Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1082 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 73  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jakość polskiego gazu na stacjach LPG
PostLink | Napisane: 2009-01-18, 20:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-11-23, 23:25
Posty: 469
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 0 razy

Auto: Yamaha R1
Wtryskiwacze: Denso
Pojemność: 998
Moc: 190km 114Nm
Rok Produkcji: 2009
http://pl.youtube.com/watch?v=HDzsZdaHN2E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-01-18, 23:40 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16307
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 887 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Ależ ta woda była gazowana, przecież bezyny nie naleją.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-01-19, 14:25 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-11-18, 17:03
Posty: 725
Lokalizacja: ZS

Pomógł: 6 razy

Auto: VW T4
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: ZavoliZetaN
Dysze: H2000 C
Pojemność: 2459
Moc: 110KM
Kod Nadwozia: 70XOC-2
Kod Silnika: ACU
Rok Produkcji: 1995
:shock:
p.s.
czy ten zbiornik też był zamontowany do jazdy na wstecznym :-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-01-19, 14:31 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22284
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 381 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
tak , i ludzie montują tomasseto alaski w autach po 150 koni by ludzie na fotoradarach oszczędzali


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-01-19, 14:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-11-18, 17:03
Posty: 725
Lokalizacja: ZS

Pomógł: 6 razy

Auto: VW T4
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: ZavoliZetaN
Dysze: H2000 C
Pojemność: 2459
Moc: 110KM
Kod Nadwozia: 70XOC-2
Kod Silnika: ACU
Rok Produkcji: 1995
czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć, w czym dokładnie tkwi problem przy tak zamontowanej butli, bo szukam i nie mogę znaleźć :-( a swoją drogą to muszę wejść pod auto i sprawdzić swoją


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-01-19, 15:03 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22284
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 381 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
o wytłumaczę ci tak to jak byś w zbiorniku benzyny zamontował rurkę zasysająca w zbiorniku benzyny od strony foteli , wciskasz nogę w podłogę i benzyna odpływa jak masz pełny kocioł to jest oki ale co zrobisz jak masz 1/2 zbiornika ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-01-19, 15:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-11-18, 17:03
Posty: 725
Lokalizacja: ZS

Pomógł: 6 razy

Auto: VW T4
Elektronika: Stag 300
Wtryskiwacze: Hana
Reduktor: ZavoliZetaN
Dysze: H2000 C
Pojemność: 2459
Moc: 110KM
Kod Nadwozia: 70XOC-2
Kod Silnika: ACU
Rok Produkcji: 1995
tak myślałem, ale wolałem się upewnić, w sumie LPG w stanie ciekłym wydaje się bardziej płynny od wody (patrzyłem kiedyś na zapaliczkę :-P ) i pewnie w tej butli lata jak żyd po pustym sklepie ;-)
dzięki :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-01-19, 15:14 
zalozyciel
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-01-18, 00:07
Posty: 22284
Lokalizacja: Warszawa

Pomógł: 381 razy

Auto: BMW 740i 6B Manual
Elektronika: LR Omegas
Wtryskiwacze: Med
Reduktor: 2x IG1 MAGG
Dysze: biale
Pojemność: 4400
Moc: 358
Kod Nadwozia: E38
Kod Silnika: M62B44
no to widzę ze zaczynasz to rozumieć


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-01-19, 16:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-11-23, 23:25
Posty: 469
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 0 razy

Auto: Yamaha R1
Wtryskiwacze: Denso
Pojemność: 998
Moc: 190km 114Nm
Rok Produkcji: 2009
Tak dla wyjasnienia , to nie byla woda tylko BUTAN i brak propanu .
Zapewne jak wiecie Butan jest bardzo plynnym gazem ( prawa pręzności gazów ) .
A u nas w kraju tak robią , Lpg = malo propanu i duzo butanu - bo jest tańszy , a pożniej nie dziwota , ze sie ludzie zastanawiaja jak tankuja na roznych stacjach i widzą równice w dynamice auta jak i w przejaechanym dystansie .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2009-12-13, 01:02 
Pomaga

Dołączył(a): 2009-05-05, 11:17
Posty: 10944
Lokalizacja: Otwock

Pomógł: 244 razy

Auto: Volvo V70 2,4T / V40 T4+
Elektronika: Optima / STAG
Wtryskiwacze: Barracuda / Q-NEXT
Reduktor: Turbot / MAGIC III POWER
Dysze: przelot / j.w.
Pojemność: 2435 / 2000
Moc: 193 / 235
Kod Nadwozia: P80 / ??
Kod Silnika: B5244T / B4204T5
Rok Produkcji: 1998 (MY 99) / 2001
Ja mam jeszcze jedno malutkie pytanko z komentarzem.

Jak powinno wyglądać ciśnienie na dystrybutorze?
Tankuje raczej na "firmowych stacjach" i widzę na manometrze na dystrybutorze wartości od 10 do 13 bar (dziś widziałem w Wólce Kosowskiej 15 i nie wierzyłem) i zauważam że im mniejsze to ciśnienie to mniej przejeżdżam km.

Czy to kwestia prężności gazu i zawartości butanu czy kiepskiej pompy?
Litrowo chyba oszustwa nie ma ale co do jazdy różnica jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-06-06, 12:26 

Dołączył(a): 2010-06-05, 18:28
Posty: 1760
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 41 razy

Auto: Suzuki SX4
Elektronika: DiegoG3
Wtryskiwacze: BARRACUDA
Reduktor: KME SILVER FZ 1.10
Dysze: BRAK(4,1)
Pojemność: 1998
Moc: 140
Kod Silnika: J20A
Rok Produkcji: 2007
Mi kiedys do butli 45 litrowej na stacji wlano 45litrów - oczywscie uważałem że to oszustwo - ale jak się okazalo przejechalem na tym 450km - spalanie 10/100 bylo takie jak zawsze a dystans się zwiększyl. Po prostu zatankowal bez poduszki powietrznej - ale za to przy pełnym strzale w podlogę i puszczeniu gazu centrala przelaczala na Pb - po zczytaniu bledu i powodu przezucenia wychodzilo że przy cut off cisnienie za bardzo roslo - jak spalilem ok 7 litrów objaw nie powrócił.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-07-31, 13:12 
#Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-12-10, 21:05
Posty: 1431
Lokalizacja: Łuków

Pomógł: 1 razy

Auto: Audi 100 2,8 Quattro/ Audi 80 2,0
Elektronika: Zenit/ Autronic AL-700
Wtryskiwacze: Matrix XJ533 x2/ mikser
Reduktor: Zavoli zeta N + Mod @ 1.15 bara/ Lovato RG 92
Dysze: 2.6
Pojemność: 2771/ 1984
Moc: 174/ 90
Kod Nadwozia: C4/ B4
Kod Silnika: AAH/ ABT
Rok Produkcji: 1991/ 1993
Jakiś tydzień temu tankowałem gaz koło Krakowa będąc w górach, co mnie zdziwiło to jego czystość, przez cały czas tankowania przyglądałem się w szkiełko, próbując znaleźć troszkę syfu, ale go nie było. W moich okolicach, szkiełka są można powiedzieć czarne podczas tankowania.

Obrazek Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-08-01, 21:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-01-03, 13:13
Posty: 42
Lokalizacja: Poznań

Pomógł: 0 razy

Auto: Mercedes W124 E320 COUPE
Elektronika: Zenit AG
Wtryskiwacze: Hana 2000 blue
Reduktor: AT09 Artic + AT09 Alaska
Pojemność: 3196
Moc: 220
Kod Nadwozia: 124.052
Kod Silnika: 104.992
Rok Produkcji: 1995
Trasa Poznań-Amsterdam. W obie strony autostrada, tempomat, 160 km/h. Na polskim gazie 218 km, na holenderskim 279 km.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-08-22, 08:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-21, 06:51
Posty: 335
Lokalizacja: Wrocław

Pomógł: 7 razy

Auto: Toyota Avensis
Elektronika: BlueBox
Wtryskiwacze: Hercules
Reduktor: Tur
Pojemność: 2.0
Moc: 152
Kod Nadwozia: T27
Kod Silnika: 3ZR-FAE
Rok Produkcji: 2009
Ostatnio tankuje na Statoilu, muszę powiedzieć, że auto lepiej się zachowuje na tym gazie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostLink | Napisane: 2010-08-25, 16:32 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2010-03-02, 21:08
Posty: 134
Lokalizacja: Białogard

Pomógł: 1 razy

Auto: Audi A3
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: hana green
Reduktor: Zeta N
Dysze: ukradli
Pojemność: 1781
Moc: 125
Kod Nadwozia: 8L1
Kod Silnika: AGN
Ostatnio zatankowałem (chyba na statoilu) w Świnoujściu coś o nazwie "super gaz".
Konkretna mieszanka,mam wrażenie że auto ma więcej mocy na tym gazie niż na PB.
Spalanie również przyzwoite.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1082 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5 ... 73  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO