Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gaśnie podczas zmiany zasilania.
PostLink | Napisane: 2017-01-06, 15:12 

Dołączył(a): 2016-01-24, 17:06
Posty: 15

Pomógł: 0 razy

Auto: Fiat Bravo 2
Elektronika: king MP48 OBD
Wtryskiwacze: Baracuda
Reduktor: Zavoli N
Pojemność: 1400
Moc: 90
Rok Produkcji: 2010
Witam serdecznie. Mam poblem, który polega na tym, że podczas przechodzenia na zasilanie LPG, będąc na biegu jałowym silnik mi gaśnie. Nie wiem w czym leży problem, być może jest to spowodowane niskimi temperaturami. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gaśnie podczas zmiany zasilania.
PostLink | Napisane: 2017-01-06, 23:26 

Dołączył(a): 2013-03-06, 20:08
Posty: 77

Pomógł: 2 razy

Auto: BMW X3
Elektronika: A.E.B. 48 OBD
Dysze: 2,3 mm 1 bar
Pojemność: 2000
Moc: 150
Rok Produkcji: 2006
Trzeba podłączyć i sprawdzić tak nikt nic niezgadnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gaśnie podczas zmiany zasilania.
PostLink | Napisane: 2017-01-07, 09:57 

Dołączył(a): 2016-01-24, 17:06
Posty: 15

Pomógł: 0 razy

Auto: Fiat Bravo 2
Elektronika: king MP48 OBD
Wtryskiwacze: Baracuda
Reduktor: Zavoli N
Pojemność: 1400
Moc: 90
Rok Produkcji: 2010
A czy sprawcą tego może być brudny parownik? Przewód wychodzący z parownika jest w środku cały w smolistej brei.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gaśnie podczas zmiany zasilania.
PostLink | Napisane: 2017-01-07, 10:49 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 19569
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1130 razy

Auto: A4 / A6
Elektronika: Stag200 / Tech
Wtryskiwacze: ACW01 / 03
Reduktor: Zavoli N / S
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 1.6 / 2.6
Moc: 101 / 150
Kod Nadwozia: B5 / C4
Kod Silnika: ADP / ABC
Rok Produkcji: 1995
Jak sie przelacza na nagrzanym ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gaśnie podczas zmiany zasilania.
PostLink | Napisane: 2017-01-07, 11:41 

Dołączył(a): 2016-01-24, 17:06
Posty: 15

Pomógł: 0 razy

Auto: Fiat Bravo 2
Elektronika: king MP48 OBD
Wtryskiwacze: Baracuda
Reduktor: Zavoli N
Pojemność: 1400
Moc: 90
Rok Produkcji: 2010
Bez problemu. Nawet nie zauważam kiedy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gaśnie podczas zmiany zasilania.
PostLink | Napisane: 2017-01-07, 11:54 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-10-04, 10:47
Posty: 19569
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 1130 razy

Auto: A4 / A6
Elektronika: Stag200 / Tech
Wtryskiwacze: ACW01 / 03
Reduktor: Zavoli N / S
Dysze: 2,0 / 2.0
Pojemność: 1.6 / 2.6
Moc: 101 / 150
Kod Nadwozia: B5 / C4
Kod Silnika: ADP / ABC
Rok Produkcji: 1995
Membrana sztywna ze starosci


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gaśnie podczas zmiany zasilania.
PostLink | Napisane: 2017-01-07, 12:53 

Dołączył(a): 2016-01-24, 17:06
Posty: 15

Pomógł: 0 razy

Auto: Fiat Bravo 2
Elektronika: king MP48 OBD
Wtryskiwacze: Baracuda
Reduktor: Zavoli N
Pojemność: 1400
Moc: 90
Rok Produkcji: 2010
Marcin L napisał(a):
Membrana sztywna ze starosci

Nie postawiłeś znaku na końcu, więc nie wiem czy pytasz czy twierdzisz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gaśnie podczas zmiany zasilania.
PostLink | Napisane: 2017-08-20, 17:47 

Dołączył(a): 2017-08-19, 19:04
Posty: 12
Lokalizacja: Pułtusk

Pomógł: 0 razy

Auto: renault clio, laguna
Elektronika: OMVL dream, kme nevo
Wtryskiwacze: OMVL, hana
Reduktor: OMVL, kme
Dysze: ??
Pojemność: 1390, 1998
Moc: 95, 135
też mam podobny problem że zimą jak silnik jest zimny to po przełączeniu na lpg szarpie i nie ma mocy wtedy przełączam na pb i jak się silnik lepiej rozgrzeje to włączam lpg i jest ok.
Czyli to membrana czy może wtryski ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gaśnie podczas zmiany zasilania.
PostLink | Napisane: 2017-08-20, 20:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 5510
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 615 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Stawiam, że wtryskiwacze i reduktor na wykończeniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gaśnie podczas zmiany zasilania.
PostLink | Napisane: 2017-08-22, 07:30 

Dołączył(a): 2017-08-19, 19:04
Posty: 12
Lokalizacja: Pułtusk

Pomógł: 0 razy

Auto: renault clio, laguna
Elektronika: OMVL dream, kme nevo
Wtryskiwacze: OMVL, hana
Reduktor: OMVL, kme
Dysze: ??
Pojemność: 1390, 1998
Moc: 95, 135
ale wtryskiwacze jakby się "zapchały" to by nie puszczały czy ciepły czy zimny, tak mi się wydaje, a bardziej może to ten reduktor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gaśnie podczas zmiany zasilania.
PostLink | Napisane: 2017-08-23, 09:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 5510
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 615 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
Kłania się budowa wtryskiwacza ;) Gaz to nie twaróg żeby zapychać - wtryskiwacze jak jak temp gazu jest niska to zwyczajnie w świecie się kleją ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gaśnie podczas zmiany zasilania.
PostLink | Napisane: 2017-08-29, 15:28 

Dołączył(a): 2017-08-19, 19:04
Posty: 12
Lokalizacja: Pułtusk

Pomógł: 0 razy

Auto: renault clio, laguna
Elektronika: OMVL dream, kme nevo
Wtryskiwacze: OMVL, hana
Reduktor: OMVL, kme
Dysze: ??
Pojemność: 1390, 1998
Moc: 95, 135
nie znam budowy więc może moje pytania dla was są dość głupie :P i kolejne z tych pytań będzie następujące:
czy w razie co lepiej regenerować czy wymieniać ? Instalacja ma już 12 lat i nie były nigdy wymieniana a jedynie raz regenerowane lecz nie potrzebnie bo usterką okazało się coś innego a nie wtryski


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gaśnie podczas zmiany zasilania.
PostLink | Napisane: 2017-08-30, 15:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-07-31, 15:47
Posty: 5510
Lokalizacja: Łódź

Pomógł: 615 razy

Auto: Skoda Felicja MPI
Elektronika: KME BingoS-4
Wtryskiwacze: Mikser 32mm
Reduktor: Lovato RGE90
Pojemność: 1300
Moc: 68
Kod Nadwozia: TMB
Kod Silnika: AMH
Rok Produkcji: 1997
To musisz sam określić czy chcesz regenerować słabej maści wtryskiwacze czy kupić coś sensowniejszego - osobiście wybrałbym to drugie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gaśnie podczas zmiany zasilania.
PostLink | Napisane: 2017-09-16, 15:44 

Dołączył(a): 2016-08-09, 08:40
Posty: 1

Pomógł: 0 razy

Auto: Laguna III phII
Elektronika: Stella Exclusive
Wtryskiwacze: I-plus
Reduktor: DRAGO SPORT
Pojemność: 2000
Moc: 170
Rok Produkcji: 2011
Witam,

Podepnę się pod temat.

Mam problem z moją instalacją - rano (tylko rano) jak odpalę i ruszę to po osiągnięciu 35 stopni na reduktorze przełączeniu na gaz szarpnie i wraca na benzynę, przełączam ponownie i to samo dopiero za którymś razem jak przełączę (czasami za trzecim czasami za szóstym) włącza się gaz i mogę cały dzień jeździć nawet gdy mam przerwy między jazdą kilka godzin, to problem nie wraca. Problem powraca następnego dnia rano ...

Zauważyłem, że elektrozawór w butli włącza się dopiero gdy temp. reduktora osiąga minimum ustawione tzn. 35 stopni i od razu przełącza na gaz, a wydawało mi się, że na początku używania instalacji włączała się zaraz po odpaleniu samochodu, albo coś mi się porąbało.

komp - stella exclusive,
reduktor - DRAGO SPORT
instalacja ma 11 miesięcy

czy to może być wadliwy czujnik temp. ? jak to sprawdzić i gdzie go zlokalizować aby wymienić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gaśnie podczas zmiany zasilania.
PostLink | Napisane: 2017-09-16, 19:36 

Dołączył(a): 2009-06-17, 20:53
Posty: 2917
Lokalizacja: Jastrzębie_Z/N_Sącz

Pomógł: 291 razy

Auto: Toyota Corolla 1.4 VVTI
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN-pomarańczowe
Reduktor: PRINS (2 membrany)
Pojemność: 1398
Moc: 96.5
Kod Nadwozia: E12
Kod Silnika: 4 ZZ
Rok Produkcji: 2004
Rafael napisał(a):
Mam problem z moją instalacją - rano (tylko rano) jak odpalę i ruszę to po osiągnięciu 35 stopni na reduktorze przełączeniu na gaz szarpnie i wraca na benzynę, przełączam ponownie i to samo dopiero za którymś razem jak przełączę (czasami za trzecim czasami za szóstym) włącza się gaz i mogę cały dzień jeździć nawet gdy mam przerwy między jazdą kilka godzin, to problem nie wraca. Problem powraca następnego dnia rano ...

W mojej instalacji (Prins) taki objaw występuje jak reduktor jest niesprawny i wymaga czyszczenia, a przy większym przebiegu zastosowania zestawu naprawczego.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO