Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Faza ciekła FSO
PostLink | Napisane: 2016-12-12, 17:47 

Dołączył(a): 2013-12-07, 01:04
Posty: 664
Lokalizacja: Olsztyn/Mrągowo

Pomógł: 38 razy

Auto: Seat Ibiza 1.4 MPI '01
Elektronika: Stag 200-4
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Alaska@ 0.9 bar
Dysze: 2,0
Pojemność: 1390
Moc: 60
Kod Nadwozia: 6k2 Yellow Tweety
Kod Silnika: AKK
Rok Produkcji: 2001
Komuś chyba babolek wszedł :D
Obrazek

Energy Gaz Polska prezentuje realizacje z montażu LPG BRC, Landi Renzo, Lovato, PRINS, Vialle, Kme, Stag, Zavoli do FSO. Energy Gaz Polska dedykuje do silników FSO instalacje gazowe IV i V generacji. FSO po zamontowaniu auto-gazu spala średnio ok. 10-15% więcej LPG od benzyny co daje na dziś przy obecnych cenach paliw niesamowite oszczędności! Kto z Was nie chciałby zaoszczędzić aż niebagatelne kilka - kilkanaście tysięcy złotych w ciągu jednego roku?
Wystarczy zamontować LPG do rodzinnego czy firmowego samochodu!

http://www.egp.pl/lpg-do-fso.htm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Faza ciekła FSO
PostLink | Napisane: 2016-12-12, 17:59 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 2812
Lokalizacja: Jastrzębie_Z/N_Sącz

Pomógł: 285 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
kondziu4 napisał(a):
Energy Gaz Polska dedykuje do silników FSO instalacje gazowe IV i V generacji. FSO po zamontowaniu auto-gazu spala średnio ok. 10-15% więcej LPG od benzyny

To już jest strzelanie z armaty do wróbla. W Poldku miałem I generację (na śrubę) i spalanie gazu było ok. 20% większe od benzyny - to raz, a dwa - to nie bardzo sobie wyobrażam IV generacje w tych silnikach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Faza ciekła FSO
PostLink | Napisane: 2016-12-12, 18:06 

Dołączył(a): 2013-12-07, 01:04
Posty: 664
Lokalizacja: Olsztyn/Mrągowo

Pomógł: 38 razy

Auto: Seat Ibiza 1.4 MPI '01
Elektronika: Stag 200-4
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Alaska@ 0.9 bar
Dysze: 2,0
Pojemność: 1390
Moc: 60
Kod Nadwozia: 6k2 Yellow Tweety
Kod Silnika: AKK
Rok Produkcji: 2001
Ale tutaj śmieszne jest to, że mają taki opis a na zdjęciach śruba heheh


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Faza ciekła FSO
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 09:37 

Dołączył(a): 2011-08-05, 10:37
Posty: 74
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 4 razy

Auto: Subaru Impreza
Elektronika: Nova Sgis / Lecho Sequel
Wtryskiwacze: Hana zlota
Reduktor: KME TUR
Pojemność: 2000
Moc: 160
Kod Silnika: EJ20F
Rok Produkcji: 2006
kondziu4 napisał(a):
Ale tutaj śmieszne jest to, że mają taki opis a na zdjęciach śruba heheh

gwoli formalnosci, oprocz sruby jest jeszcze aktuator systemu Blitz.

pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Faza ciekła FSO
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 13:22 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23504
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 849 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
któremu również daleko do 4 czy 5 generacji

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Faza ciekła FSO
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 13:32 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 19372
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1116 razy

Auto: A4 / A6
Elektronika: Stag200 / Tech
Wtryskiwacze: ACW01 / 03
Reduktor: Zavoli N / S
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 1.6 / 2.6
Moc: 101 / 150
Kod Nadwozia: B5 / C4
Kod Silnika: ADP / ABC
Rok Produkcji: 1995
Tekst jest staly a zmienia sie tylko marka auta ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Faza ciekła FSO
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 15:13 

Dołączył(a): 2011-08-05, 10:37
Posty: 74
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 4 razy

Auto: Subaru Impreza
Elektronika: Nova Sgis / Lecho Sequel
Wtryskiwacze: Hana zlota
Reduktor: KME TUR
Pojemność: 2000
Moc: 160
Kod Silnika: EJ20F
Rok Produkcji: 2006
Struna napisał(a):
któremu również daleko do 4 czy 5 generacji

nawet bardzo daleko :D

coz, jak to mowia "lekrama dzwignia handlu"

pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Faza ciekła FSO
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 15:22 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23504
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 849 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
chłyt matretindody :)

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Faza ciekła FSO
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 21:27 

Dołączył(a): 2008-04-02, 15:03
Posty: 5132
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 199 razy

Auto: Saab 9-3
Elektronika: Optima Nano
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: R01 250
Pojemność: 1998
Moc: 200+
Kod Nadwozia: sport sedan
Kod Silnika: B207L
Rok Produkcji: 2004
Traktowanie klienta jak idioty. Najgorsze jest jednak to, że to się sprawdza, bo klienci to właśnie najchętniej kupują.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Faza ciekła FSO
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 21:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-09-10, 19:01
Posty: 1053
Lokalizacja: PŁOCK ul Chopina 4 tel.888 21 10 10

Pomógł: 77 razy

Auto: Mondeo III/206CC
Elektronika: Tech 224/Tech 224
Wtryskiwacze: YETI/Barracuda
Reduktor: Magic III/MagicIII
Dysze: 2,8/2,5
Pojemność: 2000/2000
Moc: 146/136
Ostatnio widziałem na tvn turbo u Klimka jak zmieniali w Foresterze na ciekły .Ciekawe czy kolektor wyjmowali ? do poprawy nawiertów, bo wtryski tak samo wysoko były jak przed na iV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Faza ciekła FSO
PostLink | Napisane: 2016-12-13, 22:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-09-25, 15:52
Posty: 4508
Lokalizacja: Mikołajki

Pomógł: 135 razy

Auto: Ford Focus
Elektronika: Stag 300+
Wtryskiwacze: Keihin pomarańczowe
Reduktor: Voltran SGI
Pojemność: 1988
Moc: 130
Kod Nadwozia: Ghia
Kod Silnika: EDDC
Rok Produkcji: 2000
W ogóle żeby jeszcze montować zacofanego Blitz-a to zbrodnia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Faza ciekła FSO
PostLink | Napisane: 2016-12-14, 10:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 5338
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 595 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
kmkkrzys napisał(a):
Ostatnio widziałem na tvn turbo u Klimka jak zmieniali w Foresterze na ciekły .Ciekawe czy kolektor wyjmowali ? do poprawy nawiertów, bo wtryski tak samo wysoko były jak przed na iV
Akurat cały ten Klimek to też taka poli-woda, pieprzy niejednokrotnie trzy po trzy, ale cóż w końcu mu jego chlebodawca podkłada scenariusz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Faza ciekła FSO
PostLink | Napisane: 2016-12-15, 14:19 

Dołączył(a): 2012-04-12, 07:45
Posty: 1728
Lokalizacja: Żyrardów

Pomógł: 56 razy

Auto: Logan MCV / Atu+
Elektronika: LR LC03 / Optima ECO+
Wtryskiwacze: GIRS12 / Barracuda
Reduktor: LI10 / Shark
Pojemność: 900 / 1600
Moc: 90 / 84
Kod Silnika: H4B / GSI
Rok Produkcji: 2016 / 1999
gimak napisał(a):
nie bardzo sobie wyobrażam IV generacje w tych silnikach


No pacz pan :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Faza ciekła FSO
PostLink | Napisane: 2016-12-15, 15:06 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 22:23
Posty: 8579
Lokalizacja: Ełk/wawa

Pomógł: 459 razy

Auto: FSO Plus srebrne Caro
Elektronika: TAP01+StagXL
Wtryskiwacze: niedługo coś będzie
Reduktor: emmegas ML94
Dysze: fi38
Pojemność: 1598ccm
Moc: 76KM
Kod Nadwozia: Caro MR97
Kod Silnika: CE
Rok Produkcji: 1998
Bosch z ZFem , musi byc przed koncem wakacji 1998,
gubo zakonserwowany, a skrzywdzony takim montazem , nawet wody nie podlaczyli prawidlowo jełopy


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO