Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-11-19, 19:13 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23228
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 831 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
No czasy gazu przy takim spadku lecą powyżej dopuszczalnego progu.
Nie wiem czego jeszcze szukasz - wszystkiemu winny spadek ciśnienia, więc zapewne reduktor się poddał.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-11-19, 19:25 

Dołączył(a): 2014-10-19, 15:43
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: MB W220 S500
Elektronika: BRC
Pojemność: 5000
Moc: 305
Rok Produkcji: 2000
Ok, czy zakup zestawu naprawczego może go jeszcze uratować?

A jeśli nie to czy ten reduktor może posłużyć jako zamiennik czy to szmelc? http://www.phjacus.pl/R41-Reduktor-Gurt ... -p648.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-11-19, 19:54 

Dołączył(a): 2013-12-03, 20:05
Posty: 639

Pomógł: 44 razy

Auto: Peugeot 406
Elektronika: stag 300-6
Wtryskiwacze: barracuda
Reduktor: Magic III compact
Dysze: 2,7
Pojemność: 3000
Moc: 207
Kod Silnika: XFX
Rok Produkcji: 2000
Struna a masz jakaś rade na spadek ciśnienia? U znajomka jak podłączyłem mapa tęż są spadki o 0,3 bara i tak już sobie myślałem czy nie rozwiercić krućca podcisnienia od reduktora oraz wkrętki w kolektorze o 1 mm bo instalacja w miare świeża także reduktor odpada.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-11-19, 20:15 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23228
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 831 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
0,3 bara to normalne spadki - zostaw, szkoda zachodu.
baq172, do Ciebie to ja bym dał KME Twin, albo dwa AC R01 czarne.

Zestaw - może pomoże, ale w takim aucie jeden reduktor nigdy nie wydoli, no moooze stykowo prins, ale cena zabija, a Twin poradzi sobie.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-11-19, 20:22 

Dołączył(a): 2014-10-19, 15:43
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: MB W220 S500
Elektronika: BRC
Pojemność: 5000
Moc: 305
Rok Produkcji: 2000
A jak wygląda sprawa z czujnikiem temperatury przy KME Twin? Dużo przeróbek będzie trzeba zastosować?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-11-19, 20:31 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23228
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 831 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Zawsze coś tam trzeba zakombinowac, ale to akurat nie jest duży problem

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-11-19, 20:41 

Dołączył(a): 2014-10-19, 15:43
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: MB W220 S500
Elektronika: BRC
Pojemność: 5000
Moc: 305
Rok Produkcji: 2000
Dzięki za zainteresowanie i pomoc kolego Struna. Chyba nie będę kombinować z regeneracja i zakupie reduktor Twin. Dzięki i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-11-28, 18:36 

Dołączył(a): 2014-10-19, 15:43
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: MB W220 S500
Elektronika: BRC
Pojemność: 5000
Moc: 305
Rok Produkcji: 2000
Witam, kupiłem zestaw naprawczy do parownika Genius Max, ale za chiny nie mogę go rozłożyć. Odkręciłem wszystkie 6 śrub na imbusy, teraz pytanie czy muszę odkręcić też śrubkę od zwiększania/zmniejszania ciśnienia i tą z czerwoną naklejką aby wszystko ładnie się rozeszło? Sorry za noobowskie pytanie ale nigdzie nie mogę zlokalizować jakiegoś schematu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-11-28, 20:02 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23228
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 831 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Skleił się, normalka.
Trzeba go po troszku czymś rozpierać i puści.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-11-29, 09:10 

Dołączył(a): 2014-10-19, 15:43
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: MB W220 S500
Elektronika: BRC
Pojemność: 5000
Moc: 305
Rok Produkcji: 2000
Witam, mam jeszcze pytanko, na jednej uszczelce są metalowe podkładki na których opiera się sprężyna. W zestawie tych podkładek nie ma są same uszczelki. Rozumiem że że starych mam je porostu oderwać i ułożyć w nowych? Czy zestaw naprawczy jest od innego modelu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-12-02, 13:13 

Dołączył(a): 2014-10-19, 15:43
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: MB W220 S500
Elektronika: BRC
Pojemność: 5000
Moc: 305
Rok Produkcji: 2000
Witam, kolego Struna, chcę dziś kupić ten reduktor http://e-katalog.intercars.com.pl/?sear ... yjnej.html , mam nadzieję że to ten sam o którym mówiłeś, czy mogę liczyć na twoje wskazówki jak to ogarnąć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-12-02, 14:15 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23228
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 831 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Sorry, ale ja tam widzę same zestawy montażowe oscylujące w okolicy 2 kpln.
Nie widzę reduktora...
Chyba zły link.
Tu masz twina
http://www.phjacus.pl/R70-Reduktor-KME- ... p2485.html

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-12-02, 14:58 

Dołączył(a): 2014-10-19, 15:43
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: MB W220 S500
Elektronika: BRC
Pojemność: 5000
Moc: 305
Rok Produkcji: 2000
Sorry coś musiało się pomieszać. Najgorsze jest to, że tu mamy fi6, a u mnie jest 8. I widzę, że są dwa zasilania gazu no chyba, że wystarczy trójnik. W tym linku co mi podałeś kolego Struna, nie ma elektrozaworów, dlatego taka względnie niska cena, tzn. ze mogę wykorzystać swój, czy szukać z elektorozaworami?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-12-03, 00:21 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23228
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 831 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Jak masz 8-kę BRC, to śmiało możesz użyć, ma spory przelot.
Po niej zrób trojnik z 8 na 2 x 6 i do redaktorów.
Jedyny "minus" takiego układu to trochę bardziej kłopotliwe ustawianie ciśnienia dla poszczególnych sekcji twina, ale to taki drobny detal, dasz radę.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-12-03, 14:10 

Dołączył(a): 2014-10-19, 15:43
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: MB W220 S500
Elektronika: BRC
Pojemność: 5000
Moc: 305
Rok Produkcji: 2000
Ok, reduktor zamówiony z podanego przez Ciebie linku. Teraz kwestia czujnika temperatury, rozumiem że mam go zamontować na partyzanta w trójniku np. nipco 3x16, oczywiście czujnik do dołu żeby nie było bańki powietrza.


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO