Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: KME GOLD i brak ciśnienia na listwie
PostLink | Napisane: 2018-02-15, 18:53 

Dołączył(a): 2018-02-15, 16:58
Posty: 4
Lokalizacja: SBL

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Vectra V6 Turbo
Elektronika: AC Stag 300-6 Plus
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: KME RED.1 Gold
Pojemność: 2800
Moc: 250@285KM 350@510Nm
Kod Nadwozia: F68
Kod Silnika: Z28NET
Rok Produkcji: 2007
Dzień dobry,
problem raczej sporadyczny stał się "elementem stałym" i instalacja przestała się przełączać na LPG. Jestem laikiem jeśli chodzi o LPG ale zanim wyciągnę reduktor chciałbym się upewnić że to konieczne. Sprawdziłem że gaz jest, dochodzi do filtra fazy lotnej to i raczej do reduktora też dochodzi ale na listwę już nic nie trafia, nawet do filtra fazy lotnej nic nie dochodzi. Może ktoś podpowiedzieć czy jest sens "bawić" się w regenerację czy tego typu usterka raczej kwalifikuje go do wymiany ze względu na uszkodzenie czegoś co nie wchodzi pakiet uszczelek/membran? Reduktor przeżył już komplet 6 wtrysków i ma jakieś 130kkm przebiegu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME GOLD i brak ciśnienia na listwie
PostLink | Napisane: 2018-02-15, 18:55 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28848
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2700 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
a dlaczego nie rozważasz uszkodzenia elektrozaworu przed reduktorem, a może przy butli?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME GOLD i brak ciśnienia na listwie
PostLink | Napisane: 2018-02-15, 19:30 

Dołączył(a): 2018-02-15, 16:58
Posty: 4
Lokalizacja: SBL

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Vectra V6 Turbo
Elektronika: AC Stag 300-6 Plus
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: KME RED.1 Gold
Pojemność: 2800
Moc: 250@285KM 350@510Nm
Kod Nadwozia: F68
Kod Silnika: Z28NET
Rok Produkcji: 2007
Sprawdzałem przy butli ponieważ najpierw obstawiałem ten scenariusz ale pomyślałem że skoro słychać że działa tzn. robi "cyk" jak powinien się przełączyć i uznałem że działa skoro jest ciśnienie przed reduktorem. Zgodnie z tym co piszesz są dwa elektrozawory? Prawdę mówiąc sprawdzałem tylko przy butli bo tylko o tym wiedziałem a zasugerowałem się opisami że są reduktory z zewnętrznymi i wewnętrznymi elektrozaworami i uznałem że jak mam elektrozawór przy butli to mam zewnętrzny. Jak teraz lepiej się przyjrzałem fotkom w internecie to na górze reduktora faktycznie powinien być jeszcze jeden elektrozawór? Na moje nieszczęście reduktor jest w takim miejscu że szczerze wątpię że bez kanału uda mi się go wyjąć żeby zobaczyć co dzieje się na górze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME GOLD i brak ciśnienia na listwie
PostLink | Napisane: 2018-02-15, 19:53 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-05-24, 14:43
Posty: 28848
Lokalizacja: Zamość

Pomógł: 2700 razy

Auto: Xantia HA
Elektronika: Stag 4
Wtryskiwacze: MJ-FX
Reduktor: Zavoli/1,0 B
Dysze: 2,3
Pojemność: 2000
Moc: 136
Kod Silnika: XU10J4R
Rok Produkcji: 1998
brynol69 napisał(a):
reduktor jest w takim miejscu że szczerze wątpię że bez kanału uda mi się go wyjąć żeby zobaczyć co dzieje się na górze

to badaj i "ucz się", a na razie profil wypełnij w ramach szkolenia, bo dalsza dyskusja będzie niemożliwa bez tych informacji


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME GOLD i brak ciśnienia na listwie
PostLink | Napisane: 2018-02-15, 19:58 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-12-18, 10:11
Posty: 13406
Lokalizacja: Suwałki

Pomógł: 1028 razy

Auto: e39 540i/ibiza
Elektronika: lpgtech 328/stag 4
Wtryskiwacze: yeti/acw01
Reduktor: Kme twin/alaska
Dysze: brak/nie wiem
Pojemność: 4398/1,4
Moc: 286/60
Kod Silnika: M62B44
Rok Produkcji: 1997/1998
Mirosław napisał(a):
, a na razie profil wypełnij w ramach szkolenia, bo dalsza dyskusja będzie niemożliwa bez tych informacji


X2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME GOLD i brak ciśnienia na listwie
PostLink | Napisane: 2018-02-15, 20:11 
Pomaga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2009-10-29, 18:39
Posty: 20148
Lokalizacja: Lublin-Snopków 56A Tel 609258834

Pomógł: 2052 razy

Auto: Opel Zafira,,,Renault Cli
Elektronika: STAG 4QBOX,,,Stag 4+
Wtryskiwacze: Hana zielone,,AC W-03
Reduktor: Zavoli-N...AC R-02
Dysze: bez dyszek 1,7
Pojemność: 1800---1,2
Moc: 140KM 58km
Kod Nadwozia: COSMO 3D
Kod Silnika: Z18XER ?????
Rok Produkcji: 2006 2001
brynol69, jeżeli masz Golda z zaworem zintegrowanym to tam szukaj przyczyny, często właśnie tam zacina się tloczek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME GOLD i brak ciśnienia na listwie
PostLink | Napisane: 2018-02-15, 20:32 

Dołączył(a): 2018-02-15, 16:58
Posty: 4
Lokalizacja: SBL

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Vectra V6 Turbo
Elektronika: AC Stag 300-6 Plus
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: KME RED.1 Gold
Pojemność: 2800
Moc: 250@285KM 350@510Nm
Kod Nadwozia: F68
Kod Silnika: Z28NET
Rok Produkcji: 2007
Jednak nie było aż tak źle, ale i tak nie działa. Napięcie dochodzi ale po chwili znika i wraca na Pb, nawet "fachowe" ostukanie zaworu nie pomogło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME GOLD i brak ciśnienia na listwie
PostLink | Napisane: 2018-02-15, 20:57 

Dołączył(a): 2010-01-29, 12:13
Posty: 1740
Lokalizacja: kraków

Pomógł: 201 razy

Auto: peugeot 307
Elektronika: 4gas
Wtryskiwacze: Reg Fast
Reduktor: zavoli zeta
Dysze: 2,0
Pojemność: 1.6
Moc: 109
Kod Silnika: TU5JP4
Rok Produkcji: 2005
zmierzyć oporność na cewce


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME GOLD i brak ciśnienia na listwie
PostLink | Napisane: 2018-02-17, 13:27 

Dołączył(a): 2018-02-15, 16:58
Posty: 4
Lokalizacja: SBL

Pomógł: 0 razy

Auto: Opel Vectra V6 Turbo
Elektronika: AC Stag 300-6 Plus
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: KME RED.1 Gold
Pojemność: 2800
Moc: 250@285KM 350@510Nm
Kod Nadwozia: F68
Kod Silnika: Z28NET
Rok Produkcji: 2007
Dzięki za pomoc, faktycznie spaliła się cewka przy reduktorze. Niestety nie zdążyłem już w pt kupić i sprawdzić ale mam nadzieję że nie nałożyła się więcej żadna usterka..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME GOLD i brak ciśnienia na listwie
PostLink | Napisane: 2018-05-18, 20:54 

Dołączył(a): 2017-05-19, 14:29
Posty: 13

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5
Elektronika: Stag 300-6 (2007)
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: KME Gold
Pojemność: 2771
Moc: 193
Kod Silnika: AQD
Rok Produkcji: 1999
Witam, ja również mam podobny problem.

Reduktor KME Gold regenerowany w październiku ubiegłego roku (z powodu puszczania gazu do podciśnienia) i działał prawidłowo od tamtego czasu. Kilka dni temu zaczął się problem ze sporadycznym przełączaniem na PB, po czym obecnie nie chce już w ogóle jeździć na gazie (od razu przełącza na benzynę, a sterownik pokazuje błąd ciśnienia gazu, które wynosi ~ 0,5 Bara na wolnych obrotach), czujniki temperatury gazu i reduktora oraz sondy lambda pokazują prawidłowe parametry.

Czynności które wykonałem:
- sprawdziłem czujnik ciśnienia gazu przez podmianę na inny (PS-01)
- sprawdziłem trzpień elektrozaworu w butli i na reduktorze (oba czyste, pracują bez oporów, słychać cyknięcie po przełączeniu na LPG)
- sprawdziłem szczelność instalacji
- wymieniłem filtry fazy lotnej i filtr fazy ciekłej
- rozebrałem ponownie reduktor i wszystko wydaje się być w porządku (drops wklejony)
- wyjąłem na próbę trzpień elektrozaworu przy reduktorze

Niestety wykonanie powyższych czynności nic nie pomogło i nie wiem gdzie szukać problemu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME GOLD i brak ciśnienia na listwie
PostLink | Napisane: 2018-05-19, 05:24 

Dołączył(a): 2013-05-22, 21:14
Posty: 805
Lokalizacja: Okolice Bełchatowa .795-10-80-70

Pomógł: 57 razy

Auto: Passat b7 , Alfa Mito
Elektronika: ciekły wtrysk lpg Nevo
Wtryskiwacze: Fabryczne , Barracuda
Reduktor: Brak , Silver
Dysze: Fabryczne Brak
Pojemność: 2.0 TSI , 1.4 T-JET
Moc: 211 , 180
Rok Produkcji: 2012 , 2009
rafaloqc napisał(a):
Kilka dni temu zaczął się problem ze sporadycznym przełączaniem na PB, po czym obecnie nie chce już w ogóle jeździć na gazie (od razu przełącza na benzynę, a sterownik pokazuje błąd ciśnienia gazu, które wynosi ~ 0,5 Bara na wolnych obrotach), czujniki temperatury gazu i reduktora oraz sondy lambda pokazują prawidłowe parametry.


Zmień cewkę , a najlepiej wywal trzpień i daj elektrozawór zewnętrzny przed parownikiem ., nie będzie się tak nagrzewał .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME GOLD i brak ciśnienia na listwie
PostLink | Napisane: 2018-05-19, 10:00 

Dołączył(a): 2017-05-19, 14:29
Posty: 13

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5
Elektronika: Stag 300-6 (2007)
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: KME Gold
Pojemność: 2771
Moc: 193
Kod Silnika: AQD
Rok Produkcji: 1999
trzpień wyciągnąłem i to nic nie dało. Cewka ma oporność około 10 Ohm.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME GOLD i brak ciśnienia na listwie
PostLink | Napisane: 2018-05-28, 10:02 

Dołączył(a): 2012-09-27, 19:29
Posty: 348
Lokalizacja: mazowieckie

Pomógł: 25 razy

Auto: Omega b
Elektronika: Zenit Pro
Wtryskiwacze: Hercules
Reduktor: Gold
Dysze: 2.4
Pojemność: 2500
Moc: 200
moze coś się dzieje z wielozaworem albo jezeli na miedzi zrobione to zagięta gdześ pod autem
wykreć czpień i odkręć zawór (pokrętło) gazu na wielozaworze czy wogole tam leci gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME GOLD i brak ciśnienia na listwie
PostLink | Napisane: 2018-05-29, 08:22 

Dołączył(a): 2012-01-18, 18:07
Posty: 2016

Pomógł: 226 razy

Auto: VW Passat
Elektronika: Zenit
Wtryskiwacze: Hana H2000
Reduktor: Gurtner
Pojemność: 1800
Moc: 150
Rok Produkcji: 2002
Dokładnie. Też bym zaczął od wielozaworu i sprawdzał po kolei.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KME GOLD i brak ciśnienia na listwie
PostLink | Napisane: 2018-05-30, 12:47 

Dołączył(a): 2017-05-19, 14:29
Posty: 13

Pomógł: 0 razy

Auto: Audi A6 C5
Elektronika: Stag 300-6 (2007)
Wtryskiwacze: AC W01
Reduktor: KME Gold
Pojemność: 2771
Moc: 193
Kod Silnika: AQD
Rok Produkcji: 1999
Już poradziłem sobie z problemem, wymieniając zawór redukcyjny w reduktorze. Po ponownym rozebraniu reduktora, okazało się że we wklejoną wcześniej gumkę zaworu wbił się trzpień razem z kołnierzem, którego zadaniem jest przytrzymywanie gumki na swoim miejscu. Nie chciałem znów kombinować, a nowy zawór ma ten kołnierzyk na trzpieniu sporo szerszy, więc nie powinno być problemów.
Przynajmniej dzięki temu zrobiłem przegląd instalacji :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  


            Strona główna forum

Kontakt    |   Najbardziej pomocni    |    FAQ    |   Szukaj    |   Zaloguj    |   Zarejestruj


               

LPG-forum.pl - instalacja LPG, instalacje gazowe, autogaz, STAG 200, 300, VALTEK, LPGTECH, MAGIC JET, Warsztaty LPG, BLAD SILNIKA
Kamery Wałbrzych - Usługi informatyczne Wałbrzych - karma bez kukurydzy - Preparaty do dezynfekcji

POWERED_BY                Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO