Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 620 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Hana H2000
PostLink | Napisane: 2016-05-03, 08:24 

Dołączył(a): 2014-10-26, 19:01
Posty: 276
Lokalizacja: Rawicz

Pomógł: 15 razy

Auto: Fiat Doblo/Opel Vivaro
Elektronika: TECH ONE/TECH 224
Wtryskiwacze: YETI/Dragon
Reduktor: Atiker/Atiker
Dysze: z dziurką ;-)
Pojemność: 1400/2000
Moc: 77/118
Kod Nadwozia: biały/biały
Rok Produkcji: 2009/2009
metalic69 napisał(a):
Myślę ze dobre wtryski i dobry filtr z odstojnikiem i nie ma problemów...

W teorii tak, w praktyce bywa różnie. Jak gumka wejdzie w reakcję z jakimś syfem to spuchnie i pozamiatane. Mam takiego, co po zatankowaniu zrobił 15 km i wtryskiwacz BRC tak spuchł, że zupełnie nic nie przepuszczał po wysterowaniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana H2000
PostLink | Napisane: 2016-05-03, 10:02 

Dołączył(a): 2008-12-22, 00:45
Posty: 816
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Pomógł: 58 razy

Auto: celinka c-180
Elektronika: stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana czerwone
Reduktor: Stag AC R01
Pojemność: 1800 ccm
Moc: 90 kw
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: 111.921
Rok Produkcji: 2000
KMS napisał(a):
Nie tyle porównuję co obrazuję ogólnie wydatki z eksploatacją auta. Z dawnymi Hankami nigdy nie miałem problemu, naloty po 100 tyś nie robiły na nich wrażenia, ale nawet gdyby przy takim przebiegu padły to do skupu złomu i po kłopocie. Od kiedy na rynek wszedł Dragon to jego stosuję, bo się go da rozkręcić. Nierozbieralny wtryskiwacz w naszych warunkach to słaby pomysł jest...



no widzisz i pomimo niskich cen i dużych przebiegów istnieją firmy które czyszczą wtryskiwacze i mają popyt na usługę.
KMS napisał(a):
ak gumka wejdzie w reakcję z jakimś syfem to spuchnie i pozamiatane.

i tu Masz 1005-wą rację co się właśnie często zdarza podczas czyszczenia chemicznego , co służy jednym wtryskiwaczom niekoniecznie jest dobra dla innych , dlatego wolę wytrzeć szmatką niż wytrawić kwasem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana H2000
PostLink | Napisane: 2016-05-03, 10:55 

Dołączył(a): 2014-10-26, 19:01
Posty: 276
Lokalizacja: Rawicz

Pomógł: 15 razy

Auto: Fiat Doblo/Opel Vivaro
Elektronika: TECH ONE/TECH 224
Wtryskiwacze: YETI/Dragon
Reduktor: Atiker/Atiker
Dysze: z dziurką ;-)
Pojemność: 1400/2000
Moc: 77/118
Kod Nadwozia: biały/biały
Rok Produkcji: 2009/2009
muczacz napisał(a):
istnieją firmy które czyszczą wtryskiwacze i mają popyt na usługę


rozumiem że ktoś ratuje Keihin-a, nie rozumiem kiedy ktoś ratuje MED-y, bo je z powodzeniem zastępuję czymś innym normalnym i w normalnej cenie, ale zupełnie nie rozumiem kiedy ktoś ratuje wtryskiwacz którego czyszczenie + wysyłki dają prawie możliwość zakupu nowego. Gumkę też od biedy da się wypłukać, wysuszyć i jest, tylko po co? ;) Przecież Hana i jej podobne mocno się cenowo dostępne zrobiły, jeśli nie powiedzieć że tanie. Głupia świeca potrafi być droższa niż te wtryskiwacze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana H2000
PostLink | Napisane: 2016-05-03, 11:26 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2015-03-15, 19:59
Posty: 1083
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Pomógł: 68 razy

Auto: Peugeot 106 / P106
Elektronika: StaG + DET3/ Stag100+TAP
Wtryskiwacze: EkoPower/ MikseR
Reduktor: Gold GT/ Tomassyf
Pojemność: 1.6+T 8v/ 1.1 8v
Moc: 210+ / 66+
Kod Nadwozia: Zabawka / Dupowóz
Rok Produkcji: 2001/ 1997
KMS napisał(a):
muczacz napisał(a):
istnieją firmy które czyszczą wtryskiwacze i mają popyt na usługę


rozumiem że ktoś ratuje Keihin-a, nie rozumiem kiedy ktoś ratuje MED-y, bo je z powodzeniem zastępuję czymś innym normalnym i w normalnej cenie, ale zupełnie nie rozumiem kiedy ktoś ratuje wtryskiwacz którego czyszczenie + wysyłki dają prawie możliwość zakupu nowego. Gumkę też od biedy da się wypłukać, wysuszyć i jest, tylko po co? ;) Przecież Hana i jej podobne mocno się cenowo dostępne zrobiły, jeśli nie powiedzieć że tanie. Głupia świeca potrafi być droższa niż te wtryskiwacze.


Dokladnie myślę tak samo. Poza tym dużo bezpieczniejsze jest kupic 4 nowe i w razie czego nawet reklamować.
Zużyte prezerwatywy sie wyrzuca a nie przekręca na drugą stronę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana H2000
PostLink | Napisane: 2016-05-03, 14:45 

Dołączył(a): 2008-12-22, 00:45
Posty: 816
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Pomógł: 58 razy

Auto: celinka c-180
Elektronika: stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana czerwone
Reduktor: Stag AC R01
Pojemność: 1800 ccm
Moc: 90 kw
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: 111.921
Rok Produkcji: 2000
gdzieś tam wcześniej napisałem że robię to z ciekawości nie z oszczędności, udowodniłem że się da pomimo tego że wszyscy twierdzą że nie, a co powiesz o tych co jeszcze valdemary kalibrują , widzisz każdy z gaziaży ma zegarek do ustawiania valteków bo nie przepuści 4 dych jak klient się uprze.
A tak w ogóle 4xhana 250 zeta w moim przypadku 0 zeta i mogę jeździć dalej.
KMS napisał(a):
ale zupełnie nie rozumiem kiedy ktoś ratuje wtryskiwacz którego czyszczenie + wysyłki dają prawie możliwość zakupu nowego

widzisz ty nie rozumiesz a firmy mają się dobrze :lol:

Apropos jak by ktoś chciał się pozbyć (wyrzucić) hany baraki herculesy bo mu usiadły to chętnie przygarnę :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana H2000
PostLink | Napisane: 2016-05-03, 15:01 

Dołączył(a): 2009-09-23, 00:13
Posty: 224
Lokalizacja: Skierniewice

Pomógł: 17 razy

Auto: Toyota Camry
Elektronika: Agis
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Zavoli S
Dysze: 2.6
Pojemność: 2200
Moc: 136
Kod Silnika: 5S-FE
Rok Produkcji: 1994
Rozbierasz Hanki tylko w celu czyszczenia czy całkowitej regeneraci?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana H2000
PostLink | Napisane: 2016-05-03, 17:11 

Dołączył(a): 2008-12-22, 00:45
Posty: 816
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Pomógł: 58 razy

Auto: celinka c-180
Elektronika: stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana czerwone
Reduktor: Stag AC R01
Pojemność: 1800 ccm
Moc: 90 kw
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: 111.921
Rok Produkcji: 2000
czyszczenia i ponownej kalibracji, ewentualnie rozwiercenie dyszy i nagwintowanie pod dysze wkręcane, o regeneracji nie mam mowy ponieważ nie spotkałem się jeszcze nigdzie z zestawami naprawczymi , gdzieś kiedyś ktoś widział na chińskiej stronie (ale to tylko plotki)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana H2000
PostLink | Napisane: 2016-05-03, 17:41 

Dołączył(a): 2009-09-23, 00:13
Posty: 224
Lokalizacja: Skierniewice

Pomógł: 17 razy

Auto: Toyota Camry
Elektronika: Agis
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Zavoli S
Dysze: 2.6
Pojemność: 2200
Moc: 136
Kod Silnika: 5S-FE
Rok Produkcji: 1994
Zapytałem profilaktycznie, wiem, że nie ma zestawów naprawczych. Jakiś czas temu również pociąłem kilka Hanek w celu pznawczym. Doszedłem do wniosku, że jeśli po płukaniu wtrysk nadal puszcza, to jego miejsce jest w koszu i nie ma sensu dalsza zabawa. Większość puszczających Hanek o dziwo ma sprawne gumki uszczelniające, a tłoczki zaczynają przypominać stożek. W takim wypadku tylko wymiana tłoczka, ale niestety brak. Wstępnie dla oszczędzenia czasu można to sprawdzić wkładając igłę i poruszać tłoczkiem na boki. Jeśli ma luz, to kosz, no chyba, że ktoś lubi się bawić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana H2000
PostLink | Napisane: 2016-05-03, 21:47 

Dołączył(a): 2008-12-22, 00:45
Posty: 816
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Pomógł: 58 razy

Auto: celinka c-180
Elektronika: stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana czerwone
Reduktor: Stag AC R01
Pojemność: 1800 ccm
Moc: 90 kw
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: 111.921
Rok Produkcji: 2000
gonzo68 napisał(a):
a tłoczki zaczynają przypominać stożek


możesz opisać ten stożek bo coś nie jarzę,tłoczek to jest stalowy walec pokryty czymś czarnym pracuje w plastikowej tulei więc nie rozumiem jak może wytrzeć się w stożek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana H2000
PostLink | Napisane: 2016-05-04, 07:51 

Dołączył(a): 2009-09-23, 00:13
Posty: 224
Lokalizacja: Skierniewice

Pomógł: 17 razy

Auto: Toyota Camry
Elektronika: Agis
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: Zavoli S
Dysze: 2.6
Pojemność: 2200
Moc: 136
Kod Silnika: 5S-FE
Rok Produkcji: 1994
Poszukam wieczorem fotki w kompie i wkleję.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana H2000
PostLink | Napisane: 2016-05-04, 08:43 

Dołączył(a): 2015-09-10, 13:45
Posty: 151

Pomógł: 6 razy

Auto: Nubira
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: ACW01
Reduktor: R01
Dysze: 2,4
Pojemność: 1600
Moc: 106
Rok Produkcji: 1998
muczacz napisał(a):
teraz ogarniam projekt do wyrównywania wydajności na rotametrach i sterowaniu 4 wtryskiwaczy na raz, jak wyjdzie będę wiedział niedługo.

Zycze Ci w tym temacie powodzenia chociaż to nie jest takie proste. Już " trochę na tym zęby zjadłem" i wiem jak to wychodzi i czym to smakuje.
Nadmienię , aby sprawdzić to urządzenie do regulacji wtryskiwaczy , należy najpierw wyregulować wtryskiwacze , a potem je zamienić miejscami i zobaczyć czy po zamianie sa równe. Ja na ogół zawsze po takiej zamianie miałem nierówne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana H2000
PostLink | Napisane: 2016-05-04, 09:16 

Dołączył(a): 2008-12-22, 00:45
Posty: 816
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Pomógł: 58 razy

Auto: celinka c-180
Elektronika: stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana czerwone
Reduktor: Stag AC R01
Pojemność: 1800 ccm
Moc: 90 kw
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: 111.921
Rok Produkcji: 2000
najpierw trzeba skalibrować rotametry na nowym tryskiwaczu , potem sprawdzić resztę , zamienić miejscami i dalej kontrola, jak zrobiłeś sterownie wtryskiwaczami?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana H2000
PostLink | Napisane: 2016-05-04, 11:52 

Dołączył(a): 2015-09-10, 13:45
Posty: 151

Pomógł: 6 razy

Auto: Nubira
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: ACW01
Reduktor: R01
Dysze: 2,4
Pojemność: 1600
Moc: 106
Rok Produkcji: 1998
Dokładnie tak robiłem i na ogół nic nie wychodziło. Nie stosowałem rotametru tylko u - rurki, ale myśle że problemy będą podobne. Sterowanie sam sobie skleciłem - to jest najmniejszy problem w tym wszystkim . Na początek wystarczy tylko sterowanie na 1 cewke - sprawdzałem kolejno wszystkie sekcje. Impulsy można nawet wziąć ze Staga seria Q - włączyć test wtryskiwaczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana H2000
PostLink | Napisane: 2016-05-04, 12:49 

Dołączył(a): 2008-12-22, 00:45
Posty: 816
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Pomógł: 58 razy

Auto: celinka c-180
Elektronika: stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Hana czerwone
Reduktor: Stag AC R01
Pojemność: 1800 ccm
Moc: 90 kw
Kod Nadwozia: ?
Kod Silnika: 111.921
Rok Produkcji: 2000
Cezar100 napisał(a):
wystarczy tylko sterowanie na 1 cewke

nie wystarczy , ponieważ występuje różnica ciśnienia zasilającego wtryskiwacz zależna od ciśnienia zasilającego reduktor, nie wiem dlaczego ale przy zasilaniu z kompresora występowała różnica o około 0,3 bara pomiędzy zasilaniem 6-8bar pomimo tego że reduktor był po regeneracji i teraz w autku śmiga Ok, dlatego żeby to wyeliminować zastosuję sterowanie stagiem 4 full grupa i rotametru. U rurkę możesz wykorzystać tylko do określonej ilości impulsów a rotametr możesz puścić non stop , są to rotametry wojskowe jak je kupiłem to były jeszcze cnotliwe, zapakowane i zabezpieczone firmy Hymatic Honeywell, nie pamiętam tylko z jaką dokładnością ale wygląda że są dość dokładny.Sterownik do stag też już mam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hana H2000
PostLink | Napisane: 2016-05-04, 18:16 

Dołączył(a): 2015-09-10, 13:45
Posty: 151

Pomógł: 6 razy

Auto: Nubira
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: ACW01
Reduktor: R01
Dysze: 2,4
Pojemność: 1600
Moc: 106
Rok Produkcji: 1998
muczacz napisał(a):
są to rotametry wojskowe

Zapytam na jaki przepływ sa to rotametry - przeciętny wtryskiwacz na wolnych obrotach ma przepływ ok.3,5 litra /min.
U - rurkę stosowałem w dwóch wariantach :
- okreslona ilość impulsów ;
- praca wtryskiwacza w sposób ciągły - na drodze wtryskiwacz u - rurka jest trójnik i część powietrza ucieka w atmosferę , tak ze powstaje stan ustalony.

W obu przypadkach wyszła lipa.
Dlaczego stosowałem 1 sterowanie ? Jak mi się wszystko chrzaniło chciałem wyeliminować różne impulsy , bo pomyślałem ze one może wprowadzają mi błąd.
Jeżeli zastosować dość duży zbiornik na sprężone powietrze, potem reduktor to przez kilka minut na wyjściu ciśnienie będzie stabilne.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 620 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO