Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-12-03, 16:44 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23604
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 854 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Między kolanka wodne idzie czujnik.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-12-06, 15:57 

Dołączył(a): 2014-10-19, 15:43
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: MB W220 S500
Elektronika: BRC
Pojemność: 5000
Moc: 305
Rok Produkcji: 2000
Witam i wesołych życzę. Kolego Struna, wszystko ogarnięte, czujnik podłączony, gaz działa. Powiedz mi jak możesz jaką wartość powinna mieć delta p przy tym reduktorze. Teraz jest ok 1200 mbar przy włączonym gazie i strasznie kuleje, czasy dużo wyższe od pb o ok 4ms, w trakcie kalibracji trochę zeszło ale nadal kulał silnik a potem jak niżej

edit:
Ehh żeby nie by za dobrze, prawdopodobnie kabel zakończył swój żywot, w trakcie strojenia zerwał komunikację i teraz nie chce się połączyć. To wskazuję tylko na kabel czy mogłem coś uszkodzić w trakcie roboty? W trakcie strojenia doszedłem do ostatniego punktu, tj. gaz na wolnych obrotach, zerwał połączenie przy 6/50.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-12-06, 22:52 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23604
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 854 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
DeltaP ustaw na 1500.
Co do komunikacji - póki nie wywali się w trakcie wgrywanie plików to raczej nic mu (sterownikowi) się nie stało.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-12-07, 13:47 

Dołączył(a): 2014-10-19, 15:43
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: MB W220 S500
Elektronika: BRC
Pojemność: 5000
Moc: 305
Rok Produkcji: 2000
Witam, na chwilkę jakimś cudem kabel zaskoczył, zdążyłem zobaczyć deltep na poziome 1600. Silnik kuleje, jak by nie palił na 2 gary. Chciałem zrobić krok po kroku ale po przełączeniu na pb dalej kulał, więc wyłączyłem zapłon i znowu kabel umarł. Czy jest tu jakaś osoba z okolic Kołobrzegu która posiada owy interfejs? Chciałem zbadać czy to kabel czy coś gdzieś padło.

Aaa gazownik polecił mi filtr podwójny który zastosowałem w mojej instalacji. Czy to dobry pomysł? Teoretycznie ciśnienie w nim powinno być na równym poziomie z obu sekcji reduktora.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-12-07, 17:13 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23604
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 854 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Jaki podwójny?

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-12-07, 18:12 

Dołączył(a): 2014-10-19, 15:43
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: MB W220 S500
Elektronika: BRC
Pojemność: 5000
Moc: 305
Rok Produkcji: 2000
Fazy lotnej , dwa wejścia i dwa wyjścia w jednym filtrze, firmy nie pamiętam, ale ma papierowe membrany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-12-07, 21:25 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23604
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 854 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
Filtr jak każdy inny.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-12-11, 17:45 

Dołączył(a): 2014-10-19, 15:43
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: MB W220 S500
Elektronika: BRC
Pojemność: 5000
Moc: 305
Rok Produkcji: 2000
Witam, okazało się że przyczyną kulejącego silnika jest uszkodzony jeden wtrysk, wymieniłem go na nowy ale niestety nadal przełącza się na pb przy wysokich obrotach, tym razem ok 5500 obr/m. Gaziarz podpiął komputer i stwierdził, że reduktor nie wyrabia bo są spadki ciśnienia do ok 0,6 bara. Dziwne bo brat ma identyczny model MB jak mój, w nim kme golda i śmiga aż miło. Po własnych oględzinach zobaczyłem, że jedna rurka jest zagięta przy trójniku, wymieniłem. Wymontowałem cylinderek w zaworze na butli, bo mógł się podwieszać. W trakcie tego zabiegu zauważyłem dwa problemy. Wydaje się jak by butla była obrócona o 180 stopni, ponieważ zawór zamontowany jest, mówiąc obrazowo, po stronie tylnych siedzeń. Czy przy gwałtownym przyśpieszeniu nie może to powodować przesunięcia się gazu do tyłu, i tym samym spadków ciśnienia w reduktorze? I druga sprawa, sam zawór ma wyjście fi6 z przejściówką na fi8, czy może on być za mały? Przy pełnym zbiorniku samochód chodzi dużo lepiej. Kolejna sprawa to wskaźnik poziomu gazu zarówno na butli jak i przy przełączniku. Teoretycznie gazu powinno być 3/4 ale migała jedna kropka a na wskaźniku przy butli było na czerwonym polu, czyli prawie nic. Po kilku kilometrach wskaźniki zaczęły działać prawidłowo, ale teraz czuć jak by go zalewało gazem i raz na przełączniku zamiast zielonej diody paliła się pomarańczowa i gaz nie chodził, dopiero wyłączenie silnika i ponownych rozruch prawidłowo przełączył na gaz. Czy zawór może być uszkodzony i to jest cała przyczyna problemów?

Edit:
Niestety nie mogę podać logów bo kabel zmarł. Będzie dopiero w przyszłym tygodniu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-12-12, 10:42 

Dołączył(a): 2010-08-04, 21:32
Posty: 392
Lokalizacja: wielkopolska

Pomógł: 42 razy

Auto: vw 1.8T /fiesta MK7/vito
Elektronika: MY07
Wtryskiwacze: Barracuda 130NL
Reduktor: Genius 1500 lift
Moc: 1,2 bar~200KM
Kod Silnika: AWT
Rok Produkcji: 2002
baq172 napisał(a):
Czy przy gwałtownym przyśpieszeniu nie może to powodować przesunięcia się gazu do tyłu, i tym samym spadków ciśnienia w reduktorze?

Oczywiście że może.

baq172 napisał(a):
Przy pełnym zbiorniku samochód chodzi dużo lepiej.

A to potwierdzenie,dziwne masz te spadki ciśnienia na tym reduktorze ,jeżeli masz gdzieś wąsko to pomyśl o baryłkach czy nie pozaciskały przewodów,no i o zaworze co pisałeś.
baq172 napisał(a):
Teoretycznie gazu powinno być 3/4 ale migała jedna kropka a na wskaźniku przy butli było na czerwonym polu, czyli prawie nic.

w sofcie jest możliwość kalibracji poziomu.
Posprawdzaj połączenia przy cewkach elektrozaworów i połączenia zasilania lpg od aku ,przewody bezpiecznik,często się utleniają.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2014-12-12, 19:47 

Dołączył(a): 2014-10-19, 15:43
Posty: 33

Pomógł: 0 razy

Auto: MB W220 S500
Elektronika: BRC
Pojemność: 5000
Moc: 305
Rok Produkcji: 2000
Dzięki Solar za odpowiedź. Masz rację, dziwnie to wszystko wygląda, poczekam na kabel i zacznę grzebać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2017-01-10, 20:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-08-16, 18:37
Posty: 9
Lokalizacja: Łódź-Ozorków

Pomógł: 0 razy

Auto: Mazda 323F BA 98r. 1.5 Z5
Elektronika: BRC Seqent24
Wtryskiwacze: BRC
Reduktor: BRC
Dysze: BRC
Pojemność: 1500
Moc: 90
Kod Nadwozia: BA
Kod Silnika: Z5
Rok Produkcji: 1998
Witam
Czy mógł by ktoś zerknąć na parametry, widzę spory spadek ciśnienia przy pełnym obciążeniu i przeładowanie na listwie po odpuszczeniu gazu, czy to normalne? Reduktor po regeneracji jakieś dwa miesiące, nic prócz wymiany membran nie kręcone.
Filmik 1:55 zaczyna sie dopiero coś dziać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 21:34 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2014-01-06, 09:00
Posty: 203
Lokalizacja: Krosno

Pomógł: 2 razy

Auto: Subaru Tribeca H6 3.6l
Elektronika: BRC P&D Plus
Wtryskiwacze: BRC pomarańczowe
Reduktor: BRC Genius Max
Pojemność: 3600
Moc: 256
Kod Silnika: EZ36D
Rok Produkcji: 2008
Dla chcących bawić się w wyostrzenie map, filmik instruktażowy

https://www.youtube.com/watch?v=02ZkdXqw-YU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2017-01-23, 19:06 

Dołączył(a): 2009-07-09, 16:55
Posty: 120
Lokalizacja: Kalisz

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A4 B6
Elektronika: BRC P&D
Wtryskiwacze: BRC ZOLTE MAX
Reduktor: BRC MAX
Pojemność: 1800
Moc: 2xx
Kod Nadwozia: 8E0
Kod Silnika: BFB
Rok Produkcji: 2002
koledzy mecze sie troche z wyregulowaniem instalacji ... udalo mi sie osiagnac iz korekty dlugoterminowe podczas jazdy sa w granicach 0 (+-3%) , auto przy pedale w podloge osiaga afr przy koncu w granicach 12.5-13 czyli jak na auto doladowane jest chyba git... jest jedno ale, przy 3 tys obrotach kiedy auto ma najwiekszy boost afr osiaga ponizej 11 i potrafi mi wrocic na benzyne...
jak to ugryzc aby tak bogato nie bylo? przy peaku?
probowalem troche korektami tip in nic mi nie dawalo.... wlasciwosci jezdne jesli zuboze w tym zakresie obrotow to pewnie korekty juz tak pieknie wygladac nie beda...
z gory dzieki za pomoc:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2017-01-23, 19:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-03-16, 22:10
Posty: 1148
Lokalizacja: Gdańsk

Pomógł: 112 razy

Auto: Primera P11 2,0 / N15 1,4
Elektronika: SQ24MY07 / Tech 204
Wtryskiwacze: Barracuda
Reduktor: AC R01 250 / Shark 1200
Dysze: 2,6 / 2,4
Pojemność: 2000 / 1400
Moc: ~150 / ~90
Kod Nadwozia: WP11 / N15
Kod Silnika: SR20DE / GA14DE
Rok Produkcji: 1998
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytń dot. regulacji instalacji BRC
PostLink | Napisane: 2017-01-23, 20:31 

Dołączył(a): 2009-07-09, 16:55
Posty: 120
Lokalizacja: Kalisz

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A4 B6
Elektronika: BRC P&D
Wtryskiwacze: BRC ZOLTE MAX
Reduktor: BRC MAX
Pojemność: 1800
Moc: 2xx
Kod Nadwozia: 8E0
Kod Silnika: BFB
Rok Produkcji: 2002
okej dzieki , chyba ogarne, myslalem ze to wzbogacenie lub zubozenie mieszanki wzgledem obrotow a nie w OL :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 105 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO