Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 13:19 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16307
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 887 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
krancjar napisał(a):
Też mam ten sam reduktor w v6 320 km i zauważyłem podobny problem przy dodaniu gwaltowniej gazu obroty jakby sie przyduszaja na pol sekundy przy ok 1000 a poten kreci sie juz do końca




Podłącz osobnymi wkrętkami i wężykami o takiej samej średnicy co wewn wkrętki w kolektorze i wtedy poobserwuj zachowanie reduktora.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 13:50 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-08, 18:16
Posty: 130
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza WRX
Elektronika: Agis OBD/CAN
Wtryskiwacze: Hercules BF
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2000
Moc: 250
Mowisz o podcisnieniach? Czyli jakiej srednicy powinny to byc wezyki?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 13:59 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 16307
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 887 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
uxon napisał(a):
Mowisz o podcisnieniach? Czyli jakiej srednicy powinny to byc wezyki?



tak ,takie jakie ma wewn. fi wkrętki w kolektorze ssącym, pamiętaj że ważna jest fi wewn a nie zewn.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 14:02 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-08, 18:16
Posty: 130
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza WRX
Elektronika: Agis OBD/CAN
Wtryskiwacze: Hercules BF
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2000
Moc: 250
A ile fi powinna miec wkretka? Z tego, co patrzylem, to ciezko dostac wezyki do podcisnien wezsze niz 4mm.

Wiercenie drugiej wkretki to chyba nie taka prosta sprawa? Nie wymaga to demontazu kolektora?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 14:15 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 22:23
Posty: 8606
Lokalizacja: Ełk/wawa

Pomógł: 460 razy

Auto: FSO Plus srebrne Caro
Elektronika: TAP01+StagXL
Wtryskiwacze: niedługo coś będzie
Reduktor: emmegas ML94
Dysze: fi38
Pojemność: 1598ccm
Moc: 76KM
Kod Nadwozia: Caro MR97
Kod Silnika: CE
Rok Produkcji: 1998
zwonko napisał(a):
KGB napisał(a):
zwlaszcza w takiej sytuacji, ze cisniesz na maksa i ostro hamujesz

Tak tylko czy jak już potem wcisnął gaz to nie powinno ono spaść? a potem jak zgasł i zapalił to też raczej powinno spaść... a na wykresie widać że spadło jedynie na chwilę w momencie gdy pojawi się ten dziwny skok obrotów. a on trzyma trzyma 2,32 pomimo tego, że gaz działa.

ten skok obrotu i zarazem spadek cis. to blad odczytu, a cis. jest zamurowane na 2.32 jakby to byl koniec skali odczytu,
zauwaz,ze tam gdzie silnik zgasl i ciut przed tym czasy wtryskow benzyny i gazu leza na 0, wiec silnik pracowac nie moze - to akurat moze nie miec zwiazku z samym gazem,
ale tam gdzie silnik juz pracuje i to na normalnych czasach pracy gazu cis. dalej stoi na maksa - no i to jest dziwne,bo przy tak duzym cis. korekta powinna skrocic czasy gazowe dosc ostro,

ale zalozmy,ze reduktor faktycznie trzyma ten maks. czego przyczyna prawdopodobnie bedzie brudny regulator, albo niedomaga sprezynka zamykajaca (ta pod regulatorem) - niestety,ale membrana nie ciagnie ze soba trzpienia regulatora,a tylko przestaje go naciskac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 14:23 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 22:23
Posty: 8606
Lokalizacja: Ełk/wawa

Pomógł: 460 razy

Auto: FSO Plus srebrne Caro
Elektronika: TAP01+StagXL
Wtryskiwacze: niedługo coś będzie
Reduktor: emmegas ML94
Dysze: fi38
Pojemność: 1598ccm
Moc: 76KM
Kod Nadwozia: Caro MR97
Kod Silnika: CE
Rok Produkcji: 1998
uxon napisał(a):
A ile fi powinna miec wkretka? Z tego, co patrzylem, to ciezko dostac wezyki do podcisnien wezsze niz 4mm.

Wiercenie drugiej wkretki to chyba nie taka prosta sprawa? Nie wymaga to demontazu kolektora?

wkretki sa standardowe, raczej nikt nie bawi sie w dorabianie,
maja wewnetrzna srednice 4mm,
choc widzialem do kupienia wkretki M8 ,a one moga miec wewnatrz 5mm,
ale wkretka na Silverze ma nie wiecej niz 4mm ,wiec najlepiej jakbys zmierzyl srednice na parowniku,a pozniej zastanawial sie nad powiekszaniem pozostalych


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 14:33 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23604
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 854 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
KGB napisał(a):
tam gdzie silnik juz pracuje i to na normalnych czasach pracy gazu cis. dalej stoi na maksa - no i to jest dziwne,bo przy tak duzym cis. korekta powinna skrocic czasy gazowe dosc ostro,

to jest AGIS - nie skróci czasu wtrysku gazu więcej niż o 2ms względem beny, nawet jeśli pokaże w sofcie, że skraca to fizycznie tego nie zrobi.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 15:08 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 22:23
Posty: 8606
Lokalizacja: Ełk/wawa

Pomógł: 460 razy

Auto: FSO Plus srebrne Caro
Elektronika: TAP01+StagXL
Wtryskiwacze: niedługo coś będzie
Reduktor: emmegas ML94
Dysze: fi38
Pojemność: 1598ccm
Moc: 76KM
Kod Nadwozia: Caro MR97
Kod Silnika: CE
Rok Produkcji: 1998
Struna napisał(a):
to jest AGIS - nie skróci czasu wtrysku gazu więcej niż o 2ms względem beny, nawet jeśli pokaże w sofcie, że skraca to fizycznie tego nie zrobi.

wiem, ze nie skroci o wiecej niz 2ms wzgledem benzyny ,ale na wykresie czasy gazu sa dluzsze niz benzyny,
chyba nikt nie ustawil tego na poczatkowy czas + 2-3ms do benzyny ,skoro czasy benzyny na wolnych to 4ms


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-07, 23:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3163
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 179 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
uxon, a jesteś w stanie nagrać dłuższy zapis z jazdy i wrzucić na np YT. kilka szczegółowych fotek z pod maski też by nie zaszkodziło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-09, 00:11 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-08, 18:16
Posty: 130
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza WRX
Elektronika: Agis OBD/CAN
Wtryskiwacze: Hercules BF
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2000
Moc: 250
Jasne, co chcialbys dokladniej zobaczyc? Jaka jazde? I nagrywac przebieg wykresu, czy jakis inny widok z agisa?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 02:03 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-08, 18:16
Posty: 130
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza WRX
Elektronika: Agis OBD/CAN
Wtryskiwacze: Hercules BF
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2000
Moc: 250
Wrzucam kilka fotek spod maski, jak wyglada poslaczenie podcisnienia. Jesli chodzi o waz zasilajacy, to zmierzylem, ze ma srednice zewnetrzna 12mm - czy na podstawie tego wiadomo, ile ma wewnatrz?
Wiekszosc wezykow, ktorymi podpiete sa podcisnienia ma fi=5mm. Ten jeden bialo-przezroczysty, to moj eksperyment sprzed paru dni, zalozylem to, co mialem pod reka i mialo 4mm srednicy.Docelowo wymienie wszystkie te wezyki na srednice 3mm.
Na ostatnim zdjeciuzaznaczylem kolorami niektore elementy ukladu:
- zielony - mapsensor
- niebieski - trojnik podcisnienia
- czerwony - no wlasnie, co to za element? wchodzi do niego podcisnienie z kolektora na jednym wejsciu, a na drugim idzie wezyk od mapsensora.


Załączniki:
WP_20170106_15_22_21_Pro.jpg
WP_20170106_15_22_21_Pro.jpg [ 1.31 MiB | Przeglądane 582 razy ]
WP_20170106_15_22_18_Pro.jpg
WP_20170106_15_22_18_Pro.jpg [ 1.42 MiB | Przeglądane 582 razy ]
WP_20170106_15_22_13_Pro.jpg
WP_20170106_15_22_13_Pro.jpg [ 1.39 MiB | Przeglądane 582 razy ]
Komentarz: wielozawor
WP_20160719_19_12_49_Pro.jpg
WP_20160719_19_12_49_Pro.jpg [ 1.05 MiB | Przeglądane 582 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 07:39 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 11822
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 873 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/valtek
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
Masz niezgodnie z przepisami poprowadzone przewody do wielozaworu (minus wzięty z budy zamiast poprowadzony od sterownika). Lekko zagięta miedź przewodu tankowania. Pod maską widze jeden wielki bałagan...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 09:58 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23604
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 854 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
czerwony to właśnie map-sensor

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 15:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-08, 18:16
Posty: 130
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza WRX
Elektronika: Agis OBD/CAN
Wtryskiwacze: Hercules BF
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2000
Moc: 250
Jesli czerwony to map-sensor, to czym jest element zaznaczony na zielono? Na zdjeciu jest czesciowo przysloniety innym wezem, ale jes zalozony na waz gazowy, a odchodzi z niego waski wezyk, ktory idzie do map sensora oraz jakies kabelki.

A poza tym, ze nie podoba wam sie estetyka montazu, to dostrzegacie jakies bledy w sztuce, ktore moga miec wplyw na spadki cisnienia? Zasilnaie lpg jest ok (wielozawor, waz faro srednica zewn. 12mm?)? Polaczenie cisnien/podcisnien wyglada ok? Wezyki tam uzyte maja w wiekszosci fi 5mm. Ten bialy, ktory ja zalozylem tymczasowo, ma 4mm, a ten idacy z trojnika do wkretki w reduktorze chyba 4mm. Mam zamiar zamienic wszystkie z tych wezykow na srednice 3mm i zobaczyc, czy bedzie jakas roznica.

Wydaje mi sie, ze niska temperatura ma wplyw na latwosc spadkow cisnienia. Tzn. wczoraj w dzien przy -6 stopniach przepiecie na benzyne udalo mi sie wylapac gdzies przy 5500obr. Dzis, przy -15 stopniach C, potrafilo mi przepiac juz przy ok. 4-4,5 tys. obr. (oczywiscie przy mocnym wcisnieciu gazu). Stan gazu w zbiorniku - 2/3 pojemnosci.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-11, 15:29 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 23604
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 854 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 310
Kod Silnika: B6294T
uxon napisał(a):
czym jest element zaznaczony na zielono?

czujnik temperatury gazu z odnogą na pomiar ciśnienia gazu, który jest realizowany w drugim czujniku, umieszczonym w tej samej obudowie co MAP.
uxon napisał(a):
Wydaje mi sie, ze niska temperatura ma wplyw na latwosc spadkow cisnienia. Tzn. wczoraj w dzien przy -6 stopniach przepiecie na benzyne udalo mi sie wylapac gdzies przy 5500obr. Dzis, przy -15 stopniach C, potrafilo mi przepiac juz przy ok. 4-4,5 tys. obr. (oczywiscie przy mocnym wcisnieciu gazu). Stan gazu w zbiorniku - 2/3 pojemnosci.


dmuchnij z kompresora nieco do butli - powinno pomóc.

_________________
Hamownia, chiptuning, usuwanie i wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę  | <<  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO