Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Instalacja do Laguny 2.0T
PostLink | Napisane: 2011-09-17, 20:32 

Dołączył(a): 2011-09-17, 20:22
Posty: 2
Lokalizacja: Wawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Laguna
Moc: 170
Rok Produkcji: 2007
Witam.
Noszę sie z (ewentualnym) zamiarem do założenie instalki BRC do Laguny II 2.0Turbo 170KM.

Zastanawiam się nad kosztami bowiem mam zamiar obcować z tym wozem ok 2 max. 4 lata. Przebieg roczny ok 12. tyś km. Wykalkulowałem że instalka zwróci się po ok. 1,3 roku...

Czy firma BRC robi dobre instalki i czy dają radę z tym silnikiem. Pytam o tą firmę, bo mógłbym mieć lekki rabat w BCR.

I jakie z grubsza koszty by z tego tytułu wynikły?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-09-17, 20:42 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 7464
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 454 razy

Auto: E39 528iA/A3
Elektronika: tech/stag4
Wtryskiwacze: Barracuda/REG FAST
Reduktor: 2xZavoli zeta N /Alaska
Dysze: brak/2,0
Pojemność: 2793/1595
Moc: 193/101
Kod Silnika: M52TUB28/AKL
Rok Produkcji: 1999/1999
na bazie sterownika stag montowałem w lalce.jezdzi jak n pb.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-09-17, 20:47 

Dołączył(a): 2011-09-17, 20:22
Posty: 2
Lokalizacja: Wawa

Pomógł: 0 razy

Auto: Renault Laguna
Moc: 170
Rok Produkcji: 2007
Na bazie sterownika STAG, jakiego dokładnie (wliczając inne komponenty)?
A co do instalki BRC, jakieś opinie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-09-17, 20:51 

Dołączył(a): 2009-12-30, 00:26
Posty: 2011
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 2 razy

Auto: Panda / Seicento
Elektronika: Stag 4+ / Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana C / Hana C
Reduktor: Alaska / Alaska
Pojemność: 1.2 / 1.1
Moc: 60 / 54
Kod Nadwozia: ---
Kod Silnika: 188A4 / 187A1
Rok Produkcji: 2008 / 2002
konan, ze wzgledu na reduktory do tej mocy brc raczej nie chyba że na dwóch genius1500.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-09-17, 20:58 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 7464
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 454 razy

Auto: E39 528iA/A3
Elektronika: tech/stag4
Wtryskiwacze: Barracuda/REG FAST
Reduktor: 2xZavoli zeta N /Alaska
Dysze: brak/2,0
Pojemność: 2793/1595
Moc: 193/101
Kod Silnika: M52TUB28/AKL
Rok Produkcji: 1999/1999
konan napisał(a):
Na bazie sterownika STAG, jakiego dokładnie (wliczając inne komponenty)?
A co do instalki BRC, jakieś opinie?


nie zdarzyło mi się widzieć brc dobrze zamontowanego, ale może nie miałem szczęścia...

a ja robiłem na:
stag 300 +
matrix hd 544
magic 3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-09-17, 21:08 

Dołączył(a): 2009-12-30, 00:26
Posty: 2011
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 2 razy

Auto: Panda / Seicento
Elektronika: Stag 4+ / Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana C / Hana C
Reduktor: Alaska / Alaska
Pojemność: 1.2 / 1.1
Moc: 60 / 54
Kod Nadwozia: ---
Kod Silnika: 188A4 / 187A1
Rok Produkcji: 2008 / 2002
mzloty, ja widziałem kilka m. in 3 rodzinne ale niestety przeszacowanie reduktorów wskazuje że maks do 140km na standardowych kitach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-09-18, 21:18 

Dołączył(a): 2008-04-19, 18:01
Posty: 4083
Lokalizacja: Zbrosławice, Gliwice

Pomógł: 27 razy
ZBANOWANY

Auto: Warszawa V8, audi 90Q
Elektronika: Stag 300, STAG Qbox
Wtryskiwacze: Hana/Magic FX
Reduktor: Magic III/Magic III BIG
Dysze: -
Pojemność: 4200/2200
Moc: 300 ; 136
Kod Nadwozia: 223, B2
Kod Silnika: ABZ; KV
Rok Produkcji: 66; 84
Jeśli na BRC, to obowiązkowo na reduktorze Genius Max. A i tak nie wiadomo, jak to auto będzie się zachowywać. Większą kontrolę da zdecydowanie jakiś inny sterownik, osobiście zaproponuję Staga. Taka laguna 2.0T wyjechała od nas teraz w piątek. 170KM, manual 6.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-09-20, 00:37 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-12-20, 20:58
Posty: 4307
Lokalizacja: Kalisz / Kuczewola

Pomógł: 145 razy

Auto: Aódi a4b6
Elektronika: AC Stag300.4 ISA2
Wtryskiwacze: Napoleon
Reduktor: KME tur TWIN
Dysze: optymalne
Pojemność: 1781
Moc: 200
Kod Nadwozia: 8E2
Kod Silnika: AVJ
Rok Produkcji: 2001
caniggia napisał(a):
z obecnymi korektami po ciśnieniu to niestety jest nie możliwe.

Chyba, że na reduktorze brak spadków ciśnienia ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2011-09-20, 12:37 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 7464
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 454 razy

Auto: E39 528iA/A3
Elektronika: tech/stag4
Wtryskiwacze: Barracuda/REG FAST
Reduktor: 2xZavoli zeta N /Alaska
Dysze: brak/2,0
Pojemność: 2793/1595
Moc: 193/101
Kod Silnika: M52TUB28/AKL
Rok Produkcji: 1999/1999
M3 akurat daje radę ciśnieniowo i termicznie z resztą też. Świadomy jestem innych przypadłości (innej), ale ciśnienie praktycznie stoi.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: burczas, ppp21 i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

suplementy diety | Spoldzielnia Mieszkaniowa Poniatow | Fotostudio Aachen | Tuning DPF Hamownia| naczynia jednorazowe | Programy partnerskie
LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO