Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1139 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 76  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: GAS SETTING - SUGESTIE UŻYTKOWNIKÓW
PostLink | Napisane: 2011-12-06, 13:51 

Dołączył(a): 2011-08-26, 09:18
Posty: 1959
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 13 razy

Witam,

Wszystkich użytkowników program LPGTECH GAS SETTING zapraszam do zamieszczania tutaj uwag i sugestii co można by było w nim zmienić, dodać i uprościć. Proszę nie mylić program z programem w sterowniku ;) Tutaj chodzi o sam program konfiguracyjny.

Z góry dziękujemy za zainteresowanie tematem.

Pozdrawiam,


Ostatnio edytowano 2011-12-06, 23:36 przez LPGTECH_SUPPORT, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-12-06, 14:09 

Dołączył(a): 2010-01-08, 19:13
Posty: 2998
Lokalizacja: ZK

Pomógł: 114 razy

Auto: HONDA ODYSSEY
Elektronika: OPTIMA PRO-TEC
Wtryskiwacze: BARAKUDA
Reduktor: GOLD
Dysze: BRAK
Pojemność: 3500
Moc: 255
Kod Nadwozia: VAN
Rok Produkcji: 2005
można by było ustawić z automatu, aby rysowały się na oscyloskopie wszystkie wtryskiwacze oddzielnie dla PB i LPG,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-12-06, 14:16 

Dołączył(a): 2011-08-26, 09:18
Posty: 1959
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 13 razy

Chodzi o rysowanie samych wtryskiwaczy gazowych lub benz. bez innych wykresów ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-12-06, 14:34 

Dołączył(a): 2010-01-08, 19:13
Posty: 2998
Lokalizacja: ZK

Pomógł: 114 razy

Auto: HONDA ODYSSEY
Elektronika: OPTIMA PRO-TEC
Wtryskiwacze: BARAKUDA
Reduktor: GOLD
Dysze: BRAK
Pojemność: 3500
Moc: 255
Kod Nadwozia: VAN
Rok Produkcji: 2005
chodzi o to, ze jak podłączymy sterownik i zrobimy kalibrację to na osc. rysuje się tylko jeden wtryskiwacz, a fajnie by było aby się rysowały wszystkie odrazu, B1G1;B2G2;B3G3;itd..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-12-06, 14:46 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23072
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 813 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
wnioskuję o dodanie opcji przełączania gaz/benzyna z poziomu aplikacji za pomocą np. prawego guziora myszy ( touchpada czy kto tam co używa ) z pominięciem procedury ( czyli ileśtam cykli, czasu itd )

taka opcja bardzo ułatwia strojenie ( tak jest np. w KME )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-12-06, 14:58 

Dołączył(a): 2011-08-26, 09:18
Posty: 1959
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 13 razy

Struna możesz to robić klikając w kontrolkę stanu pracy na panelu bocznym ( tam gdzie pisze Benzyna lub Gaz) możesz też to robić klawiszami F1 chyba ;) Chyba. że źle rozumiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-12-06, 15:03 

Dołączył(a): 2011-08-26, 09:18
Posty: 1959
Lokalizacja: Białystok

Pomógł: 13 razy

Cytuj:
z pominięciem procedury


Czyli ma się przełączyć bez względu na wszystko ? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-12-06, 15:24 

Dołączył(a): 2009-04-04, 20:18
Posty: 696
Lokalizacja: Krosno

Pomógł: 2 razy

Auto: Alfa Romeo 156 SW
Elektronika: TECH 214 + OBD
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Niko 250 SMC
Dysze: 2,7
Pojemność: 1747
Moc: 140
Kod Nadwozia: 932B31__
Kod Silnika: AR 32205
Rok Produkcji: 2001
strojenie po obrotach poprawić widoczność punktu w którym się aktualnie znajduje kursor bo jest nie widoczny, najlepiej jak by był dany kwadrat podświetlany w którym się znajduje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-12-06, 15:27 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23072
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 813 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
LPGTECH_SUPPORT napisał(a):
Czyli ma się przełączyć bez względu na wszystko ? ;)
tak, po prostu bez użycia opóźnień w ustawionych cyklach czy tam innych opóźniaczy. Po prostu ma przełączyć jednocześnie na gaz lub benzynę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-12-06, 23:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-24, 21:50
Posty: 316
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Tyran 2.7TD
Elektronika: Brak
Wtryskiwacze: Bosch
Reduktor: Nissan
Dysze: 4 na szybe
Pojemność: 2698
Moc: 101
Kod Nadwozia: wd21
Kod Silnika: td27
Rok Produkcji: 1991
.z


Ostatnio edytowano 2011-12-06, 23:27 przez PG, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-12-06, 23:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-09-24, 21:50
Posty: 316
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Tyran 2.7TD
Elektronika: Brak
Wtryskiwacze: Bosch
Reduktor: Nissan
Dysze: 4 na szybe
Pojemność: 2698
Moc: 101
Kod Nadwozia: wd21
Kod Silnika: td27
Rok Produkcji: 1991
zakladka "mapa -> tabela"
przydalyby sie bardziej widoczne "Cegielki" moze wystarczyloby w nich nieco pogrubic ukosne linie??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-12-06, 23:35 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12121
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
1. Po rpm komórka wskazywana przez krzyżyk na inny kolor
2. W std i tech tylko na zakładce korkety po rpm tabela odchyłek w takiej samej rozdzielczości jak tabela korekt po rpm
3. w korektach po rpm w std tabela przeliczona na funkcję czasów nie obciążenia
4. w std i tech przycisk oblicz korekty po rpm z zaznaczeniem np prawym klawiszem
komórek które mają nie być modyfikowane
5. To co Struna napisał, prawyk klawiszem przełączenie wszystkich na raz
6. Możliwość większego rozciągnięcia oscyloskopu nawet z tych danych które są - nie chodzi mi o większe próbkowanie
7. Widok 3d ciężki w obsłudze
8. Czasem kasuje ustawienia oscyloskopu chyba po autokalibracji (a się trochę napracowałem)
9. W korektach po rpm czy temp nie wyświetla połówek jak się zmienia punkty góra/dół.
10. W korektach po rpm zrobić po lewej haczyka "Podążaj za krzyżykiem", miałoby to na celu aby kursor ustawiał się automatycznie tam gdzie krzyżyk, wtedy tylko strzałkami modyfikujemy akutalny stan, nie trzeba zaznaczać komórki/komórek osobno i latać za nimi kursorami


Ostatnio edytowano 2011-12-06, 23:47 przez caniggia, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-12-06, 23:39 

Dołączył(a): 2009-04-04, 20:18
Posty: 696
Lokalizacja: Krosno

Pomógł: 2 razy

Auto: Alfa Romeo 156 SW
Elektronika: TECH 214 + OBD
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Niko 250 SMC
Dysze: 2,7
Pojemność: 1747
Moc: 140
Kod Nadwozia: 932B31__
Kod Silnika: AR 32205
Rok Produkcji: 2001
--w opcji skasuj wszystkie zapisane ustawienia programu jeśli damy tak mógłby się program automatycznie uruchomić
--w oscyloskopie zrzut ekranu do pliku żeby zapisywało do jpeg
--ustawienia wykresów jeśli sobie raz skonfiguruję co ma zapisywać to żeby zostało to w pamięci programu nawet po aktualizacji


Ostatnio edytowano 2011-12-06, 23:56 przez p@sik, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-12-07, 00:20 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
caniggia napisał(a):
10. W korektach po rpm zrobić po lewej haczyka "Podążaj za krzyżykiem", miałoby to na celu aby kursor ustawiał się automatycznie tam gdzie krzyżyk, wtedy tylko strzałkami modyfikujemy akutalny stan, nie trzeba zaznaczać komórki/komórek osobno i latać za nimi kursorami

-coś podobnego dodające automatycznie nowy punkt na mnożniku lub aktywujące najbliższy punkt, tak żeby wystarczyło tylko strzałkami go podnosić/opuszczać;
-możliwość przeliczania napięcia na afr i wyświetlania go, jeśli pod wejście sondy podepniemy kabelek z Innovate bo bezpośrednio z sondy szerokopasmowej to chyba byłoby ciężko;
-zmienić wielkość czcionki lub tło pod parametrami wyświetlanymi na górze po prawej stronie okna, naprzemiennie większe-mniejsze lub jaśniejsze-ciemniejsze bo na szybko w czasie jazdy to obroty da się odczytać, a reszta wymaga za długiego czasu. Można też dać opcje zmiany z odczytu cyfrowego na graficzny jakimiś kolorowymi belkami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-12-07, 00:25 
#Moderator

Dołączył(a): 2009-08-05, 11:54
Posty: 12121
Lokalizacja: opolskie

Pomógł: 35 razy

Auto: Mustang GT
Elektronika: Tech 518
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: 1x Prins, był 1 x IG1
Dysze: Niebieskie
Pojemność: 4600
Moc: 352
Daro71 napisał(a):
-możliwość przeliczania napięcia na afr i wyświetlania go, jeśli pod wejście sondy podepniemy kabelek z Innovate bo bezpośrednio z sondy szerokopasmowej to chyba byłoby ciężko;


Z mojej wiedzy wynika, ze obsługa sondy AFR będzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1139 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 76  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO