Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2015-03-16, 22:31 

Dołączył(a): 2009-08-23, 17:56
Posty: 848
Lokalizacja: Białystok/ Zambrów

Pomógł: 60 razy

Auto: Audi 80
Elektronika: Nevo pro
Wtryskiwacze: WGs
Reduktor: shark 1200
Pojemność: 2000
Moc: 90
Kod Silnika: ABT
Rok Produkcji: 1995
Przyspieszenie krokowego nie spowoduje nic wiecej procz falowania obrotów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2015-03-17, 06:50 

Dołączył(a): 2008-06-27, 19:18
Posty: 74

Pomógł: 1 razy

Auto: Golf 3 1.8 ABS
Elektronika: Bingo M
Reduktor: Tomasetto AT07 140HP
Pojemność: 1.8
Moc: 90
Kod Silnika: ABS
Rok Produkcji: 1993
Daro71 napisał(a):
Landi, Lovato, Zavoli.



w tej kolejności, czy kolejność przypadkowa (lepsze) ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2015-03-17, 11:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-04, 18:22
Posty: 7360
Lokalizacja: okol. Czestochowy

Pomógł: 450 razy

Auto: Golf3
Elektronika: Stag4+
Wtryskiwacze: Dragon
Reduktor: IG1 ST
Dysze: 1,80
Pojemność: 1781
Moc: 90
Kod Nadwozia: 1H1
Kod Silnika: ADZ
Rok Produkcji: 1995
Są podobne i porównywalne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2015-03-18, 10:14 

Dołączył(a): 2008-06-27, 19:18
Posty: 74

Pomógł: 1 razy

Auto: Golf 3 1.8 ABS
Elektronika: Bingo M
Reduktor: Tomasetto AT07 140HP
Pojemność: 1.8
Moc: 90
Kod Silnika: ABS
Rok Produkcji: 1993
ok ,dzięki za info


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2016-12-22, 10:23 

Dołączył(a): 2008-06-27, 19:18
Posty: 74

Pomógł: 1 razy

Auto: Golf 3 1.8 ABS
Elektronika: Bingo M
Reduktor: Tomasetto AT07 140HP
Pojemność: 1.8
Moc: 90
Kod Silnika: ABS
Rok Produkcji: 1993
Panowie

Przypomnę
Golf 3 1.8 93r
Monowtrysk

Obecny mikser 36, problemem jest to że na jałowych obrotach jest bogato, a przy wysokich jest ubogo (krokowy jalowe pracuje 60-70, przy wysokich obrotach 120-130 kroków)

Reduktor mam teraz nowy. Krokowca dałem blisko miksera.

Bede montował mikser palnikowy (z dziurkami) o średnicy 34mm. Pytanie jak ustawić te podkładki/uszczelki. W jakiej kolejności ma to być złożone czy tak:

Przepustnica
Podkładka gruba oryginalna (ta zielona od monowtrysku)
Mikser
Uszczelka tekturowa 0,5MM
Wtrysk

Czy tak:
Przepustnica
Uszczelka tekturowa 0,5mm
Mikser
Podkładka gruba oryginalna (ta zielona od monowtrysku)
Wrysk


Przy drugiej opcji w tym samym silniku jednemu koledze hardmen969 udalo się ustawić oscylacje krokowego dla jałowych 45 +-5 kroki a gdy mocno wciska gaz to m 65 +-5 kroków.
Dał On na mikser tą grubą podkładkę oraz 4 cieńkie tekturowe.


tu opisał wszystko co robił:
golf-3-1-8-walka-z-mikserem-38mm-t24590-45.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2016-12-23, 18:40 

Dołączył(a): 2013-11-29, 00:45
Posty: 1623
Lokalizacja: zach.pom. ZSW -> Kuj. Pom CNA

Pomógł: 122 razy

Auto: różne
Elektronika: różne
Wtryskiwacze: różne
Reduktor: różne
Dysze: różne
Pojemność: 999-1800
Moc: 45-120
Kod Nadwozia: xxxxxxx
Kod Silnika: xxxxxxx
Rok Produkcji: różne
tu nie o podkładki chodzi tylko o przepustowość tego miksera i rozmiar otworów w mikserze
jeżeli masz bogato na jałowych to znaczy że masz za małe otwory w mikserze
i ilość gaz nadrabiasz wyższym ciśnieniem ustawionym na wyjściu reduktora


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2016-12-23, 19:11 

Dołączył(a): 2008-06-27, 19:18
Posty: 74

Pomógł: 1 razy

Auto: Golf 3 1.8 ABS
Elektronika: Bingo M
Reduktor: Tomasetto AT07 140HP
Pojemność: 1.8
Moc: 90
Kod Silnika: ABS
Rok Produkcji: 1993
Otwory powiadasz. Zdemontuje stary mikser i zobaczę te otwory porównam z tym nowym


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2016-12-24, 22:43 

Dołączył(a): 2013-11-29, 00:45
Posty: 1623
Lokalizacja: zach.pom. ZSW -> Kuj. Pom CNA

Pomógł: 122 razy

Auto: różne
Elektronika: różne
Wtryskiwacze: różne
Reduktor: różne
Dysze: różne
Pojemność: 999-1800
Moc: 45-120
Kod Nadwozia: xxxxxxx
Kod Silnika: xxxxxxx
Rok Produkcji: różne
generalnie podkładki też mogą mieć znaczenie jeżeli będą wpływać na przestrzeń np. pomiędzy wtryskiwaczem a zwężką

wersja z podkładką/kami i bez
\/ wtryskiwacz
> < mikser > \/ <


Ostatnio edytowano 2016-12-24, 23:45 przez f385, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2016-12-24, 23:38 

Dołączył(a): 2008-06-27, 19:18
Posty: 74

Pomógł: 1 razy

Auto: Golf 3 1.8 ABS
Elektronika: Bingo M
Reduktor: Tomasetto AT07 140HP
Pojemność: 1.8
Moc: 90
Kod Silnika: ABS
Rok Produkcji: 1993
Wiem właśnie o tym że wtryskiwacz wchodzi w zwezke. Czyli czekają mnie teraz kombinacje i różne opcje gdzie mają być te podkładki nad mikserem i pod.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2016-12-24, 23:52 

Dołączył(a): 2013-11-29, 00:45
Posty: 1623
Lokalizacja: zach.pom. ZSW -> Kuj. Pom CNA

Pomógł: 122 razy

Auto: różne
Elektronika: różne
Wtryskiwacze: różne
Reduktor: różne
Dysze: różne
Pojemność: 999-1800
Moc: 45-120
Kod Nadwozia: xxxxxxx
Kod Silnika: xxxxxxx
Rok Produkcji: różne
sprawdź na maksymalnej wysokości i na minimalnej

generalnie musisz dążyć do tego by przy przejściu z jałowych aktuator nie musiał zbytnio zmieniać swojej pozycji

nie widziałem Twojego miksera
czasami trzeba dławić przelot powietrza przez zwężkę bo mikser nie zapewnia odpowiednio dużej ilości gazu

nie wystarczy mieć duże otwory w mikserze, jeszcze gaz musi do tych otworów dolecieć


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2016-12-25, 12:29 

Dołączył(a): 2008-06-27, 19:18
Posty: 74

Pomógł: 1 razy

Auto: Golf 3 1.8 ABS
Elektronika: Bingo M
Reduktor: Tomasetto AT07 140HP
Pojemność: 1.8
Moc: 90
Kod Silnika: ABS
Rok Produkcji: 1993
Racja, jutro działam. Ten jest taki jak mój ale mój ma bardziej zaokrąglona zwezke


Załączniki:
ec5ff1f6ccba7f1b.jpg
ec5ff1f6ccba7f1b.jpg [ 49.27 KiB | Przeglądane 127 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2016-12-25, 23:57 

Dołączył(a): 2013-11-29, 00:45
Posty: 1623
Lokalizacja: zach.pom. ZSW -> Kuj. Pom CNA

Pomógł: 122 razy

Auto: różne
Elektronika: różne
Wtryskiwacze: różne
Reduktor: różne
Dysze: różne
Pojemność: 999-1800
Moc: 45-120
Kod Nadwozia: xxxxxxx
Kod Silnika: xxxxxxx
Rok Produkcji: różne
widzisz: policz sobie jaką powierzchnię zajmują otwory
i policz jaki przekrój ma wewenątrz zwężka
bo ze zdjęć widać że gaz dostaje się do otworów tylko przestrzenią w zwężce

te miksery muszą mieć wydrążony kanał na dolot gazu do otworów
inaczej tylko otwory najbliższe od dolotu są w stanie dostarczać gaz o odpowiedniej gęstości
to są miksery od których wypalają się zawory na 2 cylindrach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2016-12-26, 18:40 

Dołączył(a): 2008-06-27, 19:18
Posty: 74

Pomógł: 1 razy

Auto: Golf 3 1.8 ABS
Elektronika: Bingo M
Reduktor: Tomasetto AT07 140HP
Pojemność: 1.8
Moc: 90
Kod Silnika: ABS
Rok Produkcji: 1993
Rozebrałem wszystko usunąłem gruba uszczelka znad miksera mikser jest 36 jest bardzo dobrze. To znaczy podczas przyśpieszania mieszanka nie idzie na ubogo,
gdy dam gaz w podłogę to przez sekundę jest bogata i następnie od razu oscylacja auto się lepiej zbiera i nie ma muła. U mnie TPS jest od 0,0 do 4,4 Volta pytanie ile ustawić próg TPS oraz ile % ustawić skok aktuatora przy wzbogacaniu. U mnie aktualnie próg TPS jest ustawione na 0,2 V wzbogacanie na 100% zmienić coś tu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2016-12-26, 19:17 

Dołączył(a): 2013-11-29, 00:45
Posty: 1623
Lokalizacja: zach.pom. ZSW -> Kuj. Pom CNA

Pomógł: 122 razy

Auto: różne
Elektronika: różne
Wtryskiwacze: różne
Reduktor: różne
Dysze: różne
Pojemność: 999-1800
Moc: 45-120
Kod Nadwozia: xxxxxxx
Kod Silnika: xxxxxxx
Rok Produkcji: różne
pytanie jak się zachowuje aktuator przy przejściu z jałowych i odwrotnie
nie powinno być żad nych przestojów lambdy
generalnie przy depnięciu w podłogę powinieneś mieć dłuższy czas bogato zdecydowanie nie powinno być ubogo

usuwając podkładkę zmniejszyłeś dopływ powietrza

dodatkowe ustawienia warto doświadczalnie pozmieniać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: II gen , ubogo przy depnięciu
PostLink | Napisane: 2016-12-26, 19:35 

Dołączył(a): 2008-06-27, 19:18
Posty: 74

Pomógł: 1 razy

Auto: Golf 3 1.8 ABS
Elektronika: Bingo M
Reduktor: Tomasetto AT07 140HP
Pojemność: 1.8
Moc: 90
Kod Silnika: ABS
Rok Produkcji: 1993
Dopiero będę regulował. Przedstawię wkrótce wynik regulacji


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO