Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Jaką oporność wtryskiwaczy wybrać? Pan Jet
PostLink | Napisane: 2017-01-01, 09:31 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 24633
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2100 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
wookashD napisał(a):
Czyli grzebanie przy tym zaworze szybkiego wypływu to nie jest nic nadzwyczajnego?




w ogóle grzebanie przy gazie to nic nadzwyczajnego :D
narobić się tylko trzeba jak się na wagarach było zamiast na lekcjach fizyki
ja do dzisiaj pobieram korepetycje na tym forum z tego powodu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaką oporność wtryskiwaczy wybrać? Pan Jet
PostLink | Napisane: 2017-01-01, 14:38 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 157

Pomógł: 0 razy

Auto: Forester 2.0 XT/
Elektronika: AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli MTM 2V Pan Jet
Reduktor: KME Twin
Pojemność: 2000
Moc: 250
Kod Nadwozia: SG
Chodziło mi raczej o to, że jest to wcale nierzadko praktykowane?
Nie uśmiecha mi się jeżdżenie autem, w którym tego elementu bezpieczeństwa nie ma. Jeśli okaże się, że tu jest problem, jakie są alternatywy dla wyrzucenia tego ustrojstwa?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaką oporność wtryskiwaczy wybrać? Pan Jet
PostLink | Napisane: 2017-01-01, 14:44 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 24633
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2100 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
ale ja nie namawiam na wywalenie tego, tylko sprawdzenie czy nie jest felerny
napisałem ci w innym temacie, ze przy twojej mocy ten zawór nie powinien być źródłem spadków ciśnienia

pokazałbyś komplet zdjęć instalacji
może są jakieś błędy montażowe poza fazą ciekłą gazu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jaką oporność wtryskiwaczy wybrać? Pan Jet
PostLink | Napisane: 2017-01-01, 16:46 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 157

Pomógł: 0 razy

Auto: Forester 2.0 XT/
Elektronika: AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli MTM 2V Pan Jet
Reduktor: KME Twin
Pojemność: 2000
Moc: 250
Kod Nadwozia: SG
Nie pokojarzylem, że to był Twój wpis. Podeślę Ci fotki na PW


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO