ms a LPG ok 18 ms...przy ciśnienie spadającym o 0.35 bara...szybko licząc na granicy zapętlenia...muszę coś pomyśleć na ciśnieniem żeby trochę mnie leciało wtedy będzie zapas jeszcze na górze i z czasmi jeszcze się zejdzie...na tą chwilę założone 2 filtr EG spinner odstojnikowe....muszę spróbować bez nich...


ogólnie jestem na tą chwilę zadowolony...wtryski dają radę...zobaczy w dłuższej perspektywie czasu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: EKO-POWER 60KM
PostLink | Napisane: 2016-06-16, 16:06 

Dołączył(a): 2014-03-27, 13:44
Posty: 204
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki / Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: audi a4 b6 1.8t
Elektronika: stag qbox
Wtryskiwacze: Ecopower
Reduktor: kme twin
Dysze: brak
Pojemność: 1800
Moc: 270
Kod Nadwozia: a4 b6 avant
Kod Silnika: bfb
Rok Produkcji: 2002
A co tam kolego z twinem kombinowałeś? :)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: EKO-POWER 60KM
PostLink | Napisane: 2016-06-16, 16:06 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24271
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 908 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
jakie masz czasy wtrysku gazu w idle ?

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: EKO-POWER 60KM
PostLink | Napisane: 2016-06-16, 16:16 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 6381
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 296 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: Q-Box Basic
Wtryskiwacze: Eko-Power
Reduktor: Kanapka Gold GT
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: 320KM\420Nm
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
Przy 1.6 bara miałem około 2,6 ms jak pamiętam...startowałem od 1.8 bara na reduktorze ale nie pamiętam ile wtedy było....aczkolwiek silnik pracował równiutko...

na tą chwilę wystrojone aby jeździć...będę miał wolną chwilę to się dopieści...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: EKO-POWER 60KM
PostLink | Napisane: 2016-07-14, 08:00 

Dołączył(a): 2014-03-27, 13:44
Posty: 204
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki / Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: audi a4 b6 1.8t
Elektronika: stag qbox
Wtryskiwacze: Ecopower
Reduktor: kme twin
Dysze: brak
Pojemność: 1800
Moc: 270
Kod Nadwozia: a4 b6 avant
Kod Silnika: bfb
Rok Produkcji: 2002
Robo ile już kilometrów?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: EKO-POWER 60KM
PostLink | Napisane: 2016-07-14, 11:15 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 6381
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 296 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: Q-Box Basic
Wtryskiwacze: Eko-Power
Reduktor: Kanapka Gold GT
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: 320KM\420Nm
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
Okolo 1500 na razie wsiio ok. Od momentu montazu nie zagladalem do sterownika lpg. Korekty mam wyciagniete (modul vfiz) na fis plus czujnik Egt nic niepokojacego nie widac...jedtnie obiegowe opiniezenalpg wyzszatemp spalania jest mozna wlozyc na polke obok bajek...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: EKO-POWER 60KM
PostLink | Napisane: 2016-07-14, 11:19 

Dołączył(a): 2014-03-27, 13:44
Posty: 204
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki / Warszawa

Pomógł: 0 razy

Auto: audi a4 b6 1.8t
Elektronika: stag qbox
Wtryskiwacze: Ecopower
Reduktor: kme twin
Dysze: brak
Pojemność: 1800
Moc: 270
Kod Nadwozia: a4 b6 avant
Kod Silnika: bfb
Rok Produkcji: 2002
To się chyba zdecyduje :) Vfiz też zakładam w tym miesiącu :). Od jakiego myślisz żebym ciśnienia zaczął w 1.8t 250 ps? Z 1.3 wystarczy?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: EKO-POWER 60KM
PostLink | Napisane: 2016-07-14, 11:27 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24271
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 908 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
roboform550 napisał(a):
jedtnie obiegowe opiniezenalpg wyzszatemp spalania jest mozna wlozyc na polke obok bajek...

dosyć dawno już to zostało obalone :)
Z tym, że trzeba zaznaczyć, że mowa o OL na bogatej mieszance.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: EKO-POWER 60KM
PostLink | Napisane: 2016-07-14, 12:17 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 6381
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 296 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: Q-Box Basic
Wtryskiwacze: Eko-Power
Reduktor: Kanapka Gold GT
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: 320KM\420Nm
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
Opinie o EGT na lpg sa rozne...ja zamontowalem u siebie sonde i mam czarno na bialym jak jest...jednemu klintowi juz to udawadnialem...hehe...
bongod napisał(a):
chyba zdecyduje :) Vfiz też zakładam w tym miesiącu :). Od jakiego myślisz żebym ciśnienia zaczął w 1.8t 250 ps? Z 1.3 wystarczy?



Mozesz sprobowac...wyjdzie w praniu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: EKO-POWER 60KM
PostLink | Napisane: 2016-07-14, 13:33 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24271
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 908 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
roboform550 napisał(a):
Opinie o EGT na lpg sa rozne

ano są - a fakty okazują się nieco inne :)

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: EKO-POWER 60KM
PostLink | Napisane: 2016-07-14, 22:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3525
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 196 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
extra jak jakiś głupek nie rozróżnia temperatury spalania od EGT to faktycznie można mu zrobić wodę z mózgu i łyknie jak młody pelikan rybę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: EKO-POWER 60KM
PostLink | Napisane: 2016-07-14, 23:05 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 6381
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 296 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: Q-Box Basic
Wtryskiwacze: Eko-Power
Reduktor: Kanapka Gold GT
Dysze: brak
Pojemność: 1781
Moc: 320KM\420Nm
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
Temperatura spalin jest efektem procesu jaki zachodzi w cylindrze...nie ma mozliwosci bezposredniego pomiaru w cylindrze to sie moerzy za...jezeli na benie przy bucie mam ok 910-920 i na lpg jest takie samo a po wzbogaceniu nawet nizej to mozna domniemywac ze temp. Spalania jest taka sama...


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: tomeczekcbr i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO