Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-09-19, 10:16 

Dołączył(a): 2017-09-17, 12:50
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo S60R
Elektronika: Stag QMAX PLus
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2500
Moc: 300
Rok Produkcji: 2004
kokoszon napisał(a):
A to ze po naprawie jest nadal źle to tez nie dziwota. U mnie zadziałał za 3 razem

3 razy odsyłałeś na gwarancji? U mnie też się pompuje do ponad 3 barów, ale nie zauważyłem żadnych negatywnych skutków z tym związanych - silnik pracuje równo. Na razie interesuje mnie tylko stabilność i górna granica ciśnienia, które da się ustawić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-09-19, 11:58 

Dołączył(a): 2012-09-27, 19:29
Posty: 237
Lokalizacja: mazowieckie

Pomógł: 17 razy

Auto: Omega b
Elektronika: Zenit Pro
Wtryskiwacze: Hercules
Reduktor: Gold
Dysze: 2.4
Pojemność: 2500
Moc: 200
tak 3 razy,
jeżeli nie czujesz negatywnych skutków to znaczy ze kompensacje na cisnienie robią robote ale zbyt wysokiego cisnienia nie proponuje ci ustawiac bo po pierwsze bedzie sie jeszcze bardziej pompował a po drugie im wyższe cisnienie tym krócej zyją wtryskiwacze, nie wiem jakie maksymalne sie da ustawic, fizycznie pewnie koło 1,8 bara ale ja nie ustawiam zazwyczaj wyższego niż 1.3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-09-19, 12:04 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 27660
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2563 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
kokoszon napisał(a):
im wyższe cisnienie tym krócej zyją wtryskiwacze,

to nie ma związku, są tylko mniej precyzyjne w dawkowaniu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-09-19, 12:17 

Dołączył(a): 2012-09-27, 19:29
Posty: 237
Lokalizacja: mazowieckie

Pomógł: 17 razy

Auto: Omega b
Elektronika: Zenit Pro
Wtryskiwacze: Hercules
Reduktor: Gold
Dysze: 2.4
Pojemność: 2500
Moc: 200
mnie sie zawsze wydawało i tak słyszałem ze uszczelnienia przy wiekszym cisnieniu sie szybciej wyklepują,
najlepiej widac to na valteko-podobnych listwach, uszczelki na tłoczkach maja głebokie wgniecenia i dlatego nieprecyzyjnie dawkują, a co do hano- podobnych tez przeciez maja uszczelnienia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-09-19, 13:16 

Dołączył(a): 2017-09-17, 12:50
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo S60R
Elektronika: Stag QMAX PLus
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2500
Moc: 300
Rok Produkcji: 2004
Dzięki za radę, ale przyznam szczerze, że żywotność wtryskiwaczy ma dla mnie drugorzędne znaczenie. Mam 60KM/cyl, więc Barracudy 130 muszą pracować przy wysokim ciśnieniu (1.5 Bara) żeby to obrobić. Przy wkręceniu śruby na maxa aktualnie uzyskuję ~1,3 bara (w dobry dzień). Jeżeli chciałbym obniżyć ciśnienie musiałbym zastosować wtryskiwacze typu Eko-power BFG, które kosztują 3x tyle co Barracudy. Zostaje w takim razie ponowna wysyłka do KME. Tylko trochę przykro, że firma która bierze za te reduktory ciężkie pieniądze (Extreme tani nie jest) wciska taki paździerz i eksperymentuje na klientach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-09-19, 13:21 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24156
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 900 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
może lepiej było twina użyć

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-09-19, 20:29 

Dołączył(a): 2016-09-17, 23:20
Posty: 345

Pomógł: 6 razy

Auto: Forester 2.0 XT/Impreza
Elektronika: AEB Alex 48/AEB Alex 48
Wtryskiwacze: Zavoli Pan Jet/Barracuda
Reduktor: KME Twin/Zavoli Zeta S
Pojemność: 2000/2000
Moc: 250/167
Kod Nadwozia: SG/GD
Wg specyfikacji ciśnienie robocze do 1,6. Jeśli nie trzyma 1,3 to wniosek prosty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2018-01-13, 10:59 

Dołączył(a): 2016-12-25, 12:55
Posty: 11

Pomógł: 0 razy

Auto: a6 c5
Elektronika: Stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Barracuda 130nl
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2.7BT
Moc: 340km
Kod Nadwozia: Avant
Kod Silnika: BES
Rok Produkcji: 2002
No ja się z tym nie uporałem dalej się pompuje teraz zmieniłem wtryski na barracuda 130nl i zrobiłem kompensacje ale mam duże spadki ciśnienia potrafi odciąć gaz no i reduktor ma ustawione ciśnienie 1.20 a ostatnio sprawdzałem i jest 1.30bara samo się podniosło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2018-01-17, 20:37 

Dołączył(a): 2017-09-17, 12:50
Posty: 4

Pomógł: 0 razy

Auto: Volvo S60R
Elektronika: Stag QMAX PLus
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2500
Moc: 300
Rok Produkcji: 2004
Oddaj na gwarancję, mi za czwartym razem w końcu poprawili regulację ciśnienia i teraz można ustawić wszystkie wartości w zakresie roboczym. Pompuje się nadal i ma duże spadki, ale przynajmniej regulacja już działa. Różnica ciśnienia 0.1 bara jest normalna - o tyle może się zmienić w zależności czy masz pusty czy pełny zbiornik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2018-02-17, 22:42 

Dołączył(a): 2016-12-25, 12:55
Posty: 11

Pomógł: 0 razy

Auto: a6 c5
Elektronika: Stag 300 isa2
Wtryskiwacze: Barracuda 130nl
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2.7BT
Moc: 340km
Kod Nadwozia: Avant
Kod Silnika: BES
Rok Produkcji: 2002
Oddałem na gwarancje zobaczymy czy go dobrze naprawią


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO