Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Hana 2002
PostLink | Napisane: 2014-07-08, 17:50 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-04-09, 22:22
Posty: 4110
Lokalizacja: Ostrzeszów WLKP

Pomógł: 139 razy

Auto: Mazda MX-5/Honda CivicEJ9
Elektronika: STAG 300 plus/ 200goFast
Wtryskiwacze: KEIHIN/ Valtek typ34
Reduktor: Scorpion ST/ ACr02
Dysze: żółte/ 2,2
Pojemność: 1800/ 1400
Moc: 136KM/ 90KM
Kod Nadwozia: JMZNB18P
Kod Silnika: BP-4W / D14A3
Rok Produkcji: 2000 / 1997
odkopie dinozaura :P

jak dla mnie same wtryskiwacze są ok tylko mam wrażenie że zaczynają ostro przelewać gdy robi się mocno gorąco pod maską, muszę to jeszcze sprawdzić na innym aucie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana 2002
PostLink | Napisane: 2015-01-01, 20:23 

Dołączył(a): 2010-08-19, 17:42
Posty: 2
Lokalizacja: Złotoryja

Pomógł: 0 razy

Auto: lexus ls400
Elektronika: BRC
Reduktor: Genius Max
Pojemność: 3969
Moc: 286
Kod Nadwozia: UCF20
Kod Silnika: 1UZ-FE VVT-i
Rok Produkcji: 1998
Mam na instalacji BRC i wtryskach pomarańczowych zrobione ponad 150 kkm i problem z zalewaniem LPG po dłuższym postoju oraz kłopotami zapalaniem rano. Uważam, że jest to wina nieszczelnych wtryskiwaczy, a z powodu ich już słusznego przebiegu, przymierzyłbym się do ich wymiany. Tak sobie właśnie wziąłem pod uwagę włożyć dwie listwy Hana 2002. Procedura wymiany byłaby chyba najkorzystniejsza ze względu na podobną oporność cewk: BRC - 2 omy, Hana - 1,9 oma więc najbardziej zbliżona. Czytając opinie o już zainstalowanych wtryskach, zainteresowało mnie spostrzeżenie snafu o lejęcych wtryskach Hana w gorącym klimacie pod maską... Czy ktoś mógłby się do tego spostrzeżenia odnieść?
Co do głośności :) to chyba głośniejszych od BRC nie ma, więc nie będzie mi to przeszkadzało...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana 2002
PostLink | Napisane: 2015-01-01, 21:06 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24172
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 901 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
Są wtryski głośniejsze od brc, np medy :)

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana 2002
PostLink | Napisane: 2015-01-01, 22:19 

Dołączył(a): 2009-04-12, 20:29
Posty: 1407
Lokalizacja: Świbie

Pomógł: 39 razy

Auto: BMW e46
Elektronika: PRINS
Wtryskiwacze: KEIHIN
Reduktor: PRINS
Dysze: niebieski
Pojemność: 1,9l
Moc: 118
Kod Nadwozia: ..
Kod Silnika: ..
Rok Produkcji: 2000
najbardziej zbliżoną oporność mają keihin-y, sprzedawane w instalacjach brc jako lepsza, ale i droższa opcja
to najlepszy wybór


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana 2002
PostLink | Napisane: 2015-01-11, 22:48 

Dołączył(a): 2014-12-27, 16:54
Posty: 120
Lokalizacja: Mołdawia

Pomógł: 0 razy

Auto: BMW X5 3.0
Elektronika: Stag 300-6 ISA2
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: KME Gold
Dysze: 2.7
Pojemność: 3000
Moc: 231
Kod Silnika: M54B30
Rok Produkcji: 2001
Cytuj:
W modelu 2002 jest możliwość zdemonotwania cewki oraz tłoczka zespolonego, który będzie dostępny jako część wymienna.


tłoczka zespolonego <gdzie ją znaleźć?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana 2002
PostLink | Napisane: 2015-10-27, 19:22 

Dołączył(a): 2013-12-22, 14:27
Posty: 760
Lokalizacja: Tychów Nowy koło Starachowic

Pomógł: 77 razy

Auto: citroen c5, Peugeot 307
Elektronika: zenit pro/zenit pro
Wtryskiwacze: magic jet FX/hana
Reduktor: zavoli zeta s/kme tur
Dysze: 2.0
Pojemność: 3000/2000
Moc: 207/140
Kod Silnika: XFX, EW10A
Rok Produkcji: 2001/2007
witam
czy któryś z montażystów lub użytkowników miał problemy z ta listwą wtryskową?
Chodzi mi o klejenie się wtrysków - wtryski gdy są zimne nie podają gazu - prawdopodobnie nie otwierają się. gdy auto dobrze się nagrzeje wtedy działają dobrze i problem nie występuje przez jakiś czas.
problem mam na razie z jedna listwa.
problem wystąpił około 3 miesiące po montażu (montowane w kwietniu) i powtarza się co jakiś czas.
auto to scenic 2.0 wiec wtryski sa zaraz za chłodnicą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana 2002
PostLink | Napisane: 2015-10-27, 19:26 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17456
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1020 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
jakim filtrem chronione?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana 2002
PostLink | Napisane: 2015-10-27, 19:57 

Dołączył(a): 2013-12-22, 14:27
Posty: 760
Lokalizacja: Tychów Nowy koło Starachowic

Pomógł: 77 razy

Auto: citroen c5, Peugeot 307
Elektronika: zenit pro/zenit pro
Wtryskiwacze: magic jet FX/hana
Reduktor: zavoli zeta s/kme tur
Dysze: 2.0
Pojemność: 3000/2000
Moc: 207/140
Kod Silnika: XFX, EW10A
Rok Produkcji: 2001/2007
blupren problemy pojawiły sie po około 3tkm,
ten filtr stosuje standardowo i nie miałem podobnych problemów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana 2002
PostLink | Napisane: 2015-10-27, 21:17 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 27678
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2566 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
d-car.pl napisał(a):
czy któryś z montażystów lub użytkowników miał problemy z ta listwą wtryskową?

raz miałem z tym do czynienia, nowe (nie montowane przeze mnie) i wtopa po kilku tysiącach
nie kleiły się bo było gorące lato ale zacinały się i wydatek był różny
poszła w pis .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana 2002
PostLink | Napisane: 2016-07-19, 13:32 

Dołączył(a): 2014-10-04, 11:18
Posty: 53
Lokalizacja: Żyrardów

Pomógł: 1 razy

Auto: Opel Corsa C
Elektronika: Stag 4 QBOX PLUS
Wtryskiwacze: Hana 2002 Złota
Reduktor: KME TUR
Pojemność: 1780
Moc: 125
Kod Silnika: Z18XE
Rok Produkcji: 2006
Czy ktoś z was ma dojście do "tłoczków zespolonych " ?
Producent przewiduje że jest to część zamienna , gdzieś to można u nas dostać ?


Ewentualnie jak by to w sensowny sposób wyczyścić , mam już najechane sporo na tej listwie , ok. 70 tys. km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana 2002
PostLink | Napisane: 2016-07-19, 20:39 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24172
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 901 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
Powinna jeszcze śmigać bez dotyknia.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana 2002
PostLink | Napisane: 2017-12-20, 01:40 

Dołączył(a): 2015-03-05, 02:02
Posty: 17

Pomógł: 0 razy

Auto: Honda Accord
Elektronika: KME Diego G3
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: KME Tur
Moc: 136
Cześć!

Czy ktoś może powiedzieć czy same "klejenie" wtrysków na zimnym jest czymś kwalifikującym do wymiany?

Mam Hany (chyba 2002 gold). Nie mam pewności, ale z tego co kojarzę, to dość wcześnie po wymianie (z Valteków, 2-3 lata temu) auto zaczęło szarpać przy przełączaniu, zapewne z winy słabego filtra FL. Oczywiście chodzi o sytuację, gdy auto się wychłodzi całkowicie lub postoi trochę dłużej. Wtedy podczas jazdy szarpie mi przez 2-3 sekundy, gdy następuje przełączenie - im bardziej wtedy mam pedał wciśnięty, tym mocniej szarpie (oczywiste). Dosłownie chwilę po tym nic już nie szarpie i jedzie normalnie jak na benzynie. Nie szarpie również jak pojeżdżę chwilę na LPG i "rozgrzeję" wtryski.

1. Czy to są typowe "klejące wtryski"? Czy ma to jakiś negatywny wpływ na auto?
2. Polecacie je zmienić? Przejechałem na nich około 50 tys., ale chciałbym jeszcze zrobić na nich chociaż 20 tys., bo poza tym ładnie śmigają i spalanie w normie.
3. Czy da radę jakoś je wyczyścić samemu bez "cyklicznego otwierania"? (nie wiem skąd wziąć lub jak zrobić taki przyrząd :))

Uprzedzam pytania, że nie byłem w stanie sprawdzić różnicy wydatków między wtryskami - mój Diego G3 jest z wcześniejszych serii i oprogramowanie nie obsługuje tej funkcji (nie mogę wgrać też aktualizacji), ale wypadania zapłonów nie mam na gazie ani nie czuję różnic między LPG a PB. Nie widziałem nawet opcji "rozgrzewania" ani korekt po temperaturze (to akurat się chyba gdzieś rzuciło, ale było niedostępne).

Zmieniałem ostatnio reduktor, filtry i przewody od reduktora do filtra, wyregulowałem zawory, wymieniłem świece (kable ok) i inne filtry, uszczelniłem dolot, wyregulowałem na końcu LPG, a i tak mi szarpie przy przełączaniu. Temperatura przełączania: 35 stopni (czujnik ok). Rok temu byłem z tym u "gazowników" to mówili, że nic się nie dało zrobić, a inni podnieśli mi temperaturę przełączania do chyba 50/60 stopni (przełączało po 7-9 km w zimę)...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana 2002
PostLink | Napisane: 2017-12-20, 01:47 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 17456
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 1020 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
dla samego silnika to nie wiele zaszkodzi, gorzej poduszki silnika ,i sprzegło, i sam oceń co się bardziej opłaca, jazda na pb aż rozgrzeje wtryski też wg m,nie bez sensu bo przepuścisz przez komin kilka kpl czystych wtryskiwaczy. może pomysl nad zmianą wtrtskiwaczy na AC W02/3 są tańsze i dają się rozebrac i wyczyscić i są dostępne zestawy naprawcze. I diego też sobie z nimi poradzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana 2002
PostLink | Napisane: 2017-12-22, 00:34 

Dołączył(a): 2013-12-07, 01:04
Posty: 1031
Lokalizacja: Olsztyn/Mrągowo

Pomógł: 60 razy

Auto: Seat Ibiza 1.4 MPI '01
Elektronika: Stag 200-4
Wtryskiwacze: AC W03
Reduktor: Alaska@ 0.9 bar
Dysze: 2,0
Pojemność: 1390
Moc: 60
Kod Nadwozia: 6k2 Yellow Tweety
Kod Silnika: AKK
Rok Produkcji: 2001
u mnie na w03 przełączanie na 15 stopni, tylko delikatnie czuć.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO