Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-11-14, 23:28 

Dołączył(a): 2014-10-19, 15:43
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: MB W220 S500
Elektronika: BRC
Pojemność: 5000
Moc: 305
Rok Produkcji: 2000
Trochę dziś pojeździłem i zrobiłem zapis wszystkich parametrów. Zauważyłem, że przy 3000 obr/m przełącza na pb ale także przy ok 1700. Wyniki w załączniku.


Załączniki:
Komentarz: BRC
bra.jpg
bra.jpg [ 923.83 KiB | Przeglądane 706 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-11-14, 23:44 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22639
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 780 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Która kolumna w tym logu to ciśnienie, a która to deltaP?

Generalnie widać, że czasy wtrysku gazu gwałtownie rosną, podczas gdy benzynowe są cały czas w okolicy 17ms.
Gaz w końcu zapętla i dlatego się przełącza na bene.
Taki wzrost czasów na 99% powoduje spory spadek cisnienia gazu.

Krótko mówiąc - reduktor nie wyrabia, albo masz mega zapchane filtry, ewentualnie czujnik P1 daje ciała.

Zrób oscylogram z tego momentu i wrzuć screena, żeby było widać czas beny, czas gazu i albo P1, albo deltaP, ewentualnie oba te parametry.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-11-15, 10:42 

Dołączył(a): 2014-10-19, 15:43
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: MB W220 S500
Elektronika: BRC
Pojemność: 5000
Moc: 305
Rok Produkcji: 2000
Witam, jak będę w domu to napiszę co do czego, ale z tego co pamiętam zaczynając od góry 2385 to P1, 543 to MAP, 70 to temp płynu, 42 to temp gazu, 6,48 to czas na pb, 7,17 to czas na lpg a 789 to obr/m. Przy wyższych obrotach widać jak rośnie MAP, czy to są prawidłowe wartości. Max duty był ustawiony na 100%, zmieniłem na 95, max ciśnienie przełączania na pb to 2000mbar, max obroty 8000 obr/m, muszę to zmienić bo mój silnik kręci się do 6000. Potrzebuję dodatkowego sprzętu by robić oscylogram, czy jest gdzieś taka funkcja w programie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-11-15, 10:50 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22639
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 780 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
W programie jest, bodaj Data Monitoring się to zwie.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-11-15, 12:07 

Dołączył(a): 2014-10-19, 15:43
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: MB W220 S500
Elektronika: BRC
Pojemność: 5000
Moc: 305
Rok Produkcji: 2000
Ten log jest z data Monitoringu. Zrobię jeszcze raz i zaznaczę tylko p1,map, tony, obroty i temperaturę. Możesz mi jeszcze powiedzieć kolego Struna gdzie robi się te punktowe wykresy pg i lpg w programie 1.15?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-11-15, 12:11 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22639
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 780 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Zamiast logować włącz monitorowanie

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-11-16, 14:48 

Dołączył(a): 2014-10-19, 15:43
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: MB W220 S500
Elektronika: BRC
Pojemność: 5000
Moc: 305
Rok Produkcji: 2000
Sorry, że tak późno ale udało mi się zrobić kilka screenów z ustawień i logi. Przeprowadziłem jeszcze raz automape, zatankowałem gaz ( ciężko się przyznać, nie zauważyłem wcześniej, ale była już ciężka rezerwa może dlatego gaz się odłączał przy 3000 obr/m ) teraz w okolicach 5000 obr/m przechodzi na pb, widać duże spadki delty p, to ostatnia pozycja w logu. Wyniki poniżej:

( od piątej kolumny: P1, MAP, t.wody, t.gaz, tonpb, tongaz, obroty, delta p )


Załączniki:
5.jpg
5.jpg [ 537.66 KiB | Przeglądane 654 razy ]
4.jpg
4.jpg [ 524.82 KiB | Przeglądane 654 razy ]
3.jpg
3.jpg [ 189.8 KiB | Przeglądane 654 razy ]
2.jpg
2.jpg [ 150.22 KiB | Przeglądane 654 razy ]
1.jpg
1.jpg [ 161.97 KiB | Przeglądane 654 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-11-16, 14:55 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22639
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 780 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Po co masz ustawione DC na 90 i powrót na 95?
To bez sensu.
Daj DC na 100.

Ale poza tym - ciśnienie gazu na ryj leci.
Zobacz sobie na deltaP.
Ustawione masz, że przy delta 800 ma na bene wskoczyć no i wskakuje, bo delta spada ogromnie, a nie powinna.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-11-16, 15:11 

Dołączył(a): 2014-10-19, 15:43
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: MB W220 S500
Elektronika: BRC
Pojemność: 5000
Moc: 305
Rok Produkcji: 2000
Ok zaraz zmienię, musiało być tak ustawione wcześniej, bo nic przy tym nie grzebałem. To co polecasz najpierw zrobić? Chyba zacznę od filtrów, wymieniałem na początku wakacji, ale od niepewnego magika.

Rozumiem, że zwiększenie ciśnienia na reduktorze nic nie da?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-11-16, 15:27 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22639
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 780 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Nie, bo Tobie ciśnienie mega spada, a nie jest nominalnie za niskie.
Filtry na poczatek.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-11-16, 15:44 

Dołączył(a): 2014-10-19, 15:43
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: MB W220 S500
Elektronika: BRC
Pojemność: 5000
Moc: 305
Rok Produkcji: 2000
Dzięki bardzo. W poniedziałek wymienię filtry i zobaczymy czy coś się zmieni.

Jeszcze raz dzięki kolego Struna. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-11-17, 21:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-01-06, 09:00
Posty: 181
Lokalizacja: Krosno

Pomógł: 2 razy

Auto: Subaru Tribeca H6 3.6l
Elektronika: BRC P&D Plus
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: BRC Genius Max
Pojemność: 3600
Moc: 256
Kod Silnika: EZ36D
Rok Produkcji: 2008
dariusz105 napisał(a):
lutek34, przy 1.40 się mocno przy topił. jak wygląda sprawa przy zejściu na wolne?


Wcześniej bywało tak że kiedy całkowicie odejmowałem pedał gazu to było lekkie szarpnięcie, teraz tego nie ma, tylko nie wiem czym to jest spowodowane.
Teraz odczyty wyglądają tak



Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-11-18, 17:50 

Dołączył(a): 2014-10-19, 15:43
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: MB W220 S500
Elektronika: BRC
Pojemność: 5000
Moc: 305
Rok Produkcji: 2000
Witam, dziś dopiero zmieniłem filtry, które okazały się dość mocno zużyte, samochód zyskał sporo mocy i ogólnie pracuje dużo lepiej przy przyśpieszaniu, ale dalej przy wciśnięciu gazu do kick-downa przy ok 4000 obr/m przechodzi na pb. Jutro zrobię logi ale na pewno delta p jest poniżej 800 mbar. Magik od gazu powiedział, że na 80% jest to niewydajny reduktor, ale wspomniał, że czasem rurka doprowadzająca gaz pod samochodem mogła się gdzieś zagiąć, lub zawór przy butli jest mało wydajny. Kolego Struna co proponujesz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-11-18, 19:22 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 22639
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 780 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Jak zbierzesz dane to pogadamy - teraz to wróżenie z fusów.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-11-19, 19:05 

Dołączył(a): 2014-10-19, 15:43
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: MB W220 S500
Elektronika: BRC
Pojemność: 5000
Moc: 305
Rok Produkcji: 2000
Witam, zrobiłem logi wyniki w załączniku. Wyostrzyłem mapę dając suwak na biegu o -8%, chyba trochę przesadziłem bo czasy na lpg są czasem krótsze od tych na pb. Na drugim i trzecim screenie widać, że delta p nie spada poniżej ustawionych 800 mbar a i tak wyłączny jest gaz, a różnica w czasach jest dość spora. Na pierwszym screenie dopiero delta jest poniżej 800 mbar i prawidłowo przełącza na pb.


Załączniki:
3.jpg
3.jpg [ 549.02 KiB | Przeglądane 541 razy ]
2.jpg
2.jpg [ 536.08 KiB | Przeglądane 541 razy ]
1.jpg
1.jpg [ 523.71 KiB | Przeglądane 541 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO