Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5, 6  >>
Autor Wiadomość
 Tytuł: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-off
PostLink | Napisane: 2017-01-04, 14:45 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-08, 18:16
Posty: 108
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza WRX
Elektronika: Agis OBD/CAN
Wtryskiwacze: Hercules BF
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2000
Moc: 250
Pare miesiecy temu wymienilem w samochodzie z opisu reduktor na KME Extreme. Wedlug opisu: "Największą zaletą jest brak spadku ciśnienia gazu przy dużych obciążeniach oraz wydajność na najwyższym poziomie.". U mnie pojawily sie nastepujce problemy:
1. zauwazalny spadek cisnienia (z ustawionego 1,15-1,18 do ponizej 0,8 bar);
2. mocne pompowanie sie na cut-offie (po mocnym przyspieszeniu i puszczeniu gazu, zdarza sie, ze samochod gasnie, a po odpaleniu cisnienie nadal jest poza skala mapsensora);
3. gorsza reakcja na gaz, zwlaszcza przy dodaniu gazu na wolnych obrotach - samochod na moment jakby przygasa, slychac spod maski charakterystyczny dzwiek (mi sie kojarzy z praca gumowej membrany, ocieraniem gumy o metal) i dopiero obroty wzrastaja; trwa to wszystko ponizej sekundy pewnie, ale zdarza sie, ze samochod zgasnie przy probie ruszenia, bo trzeba opoznic puszczenie sprzegla.

Jesli chodzi o dwa pierwsze objawy, to mam tu fragment pliku .osc. Samochod zostal dokrecony na dwojce do ok. 7000obr., wrzucona zostala trojka, po czym zaraz musialem hamowac i silnik zgasl:
Obrazek

Czy to narmalne zachowanie dla tego reduktora, czy moj reduktor jest niesprawny? Co moglbym sprawdzic/poprawic na wlasna reke? A moze cos jest nie tak z zasilaniem reduktora? Czytalem np. o rozwiercaniu elektrozaworu (chodzi o ten pod maska?).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-04, 18:39 

Dołączył(a): 2012-01-18, 18:07
Posty: 985

Pomógł: 121 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: Gurtner
Pojemność: 1800
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
Od początku tak się zachowywał?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-04, 18:57 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 18356
Lokalizacja: Snopków-Lublin tel 609258834

Pomógł: 1768 razy

Auto: Opel Zafira,,,Renault Cli
Elektronika: STAG 4QBOX,,,Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana zielone,,AC W-03
Reduktor: Zavoli-N...AC R-02
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1800---1,2
Moc: 140KM 58km
Kod Nadwozia: COSMO 3D
Kod Silnika: Z18XER ?????
Rok Produkcji: 2006 2001
uxon napisał(a):
Największą zaletą jest brak spadku ciśnienia gazu przy dużych obciążeniach oraz wydajność na najwyższym poziomie."

Kto to powiedział, ja montowałem KME reduktory kilka razy i problemy które opisałeś właśnie takie były lub inne, teraz KME unikam jak tylko mogę....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-04, 19:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-08, 18:16
Posty: 108
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza WRX
Elektronika: Agis OBD/CAN
Wtryskiwacze: Hercules BF
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2000
Moc: 250
lpg_jet, szczerze powiedziawszy nie wiem. Jak odebralem samochod po montazu, to nie mialem kabla i softu, nie wiem jak wtedy trzymal parametry. Wydaje mi sie, ze szarpania, przepiecia sie nie zdarzaly - ale pewnie nie jestem. Jesli chodzi o punkt 3., czyli gorsza reakcje na wcisniecie gazu z wolnych obrotow plus ten dziwny dzwiek, to sie pojawil od razu po montazu reduktora. Gazownik zapewnial, ze to sie powinno "ulozyc".

Adam Rogowski, to fragment opisu tego reduktora w sklepie internetowym / broszurze.
Przed montazem kazda z osob, ktora pytalem, polecala mi ten reduktor do moich wymagan. Z reszta w tym watku: mitsubishi-evo-outlander-400hp-t59676-15.html reduktor KME extreme obrabia prawie 2 razy wieksza moc i spadkow cisnienia prawie nie ma (posiada tylko zmodyfikowana glowice).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-04, 19:12 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 18356
Lokalizacja: Snopków-Lublin tel 609258834

Pomógł: 1768 razy

Auto: Opel Zafira,,,Renault Cli
Elektronika: STAG 4QBOX,,,Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana zielone,,AC W-03
Reduktor: Zavoli-N...AC R-02
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1800---1,2
Moc: 140KM 58km
Kod Nadwozia: COSMO 3D
Kod Silnika: Z18XER ?????
Rok Produkcji: 2006 2001
uxon napisał(a):
to fragment opisu tego reduktora w sklepie internetowym / broszurze.
Przed montazem kazda z osob, ktora pytalem, polecala mi ten reduktor do moich wymagan. Z reszta w tym watku: mitsubishi-evo-outlander-400hp-t59676-15.html reduktor KME extreme obrabia prawie 2 razy wieksza moc i spadkow cisnienia prawie nie ma (posiada tylko zmodyfikowana glowice).



No widzisz???? przerabiałem xxxx reduktorów i dla mnie , to mam tylko 2a typy AC lub Zavoli, wszystko zależy od auta i zapotrzebowania na LPdzi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-04, 19:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-08, 18:16
Posty: 108
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza WRX
Elektronika: Agis OBD/CAN
Wtryskiwacze: Hercules BF
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2000
Moc: 250
U mnie Extreme zastapil tuningowanego zavolaka s, ktory mial konkretne pady cisnienia. Do tego od kazdego slyszalem opinie, ze to reduktor, ktory nie nadaje sie do turbo, bo sie strasznie pompuje, a KME Extreme mial nie miec tych wad.
Czytalem na forum, ze w Extremach wystepowal problem glowicy starego typu. Czy jestem w stanie stwierdzic, czy u mnie jest nowszy typ bez rozbierania reduktora? Ew. co musze zrobic, zeby dostac glowice nowego typu? Wystarczy, ze zglosze sie do pomocy technicznej KME i mi takowa sprezentuja?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-04, 21:19 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 22:23
Posty: 8484
Lokalizacja: Ełk/wawa

Pomógł: 447 razy

Auto: FSO Plus srebrne Caro
Elektronika: TAP01+StagXL
Wtryskiwacze: niedługo coś będzie
Reduktor: emmegas ML94
Dysze: fi38
Pojemność: 1598ccm
Moc: 76KM
Kod Nadwozia: Caro MR97
Kod Silnika: CE
Rok Produkcji: 1998
uxon, a jakie masz zasilanie podciagniete do reduktora ?




Adam Rogowski napisał(a):
mam tylko 2a typy AC lub Zavoli

Zeta nie obrobi takiej mocy ,a ACr to jednorazowy badziew - nie uznaje reduktorow, ktorych nie moge rozkrecic, bo sie srubki urywaja,
ACr to dobry reduktor, gdy dobrze dziala - czyli dla zakladow partnerskich AC ,ktore maja dwa kartony tych reduktorow na wymiane i bezposredniego kuriera do kwatery glownej,zeby napelniach te kartony


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 00:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-08, 18:16
Posty: 108
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza WRX
Elektronika: Agis OBD/CAN
Wtryskiwacze: Hercules BF
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2000
Moc: 250
Waz Faro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 00:12 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 22:23
Posty: 8484
Lokalizacja: Ełk/wawa

Pomógł: 447 razy

Auto: FSO Plus srebrne Caro
Elektronika: TAP01+StagXL
Wtryskiwacze: niedługo coś będzie
Reduktor: emmegas ML94
Dysze: fi38
Pojemność: 1598ccm
Moc: 76KM
Kod Nadwozia: Caro MR97
Kod Silnika: CE
Rok Produkcji: 1998
ale jaka srednca weza, jakie koncowki, filtr,
widzialem juz co takiego,ze miedz 8 pod autem ,a na wielozaworze redukcja do 6 i zwykly wielozawor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 00:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-08, 18:16
Posty: 108
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza WRX
Elektronika: Agis OBD/CAN
Wtryskiwacze: Hercules BF
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2000
Moc: 250
Nie wiem, moge jutro zajrzec pod maske i pod dekiel zbiornika, i zrobic jakies fotki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 01:09 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-04-24, 22:23
Posty: 8484
Lokalizacja: Ełk/wawa

Pomógł: 447 razy

Auto: FSO Plus srebrne Caro
Elektronika: TAP01+StagXL
Wtryskiwacze: niedługo coś będzie
Reduktor: emmegas ML94
Dysze: fi38
Pojemność: 1598ccm
Moc: 76KM
Kod Nadwozia: Caro MR97
Kod Silnika: CE
Rok Produkcji: 1998
na spadki cis. wplyw ma dolot gazu, wiec warto sprawdzic,
a pompowanie sie to juz kwestia reduktora , tylko,ze silnik mocno doladowany, wiec przerosty beda,
zwlaszcza w takiej sytuacji, ze cisniesz na maksa i ostro hamujesz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 01:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2012-11-08, 18:16
Posty: 108
Lokalizacja: Kraków

Pomógł: 0 razy

Auto: Impreza WRX
Elektronika: Agis OBD/CAN
Wtryskiwacze: Hercules BF
Reduktor: KME Extreme
Pojemność: 2000
Moc: 250
Ale do tego stopnia, ze auto gasnie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 08:38 
Pomaga

Dołączył(a): 2008-01-21, 16:06
Posty: 15560
Lokalizacja: Wyszków

Pomógł: 801 razy

Auto: Audi 100 avant quattro
Elektronika: Tech 328
Wtryskiwacze: barakuda
Reduktor: KME gold c1.2
Dysze: 2.4
Pojemność: 2771
Moc: 174km
Kod Nadwozia: 4a5
Kod Silnika: AAH
Rok Produkcji: 1993
Jak masz wykonane ,,podciśnienia,, ,gdzie wpięte ,jakie przekroje wężyków, trójników itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 11:17 

Dołączył(a): 2016-04-12, 10:20
Posty: 780
Lokalizacja: Tarnów

Pomógł: 70 razy

Auto: Skoda Octavia I 2.0
Elektronika: ImegaEVO (aka Stag300)
Wtryskiwacze: AC-W02
Reduktor: Alaska AT09@1.1bar
Dysze: 2,2mm
Pojemność: 1984
Moc: 115
Kod Nadwozia: 1U
Kod Silnika: AZJ
Rok Produkcji: 2002
KGB napisał(a):
zwlaszcza w takiej sytuacji, ze cisniesz na maksa i ostro hamujesz

Tak tylko czy jak już potem wcisnął gaz to nie powinno ono spaść? a potem jak zgasł i zapalił to też raczej powinno spaść... a na wykresie widać że spadło jedynie na chwilę w momencie gdy pojawi się ten dziwny skok obrotów. a on trzyma trzyma 2,32 pomimo tego, że gaz działa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME Extreme - spadki cisnienia, pompowanie sie na cut-of
PostLink | Napisane: 2017-01-05, 13:13 

Dołączył(a): 2016-10-20, 21:06
Posty: 50

Pomógł: 0 razy

Auto: Infiniti G37X
Elektronika: stag 300-6 qmax plus
Wtryskiwacze: Hercules GISM-I3010 BF
Reduktor: KME extreme
Pojemność: 3700
Moc: 320
Rok Produkcji: 2009
Też mam ten sam reduktor w v6 320 km i zauważyłem podobny problem przy dodaniu gwaltowniej gazu obroty jakby sie przyduszaja na pol sekundy przy ok 1000 a poten kreci sie juz do końca


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę  | 1, 2, 3, 4, 5, 6  >>

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO