Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-22, 20:09 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24745
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 937 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
NeoN, głowica nowego typu?

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-22, 21:49 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2008-09-20, 10:54
Posty: 3718
Lokalizacja: podkarpacie

Pomógł: 205 razy

Elektronika: stag 300 PLUS
wookashD napisał(a):
Jak to się ma do średnicy - możliwie najmniejsza??

taka jak wkrętka w reduktorze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-23, 07:57 

Dołączył(a): 2010-09-28, 21:00
Posty: 63
Lokalizacja: Lublin

Pomógł: 1 razy

Auto: Audi S4
Elektronika: STAG 300-6 ISA2 + TAP03
Wtryskiwacze: Hana Blue
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2700
Moc: 265+
Kod Nadwozia: B5
Kod Silnika: AGB
Rok Produkcji: 1998
Struna napisał(a):
NeoN, głowica nowego typu?

Nie pamiętam dokładnie, ale zdaje się że tak. 12'sto otworowa. Podejrzewam że winny jest ten element który pokazałeś w temacie o buczącym Gold GT. Mój sporadycznie też potrafi delikatnie zaśpiewać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-23, 08:27 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-08, 18:16
Posty: 151
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza WRX
Elektronika: Agis OBD/CAN
Wtryskiwacze: Hercules BF
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2000
Moc: 250
Pisaes, ze zamierzasz go rozebrac. Nie traci sie przy tym gwrancji?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-23, 08:31 

Dołączył(a): 2010-09-28, 21:00
Posty: 63
Lokalizacja: Lublin

Pomógł: 1 razy

Auto: Audi S4
Elektronika: STAG 300-6 ISA2 + TAP03
Wtryskiwacze: Hana Blue
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2700
Moc: 265+
Kod Nadwozia: B5
Kod Silnika: AGB
Rok Produkcji: 1998
Ja już straciłem bo przerobiłem króciec podciśnienia. Zresztą ja jestem z tych co to sami wolą łapska włożyć w sprzęt...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-23, 10:01 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24745
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 937 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
NeoN napisał(a):
12'sto otworowa.

to nowsza ma mniej otworów, za to większe

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-24, 21:02 

Dołączył(a): 2011-11-25, 09:10
Posty: 2345
Lokalizacja: Warszawa klinikaLPG.pl

Pomógł: 127 razy

Auto: Lexus LS400/Toyota Previa
Elektronika: Optima Expert/LpgTech214
Wtryskiwacze: Barracuda/ Hana gre
Reduktor: Prins/Prins
Dysze: brak/brak
Pojemność: 4000/2400
Moc: 284/132
Kod Nadwozia: UCF20/TCR11
Kod Silnika: 1UZ-FE/2TZ-FE
Rok Produkcji: 1998/1997
Struna napisał(a):
NeoN napisał(a):
12'sto otworowa.

to nowsza ma mniej otworów, za to większe


Ja tam się pogubiłem, która jest "nowsza" :) mi się wydaje, że ta nowsza ma mniejsze otwory :-) ale może znów nie jestem na bieżąco....

Zasadniczo KME twierdzi, że jest liberalne odnośnie uznawania gwarancji. W końcu redki są rozbieralne, nie mają plomb. To w sumie - co w nich reklamować ? jak można przerabiać samemu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-25, 12:39 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24745
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 937 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
Mikaell napisał(a):
Zasadniczo KME twierdzi, że jest liberalne odnośnie uznawania gwarancji. W końcu redki są rozbieralne, nie mają plomb. To w sumie - co w nich reklamować ? jak można przerabiać samemu...


wiesz, to chyba nie o to chodzi, żeby kupić produkt, który od razu kwalifikuje się do dłubania we własnym zakresie ....

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-27, 13:28 

Dołączył(a): 2010-09-28, 21:00
Posty: 63
Lokalizacja: Lublin

Pomógł: 1 razy

Auto: Audi S4
Elektronika: STAG 300-6 ISA2 + TAP03
Wtryskiwacze: Hana Blue
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2700
Moc: 265+
Kod Nadwozia: B5
Kod Silnika: AGB
Rok Produkcji: 1998
Coś takiego zastałem w regulatorze. Tulejka jest uklepana na jednej krawędzi przez tłoczek regulatora. Zastąpić to czymś czy można bezkarnie się tego pozbyć?


Załączniki:
20170127_125151.jpg
20170127_125151.jpg [ 468.13 KiB | Przeglądane 1589 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-27, 13:30 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24745
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 937 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
to zdaje się ma zapobiegać buczeniu

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-30, 19:54 

Dołączył(a): 2010-09-28, 21:00
Posty: 63
Lokalizacja: Lublin

Pomógł: 1 razy

Auto: Audi S4
Elektronika: STAG 300-6 ISA2 + TAP03
Wtryskiwacze: Hana Blue
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2700
Moc: 265+
Kod Nadwozia: B5
Kod Silnika: AGB
Rok Produkcji: 1998
To jeżeli chodzi o mój przypadek to sprawa wygląda tak: Wywaliłem tą tulejkę ze sprężyny, tłoczek regulatora ma oszlifowane krawędzie w miejscu styku z tuleją, drops zapobiegawczo wklejony, kanał podciśnienia rozwiercony na 3,7mm i jest najwęższym miejscem w układzie. Efekt jest taki że przy ustawionym ciśnieniu bazowym 1,15 bara podczas jazdy z normalnym obciążeniem mam okolice 1.1 bara a przy WOT pod odcinką jest 1 bar. Dźwięków z siebie żadnych nie wydaje. Została kwestia cut-off, aczkolwiek to też się trochę uspokoiło. Ogólnie jestem zadowolony na chwilę obecną.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-02-01, 11:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-08, 18:16
Posty: 151
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza WRX
Elektronika: Agis OBD/CAN
Wtryskiwacze: Hercules BF
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2000
Moc: 250
Nie masz moze jakichs fotek? O jaki drops chodzi? Zachowanie przy cut-off jak teraz wyglada?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-02-01, 11:37 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24745
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 937 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
w regulatorze masz gumkę uszczelniającą - tzw drops.

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-05-05, 14:23 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-08, 18:16
Posty: 151
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza WRX
Elektronika: Agis OBD/CAN
Wtryskiwacze: Hercules BF
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2000
Moc: 250
Odswiezam temat. Podniesienie cisnienia czesciowo pomoglo. Teraz mam ustawione na 1,42 (zwykle, bo lubi plywac - po odpaleniu czasem jest 1,5-1,6, a czasem spada do 1,37 - oczywiscie mowa o wolnych obrotach). Wczesniej byly spadki z 1,15 na 0,6, teraz z 1,42 sa spadki na 1,19 czasem 1,09, ale zdarzylo mi sie, ze raz spadlo pod butem tez na 1,0 (bo mi sie przelaczyl na benzyne, a mam ustawione przelaczanie na 1,02).
Dodatkowo, co mnie mocno wkurza reduktor ma cos takiego, jakby opoznienie po wcisnieciu gazu z wolnych obrotow - wciskam gaz, pol sekundy zamula i dopiero obroty wzrastaja. Przez to jak za szybko puszcze sprzeglo przy ruszaniu, to gasnie.
Zastanawiam sie co robic z tym reduktorem - czy warto go wyslac na gwarancje (co jest dla mnie upierdliwe, bo warsztat, ktory go montowal jest pare godzin drogi ode mnie)? Czy moze lepiej kupic glowice hi-flo plus wprowadzic na wlasna reke poprawki opisywane m.in. w tym temacie? Tylko co jesli to nie pomoze na opoznienie w reakcji na pedal gazu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-05-05, 17:08 
S_MOD
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-11-12, 20:11
Posty: 24745
Lokalizacja: Kraków/Skawina

Pomógł: 937 razy

Auto: Volvo XC90
Elektronika: Optima EXPERT
Wtryskiwacze: Barracuda 130
Reduktor: KME EXTREME
Dysze: Brak
Pojemność: 2922
Moc: 272->310
Kod Silnika: B6294T
uxon napisał(a):
reduktor ma cos takiego, jakby opoznienie po wcisnieciu gazu z wolnych obrotow - wciskam gaz, pol sekundy zamula i dopiero obroty wzrastaja.

reduktor powiadasz :) a po czym wnosisz ?
uxon napisał(a):
Tylko co jesli to nie pomoze na opoznienie w reakcji na pedal gazu?

no właśnie, co ? bo raczej nie pomoże

_________________
Hamownia, chiptuning, serwis/wyłączanie DPF/FAP, profesjonalne strojenie LPG, AFR
http://gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę  | <<  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO