Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: FIAT TJET 1,4 120KM - jaki reduktor
PostLink | Napisane: 2016-08-28, 08:56 

Dołączył(a): 2016-08-28, 08:41
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: FIAT Bravo
Elektronika: ESGI
Wtryskiwacze: Regfast
Pojemność: 1400
Moc: 120
Rok Produkcji: 2009
Witam na forum.
Panowie tematów z tym problemem jest dość sporo. Przeczytałem każdy od "deski do deski" i z żadnego nie można dowiedzieć się nic konkretnego. Tematy rozmywają się po drugim poście i zawsze zaczyna się jakiś offtop.

Mam konkretny problem, otóż zakupiłem Fiata bravo z silnikiem jak w temacie. Samochód był już wyposażony w nieszczęsną instalację ESGI czyli komp ESGI, reduktor stefanelli geo. Po pierwszych 300 km okazało się, że samochód jeździ częściej na benzynie niż gazie.

Gazownik wymienił mi już część instalacji tzn, wtryski, reduktor (tomasetto alaska). W sumie pozostał tylko komputer (choć wiem że też należało by go wymienić).

Ogólnie teraz nie jest źle ale przy porządnym przyśpieszaniu ciśnienie gazu mocno spada.

Zamierzam wymienić reduktor. Proszę o informację jaka inwestycja będzie rozsądniejsza, czy KME Silver czy AC R01 (czarny).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FIAT TJET 1,4 120KM - jaki reduktor
PostLink | Napisane: 2016-08-28, 16:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-23, 21:31
Posty: 374
Lokalizacja: Cz-wa/Rudniki tel.500 247 100

Pomógł: 46 razy

Auto: BMW X5
Elektronika: Optima Expert
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Twin
Dysze: brak
Pojemność: 4400
Moc: 286
Kod Nadwozia: E53
Kod Silnika: M62TU
Rok Produkcji: 2002
KME, ale TUR i będzie Pan zadowolony :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FIAT TJET 1,4 120KM - jaki reduktor
PostLink | Napisane: 2016-08-29, 09:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 5230
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 580 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
pattio napisał(a):
KME, ale TUR i będzie Pan zadowolony :)

Dołączam się do polecenia :) Choć Zavoli Zeta N też by spokojnie wyrobił ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FIAT TJET 1,4 120KM - jaki reduktor
PostLink | Napisane: 2016-08-29, 14:45 

Dołączył(a): 2013-06-25, 13:26
Posty: 161
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomógł: 21 razy

Auto: VW BORA
Elektronika: Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana 2000 RED
Reduktor: Zavoli Zeta N
Pojemność: 1984
Moc: 115
Kod Nadwozia: 1J6
Kod Silnika: AQY
Rok Produkcji: 2000
No do turbo to nie bardzo zavolli...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FIAT TJET 1,4 120KM - jaki reduktor
PostLink | Napisane: 2016-08-29, 18:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-10-04, 12:10
Posty: 2793
Lokalizacja: Ełk / Białystok

Pomógł: 241 razy

Auto: SubaruLegacy/Legacy Turbo
Elektronika: 4Save Best/Stag 300 +
Wtryskiwacze: Barracuda 115/Hana
Reduktor: ZavoliMOD@1.5/Prins @1.3
Dysze: Brak/Blue
Pojemność: 2457/1994
Moc: 173/200
Kod Nadwozia: BP/BC
Kod Silnika: EJ253/EJ20GN
Rok Produkcji: 2006/1994
AC 150


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FIAT TJET 1,4 120KM - jaki reduktor
PostLink | Napisane: 2016-08-29, 18:18 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 18852
Lokalizacja: URLOP do 31-07-2017r

Pomógł: 1840 razy

Auto: Opel Zafira,,,Renault Cli
Elektronika: STAG 4QBOX,,,Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana zielone,,AC W-03
Reduktor: Zavoli-N...AC R-02
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1800---1,2
Moc: 140KM 58km
Kod Nadwozia: COSMO 3D
Kod Silnika: Z18XER ?????
Rok Produkcji: 2006 2001
AC 150


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FIAT TJET 1,4 120KM - jaki reduktor
PostLink | Napisane: 2016-09-07, 05:30 

Dołączył(a): 2016-08-28, 08:41
Posty: 2

Pomógł: 0 razy

Auto: FIAT Bravo
Elektronika: ESGI
Wtryskiwacze: Regfast
Pojemność: 1400
Moc: 120
Rok Produkcji: 2009
Witam.
Panowie dziękuję za odpowiedź. Niestety przez urlop dopiero teraz mogę się odezwać. W związku z faktem, że polecacie reduktor AC R01 czarny mam pytanie czy został już w nich całkowicie rozwiązany błąd, który powodował "pływanie" ciśnienia?

Szczerze mówiąc też skłaniałem się ku AC R01 ale przerobiłem już tyle forum, że doszedłem do wniosku, że ma on tyle samo zwolenników co przeciwników.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO